преди 3 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с RoboCat Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
наблюдения:
Игрите не се зареждат или замръзват
Бонусът за безплатни завъртания е лоша шега. проверете цената на завъртане. 10 цента.
observations:
Games do not load, or freeze
Free-spins bonus are a bad joke. check the price per spin. 10 cents.
здравей 👋
Хмм, поддръжката отговори ли по някакъв начин на проблема с играта? Предполагам, че може да е по-скоро проблем с изоставането на доставчика на игри или интернет.
Много безплатни завъртания са с еднаква стойност, така че коментирали ли сте печалбата от безплатни завъртания или смятате, че сумата на безплатния залог е ниска? Разбира се, че е ниско; това е смисълът на безплатните завъртания.
Добавете лимита на печалбите или лимита на сумата за теглене + залагането — това е формулата, бих казал... Попадали ли сте някога на безплатен бонус за грях, който би ви позволил да заложите 1 евро, например? Не съм, предполагам.
Hello! 👋
Hmm, has the support somehow responded to the game issue? I imagine it may also be more of a game provider's or interent lagging issue.
Many free spins are of the same value, so have you been commenting about the win from free spins, or do you consider the free bet amount low? Of course it is low though; that's the point of free spins.
Add the win limit or withdrawable amount limit + wagering—that's the formula, I'd say... Have you ever come across a free sin bonus that would allow you to bet 1 euro, for instance? I have not, I guess.
здравей 👋
Хмм, поддръжката отговори ли по някакъв начин на проблема с играта? Предполагам, че може да е по-скоро проблем с изоставането на доставчика на игри или интернет.
Много безплатни завъртания са с еднаква стойност, така че коментирали ли сте печалбата от безплатни завъртания или смятате, че сумата на безплатния залог е ниска? Разбира се, че е ниско; това е смисълът на безплатните завъртания.
Добавете лимита на печалбите или лимита на сумата за теглене + залагането — това е формулата, бих казал... Попадали ли сте някога на безплатен бонус за грях, който би ви позволил да заложите 1 евро, например? Не съм, предполагам.
Hello! 👋
Hmm, has the support somehow responded to the game issue? I imagine it may also be more of a game provider's or interent lagging issue.
Many free spins are of the same value, so have you been commenting about the win from free spins, or do you consider the free bet amount low? Of course it is low though; that's the point of free spins.
Add the win limit or withdrawable amount limit + wagering—that's the formula, I'd say... Have you ever come across a free sin bonus that would allow you to bet 1 euro, for instance? I have not, I guess.
Досега няма отговор на имейлите ми, а онлайн чатът е безкраен списък с чакащи.
Не се занимавах със секцията за залагане, не намирам смисъл да предлагам на играч безплатни завъртания, когато цената за домашен любимец не предлага разумна сума, която да позволи на играча да продължи да играе. освен ако това не е закачка за насърчаване на играча да даде повече пари на казиното.
Относно изоставането на игрите, играл съм същите игри тук в раздела за безплатни игри и други онлайн казина и играта се отварят бързо.
Предполагам, че трябва да вложат повече пари за своята мрежова инфраструктура, за да се справят с трафика.
So far no reply to my emails and the online chat its the infinite waiting list.
i did not bother on the wagering section, i find no sense to offer a player freespins when the price per pet do not offer a reasonable amount to allow the player to continue player. unless this is a teaser to encourage the player to give more money to the casino.
About the lag on the games, i have played the same games here on the freegames section and, other online casinos and the game open fast.
I guess they need to put more money for their NEtwork infrastructure to handle the traffic.
Може би наистина ще го подобрят, така че играчите да са доволни. Да видим как ще стане.
Що се отнася до бонуса, със сигурност разбирам мнението ви; просто не всеки е толкова опитен като вас и може би други ще го намерят за добре. Вярвам, че нуждите на всеки са различни.
Но ви благодаря още веднъж за вашия принос, разбира се.
Maybe they will really improve it so players are satisfied. Let's see how it'll go.
When it comes to the bonus, I surely understand your point; just not everyone is as experienced as you, and maybe others will find it okay. Everyone needs are different, I believe.
But thank you once more for your contribution, of course.
Може би наистина ще го подобрят, така че играчите да са доволни. Да видим как ще стане.
Що се отнася до бонуса, със сигурност разбирам мнението ви; просто не всеки е толкова опитен като вас и може би други ще го намерят за добре. Вярвам, че нуждите на всеки са различни.
Но ви благодаря още веднъж за вашия принос, разбира се.
Maybe they will really improve it so players are satisfied. Let's see how it'll go.
When it comes to the bonus, I surely understand your point; just not everyone is as experienced as you, and maybe others will find it okay. Everyone needs are different, I believe.
But thank you once more for your contribution, of course.
Вчера успях да се свържа с тях, защото открих други проблеми в тяхната платформа, като игрите от доставчика на Pocket games не се отварят. Те казаха - ще разследваме това, благодаря...-
Поисках теглене, ще видя колко време отнема получаването на имейла с искане за потвърждение на самоличността (тъй като не можете да потвърдите самоличността си предварително).
Ще бъде сочен преглед за този търговец.
наздраве
I was able to reach them yesterday because i have found other problems in their platform, like the games from Pocket games provider do not open. They said -we will investigate this, thankyu...-
I have requested some withdrawal will see how long takes to get the email asking ton verify ID (Because you cannot verify your ID upfront).
Is going to be a juicy review about this merchant.
Cheers.
Получи средствата. Без допълнителни имейли с искане за потвърждение на самоличността. Спомням си, че всичко това беше направено предварително, когато направих депозит с помощта на моята карта Visa, изглежда имат различна система за проверка на самоличността. и успях да изтегля с помощта на Interac (последният депозит беше направен с този метод, така че покрих всичко). това, което остава, е прегледът.
ще го изпрати този понеделник или вторник.
PS> Не използвах техния бонус за добре дошли, играех със собствените си пари през цялото време.
Received the funds. No extra emails requesting for ID verification. I remember that all that was done upfront when i made a deposit using my Visa Card, it seems they have a different Identity verification system. and i was able to withdrawal using Interac(last deposit was made using that method, so i got everything covered). what remains is the review.
will send it this monday or tuesday.
PS> I did not use their welcome bonus, I played with my own money all the time.
Така че вярвам, че се получи доста добре. нали
Може би получихте ли някакъв отговор относно проблема с този доставчик на игри?🤔
So I believe that went pretty well. Right?
Did you get any reply regarding the issue with that game provider, perhaps?🤔
Опитах се да изтегля пари и след два дни те отмениха тегленето ми и ги върнаха обратно в сметката ми.
Когато попитах защо се е случило това, те ми казаха, че е виновна банката...което не е вярно...
Пазете се от фирмата Robocat...все още нищо не са направили и пак чакам.
I tried to withdraw money and after two days they canceled my withdrawal and put it back in my account.
When I asked why this happened, they told me it was the bank's fault...which is not true...
Beware of the Robocat company...they still haven't done anything and I'm waiting again.
Κάνοντας προσπάθεια ανάληψης και μετά από δύο μέρες μου έκαναν ακύρωση ανάληψης και τα έβαλαν ξανά στον λογαριασμό.
Όταν ρώτησα γιατί έγινε αυτό μου είπαν ότι φταίει η τράπεζα....κάτι που δεν ισχύει...
Προσοχή στην εταιρεία Robocat....ακόμα δεν έχουν κάνει κάτι και περιμένω εκ νέου.
Проверихте ли обаче във вашата банка относно това? Потвърдиха ли, че не са получили нищо и отказаха плащането?
Have you checked with your bank regarding this, though? Did they confirm that they didn't receive anything and declined the payment?
Днес ми ги сложиха нормално.
Това е просто тактика да им върнеш, в случай че го загубят.
They put them on me normally today.
It's just a tactic to give them back in case they lose it.
Μου τα έβαλαν σήμερα κανονικά.
Απλά είναι τακτική να τους τα δώσουμε πίσω μπας και τα χάσει.
Съжалявам, какво означава? Върнахте ли парите по банковата си сметка или бяха добавени към сметката ви в казиното? Честно казано, не мога да използвам гръцки; Иска ми се Роми да беше там, за да ми помогне.
Ами уведомете ме, моля.
I'm sorry, what does it mean? Have you gotten the money back on your bank account, or was it added to your casino account? Frankly, I can't use Greek; I wish Romi was there to help me out.
Well let me know, please.
Това казино изплаща ли или не? Депозирах пари и сега имам 3 чакащи тегления. И някак си имам чувството, че нищо не се случва. За съжаление прочетох само няколко добри неща и сега съм малко притеснен за парите си. 🙁
Does this casino pay out or not? I deposited money and now have 3 pending withdrawals. And somehow I have the feeling that nothing is happening. Unfortunately, I've only read a few good things and am now a little worried about my money. 🙁
Zahlt dieses Casino denn nun aus oder eher nicht? Hatte Geld eingezahlt und jab nun 3 schwebende Auszahlungen. Und irgendwie hab ich das Gefühl es passiert nichts. Leider lese ich auch nur wenig gutes und hab jetzt bisschen Angst um mein Geld. 🙁
Здравейте, бих казал, че търпението ще бъде важно в целия този процес. Колко време чакате парите си? Трябваше ли проверка или нещо подобно?
Според това, което видях, казиното се опитва да разреши проблемите и така, ако не ви платят, можете да се свържете с нас и ние ще се опитаме да помогнем.
Така че, моля, уведомете ме.
Hello, I would say patience will be important in this whole process. How long are you waiting for your money? Was it necessary to verify or anything like that?
According tho what I've seen the casino is trying to solve the problems and so if they don't pay you, you can contact us and we will try to help.
So please let me know.
Не мисля, че трябва да бъдете скептични веднага след 3 дни и това не означава, че казиното е измама. Бих приел с недоверие факта, че те казват на уебсайта си, че изпращат тегления на играчите в рамките на три дни. Може да зависи и от начина на плащане, който използвате за теглене. Какво е тогава?
Ако не е трябвало да потвърдите, просто изчакайте и вижте на какъв етап е вашето теглене.
I don't think you have to be skeptical right away at 3 days and it doesn't mean the casino is a scam. I would take the fact that they say on their website that they send withdrawals to players within three days with a grain of salt. It may also depend on the payment method you use to withdraw. What is it then?
If you didn't have to verify, just wait and see what stage your withdrawal is at.
Просто си помислих, че някой тук има опит 🙂 вчера от обслужването на клиенти казаха, че трябва да минат 3 дни и плащането ще бъде извършено на 4-ти. Така че очевидно днес. любопитна съм Използвах кредитна карта, както когато направих депозита
I just thought that someone here had experience 🙂 yesterday the customer service said that 3 days had to pass and the payment would be made on the 4th. So apparently today. I'm curious. I used a credit card, like when making the deposit
Ich dachte halt, das hier jemand erfahrung hat 🙂 gestern sagte der Kundenservice, das 3 tage vorbei sein müssen und am 4 ausgezahlt wird. Also angeblich heute. Bin gespannt. Ich hab Kreditkarte genommen, wie bei der Einzahlung
Разбира се, определено няма проблеми, не исках да звучи така, сякаш не можете да питате или споделяте нищо, така че се извинявам, ако случаят е такъв.
Колкото до оттеглянето, ще видим дали ще дойде или не. Даваме на казината 14 дни за разрешаване на тази ситуация.
Ако не могат, ние ще се опитаме да ви помогнем, ако го поискате.🙂
Sure, definitely no problems, I didn't want it to sound like you can't ask or share anything, so I apologize if that was the case.
As for the withdrawal, we'll see if it comes or not. We give casinos 14 days to resolve this situation.
If they can't, then we'll try to help you if you ask for it.🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.