Съжалявам. Не искам да бъда негативен, но вероятно ще започна да бъда. Вече ти казах какво бих направил на твое място, така че не знам какво повече мога да кажа. 🙁
I'm sorry. I don't want to be negative, but I'd probably be starting to be. I've already told you what I would do in your position, so I don't know what more I could say. 🙁
😂😂😂 Изпратих имейл на всичките 6 сайта и имейлът ми беше върнат обратно… Направих малко проучване на Zendesk и открих, че те не са свързани със сайта, а просто поддръжка на клиенти. Така че, когато им изпращаме съобщение, те предават съобщението на някой друг, който предава съобщението на друг човек. Изгубих всяка надежда. Просто вече ги сложи в черен списък. Изпратих съобщение снощи и те отговориха с „ако не е в понеделник, изпратете им обратно съобщение"
😂😂😂 I emailed all 6 sites and my email got bounced back… i did a lil research on Zendesk and found that they are not connected to the site, they just customer support. So when we message them they relay the message to someone else that relays to another person. I’ve lost all hope. Just black list them already. I messaged last night and they replied with "if it’s not in Monday then message them back"
Все още не, приятелю, всичко, което ми казват, е краят на деня днес, което вече е там. хаха Но не се притеснявайте, аз съм упорит, влизам в чата на всеки 8 часа, за да тормозя всички хаха
Not yet mate all they keep saying to me is end of day today which it's already there. Lol. But don't worry I'm persistent I'm in chat every 8 hours to harass everyone lol
Струва ми се, че винаги знаят как да успокоят малко играча, но ако за 10-ти път ти пишат подобно нещо, вероятно няма да го приемам на сериозно, докато не видя парите в моя акаунт. Разбирам, че ако е имало проблем с доставчика на плащания и трябва да въведе тегленията ръчно, това не е най-лесното нещо, но за да отнеме месец, мисля, че е твърде много. Значи все още не сте получили парите?
It seems to me that they always know how to calm the player down a bit, but if it's the 10th time they've written something like that to you, I probably wouldn't take it too seriously anymore until I've seen the money in my account. I understand that if there was a problem with the payment provider and they have to enter the withdrawals manually, it's not the easiest thing to do, but for it to take a month, I think that's too much. So you still haven't received the money ?
Здравейте 👋 на всички, аз също имам жалба срещу RocknReels6, моята е подобна, тъй като никога не съм имал проблем с тях и всъщност ги оцених като мое любимо казино, но след това спечелих $500 от тях на 20 април и все още не съм Не получих никакви средства, имам екранни снимки и пише успех, но няма пари, попитах банката дали са маркирали или анулирали плащания, но нищо. Просто искам да знам какви са възможностите ми да се опитам да вкарам тази печалба в банковата си сметка?
Hi there 👋 all, I've got a complaint against RocknReels6 too, myne is similar in that I never had one problem with them and actually rated them my favourite casino, but then I won $500 off them on the 20th of April and still haven't received any funds, I have screenshots and it says success but no money, I've asked the bank if they had flagged or cancelled any payments, but nothing. Just want to know what my options are into trying to get this winning into my bank account?
Здравейте, преместих публикацията ви под казиното, където можете да видите, че сте в същата ситуация като другите играчи, които чакат приблизително същото като вас. Получавали ли сте също някакви отговори, че казиното ви е изпратило пари или че ще ги получите след 2 дни или до края на седмицата или нещо подобно? Обясниха ли ви какво стои зад цялото забавяне?
Както и да е, виждам, че сте подали жалба и се надявам, че нашият екип може да ви помогне.
Ако имате актуализация, уведомете ме със сигурност.
Hi, I've moved your post under the casino where you can see that you are in the same situation as other players who are waiting around the same as you. Have you also received any replies that the casino has sent you money or that you will have it in 2 days or by the end of the week or something like that ? Did they explain to you what is behind the whole delay ?
Anyway, I see that you have filed a complaint and I hope that our team can help you.
If you have an update let me know for sure.
Да, Джаро, със сигурност се справих без никакъв отговор от тях, обикновено те отговарят, но бавно, не този път, мога да ти покажа всичките си отговори, ако искаш?
Yeah Jaro I surely did without any reply from them at all, usually they reply but slowly, not this time, I can show you all my replies if you want?
това се случи току-що момчета, акаунтът беше ли кредитиран отново? Сега не мога да тегля или добавя банкова сметка, тъй като беше изтрита от моя акаунт
this just happened guys, account was re credited ? Now can’t withdraw or add a bank account as it was deleted off my account
Няма начин, по дяволите, да щракам върху теглене на сметка.... това вероятно е техният подъл начин да не ни плащат и т.н. Казаха ми, че проблемът с банковата сметка е в екипа по плащанията и ще получим имейл, когато бъде решен 🙄
There is no way in hell I am clicking withdraw account.... that's probably their sneaky way of not paying us etc. I've been told the bank account issue is with the payment team and we will receive an email when it's resolved 🙄
Не никога, вече е налице опцията, където можете да изберете крипто или банков превод. Моят ми позволява само да изтегля сметка и не натискам това, докато не разбера какво ще се случи, след като избера това.
No never, the option has now gone where you can select crypto or bank transfer. Mine only allows me to Withdraw Account and I'm not pressing that until I know what happens after I select that.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.