НачалоФорумКазинаRoboCat Casino - обща дискусия

RoboCat Casino - обща дискусия (страница 7)

44 878 преглеждания 399 отговора |
преди 12 месеца
|
1...6 7 8...21
Добавете пост
преди 8 месеца

Друго казино [бонус краб] брат на много други, бях потребител на robocat, бавни игри, затова затворих акаунта, който самите те отвориха без моя молба и трябваше многократно да поискам закриването му отново, те са същите с различно име, не очаквайте вашите тегления след 3 работни дни или след 20 дни, както сега страдам във VIPERWIN, което не връща нито едно евро, въпреки че получи загуби и загуби в тази къща и ако добавим всички сестри a скандал за изгубени пари. Моята препоръка е да не играете на тези къщи, ще трябва да молите за тегления и седмица след седмица ще минават, без да получавате парите си, че 99% от потребителите ще ги загубят в този нечестен период от време, който го правят само за да играете и губите всичко, без да изпълните нищо от тези 3 дни теглене, всичките им сестрински къщи едни и същи .... с оплаквания за тегления, които не плащат на потребителите.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Добро утро,

Играя в Robocat Casino от няколко дни. Вчера поисках теглене на 700 и планирам да поискам още 800 утре. Тъй като видях няколко коментара за забавени тегления, публикувам този коментар само за да видя колко време ще ми отнеме и ако е необходимо, какво може да се направи.

Благодаря ти

Автоматичен превод:
MrBocos
преди 7 месеца

Добре, виждаме, че има известно забавяне при други играчи, така че нека видим какво ще се получи от това. Добре, че писахте, ние даваме на казината 14 дни, за да платят на играч и ако не го направят, можете да подадете жалба до нас.

Така че, ако е близо до това време и все още не сте опитали нищо, непременно ни уведомете.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Добро утро на всички, исках да знам дали някой може да ми помогне. Поисках печалба в казино Robocat на 30.04.2025 г. и към днешна дата нищо не е блокирано. Бих искал да отбележа, че подавам заявки всеки ден и също така изпратих имейл. Благодаря за помощта.

Автоматичен превод:
Franco999
преди 7 месеца

Здравейте, чакането е доста дълго, какъв отговор получихте от казиното? Какво имате предвид, когато казвате „Заявявам всеки ден", имате ли предвид, че сте информирани за тегленето си или че заявявате и отменяте тегленето си всеки ден и правите същото на следващия ден?

Вече сте подали жалба , което беше добра стъпка, така че се надявам, че това ще бъде възможност да ви помогна възможно най-скоро.

Автоматичен превод:
jesusatletico17
преди 6 месеца

Чакам от 17 дни, но все още не е пристигнало. Те проверяват колко имате в сметката си. Ако имате малко, ви изплащат бързо. Спечелих 7500 евро и поисках теглене на 1500 евро, но все още не е пристигнало. Важното е, че е пристигнало.

Редактирано
Автоматичен превод:
Mad_Ness изтри публикацията
Mad_Ness
преди 6 месеца

Дебит от 500 евро, който поисках на 10 май, най-накрая беше платен днес.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

О, и трите суми са изплатени. Току-що проверих и всичко работи наведнъж. 😃

Автоматичен превод:
firatkeskin88
преди 6 месеца

Чудесно, значи първите три тегления са наред, можеш ли да ми кажеш как ще минат останалите? Надявам се да е по-бързо, но както казваш, важното е парите в крайна сметка да дойдат. 😀

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Първи опит с Robotcat:

Структура и навигация на страницата - 4/5

Избор на доставчици - 5/5

Обработка на плащания - 1/5

Направих първото си теглене от €500 (за съжаление, лимитът за нови играчи) на 1 юни 2025 г. в 3:39:07 ч. То все още не е обработено и не съм получил заявка за KYC.

Поддръжката е безполезна, дава само копиран-поставен отговор.


Ще затворя акаунта си след тегленето поради това.


Никога не ми се е налагало да чакам толкова дълго за първото си теглене в друго казино. Аз съм VIP в n1 и Platincasino и вероятно няма да опитам нови казина след това преживяване.

Автоматичен превод:
BotA
преди 6 месеца

Хей, благодаря за доста описателния ти пост. Според това, което видях в това казино и това, което можеш да прочетеш от други играчи, ще трябва да почакаш малко за парите.

Понякога това е ситуацията и бих искал да видя как продължавате да давате актуализации за това как вървят тегленията. Вярвам, че ще го разберете, но познайте кога - нямам представа.

Но ако е необходима помощ, ние ще бъдем тук и ще се опитаме да помогнем.

Ще чакам още една, надявам се положителна, актуализация.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Добър вечер, създадох акаунт в robocat. Печалбата ми е 5000 евро, очевидно, и не мога да взема всичко. Правя теглене 500 на 500. Тъй като съм на първо ниво, ми поискаха лична карта. Изпращам ги от събота. Ще ги видим по-късно. Сега тегленията ми са блокирани. Изпратих документа за самоличност, който поискаха. Мислите ли, че е измама?

Автоматичен превод:
friderikigounari92
преди 6 месеца

Здравейте, това не е измама, а доста често срещана практика. Казиното е поискало документи за потвърждение и сега ще трябва да изчакате, за да видите дали всичко е наред. Няма да можете да изтеглите парите си, без да ги одобрите.

Също така, уикендите обикновено не са включени във времето за обработка, тъй като повечето казина нямат тези отдели на разположение тогава, така че не бих ги включвал.

Опитай се да се задържиш там и да изчакаш.

Ще се радвам, ако ме информирате тогава.

Успех.☘️

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Все още чакам потвърждение, докато на приятеля ми, който играеше на същата платформа, му платиха, защото беше само 1000 евро. Мен, която съм повече, все още всеки ден ме водят от идентификация на идентификация. Уморена съм. Мисля да подам жалба при вас и в електронното разследване на престъпления, ако нищо не бъде одобрено, защото изпратих твърде много от документите си и се страхувам за личните си данни.

Редактирано
Автоматичен превод:
friderikigounari92
преди 6 месеца

Всички документи, които им изпратихте, вече ли бяха одобрени?

Дори и да подадете оплакване тук, моля, имайте предвид, че нашият екип ще може да се намеси едва след 14-дневния срок, така че ни дръжте в течение как протича.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Все още имам заявка за теглене от Robocat €500. От 3.6. ...11 дни закъснение, така че той категорично заяви, че имат 3 дни в условията, за да изтеглят парите. Нека си запазят оправданията, че финансовият център е претоварен, парите отиват при други. Написах, че реших да напиша жалба до уебсайта, където притежават лиценз. На следващия ден блокираха достъпа до казиното robocat. Все още нямам парите в сметката си!

Автоматичен превод:
DAVES25
преди 6 месеца

Честно казано, по това време щях да се замисля дали да не подам жалба при нас. Вече минават 14 дни, в които даваме на казината да изплатят суми. Ако блокират акаунта ви и не ви кажат защо, не бих сметнал това за честно от страна на казиното.

И така, бихте ли подали жалба?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Имейл на Напсали:

Скъпи Дейвид,


За да продължите ръчно с тегленето на средствата си, любезно Ви молим да предоставите следните данни:


Пълно име (моля, включете всички имена, включително презиме)

Имейл

Име на собственика на банковата сметка

IBAN/Номер на сметка

Име на банката

Местоположение на банката (държава)

SWIFT/BIC


Ако имате допълнителни въпроси, моля не се колебайте да се свържете с нас.


С най-добри пожелания,

Екип за поддръжка

Автоматичен превод:
DAVES25
преди 6 месеца

Добре, значи бих им го изпратил, когато изпратят ръчното теглене. Но очевидно трябва да чакаме известно време за това. Опитайте се да им го изпратите възможно най-скоро, за да могат да го изпратят.

Ако желаете да подадете жалба, със сигурност можете, но казиното обикновено плаща на играчите, дори и да има забавяне.

Автоматичен превод:
1...6 7 8...21
Отидете на страницаот 21 страници

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини