ФорумКазинаRolletto Casino - обща дискусия

Rolletto Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от Anonymized167
|
12349 преглеждания 75 отговора |
|
1 2 34
преди 2 години

първо проверих сметката, както обикновено, направих сума и се опитах да изтегля чрез pix, не можах да го направя, казаха ми, че ще я получа само чрез btc, eth, добре, направих процедурата и изтеглих, сега опитах второ теглене, тъй като балансът ми беше висок, те отново отказаха от pix и казаха, че ще е възможно чрез btc или eth отново Направих процедурата, отказаха и ме помолиха да изпратя снимка с хартия, написана моите данни за вход, пълно име, дата и име на сайта, направих, те отговориха, че проверката е наред, опитах се да изтегля отново, отново отказаха изтеглянето по начина, по който ме избраха да го направя, казаха, че трябва да изпратя видео, което казва на английски моето име, име на фирма , дата и логин, направих го и го изпратих, пак го отказаха, сега чакам контакт по имейл.



Автоматичен превод:
brendonjhoni
преди 2 години

Здравейте, много съжалявам, че имате такива трудности. Много е досадно и уморително. Кажете ни какво ви отговарят, моля. В случай, че ще се борите дълго, има възможност да подадете жалба на нашия уебсайт . Виждам, че нямаш такива до сега. Даваме на казината 14 пълни дни, за да продължат с KYC и тегленето. Там можете да опишете ситуацията и трудностите с всички подробности. Някои от представителите на нашия екип за оплаквания ще се погрижат за вас. Надяваме се, че можем да ви помогнем, в случай че е необходимо.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Този сайт сега също ме измами. за $14k. Не наруших правилата, проверих всичко, което поискаха. Депозирал $3k, спечелил 11k печалба. Сега, когато се опитвам да тегля, не ми позволяват. Изминаха 2 месеца, те "разследваха" и сега твърдят, че използвам няколко акаунта - което очевидно е глупост и невярно. Използвал съм само един акаунт, моя собствен. Някой разреши ли нещо с тези момчета?

Автоматичен превод:
cru7ufy
преди 1 година

Здравейте,

Бих казал, че според решените жалби има някакъв вид сътрудничество с това казино:

file

Ако сте сигурни, че не сте направили нищо лошо, трябва да подадете и жалбата , нашият екип ще проучи и ще се опита да изясни нещата.

ще го направиш ли

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, имам проблеми с тегленето от този сайт, въпреки че изтеглих от акаунта си миналата седмица и сега е отхвърлен

Автоматичен превод:
juliannemay
преди 1 година

Здравей.

Питал ли си поддръжката? Може да е само временен технически проблем, но би било най-добре да попитате казината директно.

Промени ли се нещо след последното ви успешно теглене? Избрахте ли същата опция за плащане?

Опитайте това и ни уведомете, моля.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Използвах този сайт миналия юли след самоизключване и спечелих около £1600 след като депозирах около £600 те закриха сметката и задържаха всички пари Използвах същите данни, само различен имейл може ли да се направи нещо?

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 5 месеца

За мен звучи като нарушение на правилото за един акаунт. Самоизключването трябва да ви попречи да създадете друг акаунт, използвайки същите данни. За съжаление, някои казина не проследяват имейли и съм съгласен, че това създава празнина, особено за уязвимите играчи.

И все пак, както играчите, така и казината трябва да положат усилия, за да избегнат нарушаването на това правило. Обикновено е разрешен само един акаунт на човек. Следователно не съм напълно сигурен дали има начин да си върна парите. Все пак, ако искате подробна проверка, моля, помислете за подаване на жалба.

Заинтересовани ли сте? Ще ви покажа ръководство, ако искате.

Автоматичен превод:
Radka
преди 5 месеца

Здравей Радко

Прочетох, че един клиент е получил възстановяване на сумата за това от същата компания, така че да, бих искал да го пробвам, мога да събера едно благодаря

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 5 месеца

Добре, какво ще кажете за въпроса ми, моля? Искате ли да получите възстановяване на вашите депозити или да изтеглите печалбите си, моля?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Това е моето мнение за trustpilot за него file

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 5 месеца

Можете ли да го поставите тук под формата на текст, моля? Много по-добре е, защото вашият форум може да се превежда автоматично. Много помагам на другите.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравей Радка, съжалявам, че прочетох това, съмнявам се, че ще получа всички пари, но би било идеално, ако можех:


Актуализирано на 18 юли 2023 г

Те просто блокират акаунта дори с...

Те просто блокират акаунта дори и с баланс в него, така че не отваряйте дублиран акаунт! те не се свързват с вас, те просто го блокират с каквато и да е сума в него и не получавате залозите обратно, въпреки че е лесно да направите друга сметка и да депозирате, когато се опитате да изтеглите, блокира ви, внимавайте, тъй като ще изхвърлите вашите депозити! Свърших за £600, ако спечелех, не бих могъл да го изтегля! Опитах се да изтегля на £1200 и първо се иска проверка, след което се събудих сутринта и акаунтът беше блокиран!

Дата на преживяване: 16 юли 2023 г

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 5 месеца

Това бяха имейли от първия акаунт и аз с молба да бъда изключен и т.н., след което можех да отворя друг и да вкарам £600 и стигнах до £1200, след което го запазиха без отговор за контакт filefile

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 5 месеца

Здравейте.

Предполагам, че трябва да е трудно, но се опитах да обясня механиката зад отварянето на друга сметка.

Когато поискате акаунтът ви да бъде закрит завинаги поради пристрастяване към хазарта, това се отнася само за този конкретен акаунт.

Опитът да премине това затваряне чрез нарушаване на правилата (чрез отваряне на други акаунти) обикновено не завършва добре за играча, защото е против правилата. След като затворите акаунта завинаги, няма друг начин да се върнете назад, освен да отворите отново същия акаунт, което трябва да бъде предотвратено в случай на проблем с хазарта или в случай на постоянно самоизключване, само за да предотвратите по-нататъшни вреди.

Да видим обаче как ще продължи жалбата. Екипът винаги подхожда към всеки случай отделно, като изходът зависи и от версията на казиното и възможните доказателства.


Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравей Радка

Добре, ще видя как върви в повечето случаи те ви връщат парите, но току-що беше затворено и изобщо нямаше последващи действия, парите са много за някой, който се бори да спре да залага, той не се нуждае от тях! опитвам се да възстановя част от парите, които бях изкарал през годините на тези сайтове, след като реших никога повече да не използвам тези сайтове, когато спечеля много, никога не ми плащат, плюс съм сигурен, че спечелих на този сайт за първи път и те казаха, че ти може да тегли само към Skrill, което не работи

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 5 месеца

здрасти

Не съм сигурен какво изглежда затворено, защото както можете да видите тук 👈 жалбата ви е отворена. Може би е по-добре да дадете съвет за това как работи процедурата:

  1. Всяка участваща страна (вие, казиното или екипът на Casino Guru) има седем дни да отговори, когато се изисква да го направи, за да придвижи жалбата напред. Когато този период изтече без отговор, ние обикновено избираме да удължим срока с още седем дни.
  2. Тъй като успешното разрешаване на жалба често изисква много комуникация между трите страни, общото време може да се увеличи. Средното време, необходимо за затваряне на успешно разрешени жалби, е приблизително 21 дни от датата, на която са били изпратени, но отново това варира много от една жалба до друга.


(източник „ Информация и инструкции за разрешаване на жалби ")

Нищо не е решено, просто имайте предвид, че ние подхождаме към всеки случай от гледна точка на справедливост, разработена в съответствие с Кодекса за справедлив хазарт . много играчи очакват законен подход, но това не е най-важната част за нас.

Освен това последната ви актуализация тук във форума ми звучи доста объркващо, като твърде общо за някой, който е загрижен за конкретна сума пари. По-скоро заключаваш, че можеш със задна дата да опиташ да си върнеш малко пари от казината сега. Е, така или иначе, оплакването със сигурност има своето значение.

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
Radka
преди 5 месеца

Здравей Радко

Съжалявам, не съм сигурен какво имате предвид под грубо Искам парите си обратно! Имах предвид, че току-що затвориха сметката и задържаха парите ми, прочетох тук, на някой друг са били върнати парите за същото нещо, така че защо не и аз, различен ли съм?

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 5 месеца

В такива случаи, както каза Радка, е доста индивидуално. Зависи от различни неща и доказателства, които казиното има и как сте успели да отворите нова сметка. Видях от жалбата, че използвате нов имейл.

Бих искал само да отбележа, че това не е най-добрата идея и ако съзнателно отворите друга сметка, може да не получите парите, но от друга страна вероятно всички ще бъдем щастливи, ако когато създадете самата сметка, ако използвате всички същите лични данни, казиното означава, че сте имали закрит акаунт поради самоизключване. Това би било добре, защото ще се избегнат подобни ситуации и ще има по-малко проблеми като тази.

Въпреки това, тъй като това все още не е така, казиното винаги ще разбере още първия път, когато направите теглене, защото това обикновено е моментът, когато се верифицирате в повечето казина.

Така че ще видим как нашият екип ще го оцени и какво ще се реши.

Надявам се на справедлив резултат.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Здравей Джаро, добре, другият човек, който си върна парите, също използва различен имейл, така че е същото, ще видя как ще е тогава

Автоматичен превод:
1 2 34

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини