Когато има толкова фирми със сериозно обслужване, които те стигат за 4 часа не седиш.....тръгваш и отиваш при най-добрите.
When there are so many companies with serious service that get you there in 4 hours you don't sit.....you leave and go to the best.
Όταν υπάρχουν τόσες εταιρείες με σοβαρή εξυπηρέτηση που στα βάζουν σε 4 ώρες δεν κάθεσαι.....φεύγεις και πας στους καλύτερους.
Сега очевидно работата на тази компания се е ускорила според обещанията. Последното теглене направих в неделя и днес парите са в банковата сметка, тоест 3 дни.
Сега изтеглих всичките си печалби от това казино. Винаги е необходимо търпение, за да изчакате, поне когато четете негативни преживявания от други играчи.
Now clearly the operation of this company has accelerated according to the promises. I made the last withdrawal on Sunday and today the money is in the bank account, i.e. 3 days.
I have now withdrawn all my winnings from this casino. It always takes patience to wait, at least when you read negative experiences from other players.
Nyt selkeästi tämän firman toiminta nopeutunut lupausten mukaiseksi. Viimeisimmän noston tein sunnuntaina ja tänään rahat pankkitilille eli 3 päivää.
Olen nyt saanut kaikki voittoni pois tältä kasinolta. Vaatii aina kärsivällisyyttä odottaa, ainakin kun lukee negatiivisia kokemuksia toisilta pelaajilta.
Търпението е може би най-важното в такива случаи, но знам, че понякога, ако казиното отнеме твърде много време, играчите го губят и не съм изненадан. Но ако проблемът беше просто да чакам малко повече, за да изтегля парите, нямаше да е толкова зле за мен лично. Стига казиното винаги да плаща и да няма други проблеми освен моето чакане.
Отчайвате ли се от казината и не играете ли вече в тях, когато е така?
Patience is probably the most important in such cases, but I know that sometimes if the casino takes too long players lose it and I'm not surprised. But if the problem was just waiting a bit longer to cash out, it wouldn't be so bad for me personally. As long as the casino would always pay and there were no problems other than me waiting.
Do you get discouraged with casinos and don't you play in them anymore when it is like this?
Има толкова много казина, че аз лично поне се отдалечавам от тези, които отнемат много време за теглене или имат други проблеми. Разбира се, предпочитам бързи тегления, а също и казина без регистрация.
Поне за мен в крайна сметка всичко мина добре и направих нетна печалба от около €1300. Може би бих могъл леко да повиша рейтинга на това казино в моята оценка. Въпреки това, обслужването на клиенти повтаря едни и същи фрази, когато бъде попитано, и това не оставя много положителен имидж. От друга страна, какво друго можеха да направят. Подобрение може да бъде съобщение до страницата за теглене, че има задръстване и заявките за теглене отнемат повече време от обикновено. В това казино забелязах, че работят по заявки за теглене през уикенда, защото едното теглене дойде в събота, а другото в неделя.
В крайна сметка се чувствах добре за това, но се местя на място, където тегленията идват за секунди.
There are so many casinos that I personally at least move away from those that take a long time to withdraw or have other problems. Of course, I prefer fast withdrawals and also registration-free casinos.
At least for me, everything went well in the end and I made a net profit of around €1300. Maybe I could slightly raise this casino's rating in my assessment. However, the customer service repeats the same phrases when asked, and this does not leave a very positive image. On the other hand, what else could they do. An improvement could be a message to the withdrawal page that there is a congestion and withdrawal requests take longer than usual. In this Casino, I noticed that they worked on withdrawal requests over the weekend, because one withdrawal came on Saturday and the other on Sunday.
In the end, I felt okay about this, but I'm moving to a place where withdrawals come in seconds.
Casinoita on niin paljon, että itse ainakin siirryn pois sellaisilta joilla kotiutus kestää tai on muita ongelmia. Suosin toki nopeita kotiutuksia ja myös rekisteröintivapaita casinoita.
Ainakin kohdallani kaikki sujui lopulta ihan hyvin ja tein noin 1300€ nettovoiton. Ehkä voisin arvioinnissani hieman nostaa tämän kasinon arviota. Kuitenkin asiakaspalvelu toistaa samoja fraaseja kysyttäessä eikä tästä jää kovin positiivinen kuva. Toisaalta mitä muuta he voisivat tehdä. Parannus voisi olla viesti nostosivulle, että on ruuhkaa ja nostopyynnöissä kestää tavallista pidempään. Tässä casinossa huomasin, että tekivät viikonloppuna töitä nostopyyntöjen kanssa, sillä yksi kotiutus tuli lauantaina ja toinen sunnuntaina.
Jäi lopulta ihan ok fiilis tästä, mutta siirryn paikkaan jossa kotiutukset tulevat sekunneissa.
Здравей, това е добра мисъл и ти го описа доста добре. Важното е кое е най-добро за вас и как го виждате. Какво казино използвате, когато говорите за тегления, които идват основно веднага?
Hi, that's good thinking and you described it quite nicely. What matters is what is best for you and how you see it. What casino do you use when you talk about withdrawals that come in basically right away?
Някой знае ли ролята на ненадеждните rtbet, които не теглят дори 100 евро след 3 последователни опита?
Does anyone know the role of the unreliable rtbet who do not withdraw even 100 euros after 3 consecutive attempts?
Ξέρει κανένας τι ρόλο βαράνε οι αναξιόπιστοι της rtbet που δεν κάνουν ανάληψη ούτε 100 ευρώ μετά από συνεχόμενες 3 προσπάθειες?
Здравейте, от колко време се опитвате да изтеглите парите си? Защо не успяхте дори 3 пъти, казиното ви каза? Имахте ли нужда от проверка тук или не? Играхте ли с бонуса?
Ще чакам отговора.
Hello, how long have you been trying to withdraw your money? Why didn't you succeed even 3 times, the casino told you? Did you need verification here or not? Did you play with the bonus?
I'll wait for the answer.
Изобщо нищо....няма сертификат, няма бонус....отговорът е, че моят доставчик го блокира....пристъпих към друг метод за теглене 4 пъти и все още чакам....всички тези усилия са от 12/10
Nothing at all....no certification no bonus....answer is that my provider is blocking it....proceeded to another withdrawal method 4 times and still waiting....all this effort is from 12/ 10
Τίποτα απολύτως....ούτε πιστοποίηση ούτε μπόνους....απάντηση είναι ότι το μπλοκάρει ο πάροχος μου....προχωρησα σε άλλη μέθοδο ανάληψης για 4 φορά και ακόμα περιμένω....όλη αυτή η προσπάθεια γίνεται από της 12/10
разбрах го
Ние даваме на казината 14 дни за разрешаване на подобни проблеми и ако това не помогне, бих препоръчал да подадете жалба при нас.
Мислех, че промяната на начина на плащане може да помогне, но виждам, че това не се е случило.
Въпреки това, когато казвате, че вашият доставчик го блокира, попитахте ли защо е така?
I got it.
We give casinos 14 days to resolve similar issues and if that doesn't work then I would recommend lodging a complaint with us.
I thought that changing the payment method might help but I see that it hasn't happened.
However, when you say that your provider is blocking it, did you ask why that is?
Добре...ще изчакам да видя дали последният опит за теглене не е успешен и ще ви уведомя....Отговорът на казиното е, че е блокирано от моя доставчик....Оценявам помощта ви
Ok...I'll wait to see if the last withdrawal attempt doesn't go through and let you know....Casino's response is that it's blocked by my provider....I appreciate your help
Οκ...Θα περιμένω να διαπιστώσω εάν δεν προχωρήσει η τελευταία προσπάθεια ανάληψης και θα σας ενημερώσω....Η απάντηση του καζίνο είναι ότι το μπλοκάρει ο δικός μου πάροχος....Εκτιμώ την βοήθεια σας
Така ми казаха и ме насочиха да ползвам банков превод. Опитайте го.
That's what I was told and directed to use a bank transfer. Try it.
Näin minullekin sanottiin ja ohjattiin käyttämään pankkisiirtoa. Kokeile sitä.
Благодаря за информацията....Вече го направих в последния опит и чакам резултата от банковия превод...
Thanks for the info....I have already done this in the last attempt and am waiting for the result of the bank transfer...
Ευχαριστώ για την πληροφορία....ήδη αυτό έχω κάνει στην τελευταία προσπάθεια και περιμένω το αποτέλεσμα της τραπεζικής μεταφοράς...
Добре...ще изчакам да видя дали последният опит за теглене не е успешен и ще ви уведомя....Отговорът на казиното е, че е блокирано от моя доставчик....Оценявам помощта ви
Ok...I'll wait to see if the last withdrawal attempt doesn't go through and let you know....Casino's response is that it's blocked by my provider....I appreciate your help
Οκ...Θα περιμένω να διαπιστώσω εάν δεν προχωρήσει η τελευταία προσπάθεια ανάληψης και θα σας ενημερώσω....Η απάντηση του καζίνο είναι ότι το μπλοκάρει ο δικός μου πάροχος....Εκτιμώ την βοήθεια σας
Така че, ако е блокиран от вашия доставчик, попитах дали сте се свързали с тях, имам предвид доставчика, и попитах какъв е конкретният проблем. Може би и това ще помогне малко.
Можете ли да опитате това?
So if it's blocked by your provider, I asked if you contacted them, I mean the provider, and asked what the specific issue is. Maybe that would help a bit too.
Can you try that?
Да, свързах се и ми отговориха, че няма проблем....Отново продължих да тегля по банков път според инструкциите на платформата и чакам обработката....
Yes I contacted and they replied that there is no problem....I have again proceeded to withdraw by bank transfer as instructed by the platform and I am waiting for the processing....
Ναι επικοινώνησα και μου απάντησαν ότι δεν υπάρχει πρόβλημα....Έχω προχωρήσει εκ νέου σε ανάληψη με τραπεζική μεταφορά όπως μου υποδειξαν από την πλατφόρμα και περιμένω την επεξεργασία....
Добре тогава, да видим дали банковият превод ще помогне и ще получите парите си.
Ако имате новини, моля, уведомете ме. Надявам се да е положително. ☘️
Okay then, let's see if the bank transfer helps and you get your money.
If you have any news, please let me know. I hope it will be positive. ☘️
Няма развитие....те не превеждат парите дори по банков път....твърдят, че има задръствания....Моля, можете ли да ми помогнете как да направя официална жалба? благодаря
No development....they don't transfer the money even by bank transfer....they claim congestion....Please can you help me how to make a formal complaint? Thanks
Καμμία εξέλιξη....δεν μεταφέρουν τα χρήματα ούτε με τραπεζική μεταφορά.... επικαλούνται συμφόρηση.... Παρακαλώ μπορείτε να με βοηθήσετε πως κάνω επίσημη καταγγελία? Ευχαριστώ
Ще публикувам тази връзка за вас тук , за да можете да подадете жалбата си.
Опитайте се да опишете всичко добре, за да може нашият екип да ви помогне.
Ако имате някакви актуализации, моля, заповядайте. бихте ли
I will post this link for you here, so you can submit your complaint.
Try to describe everything well so our team is able to help you out.
If you have any updates, please come forward. Would you?
Формулярът за попълване, който ми дадохте...веднъж продължава да се проваля с captcha
The fill-in form you have given me...once keeps failing captcha
H φόρμα συμπλήρωσης που μου έχετε δώσει....μια φορά βγάζει συνεχώς αποτυχία captcha
Добре, най-накрая вашият формуляр прие описанието....но без прикачени файлове....Благодаря
Ok finally your form accepted the description....but no attachments....Thanks
Εντάξει τελικά δέχτηκε η φόρμα σας την περιγραφή....αλλά χωρίς συνημμένα.... Ευχαριστώ
о! Въпреки че се радвам да чуя, че сте успели да изпратите формуляра, все пак е неприятно да науча, че все още има някакъв проблем в процеса.
Благодаря ви много за актуализацията. Възнамерявам да го разследвам.
Сега обратно към казиното и тегленето, моля. Чудя се дали нещо се е променило, може би. Някакво предложение или действие от поддръжката на казиното?
Oh! Even though I'm glad to hear you've managed to submit the form, yet it's troublesome to learn there is still some sort of issue in the process.
Thank you very much for the update. I intend to get it investigated.
Now back to the casino and the withdrawal, please. I wonder whether anything has changed, perhaps. Any kind of suggestion or action from the casino support?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.