НачалоФорумКазинаRTbet Casino - обща дискусия

RTbet Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 5 месеца от Radka
|
6 366 преглеждания 91 отговора |
|
12 3 45
преди 3 месеца

И мисля, че като компания лицензът, който има, е сериозен и не е измамник

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Да се надяваме на най-доброто и да изчакаме малко, за да видим някакво движение.

Само, моля, имайте предвид, че идва уикендът и повечето казина не продължават с плащанията.🙏

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Изтеглям 95€ от Rtbet, знам, че не е много, но все пак са пари, чакам от 14 септември, пиша на поддръжката и винаги ми пишат едно и също „Чакай, тегленето отнема 3 дни" Пиша им, че чакам от 14-ти и винаги ми пишат, че тегленето става за 3 дни

Автоматичен превод:
sxsantiago39
преди 3 месеца

здравей Имате ли някакви актуализации относно вашето оттегляне за нас? Имало ли е някакво раздвижване?

Уведомете ни, моля, ако имате нужда от помощ от нас и ние можем да го разгледаме.😉

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

далеч....

Направих 3 тегления от 20.09.2024 г. и до днес не съм получил нищо в банковата си сметка.

Докато се свързвам с техния съответен отдел всеки път, когато поискат прошка и търпение.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Същите преживявания като преди. Тегленията се преглеждат вече шести ден. Livechat просто ви казва да изчакате, много заявки за теглене. Може би трябва да променим малко практиките, ако не работи. Обещанието обаче е за три дни. Те вероятно чакат играчът да отмени тегленията и да загубят парите.


Въпреки това не съм получил 1100 евро. Няма нужда да верифицирам акаунта и не съм взимал никакви бонуси, така че трябва да е ясно. Това ще се гледа до края.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

далеч....

Направих 3 тегления от 20.09.2024 г. и до днес не съм получил нищо в банковата си сметка.

Докато се свързвам с техния съответен отдел всеки път, когато поискат прошка и търпение.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

И има ли причина за това забавяне? Как ти го обясниха?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Същите преживявания като преди. Тегленията се преглеждат вече шести ден. Livechat просто ви казва да изчакате, много заявки за теглене. Може би трябва да променим малко практиките, ако не работи. Обещанието обаче е за три дни. Те вероятно чакат играчът да отмени тегленията и да загубят парите.


Въпреки това не съм получил 1100 евро. Няма нужда да верифицирам акаунта и не съм взимал никакви бонуси, така че трябва да е ясно. Това ще се гледа до края.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

За съжаление, не е нищо необичайно казиното да изпитва претоварване с тегления от време на време. Основното нещо е да го обясни на своите играчи, разбира се.

Моля, дръжте ни в течение за това как върви и ако нищо не се промени, уведомете ни. Ние сме тук, за да помогнем.

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Ще се погрижа да ви държа в течение. Принципен въпрос..

Играл съм много в Казино и не съм попадал на много лоши места. Измъкнах парите си от всички тях, понякога се задържах малко повече.

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Че има голям обем заявки за теглене.

20/9/24 изтеглянето е направено.

преди 12 дни

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Ще се погрижа да ви държа в течение. Принципен въпрос..

Играл съм много в Казино и не съм попадал на много лоши места. Измъкнах парите си от всички тях, понякога се задържах малко повече.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Ще очакваме с нетърпение да чуем някои положителни новини, надяваме се скоро.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Че има голям обем заявки за теглене.

20/9/24 изтеглянето е направено.

преди 12 дни

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Благодаря ви за тази актуализация.

Тогава се надявам скоро да се разреши.🤞

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Нов обрат. Първите ми теглени €500 бяха върнати в игралната ми сметка. Попитах защо? Чух, че анулирането на плащането е причинено от доставчика на услуги.

Първоначално направих депозита си с помощта на услугата за бързи преводи и също се опитах да тегля чрез нея, но очевидно не проработи.

Обслужването на клиенти твърди, че всичко е наред. Дори получих обслужване на родния си език. Въпреки това не съм получил имейл за това анулиране. Странно.

Е, сега изтеглих по банков път и пак чакам. Останалите ми тегления все още се преглеждат.

Автоматичен превод:
mikatpm77
преди 2 месеца

И така, как научихте за това, ако не сте получили имейл?🤔

Може би трябва да започнете да мислите за подаване на жалба. какво мислиш

Ако наистина видите, че това не води до никъде, моля, уведомете ни и ние ще се опитаме да го разрешим.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

И така, как научихте за това, ако не сте получили имейл?🤔

Може би трябва да започнете да мислите за подаване на жалба. какво мислиш

Ако наистина видите, че това не води до никъде, моля, уведомете ни и ние ще се опитаме да го разрешим.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Отидох в акаунта на играта, за да видя дали тегленията все още се проверяват. В този случай забелязах, че едно теглене е възстановено. Други бяха в процес на преглед.

Ще изчакам до следващата седмица и тогава ще разгледам обжалването.

Автоматичен превод:
mikatpm77
преди 2 месеца

Надяваме се, че това е преломната точка, която чакахме. Стискам палци оставащите ви тегления да бъдат обработени бързо!

Очаквайте положителни новини в началото на следващата седмица. 🤞🤞

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Парите дойдоха след 14 дни.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Освен това ми бяха изплатени 2 x €500 тегления през уикенда. Финансовият отдел дори не трябва да е на работа през уикенда, възможно ли е да се разбият опашките😂.

Така че всичко е наред, дори и да има забавяне на плащанията. Все още чакам едно теглене следващата седмица, защото спечелих малко повече.. въпреки че ще пропусна това казино в бъдеще.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Парите дойдоха след 14 дни.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

2 седмици да чакате не е подходящо за всеки играч, но мисля, че в крайна сметка е важно да получите парите. Това ли е времето, което ви обезсърчава да играете отново в такова казино или по-скоро казвате, че вече знаете колко време отнема и затова оставате тук? 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Когато има толкова фирми със сериозно обслужване, които те стигат за 4 часа не седиш.....тръгваш и отиваш при най-добрите.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Освен това ми бяха изплатени 2 x €500 тегления през уикенда. Финансовият отдел дори не трябва да е на работа през уикенда, възможно ли е да се разбият опашките😂.

Така че всичко е наред, дори и да има забавяне на плащанията. Все още чакам едно теглене следващата седмица, защото спечелих малко повече.. въпреки че ще пропусна това казино в бъдеще.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Благодаря за пояснението. Ще ни уведомите ли и кога имате последното теглене? Радвам се, че казиното най-накрая плаща, дори и да отнеме малко повече време, отколкото биха искали играчите.

Успех ☘️

Автоматичен превод:
12 3 45

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини