ФорумКазинаRioBet Casino - обща дискусия

RioBet Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 3 години от Sharki13286
|
14435 преглеждания 104 отговора |
|
1...3 4 56
Rica1971
преди 1 месец

Радвам се, че успяхте да разрешите всичко с казиното.

Бихте ли казали, че са добри в помагането на играчите и решаването на проблеми?

Също така, що се отнася до проблема с подаването на вашата жалба, ако някога се случи отново, моля, опитайте всички съвети, които ви дадохме предварително, и се надяваме, че проблемът няма да възниква повече.

Със сигурност ни уведомете, когато е необходимо.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Отворих сметка в Riobet и депозирах и направих някои тегления, някои бяха бързи, други отнеха повече време, сега най-накрая чакат да платят, твърдейки, че има проблем във финансовия сектор, минаха повече от 3 дни и не се плаща ! Сега дори не мога да отворя чат, за да говоря с отдела за обслужване на клиенти, чувствам се, че съм ощетен. За съжаление мисля, че съм загубил всичките си пари.

Автоматичен превод:
84whcmtpsq
преди 1 месец

Здравейте, ако казиното винаги ви е плащало досега, със сигурност нямаше да имам такива негативни мисли.

Какво означава, когато ви кажат, че има проблеми във финансовия сектор? Технически ли е или какво конкретно са ти казали? Ще се опитам да бъда търпелив, да не правя нищо с парите, докато ситуацията не се разреши и ако продължи, ще се опитаме да помогнем.

Трябва да добавя, че даваме на казината 14 дни да уредят всичко необходимо около тегленето и след това, ако нищо не се случи, ще помогнем.

Мислите ли, че можете да се справите и ще ме информирате, ако нещо се промени?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Разбира се! Отменях тегленето няколко пъти и това също може да е помогнало за забавянето му. Сега говоря с тях и се опитвам да бъда по-търпелив. Казват, че има актуализация на системата и търсенето на тегления се е увеличило през последните дни. В момента чакам търпеливо. Ще се върна тук, ако има актуализации.


само още един въпрос. Наистина ли riobet има опит в надеждността? Как се справят с регулирането в Бразилия?


благодаря

Автоматичен превод:
84whcmtpsq
преди 1 месец

Така че това определено е едно от нещата, които удължиха тегленията, ако ги отмените. Бих препоръчал да не правите нищо с парите, защото по този начин отново може да бъде повече. Търпението ще бъде най-доброто нещо, което можете да направите в този случай.

Що се отнася до вашия въпрос, ще ми е трудно да отговоря, тъй като не знам на какво и какво конкретно трябва да отговаря едно казино в Бразилия.

Както и да е, приемам от това, което вече споменахте, че казиното винаги ви е плащало досега, това би било знак за надеждност за мен.

Тогава ще чакам актуализация. 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Добро казино. В Русия все още няма проблеми с него. Играя себе си, от доста време.

Автоматичен превод:
Natali1112
преди 1 месец

Благодаря за споделеното преживяване. Можете ли да извършвате тегления нормално в Riobet?

Автоматичен превод:
84whcmtpsq
преди 1 месец

Изтеглям без проблеми👌

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Добро казино. В Русия все още няма проблеми с него. Играя себе си, от доста време.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, и какъв е вашият опит, можете ли да го опишете малко повече? Справяли ли сте се с поддръжка? Колко време отнема парите ви да пристигнат?

Опитайте се да ме уведомите, мисля, че би било интересно и за други играчи, както виждам. 🙂

Автоматичен превод:
84whcmtpsq
преди 1 месец

Здравейте, при мен беше същото, актуализацията на системата, честно казано го виждам като извинение да не плащам, заблуждаваха ме седмица със същото извинение и бях на крака чрез чат и имейл, поне 4 пъти на ден ден, после им писна и ми платиха. Много подозрително отношение.

Автоматичен превод:
Rica1971
преди 1 месец

Понякога просто трябва да издържите, понякога може да използват подобни неща като тактики за забавяне, но може наистина да е вярно в някои случаи и ако актуализират системата, нямат какво да направят по въпроса. Трябва да изчакате, докато свърши, да се информирате и след това да продължите на тази основа. Особено ако играчът твърди, че е имал успешни тегления, няма да съм толкова скептичен относно цялата работа, защото това ще ми даде увереност.

В крайна сметка получихте и парите, така че се получи добре. 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Регистрирах се в сайта и получих първото си теглене без никакви проблеми. Миналия понеделник, 14 октомври, направих депозит и направих печалба, и направих теглене, те отмениха тегленето и казаха, че имат технически проблеми на сайта и трябва да направят тегленията ръчно, така че имаше забавяния в тегленията . Направих тегленето отново на 21 октомври и досега не са внесли сумата.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
Rica1971
преди 1 месец

Решихте ли проблема си или не?

Автоматичен превод:
elirom
преди 1 месец

Да, имах, но както казах, бях на тях цял ден в продължение на една седмица, докато не ми платиха. Мисля, че се шегуват, защото вече са актуализирали системата и продължават да казват, че това е проблемът. Смешно е, че нямат проблем със системата, когато депозираш, но имат, когато плащаш.

Автоматичен превод:
Rica1971
преди 1 месец

Имам същия проблем. От миналата седмица ме спират, казвайки, че има забавяния поради тази системна актуализация. Всеки ден ме таксуват. И както казахте, за депозитите е моментално. Надявам се и аз да го получа. Свързахте ли се по имейл или само чрез чат? И аз пуснах оплакване, стигнахте ли до него?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Регистрирах се в сайта и получих първото си теглене без никакви проблеми. Миналия понеделник, 14 октомври, направих депозит и направих печалба, и направих теглене, те отмениха тегленето и казаха, че имат технически проблеми на сайта и трябва да направят тегленията ръчно, така че имаше забавяния в тегленията . Направих тегленето отново на 21 октомври и досега не са внесли сумата.

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Виждам, че има същите проблеми с различни играчи, но в крайна сметка те получиха парите дори след известно време. Видях също, че сте отворили жалба и ако нищо не се случи, нашият екип ще се опита да ви помогне.

Така че това, което бих препоръчал, е да имате търпение и да попитате за тегленето.

Ще чакам актуализация. ☘️

Автоматичен превод:
elirom
преди 4 седмици

И така, оплаках се чрез чат и имейл, има имейл адрес на сайта. Но както казах, те "измислят" тази актуализация, защото няколко играчи се оплакват.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Имам същия проблем. От миналата седмица ме спират, казвайки, че има забавяния поради тази системна актуализация. Всеки ден ме таксуват. И както казахте, за депозитите е моментално. Надявам се и аз да го получа. Свързахте ли се по имейл или само чрез чат? И аз пуснах оплакване, стигнахте ли до него?

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Изпратете ми имейл и ще го обсъдим допълнително

Автоматичен превод:
Rica1971
преди 4 седмици

Не мога да намеря имейл адреса на сайта, бихте ли го предали?

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Обслужването на клиентите на Riobet е ужасно. Имам същия проблем с моите тегления. Когато клиентът няма нищо общо с тези грешки или комуникация с доставчика. Има няколко отлични доставчици, използвани от някои казина, които изплащат средства веднага. Така че това не е сериозно извинение, което казиното дава. Те се прецакват, отменят тегления, не спазват собствените си крайни срокове и не поемат никаква отговорност. ейл. Ако искате да направите депозит, трябва незабавно да депозирате в сметката на казиното, ако използвате Pix. И за да се оттеглите с шарка са необходими 5 дни Oi повече? Това е абсурдно, те не спазват правилата на държавата.

Автоматичен превод:
1...3 4 56
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини