ФорумКазинаRioBet Casino - обща дискусия

RioBet Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 3 години от Sharki13286
|
14452 преглеждания 104 отговора |
|
12 3 4...6
netoflausino
преди 6 месеца

Съжалявам за това и видях жалбата ви, където нашият екип очаква отговора ви, така че, моля, актуализирайте я, когато е възможно.

Не е възможно да промените индекса за безопасност на казино, преди жалбата да е разрешена, знаете. Само резултатът от жалба може да има отрицателно въздействие върху индекса на безопасност.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Добър вечер, искам да направя жалба за Riobet Casino, имам 4997 блокирани там за повече от 3 месеца и те никога не го пускат, не използвах бонуса или използвах какъвто и да е вид грешка и те все още не пускат моето оттегляне file

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, от 20.04.2024 г. къщата за залагания не ми е изплатила парите, направих целия процес на проверка на KYC и направих депозит без абсолютно никакъв бонус, това, което те твърдят от тази дата е, че доставчикът на играта го анализира, но вие знайте, че всичко Клиентът се нуждае от краен срок за всеки анализ, тъй като в платформата е инвестирана сума, така че чрез всички тези събития, когато не ми върна възвръщаемост, ние предполагаме, че букмейкърът RIOBET отказва да плати моето теглене, а не беше не наранява правилата за това. Искам да се свържа с казиното, за да получа отговор относно това забавяне и без никаква прогноза за моето плащане. file

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Добър вечер, искам да направя жалба за Riobet Casino, имам 4997 блокирани там за повече от 3 месеца и те никога не го пускат, не използвах бонуса или използвах какъвто и да е вид грешка и те все още не пускат моето оттегляне file

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Е, тогава, ако е минало толкова време, можете да подадете жалба при нас.

Просто щракнете тук . ⬅️

Дали обаче казиното ви даде причина защо това е така? 3 месеца са изключително много време. Имате ли потвърден акаунт тук?

Моля да ме уведомите.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, от 20.04.2024 г. къщата за залагания не ми е изплатила парите, направих целия процес на проверка на KYC и направих депозит без абсолютно никакъв бонус, това, което те твърдят от тази дата е, че доставчикът на играта го анализира, но вие знайте, че всичко Клиентът се нуждае от краен срок за всеки анализ, тъй като в платформата е инвестирана сума, така че чрез всички тези събития, когато не ми върна възвръщаемост, ние предполагаме, че букмейкърът RIOBET отказва да плати моето теглене, а не беше не наранява правилата за това. Искам да се свържа с казиното, за да получа отговор относно това забавяне и без никаква прогноза за моето плащане. file

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, не бих очаквал толкова дълга проверка на акаунта и особено ако не съм научил нищо ново до днес. Виждам, че сте верифициран, но въпросът ми е спечелихте ли печалбите си чрез спортни залагания или играехте на ротативки?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравейте, отново дойдох да се оплача от Casino riobet, защото отново не ми позволяват да изтегля парите си, не мога да вляза в нито една игра, камо ли да тегля, това вече ми се случи веднъж и отне три месеца с моите пари останах, доверих се на сайта и депозирах отново и те го направиха отново, просто играх с парите си и спечелих, загубих също няколко пъти и не използвах никакъв вид бонус filefilefilefilefile

Автоматичен превод:
Vtsantos
преди 2 месеца

Здравейте, знаете ли причината, поради която това се случи отново, или казиното ви каза нещо, тъй като не е за първи път? Колко време не можете да изтеглите пари сега?

Ако се страхувате, че отново ще отнеме същото време, можетеда подадете жалба на този линк и нашият екип ще се опита да ви помогне.

Чувствайте се свободни да ми кажете повече за това как сте разрешили ситуацията преди.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Поисках 2 тегления в казино RIOBET и максималното време за теглене е 24 часа и е минал повече от 1 ден и досега нищо. Влизам в чата и отговорът от служителите винаги е един и същ, изчакайте, защото имаме голям брой тегления, винаги стандартни

Автоматичен превод:
Rica1971
преди 1 месец

Може би обаче няма какво друго да кажат. Наистина е възможно те да са претоварени от тегления, знаете ли. 🤷‍♀️

Дръжте ни в течение как върви и ние ще сме готови да се намесим, ако нищо не се случи.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

За съжаление досега няма депозит на тегленията, започвам да си мисля, че се шегуват, напълно уклончиви отговори в чата и по имейл също. Бих искал да опитате да разрешите тази ситуация, тъй като е трудно и усещането е, че сте измамени от казиното. Моля за вашата помощ. file

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Разпечатки на разговори file

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Измина още един ден и моето оттегляне не е получено, само стандартни протоколни отговори, които ще прикача тук. Смешно е, че доставчикът за депозит работи, но не и за теглене. Моля, помогнете ми, притеснявам се и мисля, че действат недобросъвестно. Не знам какво друго да правя и къде да се оплача. filefilefile

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Ето го състоянието и няма да изчезне file

Автоматичен превод:
Rica1971
преди 1 месец

Съжалявам, че това все още не е разрешено, но както вероятно вече знаете, даваме на казината 14 пълни дни, за да продължат с плащането. Така че не се колебайте да подадете жалбата по всяко време и нашият екип със сигурност ще се опита да помогне.

Изпратете се с новини, моля.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Не мога да публикувам жалбата на вашия уебсайт, не знам защо, следвам стъпките и не се появява, за да направя жалбата.

Автоматичен превод:
Rica1971
преди 1 месец

Моля, опитайте да следвате тази връзка и да ни уведомите, ако можете да изпратите жалбата.

Ако тук има някакво съобщение за грешка, моля, публикувайте екранна снимка от него тук, за да можем да разберем каква е причината за него.

Ще чакаме вашия отговор.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Добро утро, следвам стъпките, когато стигна до последната според скрийншотовете виждам това filefile

Автоматичен превод:
Rica1971
преди 1 месец

И така, нека започнем с основите. Моля, изчистете бисквитките и кеша. Опитайте да излезете и да влезете отново. Уверете се, че отговаряте на всички въпроси, както следват, и след това напишете тук, ако сте успели да завършите изпращането.

Надявам се, че ще е наред и ще можете да подадете жалбата.🤞

Знаете ли, че правите нещо различно сега от преди, когато успешно изпратихте жалбите?🤔

Ще намерим проблема заедно; изобщо не се притеснявай.🙂

Автоматичен превод:
Rica1971
преди 1 месец

Здравейте

Тъй като все още не мога да намеря жалбата ви, реших да ви попитам дали се затруднявате с процеса.

Може би би било по-лесно да използвате анонимния раздел Chrome или да използвате напълно различен вид браузър, например FireFox. Въпросът е да избягвате предварително зададени настройки, които вашият браузър е прилагал на сайта в миналото.

Във всеки случай, уведомете ни как върви; няма да ви оставим без помощ.



Автоматичен превод:
преди 1 месец

Другите пъти не знам какво се случи, когато нямах проблеми. Що се отнася до оплакването, успях да го разреша с казиното и сега всичко е наред. благодаря

Автоматичен превод:
12 3 4...6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини