Може ли друг специалист тук да поеме този случай, моля. Просто съзнавам забавянето във времето, вече минах през толкова много стрес с това казино, знам, че чакането по-дълго ще ми причини допълнителен силен стрес
Can another specialist on here take this case on please. I'm just conscious of the time delay, I've already been through so much stress with this casino, I know waiting longer will only cause me further severe stress
Наистина съжалявам, че го казвам, но Ник все още има два дни, за да се свърже с вас в нишката за оплакване. Предполагам, че е трудно, но честно казано, трябва да чакате като всеки друг. 20 специалисти покриват над 800 оплаквания; следователно не става въпрос за намиране на друг.
Моля, бъдете търпеливи. Изпратих бележка на Ник, но това е изключение.
I'm truly sorry to say that, but Nick still has two days to get back to you in the complaint thread. I imagine it's hard, but frankly, you have to wait like everybody else. 20 specialists are covering more than 800 complaints; hence, it's not about finding another one.
Please be patient. I sent Nick a note, though it's an exception.
Имам пари в сметката си в rolletto, но те няма да ми позволят да тегля, тъй като когато се опитам да потвърдя акаунта си, те отказват да ме верифицират, тъй като имах предишен акаунт, който потвърдих сам, но блокирах този акаунт.
I have money in my rolletto account but they wont let me withdraw as when i try to verify my account they refuse to verify me as i had a previous account which i verified myself but i blocked that account.
Искрено се надявам, че това не означава, че сте отворили друга сметка.
Затварянето на акаунта гарантира, че никога повече няма да играете с него. Почти всички казина имат правила срещу отварянето на друго. Моля, знаете ли за това?
Според мен това беше грешка и трябва да внимавате да не допускате същата грешка във всяко друго казино.
Следващия път съветвам да се свържете с поддръжката и след това да прегледате опциите.
Ще имаме нужда от информация, за да подкрепим позицията ви, ако искаме да имаме някакъв шанс да ви помогнем. Може би бихте могли да споделите някои идеи?
Уведомете ме, моля.
I sincerely hope that this does not indicate that you have opened another account.
Closing the account is to ensure that you never play with it again. Almost all casinos have policies against opening another one. Please, are you aware of that?
It was a mistake, in my opinion, and you should take care to avoid making the same mistake at any other casino.
The next time, I advise getting in touch with support and then going through the options.
We would need some information to back up your position if we were to have any chance of helping you. Could you perhaps share some ideas?
Let me know, please.
Имах шокиращо преживяване с Rolletto Casino. Моите огромни печалби от 14 000 € не бяха изплатени, тъй като Казиното каза, че съм използвал няколко акаунта, което не е така. След като подадох жалба тук, се оказа, че има съвпадение на IP с друг потребител, защото използвах VPN. Всичко беше проверено и VPN очевидно беше разрешено в това казино. Казино Гуру поиска от Казиното да даде повече доказателства от това и Казиното не успя да го направи в продължение на седмици и даде само недостатъчни доказателства. Тогава най-накрая специалистът по жалбите ми каза, че доказателствата, които е получил от казиното, не са достатъчни и Casino Guru ще поиска от казиното пълно изплащане. Дотук добре, сега шокиращото.
Казиното изведнъж откри нови доказателства: друг акаунт очевидно е използвал мобилния ми номер.. наистина е смешно.. Абсолютно не го приемам. Изведнъж те имат най-ясните доказателства, които могат да бъдат там? След представяне на неуспешни опити за доказателства преди? Убеден съм, че това казино манипулира доказателства, за да не загуби рейтинг на Casino Guru. Изпратих всички доказателства, които успях да намеря, на специалиста по жалбите, но за съжаление не получих отговор от 3 седмици, затова пиша това за внимание. Дори такова казино никога да не ми плати, ще направя всичко, за да разкрия това измамно поведение!
I have made a shocking experience with Rolletto Casino. My huge winnings of 14000€ were not paid, as the Casino said I used multiple accounts, what is not the case. After submitting a complaint here it turns out that there was a IP match with another user because I used VPN. Everything was checked and VPN was clearly allowed at that Casino. Casino Guru asked the Casino to give more evidence than that and the Casino failed to do so for weeks and only gave insufficient evidence. Then finally the complaint specialist told me that the evidence he received from the Casino was not sufficient and Casino Guru are going to demand the Casino for full payout. So far so good, now the shocker.
The Casino all of a sudden found new evidence: another account apparently used my mobile number.. it's hilarious really.. I absolutely don't buy it. All of a sudden they have the clearest evidence that can be there? After submitting failed attempts of evidence before? I am convinced this Casino manipulated evidence in order not to lose rating on Casino Guru. I have sent all the evidence I could find to the Complaint specialist but unfortunatley I haven't gotten a reply for 3 weeks that's why I am writing this for attention. Even if such a Casino will never pay me I will do everything to reveal this fraudulent behaviour!
Според това, което видях в жалбата, съжалявам, че тя беше затворена, но Петър взе решението си въз основа на това, което ви писа. Правило е нарушено, когато е установено, че множество акаунти са отворени от един и същ IP адрес с един и същи телефонен номер. Очевидно казиното е осигурило всичко необходимо за нашия екип, така че явно няма какво повече да се направи.
Колкото и да ми е неприятно да го призная, ще трябва да приемем този факт. 😕
According to what I saw in the complaint, I'm sorry that it was closed, but Peter made his decision based on what he wrote to you. A rule was broken where multiple accounts were found to be opened from the same IP address with the same phone number. Apparently the casino provided everything that was needed for our team, so apparently there is nothing more to be done.
As much as I hate to admit it, we will have to accept that fact. 😕
Имам ясни доказателства, че това, което Казиното твърди, не може да е истина и го изпратих на Питър. За съжаление той не го е видял (имахме същия проблем в миналото, той ми каза, че моите имейли попадат в неговия спам). Освен това не мога да поискам повторно разглеждане на жалбата, тъй като вече го направих веднъж (успешно). Просто искам доказателствата ми да бъдат видени и оценени от някой, защото съм 100% сигурен, че Казиното е манипулирало доказателства.
I have clear evidence that what the Casino claims can not be true and I have sent it to Peter. Unfortunatley he hasn't seen it (we had the same problem in the past he told my my emails land in his spam). Also, I can not request a reopening of the complaint as I already did so once (successfully). I just want my evidence to be seen and evaluated by someone because I am 100% sure that the Casino has manipulated evidence.
Така че ще му кажа да го разгледа, но не обещавам нищо предварително и под това имам предвид, че той ще отвори отново случая. Ще видим какво ще каже.
So I'll tell him to look into it, but I'm not promising anything up front, and by that I mean that he'll reopen the case. We'll see what he says.
Е, тогава предполагам, че ще трябва да имаме търпение и вярвам, че ще получите отговора си.
Well then, I guess we'll just have to be patient, and I believe you'll get your answer.
Със сигурност ни уведомете за резултата, моля.
Surely let us know the outcome, please.
И дали го е сключил по някакъв начин или не?
And did he somehow conclude it or not?
Ако доказателствата са наистина добри, той ще се свърже с вас, вярвам.
Просто той трябва да се справя с много оплаквания всеки ден и не е възможно да се отговори на всички имейли, особено ако не са уместни.
Надявам се, че можете да разберете това.
If the evidence is really good, he will get back to you, I believe.
It's just that he has to deal with many complaints daily, and it is not possible to answer on all emails, especially if they are not relevant.
I hope that you can understand that.
И така, преди 10 дни той ми писа, че акаунтът, който използва номера на мобилния ми телефон, е създаден през същия месец като моя. Той също така каза, че не смята, че казиното фалшифицира доказателства поради дългия му опит с казиното. Той все още не е разгледал другите доказателства. Просто не създадох друга сметка и използвах правилния си номер... Не съм направил нищо нередно и не разбирам защо не получавам печалбите си. Дори ако казиното не фалшифицира доказателства и някой наистина е създал акаунт и е използвал моя номер, вината не е моя, тогава другият акаунт трябва да бъде наказан, а не аз. Имам доказателство, че съм използвал собствения си номер. Надявам се скоро да отговори...
So 10 days ago he wrote to me that the account that used my cell phone number was created in the same month as mine. He also said that he doesn't think the casino is faking evidence because of his long experience with the casino. He hasn't addressed the other evidence yet. I just didn't create another account and used my correct number... I didn't do anything wrong and don't understand why I don't get my winnings. Even if the casino isn't faking evidence and someone really did create an account and use my number, it's not my fault, then the other account should be punished, not me. I have proof that I used my own number. I hope he answers soon...
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.