ФорумКазинаRTbet Casino - обща дискусия

RTbet Casino - обща дискусия

преди 3 месеца от Radka
|
2700 преглеждания 56 отговора |
|
1 23
Добавете пост
преди 3 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с RTbet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 3 месеца

Здравейте, ден 1 отворихте акаунт в RTbet. Депозирах 20 евро, използвах, не помня, 5-те завъртания или нещо подобно и 20-те евро, които бяха абонамент, анулирах, защото спечелих 170 евро и не ми позволи да тегля поради абонамент и играх повече, докато разбрах, че не ми позволяват да тегля, докато не анулирам плащането. Днес е третият ден от пенсионирането ми.

Питах по имейл и в чат на живо дали е необходимо да изпратя документация и те ми обясниха по имейл, че трябва да добавя към акаунта, но не ме пускат там. Казват ми, че в момента акаунтът ви не изисква верификация.


Какво мога да направя. Това са само 100 евро, представете си, ако имате 1000 или 10 000, би било адски да си поискате спечелените пари. Ако имате онлайн казино, то плаща на играчите по-бързо и не изпраща отговори без чувство.


Много благодаря. file

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Bufff е много жалко. Те отмениха теглене за мен, защото казаха, че е актуализация. Друг ми казва, че доставчикът на плащания го е анулирал. Всеки път, когато разговаряте на живо, това е различен човек. Истината е, че тези хора подлежат на докладване.

Автоматичен превод:
Chencho_010
преди 3 месеца

Здравейте,

честно казано, трудно е да се каже коя версия е правилната. Разбирам, че поражда известни подозрения, но поддръжката или чатът трябва да демонстрират усилие за предоставяне на коректна информация. Бихте ли ми казали кога точно подадохте това теглене? Също така бих искал да знам дали вашият акаунт е потвърден или не е необходима проверка.

Автоматичен превод:
adypavel28
преди 3 месеца

Здрасти!

Изглежда доста объркващо, нали? Въпреки че едва разбирам всички подробности, споменати в публикацията ви, ще направя всичко възможно да отговоря адекватно. И все пак със сигурност ще имам нужда от вашата помощ за това.

Това, което разбрах е, че:

вашият акаунт не трябва да бъде потвърден

изглеждаш доста загрижен за оттеглянето

взехте бонус, честно казано, не съм запознат с този "абонамент" в хазарта.


Моля, уточнете срока на абонамента за мен - изглежда това е проблемът, който блокира вашето теглене. Освен това бих искал да споделите всички имейли или чат съобщения, които сте разменили със служителя на казиното. Бихте ли могли да публикувате съответните съобщения тук във форума?

Благодаря ти за помощта.


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Ден 1 Отворих сметка, депозирах 20 евро без проблем за секунди. Имах парите в сметката на онлайн казиното, играх, докато спечелих 170 с голям късмет и се опитах да видя дали мога да изтегля 150 евро и това ми каза, че не мога да тегля, докато не изчерпя бонуса от 20 евро, получен безплатно, и след това анулирах бонуса от 20 евро и се опитах да направя тегленето отново и не знаех, че не съм получил автоматичните пари и аз го отмени. След това на втория ден, 02.07.24, направих тегленето отново и говорих с онлайн чат оператор, а също така изпратих имейл в подкрепа, защото акаунтът ми ми каза, че не се нуждая от потвърждение (нов съм в това онлайн казино) изпратих цялата документация В имейла (Nie / паспорт / плюс селфи с мен) направих тегленето в същата сметка, с която направих депозита. Имам преписа на онлайн чата в имейл и сега ще добавя снимките, които направих.


Ако им отнеме известно време да изпратят 100 евро, представете си дали бихте спечелили голяма сума. Какво би станало. За първи път се опитвам да играя онлайн и разбрах, че не е добре. filefile

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Точно сега погледнах отново и изглежда, че са ми изпратили депозита.

Надявам се това да се случи и имам доверие в това онлайн казино!


file

Автоматичен превод:
adypavel28
преди 3 месеца

Страхотно, така че основно е решено, ако парите дойдат, прав ли съм? Не забравяйте да ми кажете, когато стане и ще го имате в акаунта си.

Както и да е, що се отнася до проверката, ако не се нуждаете от нея, не е нужно да изпращате документи на казиното.

Също така, когато вземете бонус, винаги трябва да прочетете всички важни неща, свързани с него. Можете да ги намерите в Правилата и условията или в самия бонус. Това ще ви улесни да играете и можете да решите дали бонусът изобщо е добър за вас.

Така че сега чакаме парите да дойдат. 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте, вече го имам от вчера в профила си.

Автоматичен превод:
adypavel28
преди 3 месеца

Това е страхотно. Може ли да попитам кой метод на плащане сте използвали?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Чета, много хора имат проблема с тегленето в rtbet, аз току-що направих теглене, притеснявам се... има ли някой, който е получил направените тегления

Автоматичен превод:
adelabarcaru123
преди 2 месеца

Здравейте

що се отнася до нашия уебсайт, успях да намеря само няколко открити оплаквания. Все пак има един неразрешен случай, изглежда не сме успели да се свържем с никого от казиното.

Все още мисля, че е малко рано да се сравнявате с общата картина. Какво те кара да се притесняваш толкова? според мен вие току-що поискахте оттеглянето, което е добре. Имало ли е нещо, което конкретно да показва проблем?

Колкото повече ни кажете, толкова по-добре.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 месеца

Документите не са заверени и не знам за колко дни ще получа спешно необходимите ми пари. Може ли това теглене да стане по-бързо?

Автоматичен превод:
adypavel28
преди 2 месеца

Колко време ви отне да получите парите? Трябваше да се изпратят документите

Автоматичен превод:
adelabarcaru123
преди 2 месеца

Така че според това, което казвате, в момента преминавате през проверка на акаунта, нали? Първо ще трябва да го преминете успешно, за да получите парите, така че може да отнеме известно време.

Но когато казвате, че документите не са проверени, имате предвид, че са били отхвърлени и нещо не е наред или просто сте ги изпратили и чакате отговор от казиното дали всичко е наред?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Все още не са ми поискали документите, затова искам да знам колко време ми трябват спешно парите, за да дам отговор в банката може ли поне да ми кажете колко време отнема да получа парите

Автоматичен превод:
adelabarcaru123
преди 2 месеца

Кога точно поиска тегленето? Не е едно и също във всеки случай, така че не можем да ви кажем точната времева рамка.

Но какво каза казиното за това?

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Благодаря за отговора, вчера получих парите

Автоматичен превод:
adelabarcaru123
преди 2 месеца

Благодаря ви за тази положителна актуализация. Колко чакахте накрая?

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

2 дни

Автоматичен превод:
1 23

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини