Един и същ. Какъв е смисълът да ни дават предизвестие до края на май, за да теглим, след като те дори не са платили на никого много преди съобщението. Може и просто да затворят сега, тъй като никой не може да тегли или депозира.
Same. What’s the point of giving us notice until end of May to withdraw when they haven’t even paid out anyone since well before the announcement. They may as well just close now since no one can withdraw or deposit.
Ако не ви се дължи теглене, вие дори не можете да влезете в страницата, просто става черна с балонче за чат в ъгъла, само ние все още имаме достъп до тях, но не разбирам защо не ни плащате какво казаха днес?? ? Всеки говори също за подкрепата, която не подкрепя
If you are not owed a withdrawal ya can't even log on page just goes black with a chat bubble in corner it's only us who can still access them but I don't understand why there not paying us what have they said today ??? Anyone talk too the support that don't support
Някой да познава компютърен пич, който има достъп до други компютри и да работи с файлове и дискове там, тогава ние ще можем да изпращаме нашите собствени тегления
Anyone know a a computer dude who can access other computers and work on there files and drives then we will be able to send our own withdrawals
Наистина ли? това не го знаех Сигурен ли си, че не е просто проблем по това време?
Не, не съм говорил с тях днес, само изпратих имейл до info@rocknreels.com в arvo и все още не са получили отговор. Говорих с екипа за поддръжка късно снощи и те продължиха да казват същото, че са били уведомени от екипа по плащанията, че тегленето е обработено повторно и ще получим парите си тази седмица. Тогава си помислих, че бекенд екипът храни всички ни с лъжи, включително поддръжката на клиенти.
Oh really? I didn’t know that. Are you sure it wasn’t just a glitch at the time?
Na I haven’t spoken to them today, only sent an email to info@rocknreels.com in the arvo and still haven’t gotten a reply. I spoke to support late last night and they just kept saying the same thing that they’ve been advised by the payment team that the withdrawal has been reprocessed and we will get our money this week. That’s when I figured it’s the backend team feeding us all lies including to the customer support.
Като ми говорят едни и същи глупости по цял ден, продължавам да ги дразня
Saying the same shit all day to me I keep annoying them
Току-що говорих с екипа за поддръжка и нямаше проблем. Г-жа опита няколко пъти и не успя да влезе. Ето какво каза поддръжката, долната последна снимка е първата, която трябва да се прочете
Just spoke to support and no glitch Mrs tried a few times and is unable to log in. This is what support said bottom last pic is the first one to read
Това е, което обичам да чувам да ги дразня, на ръба съм да ги загубя и тогава те просто ще ме изтрият, това е нарушение на правилата, трудно е да си прехапя езика, когато се отнасям към хората, които са осигурили доходи като тъпаци
That's what I like to hear annoy the shit out of em I'm on the edge of loosing it at them and then they will just delete me it's a breach of the rules hard to bite my tounge when there treating the people who provided there income like chumps
Обзалагам се, че утре идва и си отива и все още никой не получава тегленето си и те просто ще ни кажат да им изпратим банковото извлечение в PDF формат, което ще отнеме малко време и това им печели време до 31 май.
Снощи се опитаха да ми кажат да им дам изчерпателно банково извлечение в pdf, но дори не могат да ми предоставят разписка или доказателство, че са депозирали пари в сметката ми.
I bet ya tomorrow comes and goes and no one receives their withdrawal still, and they will just tell us to email them the pdf bank statement which will take a bit and that buys them time until 31 May.
They tried to tell me to give them a comprehensive bank statement in pdf last night but they can’t even provide me a receipt or proof that they deposited money into my account.
Смятам, че в този случай бих бил склонен да го направя и вероятно бих пуснал жалба. Ако продължи по-дълго, мисля, че е достатъчно. Даваме на казината 14 дни за разрешаване на тегленето, така че какво мислите, ще го направите ли?
Ако е така, можете да го направитена този линк . ⬅️
I think that in this case I would be inclined to do so and I would probably file a complaint. If it were to go on for longer, I think that is enough. We give the casinos 14 days to resolve the withdrawal, so what do you think, will you go for it ?
If so, you can do it on this link. ⬅️
Здравей, колко време чакаш парите? Верифицирахте ли вече акаунта си? Казиното дава ли ви същите отговори като другите играчи?
Кажете ми къде се намирате във вашата ситуация.
Hi, how long are you waiting for the money ? Have you verified your account yet ? Does the casino also give you the same answers as other players ?
Let me know where you stand in your situation.
Какво можете да направите, след като бъде подадена жалба?
What can you guys do once a complaint is filed?
Да, на всички ни тук беше казано същото, както и на няколко други, с които говоря другаде. Жалбата ми е попълнена, но не получих отговор от вас, момчета. Като друг човек каза наистина какво можете да правите там, очевидно не плащате, казаха ми дати, че парите ще бъдат внесени и те просто идват и си отиват и след това започват отново. Казиното ще затвори и ще го няма. Странното е защо ни привързват и ни дават фалшива надежда има ли някакво наказание, ако те просто затворят вратите, където всички проверени всички тегления са били обработени очевидно. Повторно обработено Предоставих банкови извлечения, както беше поискано. Имах многократно оттегляне в продължение на години, преди това да се случи, както и всички останали. Имат лиценз за Кюрасао.
Yes all of us here have been told same thing as well as a few others I'm speaking to elsewhere. My complaint is filled however have not heard back from you guys. Like other person has stated really what can you guys do there obviously not paying I've been told dates that money will be in and it just comes and goes and then they start again. The casino will shut and there gone. The weird thing is why string us along and give us false hope is there some sort of punishment if they just shut the doors where all verified all withdrawals had been processed apparently the. Reprocessed I've provided bank statements as asked. I've had multiple withdrawal for years before this happened as has everyone else too. They are liscensed to Curacao.
Смятам, че всички трябва да подадем жалба чрез curacao egaming https://www.curacao-egaming.com/ceg-academy/self-study-chapter-b/disputes-between-end-user-and-operator
покрай връзката към всички хора, с които имате контакт.
Свързахте ли се с тях, след като предоставихте банковото си извлечение?
I reckon we all should file a complaint through curacao egaming https://www.curacao-egaming.com/ceg-academy/self-study-chapter-b/disputes-between-end-user-and-operator
past the link to all the people you have contact with.
Have you heard back from them once you provided your bank statement?
Да, изпратих го преди известно време повече от седмица не промени нищо, само тактика на срив Опитах се да подам жалба в Кюрасао и те я отхвърлиха. Също така не можах да разбера точно защо, но изглежда, че са на страната на казината, тъй като това е кой плаща им
Yeah I sent it a while ago over a week didn't change anything just a stall tactic I tried to file a complaint with Curacao and they rejected it I couldn't excactly understand why either but sounds like they are on casinos side as that's who pays them
Тъкмо щях да подавам такъв, не мисля, че rocknreels са правилно лицензирани? Един от въпросите е дали има логото на CEG на уебсайта. Не мога да намеря лого на уебсайта, но мисля, че ако щракнем върху „Не", това ще бъде автоматично отхвърлено.
I was just about to file one, I don’t think rocknreels are properly licensed? One of the questions ask if there is the CEG logo on the website. I can’t find a logo on the website but think if we click no then it’s an automatic reject.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.