преди 4 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с RTbet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, ден 1 отворихте акаунт в RTbet. Депозирах 20 евро, използвах, не помня, 5-те завъртания или нещо подобно и 20-те евро, които бяха абонамент, анулирах, защото спечелих 170 евро и не ми позволи да тегля поради абонамент и играх повече, докато разбрах, че не ми позволяват да тегля, докато не анулирам плащането. Днес е третият ден от пенсионирането ми.
Питах по имейл и в чат на живо дали е необходимо да изпратя документация и те ми обясниха по имейл, че трябва да добавя към акаунта, но не ме пускат там. Казват ми, че в момента акаунтът ви не изисква верификация.
Какво мога да направя. Това са само 100 евро, представете си, ако имате 1000 или 10 000, би било адски да си поискате спечелените пари. Ако имате онлайн казино, то плаща на играчите по-бързо и не изпраща отговори без чувство.
Много благодаря.
Hello, day 1 you opened an account at RTbet. I have deposited 20 euros, I have used, I don't remember, the 5 spins or something like that and the 20 euros that were a subscription I have canceled because I won 170 euros and it wouldn't let me withdraw because of the subscription and I played more until I realized They don't let me withdraw until I cancel the payment. Now today is the 3rd day of when I rough the retirement.
I have asked by email and in live chat if it is necessary to send documentation and they explained to me by email that I have to add to the account but they won't let me there. They tell me that at the moment your account does not require verification.
What I can do. It's only 100 euros, imagine if you had 1000 or 10,000 it would be hell to ask for your earned money. If you have an online casino, it pays players faster and does not send responses without feeling.
Thank you so much.
Hola, día 1 abrió una cuenta en RTbet. He ingresado 20 euros, he usado no me recuerdo las 5 tiradas o algo así y los 20 euros que estaban de abono lo he cancelado porque gane 170 euro y no me dejaba retirar por la culpa del abono y juegue más hasta que me he dado cuenta que no me dejan retirar hasta que no cancelo el abono. Ahora hoy es la 3-a día de cuando áspero el retiro.
He preguntado por email y en chat vivo si hace falta mandar documentación y me explicaron por email que tengo que agregar en la cuenta pero allá no me dejan. Me dicen que de momento tu cuenta no requiere verificación.
Que puedo hacer. Son solo 100 euros imaginate si tendrías 1000 o 10.000 sería un infierno en pedir tu dinero ganado. Si tienes un casino Online paga pos jugadores más rápido y no manda respuestas sin sintiendo.
Muchas gracias.
Bufff е много жалко. Те отмениха теглене за мен, защото казаха, че е актуализация. Друг ми казва, че доставчикът на плащания го е анулирал. Всеки път, когато разговаряте на живо, това е различен човек. Истината е, че тези хора подлежат на докладване.
Bufff is very unfortunate. They have canceled a withdrawal for me because they say it is an update. Another tells me that the payment provider canceled it. Every time you chat live it's a different person. The truth is that these people are reportable.
Bufff es muy lamentable. A mí me han cancelado un retiro porque dicen es una actualización. Otro me dice que lo canceló el proveedor del pago. Cada vez que chateas en vivo es una persona diferente. La verdad es que está gente son denunciables.
Здравейте,
честно казано, трудно е да се каже коя версия е правилната. Разбирам, че поражда известни подозрения, но поддръжката или чатът трябва да демонстрират усилие за предоставяне на коректна информация. Бихте ли ми казали кога точно подадохте това теглене? Също така бих искал да знам дали вашият акаунт е потвърден или не е необходима проверка.
Hello,
frankly, hard to say which version is the correct one. I understand it raises some suspicion, but the support or chat should demonstrate an effort to provide fair information. Could you perhaps tell me, when exactly you submitted this withdrawal? I would also love to know whether your account was verified or whether verification was not necessary.
Здрасти!
Изглежда доста объркващо, нали? Въпреки че едва разбирам всички подробности, споменати в публикацията ви, ще направя всичко възможно да отговоря адекватно. И все пак със сигурност ще имам нужда от вашата помощ за това.
Това, което разбрах е, че:
вашият акаунт не трябва да бъде потвърден
изглеждаш доста загрижен за оттеглянето
взехте бонус, честно казано, не съм запознат с този "абонамент" в хазарта.
Моля, уточнете срока на абонамента за мен - изглежда това е проблемът, който блокира вашето теглене. Освен това бих искал да споделите всички имейли или чат съобщения, които сте разменили със служителя на казиното. Бихте ли могли да публикувате съответните съобщения тук във форума?
Благодаря ти за помощта.
Hi there!
It seems quite confusing, isn't it? Even though I barely understand all the details mentioned in your post, I will do my best to respond adequately. Yet, certainly, I will need your help with that.
What I understood is that:
your account does not need to be verified
you seem quite concerned about withdrawal
you took a bonus, frankly, I'm not familiar with this "subscription" in gambling.
Please specify the subscription term for me - it seems to be the issue blocking your withdrawal. Additionally, I would like you to share any emails or chat messages you exchanged with the casino employee. Could you please post relevant communications here on the forum?
Thank you for your help.
Ден 1 Отворих сметка, депозирах 20 евро без проблем за секунди. Имах парите в сметката на онлайн казиното, играх, докато спечелих 170 с голям късмет и се опитах да видя дали мога да изтегля 150 евро и това ми каза, че не мога да тегля, докато не изчерпя бонуса от 20 евро, получен безплатно, и след това анулирах бонуса от 20 евро и се опитах да направя тегленето отново и не знаех, че не съм получил автоматичните пари и аз го отмени. След това на втория ден, 02.07.24, направих тегленето отново и говорих с онлайн чат оператор, а също така изпратих имейл в подкрепа, защото акаунтът ми ми каза, че не се нуждая от потвърждение (нов съм в това онлайн казино) изпратих цялата документация В имейла (Nie / паспорт / плюс селфи с мен) направих тегленето в същата сметка, с която направих депозита. Имам преписа на онлайн чата в имейл и сега ще добавя снимките, които направих.
Ако им отнеме известно време да изпратят 100 евро, представете си дали бихте спечелили голяма сума. Какво би станало. За първи път се опитвам да играя онлайн и разбрах, че не е добре.
Day 1 I opened an account, I deposited 20 euros without problem in seconds I had the money in the online casino account, I played until I won 170 with great luck and I tried to see if I could make a withdrawal of 150 euros and it told me that I can't withdraw until I finished the 20 euro bonus received for free and then I canceled the 20 euro bonus and tried to make the withdrawal again and I didn't know that I didn't receive the automatic money and I canceled it. Then on the second day, 02.07.24, I made the withdrawal again and spoke with an online chat operator and also sent an email in support because my account told me that I do not need verification (I am new to this online casino) I sent all the documentation In the email (Nie / passport / plus selfie with me) I made the withdrawal in the same account with which I made the deposit. I have the transcription of the online chat in email and now I am going to add the photos I took.
If it takes them a while to send 100 euros, imagine if you would win a large amount. What would happen. This is the first time I've tried to play online and I've realized that it's not a good thing.
Día 1 abrió cuenta, he depositado 20 euros sin problema en segundos tenía el dinero el la cuenta del casino Online, he jugado hasta que gane con mucha suerte 170 y intente a ver si podría hacer un retiro de 150 euros y me decía que no puedo retirar hasta que no acabo el bono de 20 euros recibido gratis y después cancele el bono de 20 euros y ntenté hacer el retiro de nuevo y no sabía que no recibo el dinero automático y lo cancele. Después la segunda día 02.07.24 hice de nuevo el retiro y hable con un operador del chat Online y también mande un email en suporte porque en mi cuenta me decía que no necesito verificación ( soy nuevo en esto de casino Online) mande toda la documentación en el email ( Nie / pasaporte / plus selfie conmigo) el retiro lo hice en la misma cuente con cuál hice el deposito. La transcripción del chat online lo tengo en email y ahora voya agregar los photos que hice.
Si ellos tardan para mandar 100 euros imaginate si ganarías una cantidad grande. Que pasaría. Es la primera vez que intento jugar Online y me he dado cuenta que no es una buena cosa.
Точно сега погледнах отново и изглежда, че са ми изпратили депозита.
Надявам се това да се случи и имам доверие в това онлайн казино!
Right now I have looked again and it appears that they sent me the deposit.
I hope this happens and I have confidence in this online casino!
Ahora mismo he mirado de nuevo y me aparece como que me hicieron el envío de ingreso.
Ojalá que pasa esto y así tengo confianza en este casino Online!
Страхотно, така че основно е решено, ако парите дойдат, прав ли съм? Не забравяйте да ми кажете, когато стане и ще го имате в акаунта си.
Както и да е, що се отнася до проверката, ако не се нуждаете от нея, не е нужно да изпращате документи на казиното.
Също така, когато вземете бонус, винаги трябва да прочетете всички важни неща, свързани с него. Можете да ги намерите в Правилата и условията или в самия бонус. Това ще ви улесни да играете и можете да решите дали бонусът изобщо е добър за вас.
Така че сега чакаме парите да дойдат. 🙂
Great, so it's basically solved if the money comes in am I right ? Be sure to tell me when it does and you'll have it in your account.
Anyway, as far as verification is concerned, if you don't need it, you don't have to send the casino any documents.
Also, when you take a bonus, you should always read all the important things related to it. Either you can find them in the Terms and Conditions or in the bonus itself. This will make it easier for you to play and you can decide if the bonus is good for you at all.
So now we wait for the money to come in. 🙂
Това е страхотно. Може ли да попитам кой метод на плащане сте използвали?
That is great. May I ask which payment method you have used?
Чета, много хора имат проблема с тегленето в rtbet, аз току-що направих теглене, притеснявам се... има ли някой, който е получил направените тегления
I'm reading, many people have the problem of withdrawing on rtbet, I just made a withdrawal, I'm worried... is there anyone who has received the withdrawals they made
Sto leggendo in tanti hanno il problema del prelievo su rtbet ho appena effettuato un prelievo mi sto preoccupando… c’è qualcuno che ha ricevuto i prelievi che ha fatto
Здравейте
що се отнася до нашия уебсайт, успях да намеря само няколко открити оплаквания. Все пак има един неразрешен случай, изглежда не сме успели да се свържем с никого от казиното.
Все още мисля, че е малко рано да се сравнявате с общата картина. Какво те кара да се притесняваш толкова? според мен вие току-що поискахте оттеглянето, което е добре. Имало ли е нещо, което конкретно да показва проблем?
Колкото повече ни кажете, толкова по-добре.
Hey there.
when it comes to our website, I could only find a few open complaints. Yet there has been one unresolved case, it seems we were unable to get in touch with anyone from the casino.
I still think it's a bit early to compare yourself to the general picture. What makes you so worried? the way I see it, you have just requested the withdrawal, which is good. Has there been anything specifically indicating an issue?
The more you tell us, the better.
Документите не са заверени и не знам за колко дни ще получа спешно необходимите ми пари. Може ли това теглене да стане по-бързо?
The documents have not been verified and I don't know how many days it takes to get the money I urgently need. Can this withdrawal be made faster?
non è stata effettuata la verifica dei documenti e non lo so quanti giorni ci vogliono per avere i soldi che ho bisogno urgente si può fare più veloce questo prelievo?
Колко време ви отне да получите парите? Трябваше да се изпратят документите
How long did it take for you to get the money? It was necessary to send the documents
In quanto tempo hai avuto i soldi? È stato bisogno di mandare i documenti
Така че според това, което казвате, в момента преминавате през проверка на акаунта, нали? Първо ще трябва да го преминете успешно, за да получите парите, така че може да отнеме известно време.
Но когато казвате, че документите не са проверени, имате предвид, че са били отхвърлени и нещо не е наред или просто сте ги изпратили и чакате отговор от казиното дали всичко е наред?
So according to what you say, you are going through account verification at the moment, yes ? First you will have to pass it successfully in order to get the money, so it might take some time.
However when you say that the documents have not been verified, do you mean that they have been rejected and something is wrong or you have just sent them and are waiting for a reply from the casino whether everything is okay ?
Все още не са ми поискали документите, затова искам да знам колко време ми трябват спешно парите, за да дам отговор в банката може ли поне да ми кажете колко време отнема да получа парите
I haven't been asked for the documents yet that's why I want to know how long it takes I need the money urgently to give an answer at the bank can you at least tell me how long it takes to get the money
Non mi è stato chiesto i documenti ancora per questo voglio sapere quanto tempo ci vuole ho bisogno dei soldi urgente per dare una risposta in banca puoi dirmi almeno quanto tempo ci vogliono per avere soldi
Кога точно поиска тегленето? Не е едно и също във всеки случай, така че не можем да ви кажем точната времева рамка.
Но какво каза казиното за това?
When exactly did you request the withdrawal? It is not the same in every case, so we can not tell you the exact time frame.
What did the casino say about it, though?
Благодаря за отговора, вчера получих парите
Thanks for the reply I got the money yesterday
Grazie per la risposta ho avuto i soldi ieri
Благодаря ви за тази положителна актуализация. Колко чакахте накрая?
Thank you for this positive update. How long did you wait at the end?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.