Операторите, които се явяват трети страни, представени на тази страница, са показани с нетърговска цел, без да са сключени комисионни споразумения. 21+. Проблем с хазарта? Обади се на 1-800-GAMBLER.

НачалоФорумКазинаRoboCat Casino - обща дискусия

RoboCat Casino - обща дискусия (страница 6)

 от petitgamer
|
5 545 преглеждания 120 отговора |
|
1...5 6 7

Вече повече от две седмици чакам изплащането си и нищо не се случи. Чакам всеки ден. Някой има ли опит с това?

Автоматичен превод:
Luwaa10

Съжалявам, че трябва да ви кажа, прекарах 40 дни в очакване на теглене, най-накрая пристигна, но сега чакам още една седмица. Този сайт не е сериозен, стойте далеч от него.

Автоматичен превод:
Luwaa10

Същото нещо ми се случва в BetAlice... работи ли и под novaforge ltd?

Автоматичен превод:
Luwaa10

Аз също съм германец, колективна жалба не трябва ли да се променя нещо?

Автоматичен превод:
Luwaa10

За мен това са шибаните 30 000 €

Автоматичен превод:

Същото нещо ми се случва в BetAlice... работи ли и под novaforge ltd?

Автоматичен превод:

Моля, не смесвайте казината обаче. Тази тема е само за RoboCat.

Чувствайте се свободни да напишете темата за казиното относно проблема, който срещате, моля. Ние с удоволствие ще ви помогнем там.

Автоматичен превод:
Romi

Добро утро, все още не са вкарали парите. Днес се свързах с тях и ми казаха да се уверя, че съм осигурен и как ще ги получа и как ще ме поставят в приоритетен списък. 650 евро е, ще изчакам до вторник и ако не видя действие, ще говоря с вас за жалба.

Автоматичен превод:
kalimeris

Добре тогава. Ще бъдем тук.

Автоматичен превод:

много ви благодаря

Автоматичен превод:
jesusatletico17

Здравей Исусе, Forza Atleti, успя ли да извадиш всичко?

Автоматичен превод:
jimenezserranojc

Здравейте, теглих пари, но отнема много време, за да изтегля всичко. Остават ми още 8000 евро.

Автоматичен превод:
jesusatletico17

Благодаря, че се отзовахте. Заседнал съм с друго казино от същата компания. Имам проблеми вече 16 дни с три тегления и все още ми остават още 13 000.

Автоматичен превод:
jimenezserranojc

Е, ще ви дам един съвет. Стигнах до 20 хиляди, но накрая ги харчиш. Ако не го извадите, някой трябва да вземе вашата парола и да направи тегленията като мен, защото в противен случай остават толкова много дни в края на играта. Изпратих им адвокат по факса, но те дори не ми отговориха.

Автоматичен превод:
jesusatletico17

Това съм направил. Партньорът ми има паролата, така че не трябва да играя нито цент и така ще бъде, докато постепенно изтегля всичко.

Автоматичен превод:

Чакам изплащане от 14 дни и поддръжката не помага.


Автоматичен превод:
Gaulkaul

Здравейте, имате същия проблем като повечето играчи тук.

В този случай вероятно бих пуснал оплакване, което е съвет от мен.

Ако не сте,просто щракнете върху тази връзка . ⬅️

Но каза ли ви казиното защо е така? Те трябва да могат да ви дадат причина защо е така. Но ако погледна публикации от други играчи, не съм много изненадан.

Бих се придържал към жалбата, която се надявам да ви помогне да разрешите този въпрос.

Автоматичен превод:

Вече повече от месец чакам плащането си. Просто ме карат да чакам.

Автоматичен превод:
Luwaa10

О, бяхте много търпеливи! Бихте ли могли да ме уведомите дали казиното е предоставило разумно обяснение за забавянето? По мое мнение това е завладяваща времева рамка.

Ще се интересувате ли от нашата помощ? Не е нещо, за което трябва да се тревожите; ние се опитваме да помогнем на играчи в подобни ситуации, като им позволим да се оплачат. Нашите медиатори се обръщат към казиното, като искат действие или обяснение – добре, технически, за разрешаване. Напълно безплатно е, така че единствената инвестиция е време и усилия.

Искате ли да опитате? Последвайте този линк 👈

Ще бъда наоколо, ако имаш нужда от нещо.

Автоматичен превод:

Здравейте, спечелих в безплатните завъртания и сумата беше изтрита. Чатът не може да ми помогне; имейлите, които изпратих до поддръжката, се игнорират.


Приложено е моите печалби от безплатни завъртания


Очаквам бърз отговор тук.

Това е измама!! filefilefile

Автоматичен превод:
Betnan77

Хм, бих очаквал някакъв отговор от казиното, за да проучи какво може да се е случило, но виждам, че нищо подобно не се е случило. Със сигурност не е приятно за играчите и бих искал също да знам защо вашите печалби изчезнаха.

Но нашият екип ще го разгледа и се надяваме, че можем да ви помогнем по някакъв начин.

Ако получите отговор от казиното или имате нещо ново, моля, уведомете ни.

Автоматичен превод:
1...5 6 7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини