брато, защо се занимаваш с казино гуру? те са дори по-лоши от тези измамнически сайтове.. напълно не им пука за вас хаха. вижте отговора им за боклук.. те са толкова дискусионни
bro whyu bother with casino guru? they are even worse then those scaming sites.. utterly don' care about you lol. look at their trash response.. they are so discusting
Има ли нещо, с което бихме могли да ви помогнем? Изглежда, че наистина трябва да разрешите някои проблеми.
Случвало ли се е да не се приближим, за да помогнем с нещо, което ви се случи или каква е причината за думите ви, моля?
Както виждам от другия ти пост, няма какво друго да кажеш, освен да ни ругаеш тук. Какъв е смисълът да се придържаме тук тогава? Бих искал да знам.🤔
Is there anything we could help you with perhaps? It looks that you really need to solve some issues.
Did we ever not come forward to help with something happening to you, or what is the reason for your words, please?
As I can see from your other post, you have nothing else to say but to abuse us here. What is the point of sticking here, then? I would like to know.🤔
има, живейте и спрете да лъжете хората, да ги мамите, да предлагате сайтове без лиценз, да казвате, че помагате, когато очевидно не го правите.. целият този сайт е пълна измама, зло и влошава нещата.
чао
there is, get a life and stop lying to people, scamming them, offering sites without license, saying that you are helping when you obviously aren't.. this whole site is complete utter scam,evil and making things worse.
bye
Чао, искаш ли акаунтът ти да бъде закрит? Звучи подходящо.
Bye, do you want your account to be closed? Sounds appropriate.
това ли е единственият начин да се справиш с мен? истината боли нали?
this is the only way you can deal with me? truth hurts doesn't?
добре,
Виждам те като човек, който продължава да представя негативни общи мнения без нито един подкрепящ факт. Човек, който никога не е подавал нито една жалба, чрез която да придобие опит от първо лице за процеси и неща, които толкова нетърпеливо осъжда. Нищо конкретно, нищо градивно, просто негативизъм.
И така, какво очаквате? Защо трябва да те оставяме тук да продължаваш да риташ?
Бъдете градивни или си тръгнете. Има много други, които търсят подкрепа; вместо това трябва да четем за измама, лъжа и други ваши силно спорни мнения.
Защо да се връщам? Дори не разбирам какво очакваш, като се държиш така.
Няма да губим време в опити да разберем мотивите ви; вместо това може да се окажете забранени.
Well,
I see you as a guy who keeps presenting negative general opinions without a single supportive fact. A person who has never submitted a single complaint through which he would gain first-person experience about processes and things he is so eager to condemn. Nothing concrete, nothing constructive, just negativism.
So, what do you expect? Why should we leave you here to keep kicking around?
Be constructive or leave. There are many others who seek support; instead, we have to read about scamming, lying, and other of your highly disputable opinions.
Why keep coming back? I do not even understand what you expect by acting like this.
We won't keep losing time trying to understand your motives; instead, you may end up banned.
актуализация:
след почти 4 седмици получих моето теглене (200€)
Няма процес на проверка, но на кого му пука 😉
update:
after nearly 4 weeks i got my withdraw (200€)
No verification process, but who cares 😉
Това са същите седмици, в които се опитвах да закрия акаунта си поради пристрастяване към хазарта и трябва да е много отговорно казино и честна игра във всеки смисъл, по ирония на съдбата, разбира се, не им вярвам, те са измамници, мамят и мамят своите играчи и не затварят акаунта на играчи с хазартна зависимост, това кара човек да подозира, че е измама и играчите са незащитени.
These are the same weeks that I have been trying to close my account due to gambling addiction and it must be a very responsible casino and fair play in every sense, ironically of course I do not trust them, they are a fraud, they deceive and scam their players and they do not close the account of players with gambling addiction, this makes one suspect that it is a scam and the players are unprotected.
Son las mismas semanas que llevo yo intentando cerrar la cuenta por adicción al juego y debe de ser un casino de lo más responsable y juego limpio en todos los sentidos en ironía claro no me fío son un fraude engañan y estafan a sus jugadores y no cierran la cuenta a jugadores con adicción al juego eso hace sospechar que es estafa y los jugadores están desprotegidos.
Прекалено дълго, за да чакате теглене, но поне го получихте накрая.
Ако искате да напишете отзив за вашия опит, ето връзката за вас.
Сега ще играеш ли отново там?
Way too long to wait for a withdrawal, but at least you got it at the end.
If you'd like to write a review about your experience, here's the link for you.
Will you play there again now?
Това са същите седмици, в които се опитвах да закрия акаунта си поради пристрастяване към хазарта и трябва да е много отговорно казино и честна игра във всеки смисъл, по ирония на съдбата, разбира се, не им вярвам, те са измамници, мамят и мамят своите играчи и не затварят акаунта на играчи с хазартна зависимост, това кара човек да подозира, че е измама и играчите са незащитени.
These are the same weeks that I have been trying to close my account due to gambling addiction and it must be a very responsible casino and fair play in every sense, ironically of course I do not trust them, they are a fraud, they deceive and scam their players and they do not close the account of players with gambling addiction, this makes one suspect that it is a scam and the players are unprotected.
Son las mismas semanas que llevo yo intentando cerrar la cuenta por adicción al juego y debe de ser un casino de lo más responsable y juego limpio en todos los sentidos en ironía claro no me fío son un fraude engañan y estafan a sus jugadores y no cierran la cuenta a jugadores con adicción al juego eso hace sospechar que es estafa y los jugadores están desprotegidos.
Наистина съжалявам, че това все още продължава за вас.
Мога ли да попитам дали имате нужда от помощ от нашия екип за оплаквания? Има ли пари, които сте депозирали след искането си за закриване на сметката?
I am really sorry that this is still ongoing for you.
May I ask if you need any help from our complaint team perhaps? Is there any money you have deposited after your request for the account closure?
Поисках три тегления за общо 1410 евро. Проверих дали трябва да изпратя допълнителна информация и уебсайтът показва, че има цялата необходима информация. Тегленията чакат проверка и чатът ми казва, че може да отнеме до три дни (въпреки че уточняваха, че преди е било по-малко), но две от трите тегления вече са получили три дни и не съм чул нищо. Опитах отново да се свържа с тях чрез чат, но достъпът не работи. Въпреки това, те не създават никакви проблеми с правенето на депозити. Опитах се да подам жалба чрез Casino Guru, но получих captcha грешка.
I have requested three withdrawals for a total of 1,410 euros. I checked to see if I needed to send any additional information, and the website indicates they have all the necessary information. The withdrawals are pending verification, and the chat tells me it can take up to three days (although they specified it used to be less), but two of the three withdrawals have already received three days, and I haven't heard anything. I tried contacting them via chat again, but access isn't working. However, they don't present any problems with making deposits. I tried to file a complaint through Casino Guru, but I got a captcha error.
He solicitado 3 reintegros por un total de 1410 euros. He revisado si hacía falta enviar algún dato más y la página indica que disponen de todos los datos necesarios. Los retiros se quedan pendientes de verificar y desde el chat me indican que pueden pasar hasta 3 días (aunque especificaron que solía ser menos) pero, ya han pasado estos días en dos de los tres reintegros y no tengo noticia alguna. He intentado volver a contactar por chat y no funciona el acceso. Sin embargo para hacer ingresos no ponen problema alguno. Intento poner una queja desde casino gurú pero me da error de captcha
Добър вечер на всички, тази вечер мисля, че бях измамен направо.. Надявам се някои от вас да ми помогнат.
въпросният сайт Revolutioncasino.com
въпросният имейл акаунт:
Преобразувам 50 монети, спечелени с депозити, в бонус от €5, който като изискване имаше обща стойност за преиграване от €200, като играя получавам около €311 и когато спазя последното евро за изискването за конвертиране в реални пари, получавам системно съобщение, което гласи „спазихте изискванията за бонус тук е €25 в реални пари" и нулира 311, за да ме накара да разбера 25-те, луди неща.
поддръжката не ми отговаря и дори не получавам съобщението „случаят е поет", моля, помогнете ми
Good evening everyone, tonight I think I've been scammed outright.. I hope some of you can help me.
site in question Revolutioncasino.com
mail account in question:
I convert 50 coins earned with deposits into a €5 bonus which as a requirement had a total replay value of €200, playing I get to have about €311 and when I respect the last euro for the requirement of conversion into real money I get a system message that says "you have respected the bonus requirements here is €25 in real money" and it resets the 311 to make me figure out the 25, crazy stuff.
support is not answering me and I am not even receiving the message "case taken in charge" please help me
Buonasera a tutti, stasera credo di essere stato truffato in piena regola.. spero qualcuno di voi possa aiutarmi.
sito in questione Revolution casinò.com
mail account in questione: [email protected]
converto 50 monete guadagnate con i depositi in 5€ di bonus che come requisito avevano un totale di rigioco di 200€, giocando arrivo ad avere circa 311€ e nel momento che rispetto l’ultimo euro per il requisito della conversione in denaro reale mi esce un messaggio di sistema che dice " hai rispettato i requisiti del bonus ecco a te 25€ in denaro reale " e mi azzera i 311 per farmi figurare i 25, roba da pazzi.
il supporto non mi risponde e non mi arriva nemmeno il messaggio di " caso preso in carica " vi prego aiutatemi
Естествено, ако дадено казино откаже да закрие акаунта на играч, това е нечестно казино и не трябва да играете там.
Naturally, if a casino refuses to close a player's account, it is a dishonest casino and you shouldn't play there.
Естественно если казино отказывает в закрытии счета игрока, это нечестное казино и не стоит в нем играть
Поисках три тегления за общо 1410 евро. Проверих дали трябва да изпратя допълнителна информация и уебсайтът показва, че има цялата необходима информация. Тегленията чакат проверка и чатът ми казва, че може да отнеме до три дни (въпреки че уточняваха, че преди е било по-малко), но две от трите тегления вече са получили три дни и не съм чул нищо. Опитах отново да се свържа с тях чрез чат, но достъпът не работи. Въпреки това, те не създават никакви проблеми с правенето на депозити. Опитах се да подам жалба чрез Casino Guru, но получих captcha грешка.
I have requested three withdrawals for a total of 1,410 euros. I checked to see if I needed to send any additional information, and the website indicates they have all the necessary information. The withdrawals are pending verification, and the chat tells me it can take up to three days (although they specified it used to be less), but two of the three withdrawals have already received three days, and I haven't heard anything. I tried contacting them via chat again, but access isn't working. However, they don't present any problems with making deposits. I tried to file a complaint through Casino Guru, but I got a captcha error.
He solicitado 3 reintegros por un total de 1410 euros. He revisado si hacía falta enviar algún dato más y la página indica que disponen de todos los datos necesarios. Los retiros se quedan pendientes de verificar y desde el chat me indican que pueden pasar hasta 3 días (aunque especificaron que solía ser menos) pero, ya han pasado estos días en dos de los tres reintegros y no tengo noticia alguna. He intentado volver a contactar por chat y no funciona el acceso. Sin embargo para hacer ingresos no ponen problema alguno. Intento poner una queja desde casino gurú pero me da error de captcha
Съжалявам за този късен отговор, но се радвам, че успяхте да подадете жалбата си накрая.
Както виждам, казиното все още не е отговорило на него, така че можете ли да предоставите някакви актуализации?
Остава ли същото като сега?
I am sorry for this late reply, but I'm glad that you managed to file your complaint at the end.
As I can see, the casino hasn't responded yet to it, so could you please provide any updates?
Does it remain the same as of now?
Добър вечер на всички, тази вечер мисля, че бях измамен направо.. Надявам се някои от вас да ми помогнат.
въпросният сайт Revolutioncasino.com
въпросният имейл акаунт:
Преобразувам 50 монети, спечелени с депозити, в бонус от €5, който като изискване имаше обща стойност за преиграване от €200, като играя получавам около €311 и когато спазя последното евро за изискването за конвертиране в реални пари, получавам системно съобщение, което гласи „спазихте изискванията за бонус тук е €25 в реални пари" и нулира 311, за да ме накара да разбера 25-те, луди неща.
поддръжката не ми отговаря и дори не получавам съобщението „случаят е поет", моля, помогнете ми
Good evening everyone, tonight I think I've been scammed outright.. I hope some of you can help me.
site in question Revolutioncasino.com
mail account in question:
I convert 50 coins earned with deposits into a €5 bonus which as a requirement had a total replay value of €200, playing I get to have about €311 and when I respect the last euro for the requirement of conversion into real money I get a system message that says "you have respected the bonus requirements here is €25 in real money" and it resets the 311 to make me figure out the 25, crazy stuff.
support is not answering me and I am not even receiving the message "case taken in charge" please help me
Buonasera a tutti, stasera credo di essere stato truffato in piena regola.. spero qualcuno di voi possa aiutarmi.
sito in questione Revolution casinò.com
mail account in questione: [email protected]
converto 50 monete guadagnate con i depositi in 5€ di bonus che come requisito avevano un totale di rigioco di 200€, giocando arrivo ad avere circa 311€ e nel momento che rispetto l’ultimo euro per il requisito della conversione in denaro reale mi esce un messaggio di sistema che dice " hai rispettato i requisiti del bonus ecco a te 25€ in denaro reale " e mi azzera i 311 per farmi figurare i 25, roba da pazzi.
il supporto non mi risponde e non mi arriva nemmeno il messaggio di " caso preso in carica " vi prego aiutatemi
Беше ли записана тази максимална печалба в правилата на бонуса, с който сте играли?
Много е важно да проверите правилата на всеки бонус преди да играете, знаете.
Ако пише така, за съжаление няма какво да се направи по въпроса. 🤷♀️
Was this maximum winning amount written in the rules of the bonus you played with?
It is very important to check the rules of every bonus before playing, you know.
If it says so, unfortunately, there is nothing much to do about it. 🤷♀️
Здравейте, преди седмица поисках тегления, общо 3, и писах всеки ден, но все още нищо не се случва. На уебсайта пише, че тегленията отнемат 3 работни дни, но все още нищо. Можете ли да ми помогнете с това? Благодаря ви.
Hello, I requested withdrawals a week ago, 3 in total, and I wrote every day and still nothing happens. On the website they say that withdrawals take 3 business days and still nothing. Can you help me with this? Thank you
Zdravím, už před týdnem jsem žádal o výběry, celkem 3 a každý den psal a pořád se nic neděje. Na stránkách mají psáno že výběr trvá 3 pracovní dny a pořád nic. Můžete mi s tím pomoct? Děkuji
Здравей,
За съжаление, можем само да гадаем какъв е проблемът тук. Поддръжката или мениджър трябва да обяснят конкретно защо тегленето се забавя. За съжаление, няма да стигнем далеч без нито една улика. Затова ще попитам веднага, някой каза ли ви нещо конкретно по въпроса? Ако започнем да спекулираме, за съжаление ще ви дадем набор от въпроси, за да започнете - например:
Имате ли потвърден акаунт, правили ли сте някога теглене, използвали ли сте същия метод на плащане? И така нататък. Може да звучи глупаво сега с всички тези въпроси, но казиното наистина трябва да го обясни ясно. Една седмица е дълго време за мен.
Можем да ви помогнем още сега, като останем тук във форума, докато изтече посоченото в оплакването време, и през този период на изчакване, да речем, ще се опитаме да открием причината или да намерим нещо полезно.
Мисля, че всички бихме искали да научим повече тук, така че ни уведомете.
Hi,
Unfortunately, we can only guess what the problem is here. Support or a manager should specifically explain why the withdrawal is delayed. Unfortunately, we won't get very far without a single clue. So I'll ask straight away, has anyone told you anything specific about this? If we were to start speculating, it would unfortunately be a set of questions to get you started - for example:
Do you have a verified account, have you ever made a withdrawal, have you used the same payment method? And so on. It may sound silly now with all these questions, but the casino should really explain it clearly. A week is a long time for me.
We can help you right now by staying here on the forum until the time mentioned in the complaint has passed and during that waiting period, let's say, we will try to uncover the cause or find anything useful.
I think we'd all love to know more here, so let us know.
Ahoj,
bohužel my si tady můžeme spíše jen tipovat, v čem je problém. Podpora nebo manager by měl knkrétně vysvětlit, proč je výběr zpožděný. Bez jediné indície se bohužel moc daleko nedostaneme. Čili se zeptám rovnou, řekl Ti k tomu někdo něco konkrétního? Pokud bychom měli začít spekulovat, bude to bohužel zase sada otázek na rozjezd - např.:
Máš ověřený účet, už jsi někdy vybíral, použil si stejnou platební metodu? A tak dále. Možná to teď zní se všemi těmi otázkami hloupě, ale opravdu by to mělo jasně vysvětlit casino. Týden už je za mě dlouhá doba.
Můžeme Ti pomoci momentálně tak, že budeme tady na fóru v kontatu, dokud neuplyne doba zmíněná ve stížnosti a během toho řekněme čekání se pokusíme odhalit příčinu nebo najít cokoliv užitečného.
Myslím, že se tady všichni rádi dozvíme víc, tak dej vědět.
Здравей, депозирахте, за да получите бонуса, нали? Има ли някаква причина казиното да ви каже защо не сте го получили?
Hi, you deposited to get the bonus, am I right? Is there any reason the casino would have told you why you didn't get it?
Здравейте, имам две тегления от по 500 евро, които чакат обработка вече 10 дни и дори не са обработени. Не знам какво да правя вече. Писах имейли и говорих с екипа за обслужване на клиенти, но нищо не работи. Не получавам отговор и сумите не се изплащат, нито се обработват. Моля, помогнете!
Hi, I have two withdrawals of €500 each pending for 10 days now, and they haven't even been processed. I don't know what to do anymore. I've emailed and talked to customer support, but nothing works. I'm getting no response, and they're not being paid or being processed. Please help!
Salve,ho 2 prelievi da 500€ l’uno pendenti da ormai 10 giorni che non sono stati nemmeno lavorati. Non so più cosa fare,scrivo mail,parlo con l’assistenza. Ma nulla da fare. Non ricevo risposte e non vengono pagati nè avanzano. Chiedo aiuto per favore!
Здравейте, чакането десет дни за две тегления от по 500 евро без никаква обработка или комуникация определено е твърде дълго. Можете ли да потвърдите дали акаунтът ви е напълно верифициран? Неверифицираните акаунти са една от най-честите причини за блокиране на тегленията.
В Casino Guru обикновено даваме на казината до 14 дни, за да обработят теглене. Ако все още не сте получили парите си след този срок, можете да подадете жалба чрез нашия Център за разрешаване на жалби. Моля, не забравяйте да запазите всички доказателства, като имейли, логове от чата и екранни снимки на чакащите тегления, за да може случаят да бъде разгледан правилно.
Надяваме се, че междувременно ще успеем да го разрешим и ще си получите парите.
Hello, waiting ten days for two €500 withdrawals without any processing or communication is definitely too long. Can you please confirm if your account is fully verified? Unverified accounts are one of the most common reasons why withdrawals get stuck.
At Casino Guru, we usually give casinos up to 14 days to process a withdrawal. If you still haven’t received your money after that time, you can open a complaint through our Complaint Resolution Center. Please make sure to keep all of your proof such as emails, chat logs, and screenshots of the pending withdrawals so the case can be reviewed properly.
Hope we can resolve it in the meantime and you will have your money.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
[email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: [email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Скоро ще бъдете пренасочени към уебсайта на казиното. Моля, изчакайте. Ако използвате софтуер за блокиране на реклами, моля вижте неговите настройки.