Както споменах, наясно съм, че толкова дълго чакане е неприемливо. Предвид нрава ми, бих бил първият, който ще каже това.
Ами ако има реални проблеми в казиното, които причиняват това забавяне? Но сега, когато го обмислям, как бих могъл да се държа, например, в това обстоятелство като съпорт на казино? Бих признал също, че има забавяне и ще се опитам да изработя опашката.
Естествено, има смисъл да не сте особено убедени. Искрено се надявам бързо да намерят решение!
As I mentioned, I am aware that a wait this long is unacceptable. Given my temper, I would be the first to say that.
What if there are real problems at the casino that are causing this delay? However, now that I am considering it, how might I behave, for example, in that circumstance as a casino support? I would also admit there is a delay and try to work out the queue.
Naturally, it makes sense that you are not particularly convinced. I sincerely hope they find a solution quickly!
Автоматичен превод: