ФорумКазинаRocknreels Casino - обща дискусия

Rocknreels Casino - обща дискусия (страница 11)

преди 6 месеца от Prowling1
|
26630 преглеждания 269 отговора |
|
1...10 11 12...14
Добавете пост
преди 6 месеца

file Значи няма изскачащо известие, когато отидете на уебсайта им? Живеете ли в Австралия? Ако не, тогава може би rocknreels прекратяват всички търговски дейности само с австралийски играчи?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Отидох на страницата и не видях такава информация. Не, ние не сме базирани в Австралия, но Роми го даде на нашия екип да провери и ще видим какво ще разберат, дали ще бъде цялостно и ще го затворят или е само за определени държави.

Все пак благодаря за екранната снимка.

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Предишна екранна снимка беше публикувана на страница 4, а Роми отговори на страница 5, съветвайки, че ще актуализират вашия екип за данни

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

О, да, разбирам, благодаря отново за предупреждението и за екрана.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Ей момчета

Малко закъснях за партито, но изглежда съм в същата лодка като всички вас. Нанизан от 15 април досега.


Имах публикация във Facebook преди няколко седмици, която беше странно изтрита от хост страницата.


Тази вечер се опитах да публикувам в няколко групи и не мисля, че НЯКОЯ от тях одобри публикацията ми относно Rocknreels. Тук определено се случват някои странни неща.


Тук съм напълно на ръба на акъла си. Но просто не разбирам защо ни нанизват ден след ден? И защо просто не ни блокираха сметките, както изглежда са направили с другите. Това ми дава надежда, за която да се вкопча, ако не друго.


Както и да е, утре ще направя група във Facebook, ще направя екранна снимка и ще публикувам екранната снимка тук, за да можете всички да се присъедините и да поканите други, които не са във форума.

Нека се обединим по този въпрос и най-малкото да разгласим, че ако Rocknreels и Royalreels (и може би дори thepokies) са свързани, потребителите на тези други два сайта може да се насочат по подобен път.


Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Виждам, че сте направили нещо добро и веднага сте пуснали оплакване.

Но като видя, че казиното ще затвори, се чудя как ще се справят с цялата ситуация. Виждам, че получавате точно същата информация всеки ден като играчите преди вас, така че вероятно няма да ви питам каква ви е дала казиното като причина, поради която все още нямате парите си.

Надеждата обаче умира последна и със сигурност няма да се откажа и искам да вярвам, че казиното в крайна сметка ще постъпи правилно и ще даде на всеки това, което му се полага по право.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Ако сте го прочели правилно, там пише, че 2/3/4 затварят. Средните 5 и 6 все още ще бъдат отворени. Колкото до парите, изтеглих на 19/04 и оттогава чакам. Бях чел някъде, че може да отнеме до месец дори повече, ако прагът за теглене е достигнал капацитета си. Знам, че rocknreels са добри, но не знам защо се бавят. Надяваме се, че скоро всички ще получим пари.

Автоматичен превод:
Noneed4dat
преди 6 месеца

И аз се чудех същото хаха

Автоматичен превод:
Jwalks94
преди 6 месеца

Има повече причини, хаха, просто ме ядосват и искам да си го компенсирам другаде.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Ако сте го прочели правилно, там пише, че 2/3/4 затварят. Средните 5 и 6 все още ще бъдат отворени. Колкото до парите, изтеглих на 19/04 и оттогава чакам. Бях чел някъде, че може да отнеме до месец дори повече, ако прагът за теглене е достигнал капацитета си. Знам, че rocknreels са добри, но не знам защо се бавят. Надяваме се, че скоро всички ще получим пари.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Да, видях това, според екранната снимка. Вие също сте в същата ситуация като предишните играчи, за което не завиждам и ако имате проблем, определено трябва да се свържете с нас и да подадете жалба.

Както споменахме по-рано, ние даваме на казината 14 дни за разрешаване на теглене и вие вече сте надхвърлили това време, така че ако искате да сте сигурни, можете да го направите сега и да го отворите.

Ако се интересувате, ето линк.

Пожелавам на всички късмет. ☘️

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Някой да получи това съобщение днес file

Автоматичен превод:
74nddprvrw
преди 6 месеца

Видях, че преди две седмици средствата не дойдоха 😞

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Ами остава само един ден и малко за казиното да отговори на жалбата ми и тъй като все още не са се свързали, не мисля, че ще го направят, просто игнорирайки всичко и по някаква причина нанизвайки всички получатели на теглене на разочароващо, това е нелепо и те не правят нищо, за да променят това.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

file

това е съобщението, което получих днес, ако не е до петък, тогава ще се откажа и ще продължа напред... 😞

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Само като прегледам всички съобщения, става ясно, че няма плащане. Намерих и писмо от австралийското правителство от февруари 2023 г. Ще бъде чудо, ако видим нещо. Изпратих имейл на притежателя на лиценза и на компанията rocknreels без отговор. Хващам се за сламки честно казано.

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Ами остава само един ден и малко за казиното да отговори на жалбата ми и тъй като все още не са се свързали, не мисля, че ще го направят, просто игнорирайки всичко и по някаква причина нанизвайки всички получатели на теглене на разочароващо, това е нелепо и те не правят нищо, за да променят това.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Надявам се скоро да можем да видим някакъв напредък.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

file

това е съобщението, което получих днес, ако не е до петък, тогава ще се откажа и ще продължа напред... 😞

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Моля, уведомете ни, когато имате актуализации.

Автоматичен превод:
74nddprvrw
преди 6 месеца

Да, направих го днес и вчера

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Само като прегледам всички съобщения, става ясно, че няма плащане. Намерих и писмо от австралийското правителство от февруари 2023 г. Ще бъде чудо, ако видим нещо. Изпратих имейл на притежателя на лиценза и на компанията rocknreels без отговор. Хващам се за сламки честно казано.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Какъв вид писмо беше, ако може? Не разбирам какво имаш предвид с това.🤷‍♀️

Винаги се опитвам да остана позитивен до края, да речем. Така че се надяваме всички проблеми да бъдат решени скоро.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Днес отново няма плащане

Автоматичен превод:
74nddprvrw
преди 6 месеца

Това не е ли достатъчно за жалба?

Мисля, че би било добра стъпка, така че ако казиното не плати и не се опита да разреши нищо, то ще получи черни точки и индексът на безопасност ще бъде понижен.

Разбира се, ние все още работим с факта, че нашият екип ще се опита да се свърже с казиното, за да обясни какво се случва и е възможно да се окаже добре.

Какво мислиш, вътре ли си?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Днес е петък и все още няма плащане🥲

Автоматичен превод:
74nddprvrw
преди 5 месеца

Мислехте ли другояче

Автоматичен превод:
1...10 11 12...14
Отидете на страницаот 14 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини