НачалоФорумКазинаRTbet Casino - обща дискусия

RTbet Casino - обща дискусия (страница 3)

 от Radka
|
10 332 преглеждания 103 отговора |
|
12 3 4...6

И мисля, че като компания лицензът, който има, е сериозен и не е измамник

Автоматичен превод:

Да се надяваме на най-доброто и да изчакаме малко, за да видим някакво движение.

Само, моля, имайте предвид, че идва уикендът и повечето казина не продължават с плащанията.🙏

Автоматичен превод:

Изтеглям 95€ от Rtbet, знам, че не е много, но все пак са пари, чакам от 14 септември, пиша на поддръжката и винаги ми пишат едно и също „Чакай, тегленето отнема 3 дни" Пиша им, че чакам от 14-ти и винаги ми пишат, че тегленето става за 3 дни

Автоматичен превод:
sxsantiago39

здравей Имате ли някакви актуализации относно вашето оттегляне за нас? Имало ли е някакво раздвижване?

Уведомете ни, моля, ако имате нужда от помощ от нас и ние можем да го разгледаме.😉

Автоматичен превод:

далеч....

Направих 3 тегления от 20.09.2024 г. и до днес не съм получил нищо в банковата си сметка.

Докато се свързвам с техния съответен отдел всеки път, когато поискат прошка и търпение.

Автоматичен превод:

Същите преживявания като преди. Тегленията се преглеждат вече шести ден. Livechat просто ви казва да изчакате, много заявки за теглене. Може би трябва да променим малко практиките, ако не работи. Обещанието обаче е за три дни. Те вероятно чакат играчът да отмени тегленията и да загубят парите.


Въпреки това не съм получил 1100 евро. Няма нужда да верифицирам акаунта и не съм взимал никакви бонуси, така че трябва да е ясно. Това ще се гледа до края.

Автоматичен превод:

далеч....

Направих 3 тегления от 20.09.2024 г. и до днес не съм получил нищо в банковата си сметка.

Докато се свързвам с техния съответен отдел всеки път, когато поискат прошка и търпение.

Автоматичен превод:

И има ли причина за това забавяне? Как ти го обясниха?

Автоматичен превод:

Същите преживявания като преди. Тегленията се преглеждат вече шести ден. Livechat просто ви казва да изчакате, много заявки за теглене. Може би трябва да променим малко практиките, ако не работи. Обещанието обаче е за три дни. Те вероятно чакат играчът да отмени тегленията и да загубят парите.


Въпреки това не съм получил 1100 евро. Няма нужда да верифицирам акаунта и не съм взимал никакви бонуси, така че трябва да е ясно. Това ще се гледа до края.

Автоматичен превод:

За съжаление, не е нищо необичайно казиното да изпитва претоварване с тегления от време на време. Основното нещо е да го обясни на своите играчи, разбира се.

Моля, дръжте ни в течение за това как върви и ако нищо не се промени, уведомете ни. Ние сме тук, за да помогнем.

Автоматичен превод:
Romi

Ще се погрижа да ви държа в течение. Принципен въпрос..

Играл съм много в Казино и не съм попадал на много лоши места. Измъкнах парите си от всички тях, понякога се задържах малко повече.

Автоматичен превод:
Romi

Че има голям обем заявки за теглене.

20/9/24 изтеглянето е направено.

преди 12 дни

Автоматичен превод:

Ще се погрижа да ви държа в течение. Принципен въпрос..

Играл съм много в Казино и не съм попадал на много лоши места. Измъкнах парите си от всички тях, понякога се задържах малко повече.

Автоматичен превод:

Ще очакваме с нетърпение да чуем някои положителни новини, надяваме се скоро.

Автоматичен превод:

Че има голям обем заявки за теглене.

20/9/24 изтеглянето е направено.

преди 12 дни

Автоматичен превод:

Благодаря ви за тази актуализация.

Тогава се надявам скоро да се разреши.🤞

Автоматичен превод:

Нов обрат. Първите ми теглени €500 бяха върнати в игралната ми сметка. Попитах защо? Чух, че анулирането на плащането е причинено от доставчика на услуги.

Първоначално направих депозита си с помощта на услугата за бързи преводи и също се опитах да тегля чрез нея, но очевидно не проработи.

Обслужването на клиенти твърди, че всичко е наред. Дори получих обслужване на родния си език. Въпреки това не съм получил имейл за това анулиране. Странно.

Е, сега изтеглих по банков път и пак чакам. Останалите ми тегления все още се преглеждат.

Автоматичен превод:
mikatpm77

И така, как научихте за това, ако не сте получили имейл?🤔

Може би трябва да започнете да мислите за подаване на жалба. какво мислиш

Ако наистина видите, че това не води до никъде, моля, уведомете ни и ние ще се опитаме да го разрешим.

Автоматичен превод:

И така, как научихте за това, ако не сте получили имейл?🤔

Може би трябва да започнете да мислите за подаване на жалба. какво мислиш

Ако наистина видите, че това не води до никъде, моля, уведомете ни и ние ще се опитаме да го разрешим.

Автоматичен превод:

Отидох в акаунта на играта, за да видя дали тегленията все още се проверяват. В този случай забелязах, че едно теглене е възстановено. Други бяха в процес на преглед.

Ще изчакам до следващата седмица и тогава ще разгледам обжалването.

Автоматичен превод:
mikatpm77

Надяваме се, че това е преломната точка, която чакахме. Стискам палци оставащите ви тегления да бъдат обработени бързо!

Очаквайте положителни новини в началото на следващата седмица. 🤞🤞

Автоматичен превод:
Romi

Парите дойдоха след 14 дни.

Автоматичен превод:

Освен това ми бяха изплатени 2 x €500 тегления през уикенда. Финансовият отдел дори не трябва да е на работа през уикенда, възможно ли е да се разбият опашките😂.

Така че всичко е наред, дори и да има забавяне на плащанията. Все още чакам едно теглене следващата седмица, защото спечелих малко повече.. въпреки че ще пропусна това казино в бъдеще.

Автоматичен превод:

Парите дойдоха след 14 дни.

Автоматичен превод:

2 седмици да чакате не е подходящо за всеки играч, но мисля, че в крайна сметка е важно да получите парите. Това ли е времето, което ви обезсърчава да играете отново в такова казино или по-скоро казвате, че вече знаете колко време отнема и затова оставате тук? 🙂

Автоматичен превод:
Jaro

Когато има толкова фирми със сериозно обслужване, които те стигат за 4 часа не седиш.....тръгваш и отиваш при най-добрите.

Автоматичен превод:

Освен това ми бяха изплатени 2 x €500 тегления през уикенда. Финансовият отдел дори не трябва да е на работа през уикенда, възможно ли е да се разбият опашките😂.

Така че всичко е наред, дори и да има забавяне на плащанията. Все още чакам едно теглене следващата седмица, защото спечелих малко повече.. въпреки че ще пропусна това казино в бъдеще.

Автоматичен превод:

Благодаря за пояснението. Ще ни уведомите ли и кога имате последното теглене? Радвам се, че казиното най-накрая плаща, дори и да отнеме малко повече време, отколкото биха искали играчите.

Успех ☘️

Автоматичен превод:
12 3 4...6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини