ФорумКазинаRolletto Casino - обща дискусия

Rolletto Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от Anonymized167
|
6033 преглеждания 25 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 1 година

първо проверих сметката, както обикновено, направих сума и се опитах да изтегля чрез pix, не можах да го направя, казаха ми, че ще я получа само чрез btc, eth, добре, направих процедурата и изтеглих, сега опитах второ теглене, тъй като балансът ми беше висок, те отново отказаха от pix и казаха, че ще е възможно чрез btc или eth отново Направих процедурата, отказаха и ме помолиха да изпратя снимка с хартия, написана моите данни за вход, пълно име, дата и име на сайта, направих, те отговориха, че проверката е наред, опитах се да изтегля отново, отново отказаха изтеглянето по начина, по който ме избраха да го направя, казаха, че трябва да изпратя видео, което казва на английски моето име, име на фирма , дата и логин, направих го и го изпратих, пак го отказаха, сега чакам контакт по имейл.



Автоматичен превод:
brendonjhoni
преди 1 година

Здравейте, много съжалявам, че имате такива трудности. Много е досадно и уморително. Кажете ни какво ви отговарят, моля. В случай, че ще се борите дълго, има възможност да подадете жалба на нашия уебсайт . Виждам, че нямаш такива до сега. Даваме на казината 14 пълни дни, за да продължат с KYC и тегленето. Там можете да опишете ситуацията и трудностите с всички подробности. Някои от представителите на нашия екип за оплаквания ще се погрижат за вас. Надяваме се, че можем да ви помогнем, в случай че е необходимо.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Този сайт сега също ме измами. за $14k. Не наруших правилата, проверих всичко, което поискаха. Депозирал $3k, спечелил 11k печалба. Сега, когато се опитвам да тегля, не ми позволяват. Изминаха 2 месеца, те "разследваха" и сега твърдят, че използвам няколко акаунта - което очевидно е глупост и невярно. Използвал съм само един акаунт, моя собствен. Някой разреши ли нещо с тези момчета?

Автоматичен превод:
cru7ufy
преди 1 година

Здравейте,

Бих казал, че според решените жалби има някакъв вид сътрудничество с това казино:

file

Ако сте сигурни, че не сте направили нищо лошо, трябва да подадете и жалбата , нашият екип ще проучи и ще се опита да изясни нещата.

ще го направиш ли

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, имам проблеми с тегленето от този сайт, въпреки че изтеглих от акаунта си миналата седмица и сега е отхвърлен

Автоматичен превод:
juliannemay
преди 1 година

Здравей.

Питал ли си поддръжката? Може да е само временен технически проблем, но би било най-добре да попитате казината директно.

Промени ли се нещо след последното ви успешно теглене? Избрахте ли същата опция за плащане?

Опитайте това и ни уведомете, моля.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини