Да се надяваме на най-доброто и да изчакаме малко, за да видим някакво движение.
Само, моля, имайте предвид, че идва уикендът и повечето казина не продължават с плащанията.🙏
Let's hope for the best, and wait a bit to see some movement.
Just, please, keep in mind that the weekend is coming and most of the casinos don't proceed with payments.🙏
Изтеглям 95€ от Rtbet, знам, че не е много, но все пак са пари, чакам от 14 септември, пиша на поддръжката и винаги ми пишат едно и също „Чакай, тегленето отнема 3 дни" Пиша им, че чакам от 14-ти и винаги ми пишат, че тегленето става за 3 дни
I withdraw 95€ from Rtbet I know it's not much but it's still money, I've been waiting since September 14th, I've been writing to support and they always write me the same thing "Wait, the withdrawal is taking 3 days" I write to them that I've been waiting since the 14th and they always write to me that the withdrawal is taking 3 days
Я вывожу 95€ с Rtbet знаю что мало но все же это деньги,жду с 14 сентября пишу в поддержу мне пишут вечно одно и тоже"Ждите, вывод идёт 3 дня"я им пишу что жду с 14 числа а они мне вечно пишут что 3 день вывода идёт
здравей Имате ли някакви актуализации относно вашето оттегляне за нас? Имало ли е някакво раздвижване?
Уведомете ни, моля, ако имате нужда от помощ от нас и ние можем да го разгледаме.😉
Hello. Do you have any updates regarding your withdrawal for us? Has there been any movement?
Let us know, please, if you need any help from us, and we can look into it.😉
далеч....
Направих 3 тегления от 20.09.2024 г. и до днес не съм получил нищо в банковата си сметка.
Докато се свързвам с техния съответен отдел всеки път, когато поискат прошка и търпение.
Away....
I have made 3 withdrawals since 9/20/2024 and to date have not received anything in my bank account.
While I get in touch with their relevant department every time they ask for forgiveness and patience.
Μακριά....
Έχω κάνει 3 αναλήψεις από 20/9/2024 και μέχρι σήμερα δεν έχω λάβει τίποτα στον τραπεζικό μου λογαριασμό.
Ενώ έρχομαι σε επικοινωνία με το αρμόδιο τμήμα τους κάθε φορά ζητάνε συγνώμη και υπομονή.
Същите преживявания като преди. Тегленията се преглеждат вече шести ден. Livechat просто ви казва да изчакате, много заявки за теглене. Може би трябва да променим малко практиките, ако не работи. Обещанието обаче е за три дни. Те вероятно чакат играчът да отмени тегленията и да загубят парите.
Въпреки това не съм получил 1100 евро. Няма нужда да верифицирам акаунта и не съм взимал никакви бонуси, така че трябва да е ясно. Това ще се гледа до края.
Same experiences as before. Withdrawals have been under review for the sixth day. Livechat just tells you to wait, lots of withdrawal requests. Maybe we should change the practices a little if it doesn't work. However, the promise is for three days. They are probably waiting for the player to cancel the withdrawals and lose the money.
However, I haven't received €1100. There is no need to verify the account and I didn't take any bonuses, so it should be clear. This will be watched until the end.
Samoja kokemuksia kuin aiemmilla. Kotiutukset olleet tarkistuksessa kuudetta päivää. Livechat käskee vain odottamaan, paljon kotiutuspyyntöjä. Pitäisikö ehkä hieman muuttaa käytäntöjä jos homma ei toimi. Lupaus on kuitenkin kolmesta päivästä. Odottavat varmaan, että pelaaja peruuttaa kotiutukset ja häviää rahat.
Kuitenkin minulla 1100€ saamatta. Tiliä ei tarvitse tarkastaa enkä ottanut bonuksia, eli pitäisi olla selvää. Tämä katsotaan loppuun asti.
далеч....
Направих 3 тегления от 20.09.2024 г. и до днес не съм получил нищо в банковата си сметка.
Докато се свързвам с техния съответен отдел всеки път, когато поискат прошка и търпение.
Away....
I have made 3 withdrawals since 9/20/2024 and to date have not received anything in my bank account.
While I get in touch with their relevant department every time they ask for forgiveness and patience.
Μακριά....
Έχω κάνει 3 αναλήψεις από 20/9/2024 και μέχρι σήμερα δεν έχω λάβει τίποτα στον τραπεζικό μου λογαριασμό.
Ενώ έρχομαι σε επικοινωνία με το αρμόδιο τμήμα τους κάθε φορά ζητάνε συγνώμη και υπομονή.
Същите преживявания като преди. Тегленията се преглеждат вече шести ден. Livechat просто ви казва да изчакате, много заявки за теглене. Може би трябва да променим малко практиките, ако не работи. Обещанието обаче е за три дни. Те вероятно чакат играчът да отмени тегленията и да загубят парите.
Въпреки това не съм получил 1100 евро. Няма нужда да верифицирам акаунта и не съм взимал никакви бонуси, така че трябва да е ясно. Това ще се гледа до края.
Same experiences as before. Withdrawals have been under review for the sixth day. Livechat just tells you to wait, lots of withdrawal requests. Maybe we should change the practices a little if it doesn't work. However, the promise is for three days. They are probably waiting for the player to cancel the withdrawals and lose the money.
However, I haven't received €1100. There is no need to verify the account and I didn't take any bonuses, so it should be clear. This will be watched until the end.
Samoja kokemuksia kuin aiemmilla. Kotiutukset olleet tarkistuksessa kuudetta päivää. Livechat käskee vain odottamaan, paljon kotiutuspyyntöjä. Pitäisikö ehkä hieman muuttaa käytäntöjä jos homma ei toimi. Lupaus on kuitenkin kolmesta päivästä. Odottavat varmaan, että pelaaja peruuttaa kotiutukset ja häviää rahat.
Kuitenkin minulla 1100€ saamatta. Tiliä ei tarvitse tarkastaa enkä ottanut bonuksia, eli pitäisi olla selvää. Tämä katsotaan loppuun asti.
За съжаление, не е нищо необичайно казиното да изпитва претоварване с тегления от време на време. Основното нещо е да го обясни на своите играчи, разбира се.
Моля, дръжте ни в течение за това как върви и ако нищо не се промени, уведомете ни. Ние сме тук, за да помогнем.
Unfortunately, it is nothing unusual that a casino could experience an overload of withdrawals from time to time. The main thing is to explain it to its players, of course.
Please keep us updated about how it goes, and if nothing changes, let us know. We are here to help.
Ще се погрижа да ви държа в течение. Принципен въпрос..
Играл съм много в Казино и не съм попадал на много лоши места. Измъкнах парите си от всички тях, понякога се задържах малко повече.
I'll be sure to keep you posted. A question of principle..
I've played a lot at Casino and haven't come across many bad places. I've gotten my money out of all of them, sometimes I've gone a little longer.
Aivan varmasti pidän teidät ajan tasalla. Periaatekysymys..
Paljon olen Casinolla pelannut eikä vastaan ole tullut montaa huonoa paikkaa. Kaikista olen saanut rahani pois, joskus mennyt vähän pidempään.
Че има голям обем заявки за теглене.
20/9/24 изтеглянето е направено.
преди 12 дни
That there is a high volume of withdrawal requests.
20/9/24 the withdrawal was made.
12 days ago
Ότι υπάρχει μεγάλος όγκος από αιτήματα ανάληψης.
20/9/24 έγινε η κίνηση ανάληψης.
12 ημέρες πρίν.
Ще се погрижа да ви държа в течение. Принципен въпрос..
Играл съм много в Казино и не съм попадал на много лоши места. Измъкнах парите си от всички тях, понякога се задържах малко повече.
I'll be sure to keep you posted. A question of principle..
I've played a lot at Casino and haven't come across many bad places. I've gotten my money out of all of them, sometimes I've gone a little longer.
Aivan varmasti pidän teidät ajan tasalla. Periaatekysymys..
Paljon olen Casinolla pelannut eikä vastaan ole tullut montaa huonoa paikkaa. Kaikista olen saanut rahani pois, joskus mennyt vähän pidempään.
Нов обрат. Първите ми теглени €500 бяха върнати в игралната ми сметка. Попитах защо? Чух, че анулирането на плащането е причинено от доставчика на услуги.
Първоначално направих депозита си с помощта на услугата за бързи преводи и също се опитах да тегля чрез нея, но очевидно не проработи.
Обслужването на клиенти твърди, че всичко е наред. Дори получих обслужване на родния си език. Въпреки това не съм получил имейл за това анулиране. Странно.
Е, сега изтеглих по банков път и пак чакам. Останалите ми тегления все още се преглеждат.
A new twist. My first €500 withdrawal was returned to my game account. I asked why? I heard that the cancellation of the payment was caused by the service provider.
I originally made my deposit using the rapid transfer service and also tried to withdraw using it, but apparently it didn't work.
Customer service claims everything is fine.. I even got service in my own language. However, I have not received any email about this cancellation. Weird.
Well, now I made a withdrawal using a bank transfer and I'm waiting again. The rest of my withdrawals are still under review.
Uusi käänne. Ensimmäinen 500€ kotiutukseni oli palautunut takaisin pelitililleni. Kysyin asiaa miksi? Kuulemma maksun peruuntuminen on palveluntarjoajasta johtunut.
Tein alun perin talletukseni rapid transfer palvelua käyttäen ja yritin myös kotiuttaa tällä, mutta se ei näköjään onnistunut.
Asiakaspalvelu väittää kaiken olevan kunnossa.. sain jopa palvelua omalla kielelläni. Mitään sähköpostia en tästä peruutuksesta kuitenkaan ole saanut. Outoa.
No nyt tein noston käyttäen pankkisiirtoa ja taas odotetaan. Loput nostoni ovat vielä tarkistus tilassa.
И така, как научихте за това, ако не сте получили имейл?🤔
Може би трябва да започнете да мислите за подаване на жалба. какво мислиш
Ако наистина видите, че това не води до никъде, моля, уведомете ни и ние ще се опитаме да го разрешим.
So, how did you learn about that if you didn't receive any email?🤔
Maybe you should start thinking about filing a complaint. What do you think?
If you really see that it is going nowhere, please let us know and we will try to get it solved.
И така, как научихте за това, ако не сте получили имейл?🤔
Може би трябва да започнете да мислите за подаване на жалба. какво мислиш
Ако наистина видите, че това не води до никъде, моля, уведомете ни и ние ще се опитаме да го разрешим.
So, how did you learn about that if you didn't receive any email?🤔
Maybe you should start thinking about filing a complaint. What do you think?
If you really see that it is going nowhere, please let us know and we will try to get it solved.
Отидох в акаунта на играта, за да видя дали тегленията все още се проверяват. В този случай забелязах, че едно теглене е възстановено. Други бяха в процес на преглед.
Ще изчакам до следващата седмица и тогава ще разгледам обжалването.
I went to the game account to see if the withdrawals are still being checked. In this case, I noticed that one withdrawal was restored. Others were under review.
I'll wait until next week and then look at the appeal.
Kävin pelitilillä katsomassa ovatko kotiutukset edelleen tarkistetaan tilassa. Tällöin huomasin yhden noston palautuneen. Muut olivat tarkistetaan tilassa.
Odotan ensi viikkoon ja sitten katsotaan valitusta.
Надяваме се, че това е преломната точка, която чакахме. Стискам палци оставащите ви тегления да бъдат обработени бързо!
Очаквайте положителни новини в началото на следващата седмица. 🤞🤞
Hopefully this is the breaking point we have been waiting for. I am crossing my fingers that your remaining withdrawals will be handled quickly!
Anticipating positive news early next week. 🤞🤞
Парите дойдоха след 14 дни.
The money came in after 14 days.
Μπήκαν τα λεφτά μετά από 14 μέρες.
Освен това ми бяха изплатени 2 x €500 тегления през уикенда. Финансовият отдел дори не трябва да е на работа през уикенда, възможно ли е да се разбият опашките😂.
Така че всичко е наред, дори и да има забавяне на плащанията. Все още чакам едно теглене следващата седмица, защото спечелих малко повече.. въпреки че ще пропусна това казино в бъдеще.
I have also been paid 2 x €500 withdrawals during the weekend. The finance department shouldn't even be at work on the weekend, is it possible to break the queues😂.
So everything is fine, even if there is a delay in payments. I'm still waiting for one withdrawal next week because I won a little more.. although I will skip this casino in the future.
Minullekin on viikonlopun aikana maksettu 2 x 500€ kotiutukset. Talousosaston ei edes pitäisi olla viikonloppuna työssä lieneekö jonojen purku😂.
Eli kaikki hyvin vaikka viivettä maksuissa on. Vielä Odotan yhtä kotiutusta ensi viikolla sillä voitin vielä vähän lisää.. tosin jätän tämän kasinon kuitenkin jatkossa väliin.
2 седмици да чакате не е подходящо за всеки играч, но мисля, че в крайна сметка е важно да получите парите. Това ли е времето, което ви обезсърчава да играете отново в такова казино или по-скоро казвате, че вече знаете колко време отнема и затова оставате тук? 🙂
2 weeks to wait is not quite right for every player, but I think in the end it's important that you got the money. Is this the time that discourages you to play in such a casino again or you rather say that you already know how long it takes and so you stay here? 🙂
Когато има толкова фирми със сериозно обслужване, които те стигат за 4 часа не седиш.....тръгваш и отиваш при най-добрите.
When there are so many companies with serious service that get you there in 4 hours you don't sit.....you leave and go to the best.
Όταν υπάρχουν τόσες εταιρείες με σοβαρή εξυπηρέτηση που στα βάζουν σε 4 ώρες δεν κάθεσαι.....φεύγεις και πας στους καλύτερους.
Освен това ми бяха изплатени 2 x €500 тегления през уикенда. Финансовият отдел дори не трябва да е на работа през уикенда, възможно ли е да се разбият опашките😂.
Така че всичко е наред, дори и да има забавяне на плащанията. Все още чакам едно теглене следващата седмица, защото спечелих малко повече.. въпреки че ще пропусна това казино в бъдеще.
I have also been paid 2 x €500 withdrawals during the weekend. The finance department shouldn't even be at work on the weekend, is it possible to break the queues😂.
So everything is fine, even if there is a delay in payments. I'm still waiting for one withdrawal next week because I won a little more.. although I will skip this casino in the future.
Minullekin on viikonlopun aikana maksettu 2 x 500€ kotiutukset. Talousosaston ei edes pitäisi olla viikonloppuna työssä lieneekö jonojen purku😂.
Eli kaikki hyvin vaikka viivettä maksuissa on. Vielä Odotan yhtä kotiutusta ensi viikolla sillä voitin vielä vähän lisää.. tosin jätän tämän kasinon kuitenkin jatkossa väliin.
Благодаря за пояснението. Ще ни уведомите ли и кога имате последното теглене? Радвам се, че казиното най-накрая плаща, дори и да отнеме малко повече време, отколкото биха искали играчите.
Успех ☘️
Thanks for the clarification. Will you also let us know when you have the latest withdrawal? I'm glad that the casino is finally paying even if it takes a little longer than the players would like.
Good luck. ☘️
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.