ФорумКазинаROLR Casino - обща дискусия

ROLR Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 12 месеца от satankid22
|
2522 преглеждания 19 отговора |
|
1 2
Добавете пост
haper
преди 7 месеца

Здравейте. Съжалявам да го чуя, това трябва да е наистина неприятна ситуация. Знаеш ли какво обаче? Може би някой от представителите на казиното ще се свърже с вас точно тук във форума и бихме могли да намерим още информация😉.

Мога ли да попитам дали сте били напълно верифицирани в това казино? Това ли беше първата ви заявка за теглене?


Автоматичен превод:
преди 7 месеца

ROLR Casino не е изплатило печалба от $60 повече от 3 дни, въпреки че депозитът ми беше $20 и не съм използвал никакви бонуси!!! Екипът за поддръжка отговаря всеки ден, че е изпратил заявка до своя финансов отдел и трябва да изчака, и всеки ден получавам същия отговор! Не съветвам никого да играе в това казино, защото ако не може да плати $60 в рамките на, както се казва, в рамките на 1 час и не повече от 24 часа, тогава не трябва дори да се опитвате да спечелите повече суми от тях!!!

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Хей Хапер,

Много съжаляваме за забавянето. Както е посочено в нашите условия за обслужване, ние се стремим да одобряваме всички тегления в рамките на 24 часа. Въпреки това, като казино с нисък KYC, ние се сблъскваме с по-висок от обичайния брой опити за измами, което налага допълнителни проверки. Това понякога може да забави времето за обработка в нашия финансов отдел и ние искрено се извиняваме за причиненото неудобство. Вашата транзакция вече е одобрена и средствата вече трябва да са в портфейла ви.


Сърдечни поздрави,

Екип на ROLR

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Правя второ теглене в това казино и то продължава повече от 7 дни, само $100!!!Те приемат плащания незабавно, но правят тегления, когато искат, или изобщо не го правят. Безполезно е да се свързвате с поддръжката, те само казват, че това не е тяхна грижа, а грижа на финансовия отдел, който винаги проверява плащанията. Имам чувството, че ще чакам следващото плащане няколко месеца или година... Абсолютно не съветвам никого да използва това казино.

Автоматичен превод:
haper
преди 7 месеца

Здравей. Мога ли да попитам за първото ви теглене, моля? Беше ли успешно в крайна сметка? Видях, че казиното ви е отговорило и е обяснило ситуацията преди. Надяваме се, че и този път ще бъде така и вашият проблем ще бъде решен директно с казиното. Добър знак е, когато представител на казино има желание да помогне на своите играчи дори чрез нашия форум, не мислите ли така?

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още