ФорумКазинаRioBet Casino - обща дискусия

RioBet Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 3 години от Sharki13286
|
14535 преглеждания 104 отговора |
|
1 2 3...6
WhiteFox12
преди 1 година

Здравейте,

Сигурен съм, че знаете, че всички тези подробности са много по-важни в жалбата, отколкото във форума - аз не съм част от екипа за жалби, разбирате ли? Няма да се свързвам с казиното от ваше име, защото това не е моя отговорност. Съжалявам.

Томас ще се погрижи за жалбата отсега нататък.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Sharki13286
преди 1 година

тест

Автоматичен превод:
mebratu
преди 1 година

Здравей, какво искаш да кажеш с този отговор, ще те помоля да се опиташ да отговориш малко по-описателно, защото това няма обяснителна стойност и подобни публикации ще бъдат изтривани.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Едно от първите казина, където играя добър бонус за рождения си ден, има постоянни промоции, получавам теглене на Piatrix за около 5 минути.

Автоматичен превод:
sarokin116
преди 11 месеца

Виждам, че сте направили комплимент на друго казино. Освен това има доста висок индекс на безопасност на нашия сайт.

Що се отнася до бонуса за рожден ден, какви изисквания имаше, ако си спомняте? Лесно ли беше за изпълнение? 🙂

Автоматичен превод:
Sharki13286
преди 8 месеца

+

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Бих искал екипът на riobet да ми каже дата за изплащане на моето теглене на стойност 2 хиляди щатски долара, те твърдят, че доставчикът на игри проучва залозите ми, въпреки че никога не съм минавал през този срам, надявам се да получа печалбите си. filefile

Автоматичен превод:
netoflausino
преди 7 месеца

Всъщност кога точно поискахте тегленето, ако мога да попитам? Може да отнеме известно време, за да бъдат извършени всички проверки, когато става въпрос за такъв вид ситуация. Просто говоря от моя опит тук. Този вид проверки всъщност не са нищо необичайно и винаги, когато има някакво подозрение от страна на казината или от страна на доставчик на игри, те трябва да преминат през това. Просто се опитайте да бъдете търпеливи и се надяваме, че скоро ще получите някои отговори. Моля, информирайте ни за тази ситуация.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Чакам повече от 7 дни за моето плащане, задържано от riobet, първоначално те твърдяха, че залозите ми се разследват от доставчика на играта и това е добре, но мина много време и не получих никакъв отговор те винаги казват, че няма краен срок за разрешаване на доставчика, това е огромна грешка и липса на професионализъм от страна на компанията, имам нужда от парите си, надявам се casiguru да ми помогне filefilefilefilefile

Автоматичен превод:
netoflausino
преди 7 месеца

Здравей!

Благодаря ви за екранните снимки.

Както Роми каза в предишния отговор, няма нищо лошо залозите да бъдат разследвани от доставчика на играта, понякога това е необходим процес и отнема известно време. Поради всички проверки, които казиното трябва да направи, ние им даваме 14 дни. Проверих прегледа на казиното и изглежда наистина добро казино. Така че бих ви предложил да изчакате и да си сътрудничите и ще видим докъде ще стигне това.

Уведомете ни за всякакви актуализации!

Автоматичен превод:
Violeta
преди 7 месеца

Изчакайте без окончателна дата? Дори когато приятелят ми има нужда от среща, те не могат да направят това, ще се върна тук след 14 дни и ще видя какво ще бъде извинението ви в защита на това казино. Когато на играча не е дадена дата, този процес може да продължи 3 месеца или 2 години, колко време е необходимо и ще трябва ли да чакам? Няма никакъв смисъл

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
netoflausino
преди 7 месеца

За съжаление, когато става въпрос за доставчика на играта и проверките, които са на техния сайт, нито ние, нито казиното можем да направим нищо по въпроса, просто изчакайте решението.

14-дневната времева рамка, която даваме на казината, за да продължат с проверката, е броят дни, след които нашият екип за жалби може да се намеси и да започне разрешаването на жалбата, ако има такава. Така че, ако смятате, че имате нужда от нашата помощ, моля, не се колебайте да подадете жалба, разбира се. Ще се радваме да помогнем, ако е възможно.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Още един опит за разрешаване на проблема ми с riobet, надявам се casiguru да ми помогне, изминаха 15 дни и все още не съм получил отговор за проблема си, те все още твърдят, че нямат информация или отговор от доставчика и че моите залози все още не са разследвани, няма начин да повярвам на този аргумент толкова дълго време имам нужда от парите си, струва ми се, че забавят, за да не ми изплатят печалбите, чакам от 13.04.2024 г. за да се разреши проблема ми filefilefilefile

Автоматичен превод:
netoflausino
преди 6 месеца

Да ви кажа честно, понякога, когато става въпрос за някои проверки от сайта на доставчика на игри, може да отнеме дори месеци, за да получите отговора.🤷‍♀️ Надявам се, че вашият случай няма да е такъв и вашият случай ще бъде разрешен наистина скоро .

Ако смятате, че имате нужда от помощ от нашия екип, моля, не се колебайте да подадете жалба тук .

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Много е разочароващо, че това казино е посочено като „Много надеждно" Направих депозит от 1000 реала и достигнах сумата от 2500, когато поисках тегленето, те ме обвиниха, че използвам роботи и ми платиха само сумата на моя депозит от 1000 реала и блокира акаунта ми и това очевидно е обичайна практика в къщата и има други оплаквания в Instagram, с други думи, няма нищо много надеждно.

Автоматичен превод:
SShygo
преди 6 месеца

Каква игра играеше приятел?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Много е разочароващо, че това казино е посочено като „Много надеждно" Направих депозит от 1000 реала и достигнах сумата от 2500, когато поисках тегленето, те ме обвиниха, че използвам роботи и ми платиха само сумата на моя депозит от 1000 реала и блокира акаунта ми и това очевидно е обичайна практика в къщата и има други оплаквания в Instagram, с други думи, няма нищо много надеждно.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Съжаляваме за това неудобство в казиното. Прочетох във вашата жалба , че казиното, което споменахте, е различно, така ли е? Бихте ли могли да публикувате URL адреса на това казино или дори екранна снимка с името му, ако е възможно? Само за да сте сигурни, в кое казино сте имали този проблем? Дали е решен досега, случайно?

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца

Разбира се, въпросното казино е различно, да, казиното, за което споменах, е следното: https://www.riobet.io/

Извинявам се за грешката.

Автоматичен превод:
SShygo
преди 6 месеца

Нищо лошо, това се случва от време на време. Значи нещата не са се развили? В какви ботове ви обвини казиното, моля, кажете ми повече? Не мисля, че това е най-лесната ситуация, в която сте попадали, но тъй като имате оплакване, нашият екип ще разгледа всичко и ще види какво се е случило.

Междувременно очевидно ще трябва да имаме търпение.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Тъй като това казино все още остава първото препоръчано от riobet, от 13-ти миналия месец не съм получил моите 2 хиляди теглени долара, екипът на casiguru може поне да негативизира рейтинга и репутацията на това казино

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
1 2 3...6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини