преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Rolletto Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте и поздравления за вас.
Казиното има много добра репутация и дори отзивите на потребителите не са лоши. Бих казал, че имаш справедлив шанс там. Rolletto Casino предлага и лимит за теглене над средния. Имайте предвид обаче, че такава сума вероятно няма да бъде платена наведнъж. Тази сума вероятно ще бъде разделена на няколко плащания.
Преминахте ли вече KYC, моля?
Hello and congratulations to you.
The casino has a very good reputation and even user reviews are not all bad. I'd say you have a fair chance there. Rolletto Casino also offers an above-average withdrawal limit. However, please be advised, that such a sum will probably not be paid at once. This sum will probably be split into several payments.
Have you already passed KYC, please?
Виждам. Само в случай, че почувствате, че нещо не е наред, моля, не се колебайте да изпратите жалба тук. Искрено се надявам, че няма да е необходимо.
Просто ни уведомете как върви, моля.
I see. Just in case you'll feel something is wrong, please feel free to submit a complaint here. I honestly hope it would not be necessary.
Just let us know how it goes, please.
Току-що се забавлявах и видях нещо, което не бях виждал в нито едно онлайн казино преди и то гласи нещо като това „ играч не може да спечели повече от 200. USDT при всяко завъртане или бонус", което изглежда ниска сума . Сега не се присъединявам към никое казино, без да прочета техните правила и условия
I just had a breeze through and saw something that I hadn’t seen at any online casino before and it states something like this " a player can’t win anymore more than 200. USDT on any spin or bonus " which seems a low amount. I don’t join any casino now without reading through their terms and conditions
Това е облекчение, мислех, че пише 200!! 😅 Което ми се струваше малко ниско.
ето още малко информация, която може да ви е полезна
That’s a relief I thought it said 200!! 😅 Which I thought was a bit low.
here is some other information you might find useful
Честно казано, разглеждам потребителските отзиви и не бих се доверил на някои от тях. Спомням си, че беше преди повече от година, когато различни играчи предимно с полски IP адреси идваха всекидневно в този форум и написаха някои положителни неща (публикации, теми) за Rolletto. Започнах да го изтривам малко по-късно и изведнъж публикациите спряха. Когато погледнете рецензиите, има много полски потребители, които винаги са им давали положителен отзив, така че тук надушвам нещо рибено.
От друга страна, бих казал, че разделът Репутация ви разказва повече за казиното. Не показва проблеми. Виждам, че има малко разрешени проблеми и самото казино е активно по отношение на справянето с оплакванията. Това е добър знак. Като се има предвид всичко, което знаем за казиното, не бих се страхувал да играя там.
Honestly, I'm going through the user reviews and I wouldn't trust to some of them. I remember it's been more than a year ago when various players mainly with Polish IP addresses came on this forum on a daily basis and wrote some positive stuff (posts, threads) about Rolletto. I started deleting it a bit later and suddenly, the posts stopped. When you look at the reviews, there are many Polish users who always gave them a positive review so I smell something fishy here.
On the other hand, I'd say say the Reputation section tells you more about the casino. It shows no issues. I can see there are few resolved issues and the casino itself is active in terms of dealing with the complaints. That's a good sign. Considering everything we know about the casino, I wouldn't be afraid of playing there.
Не определено не. Бих започнал да се притеснявам, ако не получите тегленето до 2 седмици, но 3 дни са много кратък период от време.
No definitely not. I'd start to be worried if you don't receive the withdrawal in 2 weeks, but 3 days is a very short period of time.
Здравейте, моля изчакайте поне до края на тази седмица, моля. Три дни са минимум, бих казал. Това не означава, че има някакъв проблем. Проверих оплакванията и дори забавените тегления бяха успешни в края на краищата.
Както и да е, ако смятате, че нещо не е наред, можете да подадете жалба. Имайте предвид, че даваме на казината общо 1-2 седмици време за реакция, така че процесът отнема доста време.
Мислите ли, че можете да почакате малко за парите? 🙂
Hello, please wait till the end of this week at least, please. Three days is a minimum, I'd say. It does not mean there is some issue. I checked the complaints and even delayed withdrawals were successful after all.
Anyway, if you feel something is wrong, you can submit a complaint. Be advised that we give casinos 1-2 weeks reaction time in total, so the process is quite time-consuming.
Do you think you can wait a bit for the money? 🙂
имам акаунт тук, тъй като харесвам слотове, които предлагат, те също не са gamstop, което е рядко, НО опциите за депозит са ужасни, Mastercard не е наличен в моя регион, проверих около 3 от опциите и те получават лоши отзиви на trustpilot и няма начин да вляза в моето онлайн банкиране през този сайт. Какви други опции имам? Този сайт измама ли е?
i have a account here as love the slots they offer, they are non gamstop also which is rare BUT there deposit options are awful, Mastercard is not available in my region, I have checked about 3 of the options and they get bad reviews on trustpilot and there is no way I am logging into my online banking through this site. What other options do I have? Is this site fraud?
имам акаунт тук, тъй като харесвам слотове, които предлагат, те също не са gamstop, което е рядко, НО опциите за депозит са ужасни, Mastercard не е наличен в моя регион, проверих около 3 от опциите и те получават лоши отзиви на trustpilot и няма начин да вляза в моето онлайн банкиране през този сайт. Какви други опции имам? Този сайт измама ли е?
i have a account here as love the slots they offer, they are non gamstop also which is rare BUT there deposit options are awful, Mastercard is not available in my region, I have checked about 3 of the options and they get bad reviews on trustpilot and there is no way I am logging into my online banking through this site. What other options do I have? Is this site fraud?
Здравейте,
ако искате да използвате различен начин на плащане, моля, уведомете казиното.
Неговите оператори трябва да ви дадат точен отговор въз основа на наличността за вашата страна. Имайки предвид общия рейтинг на репутацията, не бих казал, че това казино е измама:
Какъв метод на плащане бихте искали да използвате и какво ви казват, моля?
Hello,
if you'd like to use a different payment method, please advise the casino.
Its operators should give you a straight answer based on availability for your country. Keeping the overall reputation score in mind I'd not say this casino is a scam:
What payment method would you like to use and what do they tell you, please?
Просто бих искал да депозирам с дебитна карта Mastercard, но тя не е налична....
I would just like to deposit with a Mastercard debit card but it isn’t available…..
Е, тогава бих казал, че трябва да изберете друга опция за плащане. Ако кажат, че визата е ограничена за вашата страна, тогава ми се струва окончателно.
Честно казано, не съм сигурен за тактиката за забавяне.
Well, then I'd say you have to pick up a different payment option. If they say the Visa is restricted for your country then it seems final to me.
Honestly, not sure about delay tactics.
Здравейте,
какъв метод за плащане на депозит използвахте, моля?
Това казино изглежда прилично, така че бих искал да знам повече подробности. От колко време чакате, моля?
Hello,
what deposit payment method did you use, please?
This casino seems decent so I'd like to know more details. For how long have you been waiting, please?
Може ли някой да ми помогне с това казино? Искам да изтегля пари, след като изчаках 3 дни, за да потвърдя акаунта си, особено адреса си, оказва се, че когато тегля, те отхвърлиха тегленето ми и ми изпратиха имейл с молба за селфи.... Изпратих го и го правя не получавам отговори, може ли някой да помогне, моля, благодаря
Can someone help me with this casino? I want to withdraw money after waiting 3 days to verify my account, especially my address, it turns out that when I withdraw they rejected my withdrawal and they sent me an email asking me for a selfie.... I sent it and I do not receive answers, could someone help please, thanks
Alguien me puede ayudar con este casino? Quiero retirar dinero después de esperar 3 días para verificar mi cuenta en especialmente mi dirección resulta que al retirar me rechazaron el retiro y me mandaron un email pidiéndome un selfie.... Lo envíe y no recibo respuestas alguien podría ayudar por favor gracias
Здравейте,
Мисля, че казиното се нуждае от известно време, за да завърши вашата проверка. Просто се уверете, че сте предоставили всеки документ и ако имате нужда от допълнителна помощ, попитайте оператора за чат на живо.
Кога изпратихте селфито, моля?
Hello,
I think that the casino needs some time to complete your verification. Just make sure you provided every document and if you need further help, ask the live chat operator.
When did you send the selfie, please?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.