О, бяхте много търпеливи! Бихте ли могли да ме уведомите дали казиното е предоставило разумно обяснение за забавянето? По мое мнение това е завладяваща времева рамка.
Ще се интересувате ли от нашата помощ? Не е нещо, за което трябва да се тревожите; ние се опитваме да помогнем на играчи в подобни ситуации, като им позволим да се оплачат. Нашите медиатори се обръщат към казиното, като искат действие или обяснение – добре, технически, за разрешаване. Напълно безплатно е, така че единствената инвестиция е време и усилия.
Искате ли да опитате? Последвайте този линк 👈
Ще бъда наоколо, ако имаш нужда от нещо.
Oh, you have been very patient! Could you please let me know if the casino provided a reasonable explanation for the delay? In my opinion, that's an immersive timeframe.
Would you be interested in our help? It is nothing you should be worried about; we try to help players in similar situations by allowing them to complain. Our mediators reach out to the casino, asking for action or an explanation—well, technically, for resolution. It is completely free, so the only investment is time and effort.
Do you care to try? Follow this link 👈
I'll be around if you need something.
Автоматичен превод: