НачалоФорумКазинаRolletto Casino - обща дискусия

Rolletto Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 2 години от Anonymized167
|
14 255 преглеждания 106 отговора |
|
1...4 5 6
flochefe
преди 2 седмици

Наистина съжалявам за това и ще се опитам да му напомня да го погледне.

Надявам се да помогне по някакъв начин. Но ако доказателствата са наистина силни, за съжаление няма да може да направи нищо особено.

Опитахте ли може би с лицензиращия орган? Може би те ще могат да ви помогнат. 🤔

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Вече се свързах с регулатора в Кюрасао отдавна и те дори не отговориха изобщо.. Дори пишат на уебсайта там, че не обработват оплаквания..

Не знам колко добри могат да бъдат доказателствата. Използвах VPN (което е разрешено в казиното), така че очевидно имаше IP съвпадения + съвпадение на мобилния номер и за това нямам абсолютно никаква представа как е трябвало да се случи това.. Вече попитах Питър дали акаунтът, който използва моя телефонен номер беше един от онези, които използваха същия доставчик на VPN, но всичко това смърди.. Имам чувството, че Казиното просто ще изпрати всяко изрязано доказателство, за да не плаща на клиентите си необичайни печалби..

Автоматичен превод:
flochefe
преди 2 седмици

здравей

За съжаление, ситуацията по отношение на лицензите и свързаните с тях услуги за обработка на жалби на играчи се промени, така че вярвам, че ще отнеме известно време, за да се подредят нещата в Кюрасао.

Може би няма да ви е от голяма полза, но бих искал да ви уверя, че ако доказателствата не бяха достатъчно силни, нямаше да отхвърлим жалбата като неоснователна.

Мога ли да знам дали в това казино трябва да потвърдите телефонния си номер? Начинът, по който го виждам, това беше преломната точка.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Здравейте, доколкото си спомням никога не ми се е налагало да проверявам номера, но съм готов да го направя по всяко време. Мога да ви гарантирам, че ако друг акаунт е използвал моя телефонен номер, той никога не е потвърдил номера, тъй като това е изключителен номер, до който само аз имам достъп.

Автоматичен превод:
flochefe
преди 2 седмици

здрасти

Това също беше само моя идея. в някои казина телефонният номер трябва да бъде потвърден при добавянето му към акаунта. Честно казано, не знам как работи в Rolletto, така че не мога да кажа дали си струва да се споменава по някакъв начин или не. 🙁

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Не, не е необходимо да се проверява, когато се добавя към акаунта, така че някой наистина може просто да въведе номера ми в акаунта си на теория без никакъв проблем. Но първоначалните ми мисли бяха, че Ролето трябва да е манипулирал доказателствата поради множество причини.

Първо те никога не изтъкнаха номера като доказателство след много седмици или дори месеци на активно оплакване и едва когато Casino Guru ни каза, че ще настояват да получа печалбите си, тъй като доказателствата, предоставени от Казиното, не бяха достатъчни, те откриха новаторските доказателства за същото телефонен номер.. Освен това мисля, че е доста малко вероятно някой да използва моя телефонен номер при инцидент, но никога не се знае. Все още чакам Питър да ми отговори дали акаунтът, който е използвал моя номер, е един от тези със същия VPN. Но Питър ми каза ясно, че Casino Guru никога няма да приеме, че доказателствата са манипулирани, което е гадно според мен, защото казината могат просто да изпратят това, което искат, без да плащат.

Просто мисля, че дори доказателствата да са реални, не е причина да не ми дадете печалбите си. Мога да докажа, че въведената информация е 100% вярна. Ако друга сметка не го направи, той не трябва да бъде платен, съгласен съм, но въведох правилния си номер и мога да го докажа. Просто е толкова несправедливо към мен..

Автоматичен превод:
flochefe
преди 1 седмица

здравей

Просто си помислих, че знанието дали трябва да потвърдите телефонния си номер, преди да възникне проблемът, ще бъде стеснителна подробност. Това е особено важно, като се има предвид, че го споменахте като повратна точка. Можете ли да дадете отговор на този въпрос? Както казах, не знам как работи с проверката на телефонен номер в това конкретно казино.

За мен има смисъл, че откритото по-рано IP съвпадение не е достатъчно, за да се съгласим с подхода на казиното. Споделянето на същия телефонен номер и IP адрес обаче е доста необичайно. Предполагам, че следващият ми въпрос ще бъде доста странен, но някой от вашето домакинство споделя ли същата връзка и може би знае ли за дейността ви в казино Rolletto?

Няма да спекулирам дали казиното е манипулирало или не вашите лични данни, защото нямам основания да се противопоставя на изявлението на казиното. Нещо подобно може да се вземе предвид, когато историята на казиното е лишена от логика и като цяло е слаба. Най-общо казано, същото важи и за историите на играчите, разбира се.

Разбирам, че това не е идеална ситуация; всъщност и ние много бихме искали да имаме радостен край.




Автоматичен превод:
преди 1 седмица

здравей

И така относно мобилния номер: никога не ми се е налагало да го проверявам по никакъв начин. Току-що го въведох, но единственото нещо, което беше потвърдено, беше имейлът ми и личните ми данни.

Другите хора в моето домакинство изобщо не се интересуват от онлайн казина. Освен това всички в семейството ми знаят за случилото се, но аз им казах едва след като Казиното отказа да ми плати. Така че колкото и да се надявам, че проблемът идва от някой, когото познавам, мога да го разчитам със сигурност. Освен това, както разбрах, вече беше проверено с Питър дали съответстващият IP идва от VPN, който използвах (изпратих му екранни снимки на моя VPN акаунт).

Автоматичен превод:
flochefe
преди 1 седмица

здравей

Честно казано, надявах се да използваме потвърдения телефонен номер като валидна обосновка за заявката за повторно отваряне. Трябва да кажа, че не видях доказателствата, но се надявах казиното в някакъв момент да потвърди телефонния номер. Мисля, че това можеше да послужи като удобна основа за допълнително запитване. Във всеки случай ще попитам Питър за подробности; това е най-малкото, което мога да направя.



Автоматичен превод:
преди 1 седмица

За съжаление никога не ме помолиха да го проверя. Готов съм да докажа, че съм собственик на номера по всяко време. Благодаря ви за помощта!

Автоматичен превод:
flochefe
преди 1 седмица

Въпреки че собствеността не е проблем, оценявам желанието ви!

За съжаление получих потвърждение, че съвпадението на IP и номера не е единственото. Бяха взети същите бонуси, а също и историята на акаунта показваше същите дейности. Това е трудно да се оспори.

Страхувам се, че не мога да измисля нещо, което бихме могли да използваме, за да защитим вашата версия в момента.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Използвах само един бонус, с който спечелих печалбите (направих само един депозит). Това беше стандартният бонус за депозит, който всеки играч получава в това казино, не трябваше да го изисквам или да го активирам, той беше в профила ми автоматично, когато депозирах, така че мисля, че почти всеки играч ще е използвал този бонус. Какво означава със същите дейности дали другият акаунт е играл същите игри като мен или какво?

Автоматичен превод:
flochefe
преди 1 седмица

здравей

Това е общо взето всичко, което събрах, така че нямам други отговори за вас и се съмнявам, че някога ще имам повече, тъй като не съм посредник по жалбите. Доколкото разбирам, вие и Питър сте били в доста интензивна комуникация по имейл; следователно той е най-добрият източник на отговори. Бих казал, че вече ти е казал всичко.

Извинявам се, но не мисля, че мога да направя много повече от това, което вече ви беше обяснено, отчасти защото не съм в състояние да разгледам подробностите. Въпреки това ми се струва, че не мога да предложа нищо, което Питър вече не е предложил.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

здравей

всичко пак няма смисъл! Не съм направил нищо лошо, те отказват да ми платят и пак не им намалявате резултата, това са фактите..

Не, нямах интензивна комуникация по пощата с Питър, тъй като почти винаги му отнемаха няколко седмици, за да отговори на незабавния ми отговор (така е от самото начало). По този начин бяха възможни едва няколко имейла. Почти всичките ми познания по случая се състоят от отговорите в жалбата. В последния му имейл преди две седмици само една част от трите ми доказателства беше адресирана, а останалите бяха игнорирани. Той просто каза, че нямат причина да смятат, че Казиното манипулира доказателства. Оттогава все още чакам следващия отговор. Никога нищо не ми е предлагал.

В този момент общувах повече с теб, отколкото с него.

Автоматичен превод:
flochefe
преди 1 седмица

здравей

Разбирам чувствата ви, но тъй като окончателната присъда подкрепи гледната точка на казиното, а не вашата, няма да има наказание за казиното. Казината получават черни точки само ако действат срещу принципите на честния хазарт. За съжаление във вашия случай нямахме достатъчно доказателства, за да игнорираме доказателствата и аргументите на казиното.

Бих искал да кажа, че ми казаха, че комуникацията с вас е обширна. Е, бих искал да продължа да говоря с теб, но изглежда достигнах границите си. Не мога, например, да спекулирам дали казиното по някакъв начин е подправило доказателства, които никога не съм виждал. Сигурно е трудно да се справиш с него; разбирам това Освен ако не измислите нещо, което можем да докажем, страхувам се обаче, че това е краят. Подновяването на жалбата е лесно, но какво да кажем на представителя на казиното? „Знаеш ли, играчът е напълно сигурен, че си манипулирал доказателствата. Така че, би ли могъл да докажеш, че не си?" Е, това е слабата страна, бих казал.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

здравей

Разбирам те, но според мен се опитвам да докажа, че не съм направил нищо лошо и това е невъзможно, докато Питър не отговаря на въпросите ми. Например Питър ми каза в последния си отговор (на 22 ноември), че и двата акаунта са създадени през юни. Акаунтът ми реално е създаден на 6 юли. Може би е объркал месеците, но за мен би било важно да знам дали другият акаунт е открит преди или след мен. Ако преди мен, можех да имам доказателство, че казиното, като изпратих документ от моя мобилен доставчик, който доказва датата, на която е създаден този телефонен номер.

Ако другият акаунт е създаден след мен мога да споря с логиката. Дали някой наистина би си отворил нова сметка в същото казино, СЛЕД като получи най-голямата печалба в живота си, без дори да изчака тя да бъде изплатена? Използвате същия телефонен номер в другия акаунт? Това наистина ли е историята, която Казиното разказва?

Е, не мога да съм сигурен, защото всеки ден чакам отговор от Питър. Дори не знам със сигурност дали беше същият акаунт, който използва моята VPN и номера, но от това, което казахте, изглежда така.

Сигурен съм, че това оплакване е повече работа за вас от обикновено оплакване и разбирам, че някой би го нарекъл „разширена комуникация", но 99% от тази комуникация може да се види в жалбата и в тази тема, извън това имаше аз помислете за 2 отговора от Питър на имейл.

Може би той все още е на почивка и също така не съм в позиция да изисквам нещо от вас, но може да има голяма разлика, ако някой отговори на въпросите ми (имам предвид от екипа за оплаквания, вие сте страхотна Радка). Без това просто е невъзможно да се докаже каквото и да било и всеки трябва да знае това. Как да докажа нещо, за което имам толкова малко информация?

Ако Питър не е на разположение, може би някой друг би могъл да отговори на моите въпроси и доказателства.

Автоматичен превод:
flochefe
преди 1 седмица

Разбирам и вашите мисли. Мислите ли, че можете да използвате този сложен преглед, за да изпратите друга заявка за повторно отваряне? Предполагам, че вероятно ви звуча доста тъпо, но работата е там, че искането за повторно отваряне трябва да бъде адресирано от някой друг, а не от предишния медиатор. Нямам намерение да не съм съгласен със затварянето или прозренията на Питър, защото мнението ми се основава най-вече на нашия разговор тук, но бих искал да ви видя по-малко стресирани от събитията около доказателствата.

Честно казано, в много случаи на посредника е забранено да споделя вътрешните системни данни на казиното с играча, което също може да доведе до сложно разбиране на валидността на доказателството и в същото време да намали доста диапазона за по-задълбочено обяснение

Е, съжалявам, че не мога да измисля нещо по-солидно, което да запълни логическите пропуски. Тази несигурност трябва да е изключително досадна!


Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Проблемът е, че вече нямам възможност да поискам повторно отваряне на жалбата. Може би защото вече поисках това още в началото. След това изпратих доказателство на Питър, след което той го отвори отново, само за да го затвори отново по-късно, след като се появи нещото с телефонния номер. Следователно единствените два начина за комуникация с CasinoGuru, които опитах, бяха имейл до Peter и тази тема. Може би имате друга идея как/с кого мога да се свържа? Трябва ли просто да пиша на друг специалист по оплаквания?

Автоматичен превод:
flochefe
преди 1 седмица

Въз основа на това, което сте написали, не вярвам, че вече има начин да се върна към жалбата. Нямам друг вариант, който бих се осмелил да ви предложа.

Докато ровех в подробностите, открих също IP съвпадение с друг играч от Германия с акаунт в Casino Guru, например. Сигурни ли сте, че никой друг не използва същата интернет връзка или VPN приложение, моля?


Автоматичен превод:
преди 6 дни

Ами от семейството ми 100% не. Ако не друго, това щеше да е не толкова близък приятел, но е невъзможно човекът да е използвал моя телефонен номер.

Автоматичен превод:
1...4 5 6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини