ФорумКазинаRolletto Casino - обща дискусия

Rolletto Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 2 години от Anonymized167
|
12368 преглеждания 75 отговора |
|
12 3 4
paulmcewan05
преди 5 месеца

Да, но разбира се можеше да е различно в нещо друго и не всеки случай е еднакъв, естествено ще изчакаме как ще се развие случаят и докъде ще стигне екипът ни.

Надявам се, че ще имате добри новини.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Добре Джаро, ще видя как ще е след всичко, което спечелих пари, не казвам, че загубих всичките си пари и искам възстановяване! изглежда много измамно поведение, ако даден сайт се държи така, само мое мнение

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 5 месеца

Разбирам защо си на това мнение, но не обичам да предричам неща за бъдещето и твоята ситуация може да завърши по всякакъв начин. Всичко ще бъде свързано с подхода на нашите експерти и какво откриват.

Пожелавам ти да свърши възможно най-скоро. 🙂

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Имам нужда от честен опит от тези, които са използвали Rolletto казино. Чаках средства, изпратени чрез SEPA преди 10 дни и парите все още не са в банковата ми сметка. Те ОТКАЗВАТ да проследят плащанията и всичко, което продължават да казват, е „дадохме ви цялата информация. Свържете се с вашата банка". Свързвах се с моята банка всеки ден и те ме уведомиха, че няма входящи плащания от тях и не са отхвърлили никакви плащания. Те пренебрегват имейлите ми и в чата на живо завършват това, като ми казват да спра да изпращам спам в чата им. Някой тук имал ли е това с това казино преди?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравей Газ

Имам, че не е правилно, обикновено каца в банката на следващия ден следобед, след като пише статус на успех при теглене

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 4 месеца

Знам, че това определено не е правилно, но казиното отказва да ми помогне

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Бих повдигнал случай тук, тогава те ще ви платят

Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 4 месеца

Повдигнах случай, но той все още не е разгледан

Автоматичен превод:
Gaz8087
преди 4 месеца

Съжалявам не само за прекъсването, но и за неприятната актуализация.

Въпреки факта, че случаят е одобрен, все още има новини относно 14-дневната времева рамка, в която казиното да обработи заявката за теглене.

Знам как звучи и трябва да призная, че бих се ядосал. Все пак няма начин да се заобиколи. Със сигурност се надявам, че служителите на казиното в момента работят по това и жалбата няма да е необходима.

Ще се опитам да следя напредъка ви; актуализациите от ваша страна се оценяват, разбира се.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Бих повдигнал случай тук, тогава те ще ви платят

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Определено добро обаждане. Ако нямате нищо против, всеки път, когато искате да отговорите директно на някого, моля, използвайте бутона "отговори". Мисля, че не само имаше за цел да държи получателя информиран за вашите публикации, но също така помага разговорът да бъде доста лесен за разбиране, според мен.

🙏


Автоматичен превод:
Radka
преди 4 месеца

Добре, Радка, извинявай.

Автоматичен превод:
Radka
преди 4 месеца

Няма да стигна доникъде с тези груби, непрофесионални измамници.

Постоянно ми казват да спра да им изпращам спам. Те отказват да проследят средствата и ми казват да се свържа с моята банка. Моята банка потвърди, че не е получила средствата, нито ги е отхвърлила, така че трябва да се свържа отново с тези идиоти.


Просто не знам какво да правя. Това е най-стресиращата и разочароваща ситуация, в която съм попадал

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Добре, Радка, извинявай.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Изобщо няма нужда да се извинявате. Това е само препоръка.😉

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Няма да стигна доникъде с тези груби, непрофесионални измамници.

Постоянно ми казват да спра да им изпращам спам. Те отказват да проследят средствата и ми казват да се свържа с моята банка. Моята банка потвърди, че не е получила средствата, нито ги е отхвърлила, така че трябва да се свържа отново с тези идиоти.


Просто не знам какво да правя. Това е най-стресиращата и разочароваща ситуация, в която съм попадал

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Няма какво много да се прави; за жалост. Просто изчакайте сега нашият екип за оплаквания да проучи и да се надяваме да разреши проблема там.

Може би имахте ли някакви актуализации за нас относно всичко това?

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Това е най-лошата ситуация, в която съм попадал. Без актуализации от вас. Днес отново говорих с чата на живо в казиното. Те отказват да проследят средствата и ми казаха, че това не е техен проблем. Предоставих ги в банковото си извлечение, за да докажа, че не съм получил средствата, сега ми казват да получа извлечение до днес, което вече поисках чрез моята банка. Имам стотици екранни снимки, но тези са няколко от днес filefilefile

Автоматичен превод:
Gaz8087
преди 4 месеца

Надявам се, че тогава нашият екип ще успее да стигне до казиното и да получи повече информация относно всичко това.

Автоматичен превод:
Radka
преди 4 месеца

Вече минаха 16 дни. Казиното отказва да търгува и отказва да проследи средствата. Продължават да казват, че те са изпратили парите, не оспорвам това, проблемът е, че парите не са в моята сметка и те отказват да ги проследят в тяхната банка. Те ме игнорират и продължават да казват, че изпращам спам в чата им на живо и затварят чата. Какво трябва да направя

Автоматичен превод:
Gaz8087
преди 4 месеца

Е, щях да кажа, че най-добре е да подадете жалба, но вие вече го направихте. Ще трябва да изчакаме нашия екип да го оправи, въпреки че не съм толкова сигурен. Най-доброто нещо би било казиното да сътрудничи и ситуацията да се развие, но виждам, че не е така.

Така че ще трябва да изчакаме следващия курс на действие, който нашите специалисти препоръчват.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Благодаря. Много разочароваща ситуация. Просто не мога да повярвам какво се случва. Човекът тук, който се занимава с жалбата, е далеч от офиса, така че ново забавяне

Автоматичен превод:
Gaz8087
преди 4 месеца

Да, видях, че не е най-удобно, но това не означава, че Ник няма да ти отговори, просто отнема малко повече време от нормалното. Но наистина се надявам той да се свърже с вас скоро и да ви помогне да разрешите ситуацията по някакъв начин. Съчувствам ви и би било най-добре казиното да бъде малко по-приятно и да се опита да помогне, но не знам дали това ще се случи.

Въпреки че имаме това забавяне тук, надявам се, че можем да го доведем до успешен край.

Автоматичен превод:
12 3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини