ФорумКазинаRocknreels Casino - обща дискусия

Rocknreels Casino - обща дискусия (страница 12)

преди 6 месеца от Prowling1
|
26688 преглеждания 269 отговора |
|
1...11 12 1314
Добавете пост
преди 5 месеца

Днес е петък и все още няма плащане🥲

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Съжалявам. Не искам да бъда негативен, но вероятно ще започна да бъда. Вече ти казах какво бих направил на твое място, така че не знам какво повече мога да кажа. 🙁

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

😂😂😂 Изпратих имейл на всичките 6 сайта и имейлът ми беше върнат обратно… Направих малко проучване на Zendesk и открих, че те не са свързани със сайта, а просто поддръжка на клиенти. Така че, когато им изпращаме съобщение, те предават съобщението на някой друг, който предава съобщението на друг човек. Изгубих всяка надежда. Просто вече ги сложи в черен списък. Изпратих съобщение снощи и те отговориха с „ако не е в понеделник, изпратете им обратно съобщение"

Автоматичен превод:
Noneed4dat
преди 5 месеца

file получих това снощи

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

file снощно съобщение от тях

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

file това беше мое тази сутрин

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Знам, че въпросът е глупав, но някой получил ли е плащане досега?

Автоматичен превод:
74nddprvrw
преди 5 месеца

Все още не, приятелю, всичко, което ми казват, е краят на деня днес, което вече е там. хаха Но не се притеснявайте, аз съм упорит, влизам в чата на всеки 8 часа, за да тормозя всички хаха

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

file снощно съобщение от тях

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Струва ми се, че винаги знаят как да успокоят малко играча, но ако за 10-ти път ти пишат подобно нещо, вероятно няма да го приемам на сериозно, докато не видя парите в моя акаунт. Разбирам, че ако е имало проблем с доставчика на плащания и трябва да въведе тегленията ръчно, това не е най-лесното нещо, но за да отнеме месец, мисля, че е твърде много. Значи все още не сте получили парите?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте 👋 на всички, аз също имам жалба срещу RocknReels6, моята е подобна, тъй като никога не съм имал проблем с тях и всъщност ги оцених като мое любимо казино, но след това спечелих $500 от тях на 20 април и все още не съм Не получих никакви средства, имам екранни снимки и пише успех, но няма пари, попитах банката дали са маркирали или анулирали плащания, но нищо. Просто искам да знам какви са възможностите ми да се опитам да вкарам тази печалба в банковата си сметка?

Автоматичен превод:
wobble757
преди 5 месеца

Здравейте, преместих публикацията ви под казиното, където можете да видите, че сте в същата ситуация като другите играчи, които чакат приблизително същото като вас. Получавали ли сте също някакви отговори, че казиното ви е изпратило пари или че ще ги получите след 2 дни или до края на седмицата или нещо подобно? Обясниха ли ви какво стои зад цялото забавяне?

Както и да е, виждам, че сте подали жалба и се надявам, че нашият екип може да ви помогне.

Ако имате актуализация, уведомете ме със сигурност.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Да, Джаро, със сигурност се справих без никакъв отговор от тях, обикновено те отговарят, но бавно, не този път, мога да ти покажа всичките си отговори, ако искаш?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

това се случи току-що момчета, акаунтът беше ли кредитиран отново? Сега не мога да тегля или добавя банкова сметка, тъй като беше изтрита от моя акаунт

Автоматичен превод:
преди 5 месеца



Автоматичен превод:
Jwalks94
преди 5 месеца

Щракнахте ли върху "изтегляне на акаунт"??

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

file

Автоматичен превод:
Tarz881980
преди 5 месеца

Няма начин, по дяволите, да щракам върху теглене на сметка.... това вероятно е техният подъл начин да не ни плащат и т.н. Казаха ми, че проблемът с банковата сметка е в екипа по плащанията и ще получим имейл, когато бъде решен 🙄

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

file

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

file

Автоматичен превод:
Tarz881980
преди 5 месеца

Някога теглени чрез крипто

Автоматичен превод:
Hedgie06
преди 5 месеца

Не никога, вече е налице опцията, където можете да изберете крипто или банков превод. Моят ми позволява само да изтегля сметка и не натискам това, докато не разбера какво ще се случи, след като избера това.

Автоматичен превод:
1...11 12 1314
Отидете на страницаот 14 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини