ФорумКазинаRioBet Casino - обща дискусия

RioBet Casino - обща дискусия

преди 3 години от Sharki13286
|
14347 преглеждания 104 отговора |
|
1 2...6
преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с RioBet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 3 години

Нормално редовно казино ...

Автоматичен превод:
преди 3 години

Дадоха ми бонус за рожден ден и спечелих, сега мозъкът ще бъде въведен.

Автоматичен превод:
katya1976
преди 3 години

Поздравления! Надявам се, че не сте нарушили някои условия за бонус, когато играете с бонуса 🙂

Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

Играх всичко според правилата. просто късмет за 100 рубли 2 пъти x1000 и x 1200 в играта cazino ceppelin. че печалбите все още не са изплатени.

Автоматичен превод:
katya1976
преди 3 години

Тогава ни уведомете, ако получавате парите безопасно 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 години

Трябва да пробвам и това казино. С продължаващата пандемия трябва да призная, че прекарах много време в опити да намеря различни видове казина. Дори съм виждал някъде, където бихте могли да играете с различни криптовалути или обикновени и сега чакам да мога да отида в реалния. Толкова ми е писнало да стоя пред компютъра по цял ден и пропускам атмосферата на казиното. За щастие, тази пандемия ще приключи в един момент и всички ще можем да възобновим нормалния си живот. Сигурен съм в това

Редактиран от Daniel преди 3 години
Причина: Забранена връзка
Автоматичен превод:
преди 2 години

направи депозит в usdt, играе. Оказа се, че печели - сложи заключението. Да видим колко време ще отнеме

Автоматичен превод:
Novik
преди 2 години

Здравейте,

надявайки се на най-доброто 🙂.

Ако всичко е наред, в такова казино трябва да е гладко.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Всичко беше извадено - тази сутрин вече бяха по сметката на USDT. Значи всичко е наред)

Автоматичен превод:
Novik
преди 2 години

Здравейте,

така трябва да бъде 👍.

Ще играете ли отново там, когато тегленето вече мина гладко?

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Защо не)

Автоматичен превод:
преди 2 години

Това вероятно е правописна грешка или шега „Лимит на печалба от €250 000 на ден".

Съмнявам се, че това казино може да плати такава сума за цял живот. Плащане от най-високо ниво 10 000 USD на ден (100 000 USD на месец), гост около 1 000 USD на ден.

Автоматичен превод:
playbj
преди 2 години

Здравейте,

откъде го взе, моля?

Научихме, че само 1K$ на ден:

file

Чувствайте се свободни да го проверите тук .

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

На първа страница, точно на линка, който си дал

filefile

за разбирането

Автоматичен превод:
playbj
преди 2 години

Здравейте,

това е една добра точка за вас! Съжалявам, моя грешка, честно казано пропуснах това. 🤯

Благодарим ви, вече препратено до нашия екип за данни.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Казиното не кредитира моя депозит

Автоматичен превод:
WhiteFox12
преди 1 година

Здравейте,

Кога точно направи депозита?

Помолихте ли казиното да провери транзакцията? Бих направил това, също така бих помолил доставчика на плащания за потвърждение на транзакцията - все пак се надявам, че не сте използвали крипто.

Нека сега какво научихте, моля.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Помолих казиното да провери депозита и можете да проверите дали балансът е в портфейла тук https://ethereum.atomicwallet.io/address/0x31472a26cdbde62e255a3f78e7e6d40cace2dc21


Използвах skrill за депозиране на ETH и това е отговорът, който получих от skrill, че е успешен и в портфейла, но казиното отказва да депозира и същия общ отговор и можете да видите в портфейла баланса, който е получен

Моля, помогнете ми, тъй като това казино е много безполезно и мисля, че те просто се опитват да измамят. Свързах се с отдел skrill и 100% ме увериха, че вътрешните транзакции на интелигентни договори, които те използват, са в портфейла https://ethereum.atomicwallet.io/address/0x31472a26cdbde62e255a3f78e7e6d40cace2dc21

filefilefile

Автоматичен превод:
WhiteFox12
преди 1 година

Те казват, че вътрешната транзакция не е моят депозит и ми отказват достъп до портфейла и е 100% Обадих се на skrill повече от веднъж и те ме увериха, че е успешна и можете да проверите баланса, моля свържете се с това казино

Автоматичен превод:
1 2...6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини