Не никога, вече е налице опцията, където можете да изберете крипто или банков превод. Моят ми позволява само да изтегля сметка и не натискам това, докато не разбера какво ще се случи, след като избера това.
No never, the option has now gone where you can select crypto or bank transfer. Mine only allows me to Withdraw Account and I'm not pressing that until I know what happens after I select that.
Да, Джаро, със сигурност се справих без никакъв отговор от тях, обикновено те отговарят, но бавно, не този път, мога да ти покажа всичките си отговори, ако искаш?
Yeah Jaro I surely did without any reply from them at all, usually they reply but slowly, not this time, I can show you all my replies if you want?
Трябва да изпратите цялата необходима информация на нашия екип за оплаквания, ако е необходимо. Кристина вече е започнала да работи по вашия случай и скоро ще се върне при вас. Ако междувременно имате актуализации, моля, споделете ги с нас. Със сигурност бихме искали да знаем как върви всичко и се надявам скоро да разберем причината за това забавяне.
You should send all the relevant information to our complaint team if needed. Kristina has already started to work on your case and will come back to you soon. If you have any updates in the meantime, please share them with us. We surely would like to know how it is all going, and I hope we will learn the reason for this delay shortly.
Някой успял ли е да изтегли и да добави друга банкова сметка? Опитах биткойн, казва, че е добавен, но не се показва, когато щракна върху тегления
Has anyone been able to withdraw and add another bank account ? I tried bitcoin says it’s added but it’s not showing up when I click withdrawals
Взехте ли го вече? Тази сутрин получих мини обратно в акаунта си. 7.8k, така че просто го заложих, докато не остана нищо. Предпочитам да нямам надежда, отколкото да имам надежда за нищо. Вдигнах го до 18k и просто го пуснах, докато се изпразни. Те могат да се чукат. Край на онлайн хазарта за мен. Тези пари щяха да ми помогнат да поправя колата си и да заведа семейството на почивка.
за сведение:
банковите преводи са вече, но ако по чудо работи, уведомете ме.
Have you got it yet? Received mines back to my account this morning. 7.8k so I just gambled it till nothing left. I’d rather have no hope than to have hope for nothing. Took it up to 18k and just ran it till it was empty. They can fcuk themselves. No more online gambling for me. That money was gonna help me fix my car and take the family on a holiday.
fyi:
bank transfers are up now but if it miraculously works then let me know.
Взехте ли го вече? Тази сутрин получих мини обратно в акаунта си. 7.8k, така че просто го заложих, докато не остана нищо. Предпочитам да нямам надежда, отколкото да имам надежда за нищо. Вдигнах го до 18k и просто го пуснах, докато се изпразни. Те могат да се чукат. Край на онлайн хазарта за мен. Тези пари щяха да ми помогнат да поправя колата си и да заведа семейството на почивка.
за сведение:
банковите преводи са вече, но ако по чудо работи, уведомете ме.
Have you got it yet? Received mines back to my account this morning. 7.8k so I just gambled it till nothing left. I’d rather have no hope than to have hope for nothing. Took it up to 18k and just ran it till it was empty. They can fcuk themselves. No more online gambling for me. That money was gonna help me fix my car and take the family on a holiday.
fyi:
bank transfers are up now but if it miraculously works then let me know.
Е, съжалявам, че реши да изгубиш всичко накрая. Сигурен съм, че щеше да използваш парите и се чувствам много зле, ако се получи така. Мислех, че ще подадете жалба и най-малкото, ако казиното не беше разрешило нищо и не се беше свързало с вас, индексът на безопасност щеше да падне.
Не трябваше да свършва така. 😥
Well, I'm sorry you decided to lose it all in the end. I'm sure you would have used the money and I feel really bad if it turned out like this. I thought you'd file a complaint and at the very least if the casino hadn't resolved anything and gotten back to you, the safety index would have dropped.
It shouldn't have ended like this. 😥
Снощи оправиха банковите данни, успях да изтегля отново. Казаха ми чрез чат, че тегленията ще отнемат 48 часа и че тези плащания са приоритетни. Сега да видим какво ще стане.
They fixed the bank details last night, I was able to re withdraw. I was told via chat that the withdrawals would take 48 hours and that these payments are a priority. Now let's see what happens.
Здравейте всички, следях, докато чаках теглене от 16.04.24 г. !ТОКУЩО ПОЛУЧИХ ПЛАЩАНЕ ПО МОЯТА БАНКОВА СМЕТКА ТАЗИ ВЕЧЕР В 18:00! Моля, не се отказвайте от надежда, както аз почти направих! Не забравяйте да се оттеглите отново, както направих късно снощи, наздраве
Hi all, I have been following along as I was waiting for a withdrawal from the 16.04.24. !I HAVE JUST RECIEVED PAYMENT INTO MY BANK ACCOUNT TONIGHT 6PM! Please do not give up hope as i almost did! Make sure to withdraw again as I did late lastnight, cheers
Току-що ми беше ПЛАТЕНО моето теглене 🥳 Woo Hoo!!!! 🤪
I've just been PAID my withdrawal 🥳 Woo Hoo!!!! 🤪
Е, това ме радва и поздравления. 🎉😊😌
Отне повече време, но в крайна сметка винаги е най-важно да сте получили парите. Също така ще се радвам, ако други играчи също успеят да получат средства и вашият случай ще ми даде известна надежда.
Предполагам обаче, че вероятно вече няма да играете в казиното и бихте предпочели да го избегнете, ако не беше най-лесно да получите теглене тук, или греша? 🙂
Мога ли да ви помоля да споменете този факт на Доминика във вашата жалба, за да може тя да я затвори? Ще съм благодарен.
Well, that makes me happy and congratulations. 🎉😊😌
It took longer but in the end it is always the most important that you got the money. I would also be pleased if other players also manage to get funds and your case would give me some hope.
However, I suppose you probably won't play in the casino anymore and you'd rather avoid it if it wasn't the easiest to get a withdrawal here, or am I wrong ? 🙂
Could I also ask you to mention this fact to Dominika in your complaint so that she can close it ? I'd be grateful.
Здравейте всички, следях, докато чаках теглене от 16.04.24 г. !ТОКУЩО ПОЛУЧИХ ПЛАЩАНЕ ПО МОЯТА БАНКОВА СМЕТКА ТАЗИ ВЕЧЕР В 18:00! Моля, не се отказвайте от надежда, както аз почти направих! Не забравяйте да се оттеглите отново, както направих късно снощи, наздраве
Hi all, I have been following along as I was waiting for a withdrawal from the 16.04.24. !I HAVE JUST RECIEVED PAYMENT INTO MY BANK ACCOUNT TONIGHT 6PM! Please do not give up hope as i almost did! Make sure to withdraw again as I did late lastnight, cheers
Така че изглежда, че казиното в крайна сметка ще успее да плати на играчите, въпреки че един месец да чакам пари би било твърде много за мен. Както и да е, както споменах в предишния си отговор, най-важното е, че в крайна сметка играчите ще получат средствата си, но вярвам, че не всеки има търпението да чака толкова дълго.
Във вашия случай ви поздравявам, защото издържахте и накрая всичко се отплати.
Изключително съм доволна и се надявам повече да не се случват подобни ситуации и изживяването да е само по-положително. 🙂 ☘️
So it looks like the casino will eventually manage to pay the players, although a month to wait for money would be too much for me. Anyway, as I mentioned in my previous reply, the most important thing is that eventually the players will get their funds, but I believe that not everyone has the patience to wait that long.
In your case, I commend you because you endured and it all paid off in the end.
I am extremely delighted and I hope that similar situations will not arise again and the experience will only be more positive. 🙂 ☘️
Коя банка си с колега мини, които все още чакат от снощи
What bank are you with mate mines still pending from last night
😭😭😭😭 Имах 18 хиляди и знаейки, че можех да изтегля цялата тази мула, ме кара да се ядосвам още повече 😂😂😂😂 Поздравления на всички, че останахте верни
😭😭😭😭 I had 18k and knowing I could’ve withdrew all that mula makes me even more pissed 😂😂😂😂 congrats on everyone for staying true
Абсолютно съм съсипан за теб! Беше скапано шоу, което е сигурно, че можеше да се развие и в двата случая. Не се самоунищожавайте..... винаги има печалба зад ъгъла и аз ви изпращам всички печеливши вибрации.
I am absolutely devastated for you! It was a shit show that's for sure, it could have went either way to he honest. Don't beat yourself up..... there is always a win around the corner and I'm sending you all the winning vibes.
Здравейте, аз съм администратор на форума и нямам пари в казиното, така че ще трябва да отговорите на публикацията на играча и се надявам, че той ще ви отговори. Стискайте палци, изглежда обещаващо.
Hi, I'm an admin on the forum and I don't have any money in the casino so you'll have to reply to the player's post and hopefully they'll reply to you. Fingers crossed, it looks promising.
Това е изключително лош късмет и затова винаги съветвам играчите винаги да оставят парите си в сметката си, независимо какво се случва, защото се е случвало повече от веднъж казиното да отнеме повече време, за да плати, отколкото е необходимо. Точно вчера писахте и днес, когато стигнах до тази тема и видях играчите, които получиха парите си, веднага се сетих за вас.
Съжалявам. 😥🤷♂️
It's extreme bad luck and that's why I always advise players to always leave their money in their account no matter what, because it's happened more than once that the casino takes longer to pay than necessary. Just yesterday you wrote and today when I came to this thread and saw the players who received their money I immediately thought of you.
I'm sorry. 😥🤷♂️
Моят дойде в 18:00 тази вечер и аз банкирам с наб
Mine came it a 6pm tonight and I bank with nab
Как върви моята, Кристина, сякаш си забравила за мен и моята надежда за такава спешност да поправя грешката си при теглене на $500, надявам се, че можеш да затвориш този случай с печалба.
How is myne going Kristina, it's like you've forgotten about me and my hope of such an urgency of getting my $500 withdrawal error fixed, I hope you can close this case with a win.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.