здравей
Разбирам те, но според мен се опитвам да докажа, че не съм направил нищо лошо и това е невъзможно, докато Питър не отговаря на въпросите ми. Например Питър ми каза в последния си отговор (на 22 ноември), че и двата акаунта са създадени през юни. Акаунтът ми реално е създаден на 6 юли. Може би е объркал месеците, но за мен би било важно да знам дали другият акаунт е открит преди или след мен. Ако преди мен, можех да имам доказателство, че казиното, като изпратих документ от моя мобилен доставчик, който доказва датата, на която е създаден този телефонен номер.
Ако другият акаунт е създаден след мен мога да споря с логиката. Дали някой наистина би си отворил нова сметка в същото казино, СЛЕД като получи най-голямата печалба в живота си, без дори да изчака тя да бъде изплатена? Използвате същия телефонен номер в другия акаунт? Това наистина ли е историята, която Казиното разказва?
Е, не мога да съм сигурен, защото всеки ден чакам отговор от Питър. Дори не знам със сигурност дали беше същият акаунт, който използва моята VPN и номера, но от това, което казахте, изглежда така.
Сигурен съм, че това оплакване е повече работа за вас от обикновено оплакване и разбирам, че някой би го нарекъл „разширена комуникация", но 99% от тази комуникация може да се види в жалбата и в тази тема, извън това имаше аз помислете за 2 отговора от Питър на имейл.
Може би той все още е на почивка и също така не съм в позиция да изисквам нещо от вас, но може да има голяма разлика, ако някой отговори на въпросите ми (имам предвид от екипа за оплаквания, вие сте страхотна Радка). Без това просто е невъзможно да се докаже каквото и да било и всеки трябва да знае това. Как да докажа нещо, за което имам толкова малко информация?
Ако Питър не е на разположение, може би някой друг би могъл да отговори на моите въпроси и доказателства.
Hello,
I understand you, but in my view I am trying to proof that I did nothing wrong and this is Impossible as long as Peter doesn't respond to my questions. For instance, Peter told me in his last response (on November 22) that both of the Accounts were created in June. My account in reality was created on July 6. Maybe he confused the months, but for me it would be important to know if the other account was opened before or after me. If before me, I could have evidence that the Casino by sending a Document from my mobile provider that proofs the date this phone number was created.
If the other account was created after me I can argue with logic. Would someone really open a new account at the same Casino AFTER hitting the biggest win of his life without even waiting for it to be payed out? Using the same phone number at the other account? Is that really the story the Casino is telling?
Well I can't be sure because I am waiting every day for a response from Peter. I don't even know for sure if it was the same account that used my VPN and number, but from what you have said it seems like it.
I am sure that this complaint is more work for you than an average complaint and I understand that someone would call it "extensive communication" but 99% of this communication can be seen in the complaint and in this thread, outside of that there were I think 2 answers from Peter per mail.
Maybe he is on vacation still and also I am not in a position to demand anything of you but it could make a real difference if someone would answer my questions (I mean from the complaint team, you are awesome Radka). Without that it is simply Impossible to proof anything and everyone should know that. How should I proof something I have so few information about?
If Peter is unavailable maybe someone else could adress my questions and evidence.
Автоматичен превод: