НачалоФорумКазинаRolletto Casino - обща дискусия

Rolletto Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 2 години от Anonymized167
|
14 647 преглеждания 111 отговора |
|
1...3 4 56
Jaro
преди 5 месеца

Надявам се да реша и това.


Благодаря ти

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Може ли друг специалист тук да поеме този случай, моля. Просто съзнавам забавянето във времето, вече минах през толкова много стрес с това казино, знам, че чакането по-дълго ще ми причини допълнителен силен стрес

Автоматичен превод:
Gaz8087
преди 5 месеца

Наистина съжалявам, че го казвам, но Ник все още има два дни, за да се свърже с вас в нишката за оплакване. Предполагам, че е трудно, но честно казано, трябва да чакате като всеки друг. 20 специалисти покриват над 800 оплаквания; следователно не става въпрос за намиране на друг.

Моля, бъдете търпеливи. Изпратих бележка на Ник, но това е изключение.





Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Благодаря

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Имам пари в сметката си в rolletto, но те няма да ми позволят да тегля, тъй като когато се опитам да потвърдя акаунта си, те отказват да ме верифицират, тъй като имах предишен акаунт, който потвърдих сам, но блокирах този акаунт.

Автоматичен превод:
shleegmb
преди 4 месеца

Искрено се надявам, че това не означава, че сте отворили друга сметка.

Затварянето на акаунта гарантира, че никога повече няма да играете с него. Почти всички казина имат правила срещу отварянето на друго. Моля, знаете ли за това?

Според мен това беше грешка и трябва да внимавате да не допускате същата грешка във всяко друго казино.

Следващия път съветвам да се свържете с поддръжката и след това да прегледате опциите.

Ще имаме нужда от информация, за да подкрепим позицията ви, ако искаме да имаме някакъв шанс да ви помогнем. Може би бихте могли да споделите някои идеи?

Уведомете ме, моля.



Автоматичен превод:
преди 1 месец

Имах шокиращо преживяване с Rolletto Casino. Моите огромни печалби от 14 000 € не бяха изплатени, тъй като Казиното каза, че съм използвал няколко акаунта, което не е така. След като подадох жалба тук, се оказа, че има съвпадение на IP с друг потребител, защото използвах VPN. Всичко беше проверено и VPN очевидно беше разрешено в това казино. Казино Гуру поиска от Казиното да даде повече доказателства от това и Казиното не успя да го направи в продължение на седмици и даде само недостатъчни доказателства. Тогава най-накрая специалистът по жалбите ми каза, че доказателствата, които е получил от казиното, не са достатъчни и Casino Guru ще поиска от казиното пълно изплащане. Дотук добре, сега шокиращото.

Казиното изведнъж откри нови доказателства: друг акаунт очевидно е използвал мобилния ми номер.. наистина е смешно.. Абсолютно не го приемам. Изведнъж те имат най-ясните доказателства, които могат да бъдат там? След представяне на неуспешни опити за доказателства преди? Убеден съм, че това казино манипулира доказателства, за да не загуби рейтинг на Casino Guru. Изпратих всички доказателства, които успях да намеря, на специалиста по жалбите, но за съжаление не получих отговор от 3 седмици, затова пиша това за внимание. Дори такова казино никога да не ми плати, ще направя всичко, за да разкрия това измамно поведение!

Автоматичен превод:
flochefe
преди 1 месец

Според това, което видях в жалбата, съжалявам, че тя беше затворена, но Петър взе решението си въз основа на това, което ви писа. Правило е нарушено, когато е установено, че множество акаунти са отворени от един и същ IP адрес с един и същи телефонен номер. Очевидно казиното е осигурило всичко необходимо за нашия екип, така че явно няма какво повече да се направи.

Колкото и да ми е неприятно да го призная, ще трябва да приемем този факт. 😕

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Имам ясни доказателства, че това, което Казиното твърди, не може да е истина и го изпратих на Питър. За съжаление той не го е видял (имахме същия проблем в миналото, той ми каза, че моите имейли попадат в неговия спам). Освен това не мога да поискам повторно разглеждане на жалбата, тъй като вече го направих веднъж (успешно). Просто искам доказателствата ми да бъдат видени и оценени от някой, защото съм 100% сигурен, че Казиното е манипулирало доказателства.

Автоматичен превод:
flochefe
преди 1 месец

Така че ще му кажа да го разгледа, но не обещавам нищо предварително и под това имам предвид, че той ще отвори отново случая. Ще видим какво ще каже.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Идеално, благодаря!

Автоматичен превод:
flochefe
преди 1 месец

Питър изпрати ли ти имейл или още не?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

За съжаление още не

Автоматичен превод:
flochefe
преди 1 месец

Е, тогава предполагам, че ще трябва да имаме търпение и вярвам, че ще получите отговора си.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Всичко добре, изпратих му дълга поща с много нови доказателства, което може да отнеме известно време според мен. Просто се радвам, че е на него.

Автоматичен превод:
flochefe
преди 1 месец

Със сигурност ни уведомете за резултата, моля.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

И така, той ми изпрати имейл преди една седмица, отговорих незабавно, но оттогава няма отговор.. Надявам се, че го е получил

Автоматичен превод:
flochefe
преди 3 седмици

И дали го е сключил по някакъв начин или не?

Автоматичен превод:
flochefe
преди 3 седмици

Ако доказателствата са наистина добри, той ще се свърже с вас, вярвам.

Просто той трябва да се справя с много оплаквания всеки ден и не е възможно да се отговори на всички имейли, особено ако не са уместни.

Надявам се, че можете да разберете това.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

И така, преди 10 дни той ми писа, че акаунтът, който използва номера на мобилния ми телефон, е създаден през същия месец като моя. Той също така каза, че не смята, че казиното фалшифицира доказателства поради дългия му опит с казиното. Той все още не е разгледал другите доказателства. Просто не създадох друга сметка и използвах правилния си номер... Не съм направил нищо нередно и не разбирам защо не получавам печалбите си. Дори ако казиното не фалшифицира доказателства и някой наистина е създал акаунт и е използвал моя номер, вината не е моя, тогава другият акаунт трябва да бъде наказан, а не аз. Имам доказателство, че съм използвал собствения си номер. Надявам се скоро да отговори...

Автоматичен превод:
1...3 4 56
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини