Може ли друг специалист тук да поеме този случай, моля. Просто съзнавам забавянето във времето, вече минах през толкова много стрес с това казино, знам, че чакането по-дълго ще ми причини допълнителен силен стрес
Can another specialist on here take this case on please. I'm just conscious of the time delay, I've already been through so much stress with this casino, I know waiting longer will only cause me further severe stress
Наистина съжалявам, че го казвам, но Ник все още има два дни, за да се свърже с вас в нишката за оплакване. Предполагам, че е трудно, но честно казано, трябва да чакате като всеки друг. 20 специалисти покриват над 800 оплаквания; следователно не става въпрос за намиране на друг.
Моля, бъдете търпеливи. Изпратих бележка на Ник, но това е изключение.
I'm truly sorry to say that, but Nick still has two days to get back to you in the complaint thread. I imagine it's hard, but frankly, you have to wait like everybody else. 20 specialists are covering more than 800 complaints; hence, it's not about finding another one.
Please be patient. I sent Nick a note, though it's an exception.
Имам пари в сметката си в rolletto, но те няма да ми позволят да тегля, тъй като когато се опитам да потвърдя акаунта си, те отказват да ме верифицират, тъй като имах предишен акаунт, който потвърдих сам, но блокирах този акаунт.
I have money in my rolletto account but they wont let me withdraw as when i try to verify my account they refuse to verify me as i had a previous account which i verified myself but i blocked that account.
Искрено се надявам, че това не означава, че сте отворили друга сметка.
Затварянето на акаунта гарантира, че никога повече няма да играете с него. Почти всички казина имат правила срещу отварянето на друго. Моля, знаете ли за това?
Според мен това беше грешка и трябва да внимавате да не допускате същата грешка във всяко друго казино.
Следващия път съветвам да се свържете с поддръжката и след това да прегледате опциите.
Ще имаме нужда от информация, за да подкрепим позицията ви, ако искаме да имаме някакъв шанс да ви помогнем. Може би бихте могли да споделите някои идеи?
Уведомете ме, моля.
I sincerely hope that this does not indicate that you have opened another account.
Closing the account is to ensure that you never play with it again. Almost all casinos have policies against opening another one. Please, are you aware of that?
It was a mistake, in my opinion, and you should take care to avoid making the same mistake at any other casino.
The next time, I advise getting in touch with support and then going through the options.
We would need some information to back up your position if we were to have any chance of helping you. Could you perhaps share some ideas?
Let me know, please.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.