Значи няма изскачащо известие, когато отидете на уебсайта им? Живеете ли в Австралия? Ако не, тогава може би rocknreels прекратяват всички търговски дейности само с австралийски играчи?
So there’s no pop up notice when you go on their website? Are you guys based in Australia? If not then maybe rocknreels are only ceasing all trading activities with Australian players?
Отидох на страницата и не видях такава информация. Не, ние не сме базирани в Австралия, но Роми го даде на нашия екип да провери и ще видим какво ще разберат, дали ще бъде цялостно и ще го затворят или е само за определени държави.
Все пак благодаря за екранната снимка.
I came to the page and didn't see any such information. No we are not based in Australia, but Romi has given it to our team to check and we will see what they find out, whether it will be overall and they will close it or it is only for certain countries.
Anyway thanks for the screenshot.
Ей момчета
Малко закъснях за партито, но изглежда съм в същата лодка като всички вас. Нанизан от 15 април досега.
Имах публикация във Facebook преди няколко седмици, която беше странно изтрита от хост страницата.
Тази вечер се опитах да публикувам в няколко групи и не мисля, че НЯКОЯ от тях одобри публикацията ми относно Rocknreels. Тук определено се случват някои странни неща.
Тук съм напълно на ръба на акъла си. Но просто не разбирам защо ни нанизват ден след ден? И защо просто не ни блокираха сметките, както изглежда са направили с другите. Това ми дава надежда, за която да се вкопча, ако не друго.
Както и да е, утре ще направя група във Facebook, ще направя екранна снимка и ще публикувам екранната снимка тук, за да можете всички да се присъедините и да поканите други, които не са във форума.
Нека се обединим по този въпрос и най-малкото да разгласим, че ако Rocknreels и Royalreels (и може би дори thepokies) са свързани, потребителите на тези други два сайта може да се насочат по подобен път.
Yo guys.
I'm a bit late to the party but I'm in the same boat as you all seem to be. Been strung along since 15th April so far.
I had a post going on Facebook a couple of weeks back which was weirdly deleted by the host page.
Tonight I tried to post in a few groups and I don't think ANY of them approved my post regarding Rocknreels. There's definitely some weird stuff going on here.
I'm absolutely at my wits end here. But I just don't understand why they are stringing us all along day by day for? And why they haven't just locked us all out of our accounts like they seem to have done to others. That gives me hope to cling on to, if anything.
Anyway, I'll make a group on Facebook tomorrow, screenshot it, and post the screenshot here so that you all can join and invite others that aren't on this forum.
Let's band together on this one and at the very least get the word out there that if Rocknreels and Royalreels (& maybe even thepokies) are connected, that users of those other two sites could be heading down a similar path.
Виждам, че сте направили нещо добро и веднага сте пуснали оплакване.
Но като видя, че казиното ще затвори, се чудя как ще се справят с цялата ситуация. Виждам, че получавате точно същата информация всеки ден като играчите преди вас, така че вероятно няма да ви питам каква ви е дала казиното като причина, поради която все още нямате парите си.
Надеждата обаче умира последна и със сигурност няма да се откажа и искам да вярвам, че казиното в крайна сметка ще постъпи правилно и ще даде на всеки това, което му се полага по право.
I see you did a good thing and immediately started a complaint.
But seeing as the casino is going to close, I wonder how they're going to handle the whole situation. I see that you have been getting the exact same information every day as the players before you, so I probably won't ask you what the casino has given you as a reason why you don't have your money yet.
However, hope dies last and I would certainly not give up and I want to believe that the casino will eventually do the right thing and give everyone what is rightfully theirs.
Ако сте го прочели правилно, там пише, че 2/3/4 затварят. Средните 5 и 6 все още ще бъдат отворени. Колкото до парите, изтеглих на 19/04 и оттогава чакам. Бях чел някъде, че може да отнеме до месец дори повече, ако прагът за теглене е достигнал капацитета си. Знам, че rocknreels са добри, но не знам защо се бавят. Надяваме се, че скоро всички ще получим пари.
If you guys read it properly, it says 2/3/4 are closing. Mean 5 and 6 will still be open. As for the money, I withdrew 19/04 and have been waiting ever since. I’ve read somewhere that it can take up to a month even more if the withdraw threshold has met its capacity. I know rocknreels are good but not sure why they delaying. Hope we all get paid soon.
Има повече причини, хаха, просто ме ядосват и искам да си го компенсирам другаде.
There's more reasons lol just makes me angry and want to recoup it elsewhere.
Ако сте го прочели правилно, там пише, че 2/3/4 затварят. Средните 5 и 6 все още ще бъдат отворени. Колкото до парите, изтеглих на 19/04 и оттогава чакам. Бях чел някъде, че може да отнеме до месец дори повече, ако прагът за теглене е достигнал капацитета си. Знам, че rocknreels са добри, но не знам защо се бавят. Надяваме се, че скоро всички ще получим пари.
If you guys read it properly, it says 2/3/4 are closing. Mean 5 and 6 will still be open. As for the money, I withdrew 19/04 and have been waiting ever since. I’ve read somewhere that it can take up to a month even more if the withdraw threshold has met its capacity. I know rocknreels are good but not sure why they delaying. Hope we all get paid soon.
Да, видях това, според екранната снимка. Вие също сте в същата ситуация като предишните играчи, за което не завиждам и ако имате проблем, определено трябва да се свържете с нас и да подадете жалба.
Както споменахме по-рано, ние даваме на казината 14 дни за разрешаване на теглене и вие вече сте надхвърлили това време, така че ако искате да сте сигурни, можете да го направите сега и да го отворите.
Ако се интересувате, ето линк.
Пожелавам на всички късмет. ☘️
Yes I saw that, according to the screenshot. You are also in the same situation as the previous players, which I don't envy and if you have a problem you should definitely contact us and file a complaint.
As mentioned before, we give casinos 14 days to resolve a withdrawal and you are already over that time, so if you want to be sure, you can do so now and open it.
If you are interested, here is the link.
I wish everyone the best of luck. ☘️
Видях, че преди две седмици средствата не дойдоха 😞
Seen that one two weeks ago funds didn't come 😞
Ами остава само един ден и малко за казиното да отговори на жалбата ми и тъй като все още не са се свързали, не мисля, че ще го направят, просто игнорирайки всичко и по някаква причина нанизвайки всички получатели на теглене на разочароващо, това е нелепо и те не правят нищо, за да променят това.
Well it's down to one day and a bit for the casino to reply to my complaint and as they have not made contact yet I don't think they will there just ignoring everything and for some reason stringing all withdrawal recipients on its frustrating it's ridiculous and they are doin nothing to change that.
това е съобщението, което получих днес, ако не е до петък, тогава ще се откажа и ще продължа напред... 😞
this the message I got today, if it’s not in by Friday then imma give up and move on… 😞
Само като прегледам всички съобщения, става ясно, че няма плащане. Намерих и писмо от австралийското правителство от февруари 2023 г. Ще бъде чудо, ако видим нещо. Изпратих имейл на притежателя на лиценза и на компанията rocknreels без отговор. Хващам се за сламки честно казано.
Just going through all the messages, it’s clear that there’s no payment coming. Also found a letter from the Australian gov dated feb 2023. It’ll be a miracle if we see anything. I’ve emailed the license holder and the company rocknreels with no reply. Gripping straws to be honest.
Ами остава само един ден и малко за казиното да отговори на жалбата ми и тъй като все още не са се свързали, не мисля, че ще го направят, просто игнорирайки всичко и по някаква причина нанизвайки всички получатели на теглене на разочароващо, това е нелепо и те не правят нищо, за да променят това.
Well it's down to one day and a bit for the casino to reply to my complaint and as they have not made contact yet I don't think they will there just ignoring everything and for some reason stringing all withdrawal recipients on its frustrating it's ridiculous and they are doin nothing to change that.
Само като прегледам всички съобщения, става ясно, че няма плащане. Намерих и писмо от австралийското правителство от февруари 2023 г. Ще бъде чудо, ако видим нещо. Изпратих имейл на притежателя на лиценза и на компанията rocknreels без отговор. Хващам се за сламки честно казано.
Just going through all the messages, it’s clear that there’s no payment coming. Also found a letter from the Australian gov dated feb 2023. It’ll be a miracle if we see anything. I’ve emailed the license holder and the company rocknreels with no reply. Gripping straws to be honest.
Какъв вид писмо беше, ако може? Не разбирам какво имаш предвид с това.🤷♀️
Винаги се опитвам да остана позитивен до края, да речем. Така че се надяваме всички проблеми да бъдат решени скоро.
What kind of letter was it, if I may? I don't understand what you mean by that.🤷♀️
I always try to stay positive until the end, let's say. So hopefully all the issues will be solved soon.
Това не е ли достатъчно за жалба?
Мисля, че би било добра стъпка, така че ако казиното не плати и не се опита да разреши нищо, то ще получи черни точки и индексът на безопасност ще бъде понижен.
Разбира се, ние все още работим с факта, че нашият екип ще се опита да се свърже с казиното, за да обясни какво се случва и е възможно да се окаже добре.
Какво мислиш, вътре ли си?
Isn't that enough to file a complaint ?
I think it would be a good step so that if the casino did not pay and did not try to resolve anything, it would get black points and the safety index would be lowered.
Of course, we are still working with the fact that our team would try to get in communication with the casino to explain what is going on and it could possibly turn out well.
What do you think, are you in?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.