преди 7 месеца
0
Някой от вас получавал ли е тегленията си в сряда или четвъртък?
Винаги получавам моите във вторник, така че загубих надежда.
Помага да разберете дали rocknreels и royalreels са свързани, защото тогава можете да очаквате същото нещо да се случи с royalreels, така че внимавайте, тъй като все още има много, които използват royalreels.
Have any of you guys ever received your withdrawals on a Wednesday or Thursday?
I always get mine on Tuesdays so I’ve lost hope.
It helps to know if rocknreels and royalreels are connected coz then can expect the same thing happening to royalreels, so be wary as there are still many that are using royalreels.
хей продължавай да се бавиш на кого друг е разказана същата история също ми каза, че я получавам на 23/4, така че изобщо не вярвам на това.
hey keep stalling who else has been told this same story the also told me I was getting it on the 23/4 so I don't believe this at all.
вижте какви други казина притежава тази компания, които ще ви кажат, че всички можете също да се оплачете на тези хора
see what other casinos this company owns that will tell U all can also complain to these people
Никога не съм имал надежда, че това само по себе си е хазарт, тъй като тук не е законно, но все още се опитвам да го накарам да се оплаче на лицензополучателя. Подадох жалба там.
I never had any hope it's a gamble in itself as there not legal here but I'm still trying to make it happen complain to the licensee I have filed a complaint there.
Да, изглежда всички казват едно и също нещо, че ще го получим тази седмица.
Чудя се колко от нас все още чакат своите тегления, защото не намерих някой друг да говори за това. Само няколко публикации във Facebook, които нямаха почти никакви коментари, и тук.
Yeah they seem to all be saying the same thing that we will get it this week.
I wonder how many of us are still waiting for our withdrawals coz I haven’t found anyone else talking about it. Only a couple of Facebook posts which had barely any comments, and on here.
Знам за поне 10 и имаше купища във Facebook, но публикациите и коментарите бяха изтрити там, но моят приятел поиска един, така че му изпратих съобщение, той все още чака Г-жа съобщения на някой друг човек, той все още чака и има няколко тук, но има много
I know of at least 10 and there was heaps on Facebook but the posts and comments were deleted there but I friend requested one so I message him he still waiting Mrs messages some other guy he still waiting and there's a few on here but there's a lot
За съжаление изглежда, че ще трябва да намалим загубите си.
Мисля, че ни се казва същото, защото на персонала за поддръжка на клиенти се казва същото от екипа по плащанията.
Unfortunately it looks like we will need to cut our losses.
I think we are being told the same thing because the customer support staff are being told the same thing from the payments team.
това не казва, че е разсрочено, а казва, че трябва да имам пари най-късно до 23 и ето, че все още чакам как можеш да повярваш на нещо, което ни казват, когато е лъжа след лъжа
that doesn't say rescheduled it says I should of had money by the 23 at the latest and here I am still waiting how can you believe a thing they tell us when it's been lie after lie
Има ли група/страница, където всички ние, на които се дължат пари, можем да се съберем, за да обсъдим дали можем да направим нещо. Има само 3-4 от нас тук и вие споменахте някои във Facebook, така че сме навсякъде в банкомата.
Is there a group/page where all of us that are owed money can get together to discuss if there’s anything we can do. There’s only 3 or 4 of us on here and you mentioned some through Facebook so we are all over the place atm.
Подадохте ли жалба тук, в раздела за жалби
Have you submitted a complaint on here in complaint section
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.