ФорумКазинаRioBet Casino - обща дискусия

RioBet Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 3 години от Sharki13286
|
14407 преглеждания 104 отговора |
|
1...4 5 6
Публикация на Ailtonsilvarbs е изтрит
Ailtonsilvarbs
преди 4 седмици

Отворете жалба в AskGamblers и тук в този канал.

Също така тегленето ми беше отменено веднъж, след като превишиха крайния срок и трябваше да направя нова заявка за теглене, което ще отнеме много време. това е ако не го отменят отново! ужасно. Депозирането в казиното е бързо, но за теглене дори нямате Pix като опция!

Автоматичен превод:
Публикация на Ailtonsilvarbs е изтрит
Ailtonsilvarbs
преди 4 седмици

Имах същия проблем, изтеглих пари и два пъти го отмениха.

Автоматичен превод:
Публикация на Ailtonsilvarbs е изтрит
Ailtonsilvarbs
преди 4 седмици

Видях, че успешно сте изпратили жалбата си тук и нашият екип вече е започнал работа по нея. Моля, бъдете малко търпеливи, тъй като има много оплаквания, които трябва да следим всеки ден и затова таймерът е настроен на всяка от тях.

Мога ли да попитам колко време играете в това казино и дали сте имали успешни тегления там преди?

Надяваме се, че ситуацията ви ще бъде разрешена скоро и ако имате някакви актуализации, моля, уведомете ни.


Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Обслужването на клиентите на Riobet е ужасно. Имам същия проблем с моите тегления. Когато клиентът няма нищо общо с тези грешки или комуникация с доставчика. Има няколко отлични доставчици, използвани от някои казина, които изплащат средства веднага. Така че това не е сериозно извинение, което казиното дава. Те се прецакват, отменят тегления, не спазват собствените си крайни срокове и не поемат никаква отговорност. ейл. Ако искате да направите депозит, трябва незабавно да депозирате в сметката на казиното, ако използвате Pix. И за да се оттеглите с шарка са необходими 5 дни Oi повече? Това е абсурдно, те не спазват правилата на държавата.

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Здравейте, виждам, че имате абсолютно същия проблем като другите играчи. Вероятно би било най-добре да вземете информация и от предишния ми отговор, защото вероятно не бих написал нищо друго. Но се надявам, че вие и другите играчи ще успеете да получите парите и ако не, нашият екип ще се намеси след 14 дни, когато имате открита жалба, която даваме на казината, за да разрешат всичко необходимо.

Ако се появи нещо ново, уведомете ни.

Редактиран от автора преди 4 седмици
Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 седмици

Здравейте, трябваше да избера друг метод за теглене, за да получа средства, но беше много работа, защото трябваше да изтегля приложение за портфейл Tron, което получава средства във валута TRX trc-20, дори взех курс, за да науча как да настройте го за получаване на средства и все още не мога да прехвърля средства от този портфейл към акаунта си. Бих искал да знам на какво основание подкрепяте този срок от 14 дни за получаване на средствата? Тъй като правилата, „създадени" от казиното, се отнасят до голяма степен за това клиентът да спазва големите правила, а казиното не може да следва собствените си правила? Обвиняват ли доставчиците на плащания? Или че са претоварени. Клиентът не е виновен! Те са претоварени, така че наемете хора и технологии, за да не са! И защо е само въпрос на секунди, преди парите да бъдат внесени в сметката им?! Casino Guru служи като база за поддръжка на клиентите на казиното, но трябва да изисква казината да спазват собствените си правила. В крайна сметка се оказва несправедливо! Благодаря ви за вниманието!

Автоматичен превод:
Ailtonsilvarbs
преди 3 седмици

Ако анулират отново, за съжаление ще трябва да опитате друг метод на плащане, както направих аз! Но ще бъдете в чата два пъти на ден.

Автоматичен превод:
jjotapp
преди 3 седмици

Разбирам накъде отивате с това и също така смятам, че казиното трябва да се придържа към своите правила. Има обаче ситуации, които просто са извън контрола на казиното и за съжаление е необходимо търпение. Но казиното трябва да комуникира всичко и със сигурност не само да победи играча.

14-те дни, които споменах, даваме на казината, защото може да има и различни забавяния в тегленията, които могат да бъдат причинени от доставчици трети страни, или KYC или други неща, така че за нас е стандарт казиното да подреди всичко и да изпрати играчът парите в рамките на това време. Ако това не се случи, когато играчът има оплакване, ние се свързваме с казиното и се опитваме да помогнем.

Както и да е, по отношение на вашето теглене, казиното посъветва ли ви да промените метода на плащане с този, който опитахте? Попитахте ли ги какъв е проблемът, ако не можете да изтеглите пари по друг метод?

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Здравейте, дойдох тук отново, за да се оплача от казино Rio bet, което изобщо не изплаща. Имам теглене, което вече е четвъртият път, когато се отменя, помогнете ми да разреша това

Автоматичен превод:
Ailtonsilvarbs
преди 3 седмици

Виждам, че вече имате висяща жалба за това. Така че, за съжаление, нищо не можем да направим, просто да изчакаме да видим как ще се развие.🤷‍♀️

Но мога ли да попитам каква е причината за изтриването на всички публикации, които сте имали тук? Виждам, че много хора всъщност са отговорили на тях, така че наистина не разбирам защо ги изтривате.

Бихте ли обяснили, може би, ако е възможно?

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

защо тази измама виси с толкова добър рейтинг? пак не разбираш какво анулират, че да ги загубиш тези пари там. нормалното казино тегли за секунди и няма никакви грешки

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 седмици

За съжаление този процес ще трябва да бъде по-бърз за вашите казина! И защо това казино Riobet е оценено толкова високо на вашата платформа? Регистрирах се и играх там само заради тази оценка! Но явно много хора се оплакват!

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Добър вечер Имах проблем с Rio bet, но ми прехвърлиха платформата binance crypimoeda, там успях да изтегля парите си от почти 15 хиляди реала, беше бързо по-малко от 24 часа Изтеглих парите си Платих много ниска такса I благодаря за подкрепата на Rio bet, която даде по-голяма подкрепа, за да мога да изтегля парите си

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Бях малко притеснен за този залог в Рио, дори си помислих, че е измама, но сгреших. Не можах да тегля през pix, само на тази платформа на binance успях да тегля, беше бързо, платих такса, но теглих.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

защо тази измама виси с толкова добър рейтинг? пак не разбираш какво анулират, че да ги загубиш тези пари там. нормалното казино тегли за секунди и няма никакви грешки

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Здравей GODENKOR, отново.

Както и двамата знаем, вие сте ни задавали този въпрос много пъти преди, така че ще го задам накратко, ако нямате нищо против:

Спомняте ли си идеята, която се опитваме да предадем за работата на Индекса за безопасност, или къде можете да намерите подробностите, които обмисляме?

Само за да опресним паметта ви, едва ли можем да приемем подобна публикация като факт, докато не докажете, че казиното възнамерява да предприеме това действие при конкретен сценарий, подкрепен от жалбата.

Това основно стоене. Учтиво ви моля да докажете каквото можете.

Съгласен съм обаче, че много казина са много успешни при обработката на тегления. Не всички от тях, очевидно.


Автоматичен превод:
преди 3 седмици

За съжаление този процес ще трябва да бъде по-бърз за вашите казина! И защо това казино Riobet е оценено толкова високо на вашата платформа? Регистрирах се и играх там само заради тази оценка! Но явно много хора се оплакват!

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

здравей

Позволете ми да обясня най-често срещаното недоразумение на концепцията на нашите ревюта за казино. Например, това, което наричате „оценено толкова високо", всъщност означава, че е най-вероятно казиното да изплати печалбите. Не колко бързо.

Не всеки KYC процес е еднакъв, както може да разберете, четейки този форум; освен това казината се различават по възможностите си да се справят с по-високи суми на тегления или просто се нуждаят от известно време, за да проучат дали играчът изобщо може да получи печалбите. Просто казано, има твърде много непредвидими фактори, за да се определи колко време ще отнеме тегленето. Следователно няма да намерите тази информация включена в прегледа.

Ако мога да ви дам съвет, винаги преглеждайте форума и главно потребителски отзиви, изпратени в казиното. Само играчите с конкретен опит могат да кажат колко бързо е било оттеглянето в тяхната ситуация. Позволете ми да добавя, че подобни преживявания също варират много, така че за да имате най-доброто „предположение", проучете всички източници, които можете да намерите.


Най-общо казано, търсете рецензии, представени от играчи от вашата страна, и имайте предвид, че подробностите подлежат на промяна. Би било чудесно, ако ние, събирачите на данни, можем да предвидим тези стойности за вас, но се надявам, че току-що сте разбрали, че не е много възможно. Дори потребителските рецензии описват най-доброто скорошно минало, ако се замислите за известно време.


Не се колебайте да попитате повече, разбира се.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Бях малко притеснен за този залог в Рио, дори си помислих, че е измама, но сгреших. Не можах да тегля през pix, само на тази платформа на binance успях да тегля, беше бързо, платих такса, но теглих.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

здравейте!

Благодаря ви много, че демонстрирате доколко всяко изживяване може да варира в зависимост от подробностите. 🙂

Радвам се да те видя щастлив! Нека уведомя Ник, че оплакването изобщо не е необходимо.

Освен това, за да помогнете на други, които може да са загрижени за този сайт, както бяхте по-рано, изпращането на честен потребителски преглед може да им спести нервите. Бихте ли обмислили да изпратите такъв, описващ тези последни събития с Riobet?

( https://casino.guru/casino-reviews#/reviews/guide )


Автоматичен превод:
Radka
преди 3 седмици

слушай, тук срещнах казино, което с рейтинг 3 или по-малко ми плати, ако плаща, това не означава, че трябва да го оцениш високо, има и други параметри, например скоростта на плащанията и конкретно това казино отхвърля плащанията, така че играчите просто губят парите си

Автоматичен превод:
1...4 5 6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини