ФорумКазинаRocknreels Casino - обща дискусия

Rocknreels Casino - обща дискусия (страница 6)

преди 5 месеца от Prowling1
|
21497 преглеждания 269 отговора |
|
1...5 6 7...14
Добавете пост
преди 4 месеца

Не и аз нямам

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Загубих надежда момчета

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Един и същ. Какъв е смисълът да ни дават предизвестие до края на май, за да теглим, след като те дори не са платили на никого много преди съобщението. Може и просто да затворят сега, тъй като никой не може да тегли или депозира.

Автоматичен превод:
MM24
преди 4 месеца

Ако не ви се дължи теглене, вие дори не можете да влезете в страницата, просто става черна с балонче за чат в ъгъла, само ние все още имаме достъп до тях, но не разбирам защо не ни плащате какво казаха днес?? ? Всеки говори също за подкрепата, която не подкрепя

Автоматичен превод:
MM24
преди 4 месеца

Някой да познава компютърен пич, който има достъп до други компютри и да работи с файлове и дискове там, тогава ние ще можем да изпращаме нашите собствени тегления

Автоматичен превод:
Prowling1
преди 4 месеца

Наистина ли? това не го знаех Сигурен ли си, че не е просто проблем по това време?

Не, не съм говорил с тях днес, само изпратих имейл до info@rocknreels.com в arvo и все още не са получили отговор. Говорих с екипа за поддръжка късно снощи и те продължиха да казват същото, че са били уведомени от екипа по плащанията, че тегленето е обработено повторно и ще получим парите си тази седмица. Тогава си помислих, че бекенд екипът храни всички ни с лъжи, включително поддръжката на клиенти.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Като ми говорят едни и същи глупости по цял ден, продължавам да ги дразня

Автоматичен превод:
MM24
преди 4 месеца

Току-що говорих с екипа за поддръжка и нямаше проблем. Г-жа опита няколко пъти и не успя да влезе. Ето какво каза поддръжката, долната последна снимка е първата, която трябва да се прочете filefilefile

Автоматичен превод:
Jwalks94
преди 4 месеца

Това е, което обичам да чувам да ги дразня, на ръба съм да ги загубя и тогава те просто ще ме изтрият, това е нарушение на правилата, трудно е да си прехапя езика, когато се отнасям към хората, които са осигурили доходи като тъпаци

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Обзалагам се, че утре идва и си отива и все още никой не получава тегленето си и те просто ще ни кажат да им изпратим банковото извлечение в PDF формат, което ще отнеме малко време и това им печели време до 31 май.

Снощи се опитаха да ми кажат да им дам изчерпателно банково извлечение в pdf, но дори не могат да ми предоставят разписка или доказателство, че са депозирали пари в сметката ми.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Нямам не

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Смятам, че в този случай бих бил склонен да го направя и вероятно бих пуснал жалба. Ако продължи по-дълго, мисля, че е достатъчно. Даваме на казината 14 дни за разрешаване на тегленето, така че какво мислите, ще го направите ли?

Ако е така, можете да го направитена този линк . ⬅️

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Не и аз нямам

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравей, колко време чакаш парите? Верифицирахте ли вече акаунта си? Казиното дава ли ви същите отговори като другите играчи?

Кажете ми къде се намирате във вашата ситуация.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Какво можете да направите, след като бъде подадена жалба?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Да, на всички ни тук беше казано същото, както и на няколко други, с които говоря другаде. Жалбата ми е попълнена, но не получих отговор от вас, момчета. Като друг човек каза наистина какво можете да правите там, очевидно не плащате, казаха ми дати, че парите ще бъдат внесени и те просто идват и си отиват и след това започват отново. Казиното ще затвори и ще го няма. Странното е защо ни привързват и ни дават фалшива надежда има ли някакво наказание, ако те просто затворят вратите, където всички проверени всички тегления са били обработени очевидно. Повторно обработено Предоставих банкови извлечения, както беше поискано. Имах многократно оттегляне в продължение на години, преди това да се случи, както и всички останали. Имат лиценз за Кюрасао.

Автоматичен превод:
Prowling1
преди 4 месеца

file

Автоматичен превод:
Prowling1
преди 4 месеца

Смятам, че всички трябва да подадем жалба чрез curacao egaming https://www.curacao-egaming.com/ceg-academy/self-study-chapter-b/disputes-between-end-user-and-operator

покрай връзката към всички хора, с които имате контакт.

Свързахте ли се с тях, след като предоставихте банковото си извлечение?

Автоматичен превод:
MM24
преди 4 месеца

Да, изпратих го преди известно време повече от седмица не промени нищо, само тактика на срив Опитах се да подам жалба в Кюрасао и те я отхвърлиха. Също така не можах да разбера точно защо, но изглежда, че са на страната на казината, тъй като това е кой плаща им

Автоматичен превод:
MM24
преди 4 месеца

file

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Тъкмо щях да подавам такъв, не мисля, че rocknreels са правилно лицензирани? Един от въпросите е дали има логото на CEG на уебсайта. Не мога да намеря лого на уебсайта, но мисля, че ако щракнем върху „Не", това ще бъде автоматично отхвърлено.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

file

Автоматичен превод:
1...5 6 7...14
Отидете на страницаот 14 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини