НачалоФорумКазинаRoboCat Casino - обща дискусия

RoboCat Casino - обща дискусия

 от petitgamer
|
2 618 преглеждания 64 отговора |
|
1 2...4
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с RoboCat Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

наблюдения:

Игрите не се зареждат или замръзват

file

Бонусът за безплатни завъртания е лоша шега. проверете цената на завъртане. 10 цента.

file

Автоматичен превод:
petitgamer

здравей 👋

Хмм, поддръжката отговори ли по някакъв начин на проблема с играта? Предполагам, че може да е по-скоро проблем с изоставането на доставчика на игри или интернет.

Много безплатни завъртания са с еднаква стойност, така че коментирали ли сте печалбата от безплатни завъртания или смятате, че сумата на безплатния залог е ниска? Разбира се, че е ниско; това е смисълът на безплатните завъртания.

Добавете лимита на печалбите или лимита на сумата за теглене + залагането — това е формулата, бих казал... Попадали ли сте някога на безплатен бонус за грях, който би ви позволил да заложите 1 евро, например? Не съм, предполагам.


Автоматичен превод:

здравей 👋

Хмм, поддръжката отговори ли по някакъв начин на проблема с играта? Предполагам, че може да е по-скоро проблем с изоставането на доставчика на игри или интернет.

Много безплатни завъртания са с еднаква стойност, така че коментирали ли сте печалбата от безплатни завъртания или смятате, че сумата на безплатния залог е ниска? Разбира се, че е ниско; това е смисълът на безплатните завъртания.

Добавете лимита на печалбите или лимита на сумата за теглене + залагането — това е формулата, бих казал... Попадали ли сте някога на безплатен бонус за грях, който би ви позволил да заложите 1 евро, например? Не съм, предполагам.


Автоматичен превод:

Досега няма отговор на имейлите ми, а онлайн чатът е безкраен списък с чакащи.

Не се занимавах със секцията за залагане, не намирам смисъл да предлагам на играч безплатни завъртания, когато цената за домашен любимец не предлага разумна сума, която да позволи на играча да продължи да играе. освен ако това не е закачка за насърчаване на играча да даде повече пари на казиното.

Относно изоставането на игрите, играл съм същите игри тук в раздела за безплатни игри и други онлайн казина и играта се отварят бързо.

Предполагам, че трябва да вложат повече пари за своята мрежова инфраструктура, за да се справят с трафика.



Автоматичен превод:
petitgamer

Може би наистина ще го подобрят, така че играчите да са доволни. Да видим как ще стане.

Що се отнася до бонуса, със сигурност разбирам мнението ви; просто не всеки е толкова опитен като вас и може би други ще го намерят за добре. Вярвам, че нуждите на всеки са различни.

Но ви благодаря още веднъж за вашия принос, разбира се.

Автоматичен превод:

Може би наистина ще го подобрят, така че играчите да са доволни. Да видим как ще стане.

Що се отнася до бонуса, със сигурност разбирам мнението ви; просто не всеки е толкова опитен като вас и може би други ще го намерят за добре. Вярвам, че нуждите на всеки са различни.

Но ви благодаря още веднъж за вашия принос, разбира се.

Автоматичен превод:

Вчера успях да се свържа с тях, защото открих други проблеми в тяхната платформа, като игрите от доставчика на Pocket games не се отварят. Те казаха - ще разследваме това, благодаря...-

Поисках теглене, ще видя колко време отнема получаването на имейла с искане за потвърждение на самоличността (тъй като не можете да потвърдите самоличността си предварително).

Ще бъде сочен преглед за този търговец.

наздраве


Автоматичен превод:

Получи средствата. Без допълнителни имейли с искане за потвърждение на самоличността. Спомням си, че всичко това беше направено предварително, когато направих депозит с помощта на моята карта Visa, изглежда имат различна система за проверка на самоличността. и успях да изтегля с помощта на Interac (последният депозит беше направен с този метод, така че покрих всичко). това, което остава, е прегледът.

ще го изпрати този понеделник или вторник.

PS> Не използвах техния бонус за добре дошли, играех със собствените си пари през цялото време.

Автоматичен превод:
petitgamer

Така че вярвам, че се получи доста добре. нали

Може би получихте ли някакъв отговор относно проблема с този доставчик на игри?🤔

Автоматичен превод:

Опитах се да изтегля пари и след два дни те отмениха тегленето ми и ги върнаха обратно в сметката ми.

Когато попитах защо се е случило това, те ми казаха, че е виновна банката...което не е вярно...

Пазете се от фирмата Robocat...все още нищо не са направили и пак чакам.

Автоматичен превод:
Nik.kt

Проверихте ли обаче във вашата банка относно това? Потвърдиха ли, че не са получили нищо и отказаха плащането?

Автоматичен превод:
Romi

Днес ми ги сложиха нормално.

Това е просто тактика да им върнеш, в случай че го загубят.

Автоматичен превод:
Nik.kt

Съжалявам, какво означава? Върнахте ли парите по банковата си сметка или бяха добавени към сметката ви в казиното? Честно казано, не мога да използвам гръцки; Иска ми се Роми да беше там, за да ми помогне.

Ами уведомете ме, моля.

Автоматичен превод:

Това казино изплаща ли или не? Депозирах пари и сега имам 3 чакащи тегления. И някак си имам чувството, че нищо не се случва. За съжаление прочетох само няколко добри неща и сега съм малко притеснен за парите си. 🙁

Автоматичен превод:
franziskagrunw

Здравейте, бих казал, че търпението ще бъде важно в целия този процес. Колко време чакате парите си? Трябваше ли проверка или нещо подобно?

Според това, което видях, казиното се опитва да разреши проблемите и така, ако не ви платят, можете да се свържете с нас и ние ще се опитаме да помогнем.

Така че, моля, уведомете ме.

Автоматичен превод:

Сега чакам 3-тия ден. Но пише 1-3 дни. Така че се страхувам, че е измама

Автоматичен превод:

О, не трябваше и не трябваше да се верифицирам още

Автоматичен превод:
franziskagrunw

Не мисля, че трябва да бъдете скептични веднага след 3 дни и това не означава, че казиното е измама. Бих приел с недоверие факта, че те казват на уебсайта си, че изпращат тегления на играчите в рамките на три дни. Може да зависи и от начина на плащане, който използвате за теглене. Какво е тогава?

Ако не е трябвало да потвърдите, просто изчакайте и вижте на какъв етап е вашето теглене.

Автоматичен превод:

Просто си помислих, че някой тук има опит 🙂 вчера от обслужването на клиенти казаха, че трябва да минат 3 дни и плащането ще бъде извършено на 4-ти. Така че очевидно днес. любопитна съм Използвах кредитна карта, както когато направих депозита

Автоматичен превод:
franziskagrunw

Разбира се, определено няма проблеми, не исках да звучи така, сякаш не можете да питате или споделяте нищо, така че се извинявам, ако случаят е такъв.

Колкото до оттеглянето, ще видим дали ще дойде или не. Даваме на казината 14 дни за разрешаване на тази ситуация.

Ако не могат, ние ще се опитаме да ви помогнем, ако го поискате.🙂

Автоматичен превод:

добре благодаря Но имате ли общ опит с това казино?😀

Автоматичен превод:
1 2...4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини