ФорумКазинаROLR Casino - обща дискусия

ROLR Casino - обща дискусия

преди 1 година от satankid22
|
2842 преглеждания 19 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с ROLR Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

не играй тук

единственото нещо, което направих тук, е депозиране и депозит, който получи безплатни завъртания 1 път и дори балансът в портфейла ви може да ви покаже колко печелите, преди дори да започнете безплатните завъртания, което ме кара да съм много скептичен, не играйте тук!

Автоматичен превод:
satankid22
преди 1 година

Поздравления,


ROLR се гордее с това, че е глобално казино със силен ангажимент към поверителността и прозрачността. Заслужава да се отбележи, че вашият опит изглежда уникален, тъй като никой друг играч не е докладвал за подобен проблем. Можем уверено да заявим, че вашият портфейл не определя предварително или показва потенциални печалби или загуби.

Възможно е да има някакво недоразумение относно вашата загриженост. Въпреки това, ние сме нетърпеливи да разгледаме и разрешим всички проблеми, които срещате, докато използвате ROLR.


Моля, свържете се с нас на team@rolr.io с подробности за предизвикателството, което сте изпитали, и ние ще се постараем да го коригираме незабавно.


Сърдечни поздрави,

Екип на ROLR

Автоматичен превод:
преди 1 година

не играй тук

единственото нещо, което направих тук, е депозиране и депозит, който получи безплатни завъртания 1 път и дори балансът в портфейла ви може да ви покаже колко печелите, преди дори да започнете безплатните завъртания, което ме кара да съм много скептичен, не играйте тук!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Хм, това е доста странно, когато описвате подобен случай. Нещо подобно вероятно е доста рядко срещано за играч. Както и да е, ако общувате с казиното, ще бъде ли възможно да ни кажете какво ви е отговорило казиното? Мисля, че си струва поне да опитаме и да разберем какъв е проблемът. Какво мислиш ?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Поздравления,


ROLR се гордее с това, че е глобално казино със силен ангажимент към поверителността и прозрачността. Заслужава да се отбележи, че вашият опит изглежда уникален, тъй като никой друг играч не е докладвал за подобен проблем. Можем уверено да заявим, че вашият портфейл не определя предварително или показва потенциални печалби или загуби.

Възможно е да има някакво недоразумение относно вашата загриженост. Въпреки това, ние сме нетърпеливи да разгледаме и разрешим всички проблеми, които срещате, докато използвате ROLR.


Моля, свържете се с нас на team@rolr.io с подробности за предизвикателството, което сте изпитали, и ние ще се постараем да го коригираме незабавно.


Сърдечни поздрави,

Екип на ROLR

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, вие случайно да сте представител на казиното? Ако е така, моля, проверете тези правила:

https://casino.guru/forum/bonuses-and-promotions/rules-for-casino-representatives-adding-promotions

Благодаря ти

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Балансът ми получава предварително определени резултати, така че не идвайте тук и не ми казвайте, че това има разумно обяснение

когато натисна въртене, мога да видя, че портфейлът става по-голям или по-малък дори преди завъртането да приключи, дори преди да получа безплатни завъртания, печалбите се показват в портфейла ми точно преди да го стартирам, така че никога няма да играя във вашето казино и ако не го направите не отговаряйте на казино гуру, ако сте собственикът или отговорете, че никой не е отишъл, играйте във вашето мошенническо казино

Автоматичен превод:
satankid22
преди 1 година

Ако разбирам правилно: взимате бонус за безплатни завъртания на слот и резултатите от безплатните завъртания се изплащат веднага, без дори да въвеждате безплатните завъртания? Това е първият път, когато виждам това да се случва и вземам много бонуси за безплатни завъртания, предполагам, че когато използваме бонус за безплатни завъртания, вече има резултати, преди да влезем в играта, но за да бъдат кредитирани печалбите към нашия баланс трябва да завършим безплатните завъртания и може би вашият акаунт е подслушван и той пропуска всички тези стъпки и печалбите се кредитират веднага (?)

Освен това кой е доставчикът на игрите, при които се дават безплатни завъртания? Може би това е проблем от страна на доставчика на играта? Просто се опитвам да намеря разумно обяснение, защото за първи път виждам подобен случай

Автоматичен превод:
satankid22
преди 1 година

Здравейте,

Разбираме притесненията ви и наистина желаем да се справим със ситуацията, която описахте. Моля, знайте, че резултатът от всяко завъртане се определя от вашите действия и нито казиното, нито доставчикът имат влияние върху него.

Вярваме, че тук може да има лека неразбирателство или недоразумение, вероятно свързано с кратко забавяне на актуализациите на баланса.

Сценарият, който очертахте, е безпрецедентен в индустрията и, доколкото ни е известно, е неправдоподобен. Наистина искаме да помогнем за изясняване на всяко объркване, но изглежда, че е имало предизвикателство при установяването на директна комуникация. Нашето намерение никога не е да отхвърляме притесненията, а да ги разберем и да им отговорим.

Ние сме прозрачни в нашите операции. Ако можете да предоставите екранни снимки или кратко видео, заснемащо проблема, тук, публично, това значително ще ни помогне да го разберем и разрешим.


Сърдечни поздрави,

Екип на ROLR

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Балансът ми получава предварително определени резултати, така че не идвайте тук и не ми казвайте, че това има разумно обяснение

когато натисна въртене, мога да видя, че портфейлът става по-голям или по-малък дори преди завъртането да приключи, дори преди да получа безплатни завъртания, печалбите се показват в портфейла ми точно преди да го стартирам, така че никога няма да играя във вашето казино и ако не го направите не отговаряйте на казино гуру, ако сте собственикът или отговорете, че никой не е отишъл, играйте във вашето мошенническо казино

Автоматичен превод:
преди 1 година

Просто се опитвах да разбера ситуацията, защото не съм попадал на нещо подобно преди, така че със сигурност бих могъл да използвам някакво обяснение от казиното, което, разбира се, може да бъде получено, ако отговорите. Бих добавил само, че ние не сме казино, но предоставяме най-големия в света източник на информация за онлайн казина.

И така, какво ще кажете да отговорите на представителя на казиното, за да изясните ситуацията?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Трябва да кажа, че ОБИЧАМ това казино досега. Ще оставя подробно ревю тази вечер, но засега мисля, че това е новото ми посещение в казиното. Ако забележите, че средствата ви се променят, това е защото средствата във вашата казино сметка се държат така, сякаш са на борсата, така че ще вървят нагоре и надолу с пазара, което аз лично ОБИЧАМ. Причината да тегля много в казината (което те не харесват, разбираемо) е, че обичам да държа моята Crypto на борсата, когато не играя, така че тук не е нужно да продължавам да тегля, за да правя това, мога просто го оставете да стои в казиното. Разбира се, това може да е добро или лошо в зависимост от пазара, но аз го предпочитам много по този начин! Предполагам, че това е причината, поради която предишният коментатор видя как средствата се покачват и намаляват... Това беше пазарът, а не предварително определени завъртания.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Трябва да кажа, че ОБИЧАМ това казино досега. Ще оставя подробно ревю тази вечер, но засега мисля, че това е новото ми посещение в казиното. Ако забележите, че средствата ви се променят, това е защото средствата във вашата казино сметка се държат така, сякаш са на борсата, така че ще вървят нагоре и надолу с пазара, което аз лично ОБИЧАМ. Причината да тегля много в казината (което те не харесват, разбираемо) е, че обичам да държа моята Crypto на борсата, когато не играя, така че тук не е нужно да продължавам да тегля, за да правя това, мога просто го оставете да стои в казиното. Разбира се, това може да е добро или лошо в зависимост от пазара, но аз го предпочитам много по този начин! Предполагам, че това е причината, поради която предишният коментатор видя как средствата се покачват и намаляват... Това беше пазарът, а не предварително определени завъртания.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Благодаря ви много за вашата обмислена обратна връзка и преглед, Nightgypsie.

Ако сте следили коментарите като мен, може би сте забелязали, че играчът не се е впуснал в подробности относно тези „предварително определени залози". Винаги помага да получите пълната картина, нали? :)

Толкова сме щастливи, че ви хареса прекараното време в ROLR и очакваме с нетърпение да се забавляваме заедно. Продължавайте!


Сърдечни поздрави,

Екип на ROLR

Автоматичен превод:
ROLRCasino
преди 1 година

Здрасти. Аз съм играчът на вашия сайт Rolr. Обичам да играя там, но моля, изяснете колко време отнема тегленето? Питам, защото поддръжката ми каза, че отнема час или дори по-малко, но цялото време отнема повече от 24 часа. Моля, пояснете. Много благодаря.


Редактиран от автора преди 12 месеца
Автоматичен превод:
преди 1 година

Здрасти. Аз съм играчът на вашия сайт Rolr. Обичам да играя там, но моля, изяснете колко време отнема тегленето? Питам, защото поддръжката ми каза, че отнема час или дори по-малко, но цялото време отнема повече от 24 часа. Моля, пояснете. Много благодаря.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, искрено съжаляваме за евентуално възникналото недоразумение. За да поясним, по-голямата част от заявките за теглене обикновено се обработват в рамките на по-малко от час. Възможно е обаче да има случаи, при които допълнителни проверки или голям обем заявки могат да удължат този период до 24 часа. Искаме да ви уверим, че вашите средства вече трябва да са в портфейла ви. Извиняваме се за неудобството, причинено от тези закъснения.

Автоматичен превод:
ROLR Casino
преди 11 месеца

Това никога не се случва. Последните ми изплащания отнеха малко след това 15 часа, а последното отне почти 48 часа. Поради тази причина затворих акаунта си. Вярвам, че един ден изплащането няма да стигне до сметката ми. Съжалявам, но когато сайтът казва едно нещо, а след това прави друго... наистина не го харесвам!

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте всички,


Ние в ROLR се ангажираме с непрекъснато подобрение и иновации, ръководени от ценната обратна връзка, която получаваме от вас, нашите уважаеми потребители. Като се има предвид това, нашият екип работи усърдно за обновяване на уебсайта на ROLR. Сега сме развълнувани да разкрием по-елегантен дизайн, удобни за потребителя интерфейси и множество нови характеристики и функционалности, всички насочени към обогатяване на изживяването ви с нас.


Отделете малко време, за да разгледате актуализирания дизайн, промоциите, функционалностите и новите характеристики на ROLR Casino.

Ще се радваме да чуем вашите мисли за тези актуализации. Вашата обратна връзка е изключително ценна за нас.


Сърдечни поздрави,

Екип на ROLR

file

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

ROLR Casino не е изплатило печалба от $60 повече от 3 дни, въпреки че депозитът ми беше $20 и не съм използвал никакви бонуси!!! Екипът за поддръжка отговаря всеки ден, че е изпратил заявка до своя финансов отдел и трябва да изчака, и всеки ден получавам същия отговор! Не съветвам никого да играе в това казино, защото ако не може да плати $60 в рамките на, както се казва, в рамките на 1 час и не повече от 24 часа, тогава не трябва дори да се опитвате да спечелите повече суми от тях!!!

Автоматичен превод:
haper
преди 9 месеца

Здравейте. Съжалявам да го чуя, това трябва да е наистина неприятна ситуация. Знаеш ли какво обаче? Може би някой от представителите на казиното ще се свърже с вас точно тук във форума и бихме могли да намерим още информация😉.

Мога ли да попитам дали сте били напълно верифицирани в това казино? Това ли беше първата ви заявка за теглене?


Автоматичен превод:
преди 9 месеца

ROLR Casino не е изплатило печалба от $60 повече от 3 дни, въпреки че депозитът ми беше $20 и не съм използвал никакви бонуси!!! Екипът за поддръжка отговаря всеки ден, че е изпратил заявка до своя финансов отдел и трябва да изчака, и всеки ден получавам същия отговор! Не съветвам никого да играе в това казино, защото ако не може да плати $60 в рамките на, както се казва, в рамките на 1 час и не повече от 24 часа, тогава не трябва дори да се опитвате да спечелите повече суми от тях!!!

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Хей Хапер,

Много съжаляваме за забавянето. Както е посочено в нашите условия за обслужване, ние се стремим да одобряваме всички тегления в рамките на 24 часа. Въпреки това, като казино с нисък KYC, ние се сблъскваме с по-висок от обичайния брой опити за измами, което налага допълнителни проверки. Това понякога може да забави времето за обработка в нашия финансов отдел и ние искрено се извиняваме за причиненото неудобство. Вашата транзакция вече е одобрена и средствата вече трябва да са в портфейла ви.


Сърдечни поздрави,

Екип на ROLR

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Правя второ теглене в това казино и то продължава повече от 7 дни, само $100!!!Те приемат плащания незабавно, но правят тегления, когато искат, или изобщо не го правят. Безполезно е да се свързвате с поддръжката, те само казват, че това не е тяхна грижа, а грижа на финансовия отдел, който винаги проверява плащанията. Имам чувството, че ще чакам следващото плащане няколко месеца или година... Абсолютно не съветвам никого да използва това казино.

Автоматичен превод:
haper
преди 9 месеца

Здравей. Мога ли да попитам за първото ви теглене, моля? Беше ли успешно в крайна сметка? Видях, че казиното ви е отговорило и е обяснило ситуацията преди. Надяваме се, че и този път ще бъде така и вашият проблем ще бъде решен директно с казиното. Добър знак е, когато представител на казино има желание да помогне на своите играчи дори чрез нашия форум, не мислите ли така?

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини