ФорумКазинаRTbet Casino - обща дискусия

RTbet Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 4 месеца от Radka
|
4994 преглеждания 91 отговора |
|
1 2 3...5
Добавете пост
преди 3 месеца

Здравейте, играя на te bet, имам 29 000 kc за избор, не мога да избера повече от 10 000 000, избрах 9 500 и все още нищо не работи, няма обработка, продължавам да се опитвам да се свържа с някого и напразно? Някой е получил пари

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте, имам проблем с тегленето в rtbet, имам 29 000 там, не е възможно да изпратя повече от 10 000, изпратих тук 9 500 и все още чакам обработка от футъра, ако парите вече са пристигнали, благодаря на някой

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

2 дни

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Това е доста добро, въпреки че си представям, че едно незабавно изплащане би било по-оценено. Когато е включена KYC проверка, трябва да сте готови за малко забавяне. Във всеки случай, пожелавам ви светкавично бързо теглене, където и да отидете 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте, имам проблем с тегленето в rtbet, имам 29 000 там, не е възможно да изпратя повече от 10 000, изпратих тук 9 500 и все още чакам обработка от футъра, ако парите вече са пристигнали, благодаря на някой

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Поздрави също.

Както можете да видите с играча от Италия, който писа тук в тази тема, тегленето отне 2 дни, включително верификацията на акаунта предполагам. Мога ли да знам колко напред сте с проверката?

Доста обичайно е за много казина да не извършват проверка или плащания през уикенда и след това да имат повече от тези изисквания в понеделник. Бих му дал няколко дни да наваксам. Това казино не изглежда така, сякаш не плаща.

Между другото, поздравления за такава хубава сума, вероятно няма да е чиста печалба, нали?

Както и да е, ние ще бъдем тук, ако имате нужда от подкрепа и със сигурност се интересуваме как се справят вашите селекции.

Автоматичен превод:
adelabarcaru123
преди 3 месеца

Как направихте тегленето?

Автоматичен превод:
keilajea
преди 3 месеца

Хей, защо питаш? Имате ли чакащо теглене или има нещо нередно, поради което не можете да изтеглите парите си?

Бихте ли ми казали малко повече, за да имам представа какво е вашето положение?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Сега се обръщам специално към германските играчи.

След като посетих много форуми и/или уебсайтове, или не прочетох нищо, или само наистина ужасни неща за това казино, което ме кара да се притеснявам малко за изплащането.

След известно време имах още една печалба, която изплатих вчера (14:34) (чрез банков превод). Общо: 500 евро.

Текущо състояние от вчера до днес, 1 септември 2024 г.:

2. В ход (потвърждаване на вашата транзакция).


Оттогава станах скептичен защо можете да теглите само 500 евро на ден.

След това прочетох, че може да минат седмици, докато получите плащането.

Досега нищо не е обработено.

В поддръжката току-що ми казаха, че обработката може да отнеме 3 дни от деня на плащането (така че работните дни се елиминират). Разбира се, те могат да кажат много неща.

Сега въпросът ми: Колко време ви отне да получите парите?

Автоматичен превод:
MPMP93
преди 2 месеца

Здравейте, виждам, че все още сте в началото на оттеглянето си, така че не бих се притеснявал и да мисля негативно веднага. Опитайте се да бъдете търпеливи и вижте какво ще донесат следващите няколко дни, когато пробният период трябва да е 3 дни.

Що се отнася до лимита, много казина го имат и въпреки че €500 не са много, но за съжаление трябва да се адаптирате към това, което е. Може би в бъдеще може да се увеличи, но ще трябва да се консултирате с казиното, за да видите дали е възможно и дали има условия за това.

Така че се опитайте да останете там и ако нищо не се промени, уведомете ни и ние ще се опитаме да помогнем. Бих добавил също, че даваме на казината 14 дни да изплатят на играч, така че точно това време споменахте. Но аз твърдо вярвам, че ще получите парите по-рано.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

След като писах отново на поддръжката вчера, изглежда все пак транзакциите не се обработват през уикенда.

Въпреки това, както ми каза чатът за поддръжка, тегленията на печалби, заявени в събота и/или почивните дни, ще бъдат обработени в понеделник или вторник.

Досега нищо не се е случило и статусът на обработка все още е в очакване, както беше в събота.

Ще се оставя да бъда изненадан, но все пак се подготвя за неприятности.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Готово 🙂 Парите пристигнаха този следобед 😀 Време за плащане САМО РАБОТНИ ДНИ, 2 дни в седмицата. Както е обещано от поддръжката 🙂

Автоматичен превод:
MPMP93
преди 2 месеца

Няма начин! Поздравления от сърце! 🚀✌

Някой друг смята ли, че два дни в седмицата не са достатъчно време за нещо толкова значимо като изплащанията? Разбира се, не искам да мрънкам. 😀 Радвам се, че се е получило!

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

Има ли някой от Гърция? Той знае ли какво става?

Автоматичен превод:
Apostolos
преди 1 месец

Съжалявам, но какво точно имате предвид, моля?

Вярвам, че това, което Радка се опита да каже, е, че е доста добре да получите печалбата за 2 работни дни.

Не мислиш ли така?

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Само питам някой от Гърция знае ли за колко дни е взимането защото съм 4-ти работен ден

Автоматичен превод:
Apostolos
преди 1 месец

Не съм сигурен къде да търся конкретен отговор от гръцки играч. Както и да е, да се надяваме, че парите ще бъдат обработени скоро. Това ли е първото ви теглене в това казино?

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

Да, първият е и имам достатъчно наличност, която искам да изтегля, надявам се да нямам проблем

Автоматичен превод:
Apostolos
преди 1 месец

Стискаме палци 🤞. Дръжте ни в течение.

Кой метод на плащане използвате, между другото?

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Виза. Казват ми, че поради обем още не е направено!

Автоматичен превод:
Apostolos
преди 1 месец

Да, понякога може да се случи. Казиното наистина може да има много заявки за теглене наведнъж.🤷‍♀️

Просто се опитайте да бъдете търпеливи.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

И мисля, че като компания лицензът, който има, е сериозен и не е измамник

Автоматичен превод:
1 2 3...5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини