ФорумКазинаRTbet Casino - обща дискусия

RTbet Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 4 месеца от Radka
|
5413 преглеждания 91 отговора |
|
1...4 5
Radka
преди 3 седмици

Не, нищо не се е променило.....заявката за теглене все още се преглежда и няма актуализация....Благодарим ви

Автоматичен превод:
pkalos77
преди 3 седмици

Виждам, че нашият екип вече е започнал да работи по вашата жалба , така че се надяваме скоро да имаме някои актуализации.

От колко време играете в това казино?

За съжаление, ако прегледате потребителските отзиви за това казино , ще откриете много подобни случаи на вашия, така че сте постъпили правилно, като изпратите оплакването си. Нашият екип ще направи всичко възможно, както винаги, за да разреши проблема възможно най-скоро.

Стискам палци за най-добър резултат.🤞

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 седмици

Добро утро....Да, надявам се да се намери решение, защото е много лошо, че има злоупотреба с власт и има просто експлоатация без никакво уважение....Около 2 месеца в това конкретно казино и това е първото ми теглене... Моята политика е да залагам малко в началото и да направя първо теглене, за да разбера надеждността на всяко казино....

Автоматичен превод:
pkalos77
преди 3 седмици

Да, това е добра стратегия, вярвам, браво на теб.

Винаги ли използвате едни и същи методи на плащане или искате да опитате и да ги промените?🤔

Автоматичен превод:
Radka
преди 3 седмици

Добро утро... Имаме ли някаква информация, напредваме ли?... Трябва ли да подадем официална жалба до властите, че казиното е под контрол? благодаря

Автоматичен превод:
pkalos77
преди 3 седмици

здравей Считам, че трябва да се консултирате с жалбата си. Въпреки това, което може да изглежда, аз не съм вашият отговорник за оплаквания; съжалявам Както можете да видите тук 👈 „Казино Гуру проучва случая".

Всяка страна например има 7 дни за отговор. Почакай, моля те.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Здравейте, трябва да направя теглене на сайта на rtbet след 12 дни и продължавам да чакам awnser, много е смешно, че дори нямат awnser, нито едно нещо, което поддържат, продължават да ми казват, че ще го направят, те имат много тегления, бла, бла, бла и чакам твърде дълго имаме ли сигнал за това момчета дали са измамници ...?


Автоматичен превод:
Deloukos
преди 2 седмици

здрасти

Изглежда, че имате същия проблем като другите играчи от вашата страна. виждал ли си го

Въз основа на нашия опит обаче, това казино не е измама - то изплаща. Не само вашето описание, всъщност напълно отговаря на забавянето, което казиното казва, че е имало. Досадно е, знам. Чувствайте се свободни да подадете жалба; въпреки факта, че се надявам, че няма да е необходимо, това е начин.

Това ръководство може да ви помогне 👈

какво ще кажеш Сигурно е тежка ситуация.



Автоматичен превод:
Radka
преди 2 седмици

искам да кажа, че не уважават играчите си... от това

Автоматичен превод:
Deloukos
преди 2 седмици

Както споменах, наясно съм, че толкова дълго чакане е неприемливо. Предвид нрава ми, бих бил първият, който ще каже това.

Ами ако има реални проблеми в казиното, които причиняват това забавяне? Но сега, когато го обмислям, как бих могъл да се държа, например, в това обстоятелство като съпорт на казино? Бих признал също, че има забавяне и ще се опитам да изработя опашката.

Естествено, има смисъл да не сте особено убедени. Искрено се надявам бързо да намерят решение!

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

какво можем, мога да направя, за да видя това нещо и да го поправя някак си..? това е неприемливо, трябва да ги докладваме

Автоматичен превод:
Deloukos
преди 2 седмици

Можете да започнете, като подадете жалба тук , която се надяваме да бъде разрешена. Нашият екип със сигурност ще направи всичко възможно да се свърже с казиното и да разбере какъв е проблемът там.

И ако жалбата не бъде решена, ако казиното няма да комуникира, например, те ще получат черни точки, което ще се отрази негативно на техния индекс на безопасност.

От вас зависи дали искате да го направите. Информирайте ни, моля, как сте решили.

Автоматичен превод:
1...4 5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини