Операторите, които се явяват трети страни, представени на тази страница, са показани с нетърговска цел, без да са сключени комисионни споразумения. 21+. Проблем с хазарта? Обади се на 1-800-GAMBLER.

НачалоФорумКазинаRoboCat Casino - обща дискусия

RoboCat Casino - обща дискусия (страница 5)

 от petitgamer
|
5 549 преглеждания 120 отговора |
|
1...4 5 67
Romi

Дава ми съобщение, че акаунтът ми не се нуждае от проверка, точно както при Малина Казино. И имам впечатлението, че зад него стоят същите хора.

Същите правила, същите забавяния.

Все пак говорих с тях по имейл и те ме увериха, че не губя парите си, че те наистина са забавени и че скоро ще бъдат обработени.

Автоматичен превод:
kalimeris

Когато щракнете върху ревюто на това казино, вие всъщност ще видите информация за кои казина е свързано това. Малина я няма в списъка там, но те разбирам.

Е, да се надяваме, че наистина ще направят това, което казват. Във всеки случай сме тук.

Автоматичен превод:
Romi

Не ми искат проверка, говорих с тях и ми казаха да не се притеснявам, ще си получа парите.

Автоматичен превод:
Romi

Разбира се, написах веднага, за да попитам дали имат нужда от нещо... имейл и чат на живо, в чата на живо говорих с човек, който ме насочи към финансов отдел, който ще се свърже с мен... Попитах дали имат нужда от някакви документи, лична карта и т.н. и ги прикачих веднага... засега повече или по-малко само автоматизиран имейл.


Предишно/по-старо изплащане чака от неделя или нещо подобно. Все още нищо не е пристигнало.

Автоматичен превод:
Romi

Преди да играя, търсих това казино и не можах да намеря нищо, само страница, която рекламира казино компании и казва много добри неща.

Автоматичен превод:
Romi

Да, казват 500 на ден... но реалността е друга. Можете да теглите максимум 500 наведнъж, както пише в сайта. След това те се обработват до пет дни, според собствената информация на уебсайта, до изплащане. (Всички ще знаят как е, тогава се казва „изплащане", бла-бла). Можете да го отмените в рамките на една милисекунда, но не можете да депозирате/теглите повече от 500 през целия период. Когато попитах в чата на живо как това ще възлиза само на 500 на ден, модераторите бързо прекратиха запитването.


Е, текущото ми състояние... първото изплащане от €500 (което в моя пример е малко смешна сума) от „не толкова голяма" печалба, но все пак €1800 са в изплащането от понеделник и все още не съм успял да добавя нищо друго. Досега поддръжката отговаряше автоматично само на имейли... чатът на живо винаги ме препращаше към имейли от поддръжката (питах за проверка и т.н.), но все още не са ме притеснявали.

И така, нека да разгледаме текущата ситуация... 500/1800 евро в момента се изплащат само след една седмица. Това означава, че дори и винаги да е работило за една седмица, изплащането ще отнеме цял месец. (При 500 на ден това ще отнеме само четири дни, имайте предвид).

Така че сега възникна „проблемът", че €1800 се превърнаха в €32 000 и ние все още сме заседнали в статуса на изплащане на първите €500.

Е, сега наистина са много пари, така че искам да остана на върха, или какво мислите?

Като се има предвид, че една година има 52 седмици, с предишното изчисление от 500 на седмица вместо на ден, ще отнеме 64 седмици, така че ще отнеме повече от година, за да бъдат изплатени парите! какъв е смисълът

Имайте предвид, че можете да го загубите за €10+ на завъртане, вероятно след половин час...

Хм, добре, не съм го пипал повече до сега, не го правя и не смятам да го правя.


LG

Автоматичен превод:

Не ми искат проверка, говорих с тях и ми казаха да не се притеснявам, ще си получа парите.

Автоматичен превод:

Бих ви предложил да изчакате до понеделник да видите как ще се развие ситуацията и тогава, ако усетите, че наистина не върви, дайте жалба тук.

Знаете, че нашият екип за жалби трябва да изчака пълни 14 дни, преди да можем да се намесим, но смятам, че ще е добре жалбата да бъде изпратена за всеки случай.

Какво ще кажете за това?

Автоматичен превод:

Да, казват 500 на ден... но реалността е друга. Можете да теглите максимум 500 наведнъж, както пише в сайта. След това те се обработват до пет дни, според собствената информация на уебсайта, до изплащане. (Всички ще знаят как е, тогава се казва „изплащане", бла-бла). Можете да го отмените в рамките на една милисекунда, но не можете да депозирате/теглите повече от 500 през целия период. Когато попитах в чата на живо как това ще възлиза само на 500 на ден, модераторите бързо прекратиха запитването.


Е, текущото ми състояние... първото изплащане от €500 (което в моя пример е малко смешна сума) от „не толкова голяма" печалба, но все пак €1800 са в изплащането от понеделник и все още не съм успял да добавя нищо друго. Досега поддръжката отговаряше автоматично само на имейли... чатът на живо винаги ме препращаше към имейли от поддръжката (питах за проверка и т.н.), но все още не са ме притеснявали.

И така, нека да разгледаме текущата ситуация... 500/1800 евро в момента се изплащат само след една седмица. Това означава, че дори и винаги да е работило за една седмица, изплащането ще отнеме цял месец. (При 500 на ден това ще отнеме само четири дни, имайте предвид).

Така че сега възникна „проблемът", че €1800 се превърнаха в €32 000 и ние все още сме заседнали в статуса на изплащане на първите €500.

Е, сега наистина са много пари, така че искам да остана на върха, или какво мислите?

Като се има предвид, че една година има 52 седмици, с предишното изчисление от 500 на седмица вместо на ден, ще отнеме 64 седмици, така че ще отнеме повече от година, за да бъдат изплатени парите! какъв е смисълът

Имайте предвид, че можете да го загубите за €10+ на завъртане, вероятно след половин час...

Хм, добре, не съм го пипал повече до сега, не го правя и не смятам да го правя.


LG

Автоматичен превод:

Да, това би било наистина дълго чакане за вашите печалби; Определено съм съгласен.

Какво ще кажете да подадете жалбата си сега?

Периодът на изчакване на нашия екип е 14 дни и едва след това може да започне разследване на случая, но поне ще имате резервно копие.

Наистина се надявам, че ще успеем да накараме казиното да изплаща печалбите по-бързо.

Ето връзката за вас, където можете да подадете жалбата си по всяко време.

Кажете ни как върви, моля.

Автоматичен превод:
Romi

Знам и мерси днес ги понатиснах малко и ще чакам понеделник. Казах им да направят нещо, защото аз нямам.

Прави ли се с една жалба, ако са много? Ако едно казино не плаща, трябва ли да го затворят така?

Автоматичен превод:
Romi

Току-що получих първите 500, можете ли да препоръчате надеждна компания?

Автоматичен превод:
kalimeris

Ако във вашата жалба има по-висока сума, ние ще изчакаме, докато тя бъде изплатена, и след това ще затворим жалбата.

Така че сега имате първия, но колко ви остава там?

Също така, каква надеждна компания имате предвид, моля?

Автоматичен превод:
Romi

Току-що подадох жалба и току-що забелязах, че моят чат на живо с казиното вече не работи!

Автоматичен превод:
Romi

Имам да взема още два анализа по 350 евро. Казино компания, която плаща незабавно. И не прави същото. Stoiximan fonbet n1 bettson realspin interwetten pane stoixima novibet bwin Блокирах ги всички, тъй като никога не съм печелил нищо и съм загубил много пари

Автоматичен превод:

Току-що подадох жалба и току-що забелязах, че моят чат на живо с казиното вече не работи!

Автоматичен превод:

Това не е най-приятният начин да се справите с нещата, така че се надяваме, че жалбата ще придвижи вашия случай и всичко ще бъде разрешено възможно най-бързо.😉

Автоматичен превод:

Имам да взема още два анализа по 350 евро. Казино компания, която плаща незабавно. И не прави същото. Stoiximan fonbet n1 bettson realspin interwetten pane stoixima novibet bwin Блокирах ги всички, тъй като никога не съм печелил нищо и съм загубил много пари

Автоматичен превод:

Благодаря за отговора, така че се надявам следващите ви две тегления да са наред и да дойдат навреме. Определено ни уведомете и също се радвам, че сте намерили казино за себе си.🙂

Автоматичен превод:

Кой може да ми каже за близнака? Да се ​​регистрирам ли или е същата глупост като всички останали?

Автоматичен превод:
kalimeris

Не съм сигурен за „близнака", но когато става въпрос за Robocat Casino , предполагам, че разглеждането на тази тема, както и прегледът й - ако имате достъп до нея - трябва да помогне.

Извинявам се, ако съм пропуснал контекста. Чувствайте се свободни да ми помогнете и ще видим какво може да се направи по въпроса с близнаците.

Автоматичен превод:
Radka

Здравейте на всички, определено се опитайте да избягвате този сайт за хазарт. Миналата седмица получих 3 тегления, но все още не съм получил това, което ми остава. Тук се случва същото, прекарвате една година, за да изтеглите 5 хиляди евро. Това е истински позор за сайт. Това не бива да се допуска.

Автоматичен превод:
jesusatletico17

Благодаря за актуализацията, чакам още две тегления, но няма да депозирам отново.

Също така научих, че в Гърция имаме проблем с данъците, трябва да декларираме печалбите си, за да могат да бъдат обложени. В противен случай ни глобяват.

Докато в гръцките казина те удържат данък директно.

Автоматичен превод:

Здравейте на всички, определено се опитайте да избягвате този сайт за хазарт. Миналата седмица получих 3 тегления, но все още не съм получил това, което ми остава. Тук се случва същото, прекарвате една година, за да изтеглите 5 хиляди евро. Това е истински позор за сайт. Това не бива да се допуска.

Автоматичен превод:

Наистина благодаря за предупреждението.

Все пак бихте ли могли да отговорите на нашия екип за жалби относно вашия случай ? Таймерът тиктака.

Автоматичен превод:
1...4 5 67
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини