НачалоФорумКазинаRevolution Casino - обща дискусия

Revolution Casino - обща дискусия (страница 8)

36 180 преглеждания 167 отговора |
преди 1 година
|
1...7 8 9
Добавете пост
преди 10 месеца

брато, защо се занимаваш с казино гуру? те са дори по-лоши от тези измамнически сайтове.. напълно не им пука за вас хаха. вижте отговора им за боклук.. те са толкова дискусионни

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Има ли нещо, с което бихме могли да ви помогнем? Изглежда, че наистина трябва да разрешите някои проблеми.

Случвало ли се е да не се приближим, за да помогнем с нещо, което ви се случи или каква е причината за думите ви, моля?

Както виждам от другия ти пост, няма какво друго да кажеш, освен да ни ругаеш тук. Какъв е смисълът да се придържаме тук тогава? Бих искал да знам.🤔

Автоматичен превод:
Romi
преди 10 месеца

има, живейте и спрете да лъжете хората, да ги мамите, да предлагате сайтове без лиценз, да казвате, че помагате, когато очевидно не го правите.. целият този сайт е пълна измама, зло и влошава нещата.


чао

Автоматичен превод:
randomplayy
преди 10 месеца

Чао, искаш ли акаунтът ти да бъде закрит? Звучи подходящо.

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

това ли е единственият начин да се справиш с мен? истината боли нали?

Автоматичен превод:
randomplayy
преди 10 месеца

добре,

Виждам те като човек, който продължава да представя негативни общи мнения без нито един подкрепящ факт. Човек, който никога не е подавал нито една жалба, чрез която да придобие опит от първо лице за процеси и неща, които толкова нетърпеливо осъжда. Нищо конкретно, нищо градивно, просто негативизъм.

И така, какво очаквате? Защо трябва да те оставяме тук да продължаваш да риташ?

Бъдете градивни или си тръгнете. Има много други, които търсят подкрепа; вместо това трябва да четем за измама, лъжа и други ваши силно спорни мнения.

Защо да се връщам? Дори не разбирам какво очакваш, като се държиш така.

Няма да губим време в опити да разберем мотивите ви; вместо това може да се окажете забранени.

Автоматичен превод:
achsl12
преди 10 месеца

актуализация:


след почти 4 седмици получих моето теглене (200€)

Няма процес на проверка, но на кого му пука 😉

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Това са същите седмици, в които се опитвах да закрия акаунта си поради пристрастяване към хазарта и трябва да е много отговорно казино и честна игра във всеки смисъл, по ирония на съдбата, разбира се, не им вярвам, те са измамници, мамят и мамят своите играчи и не затварят акаунта на играчи с хазартна зависимост, това кара човек да подозира, че е измама и играчите са незащитени.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

актуализация:


след почти 4 седмици получих моето теглене (200€)

Няма процес на проверка, но на кого му пука 😉

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Прекалено дълго, за да чакате теглене, но поне го получихте накрая.

Ако искате да напишете отзив за вашия опит, ето връзката за вас.

Сега ще играеш ли отново там?


Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Това са същите седмици, в които се опитвах да закрия акаунта си поради пристрастяване към хазарта и трябва да е много отговорно казино и честна игра във всеки смисъл, по ирония на съдбата, разбира се, не им вярвам, те са измамници, мамят и мамят своите играчи и не затварят акаунта на играчи с хазартна зависимост, това кара човек да подозира, че е измама и играчите са незащитени.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Наистина съжалявам, че това все още продължава за вас.

Мога ли да попитам дали имате нужда от помощ от нашия екип за оплаквания? Има ли пари, които сте депозирали след искането си за закриване на сметката?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Поисках три тегления за общо 1410 евро. Проверих дали трябва да изпратя допълнителна информация и уебсайтът показва, че има цялата необходима информация. Тегленията чакат проверка и чатът ми казва, че може да отнеме до три дни (въпреки че уточняваха, че преди е било по-малко), но две от трите тегления вече са получили три дни и не съм чул нищо. Опитах отново да се свържа с тях чрез чат, но достъпът не работи. Въпреки това, те не създават никакви проблеми с правенето на депозити. Опитах се да подам жалба чрез Casino Guru, но получих captcha грешка.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Добър вечер на всички, тази вечер мисля, че бях измамен направо.. Надявам се някои от вас да ми помогнат.

въпросният сайт Revolutioncasino.com

въпросният имейл акаунт:

Преобразувам 50 монети, спечелени с депозити, в бонус от €5, който като изискване имаше обща стойност за преиграване от €200, като играя получавам около €311 и когато спазя последното евро за изискването за конвертиране в реални пари, получавам системно съобщение, което гласи „спазихте изискванията за бонус тук е €25 в реални пари" и нулира 311, за да ме накара да разбера 25-те, луди неща.

поддръжката не ми отговаря и дори не получавам съобщението „случаят е поет", моля, помогнете ми


Автоматичен превод:
User21
преди 8 месеца

Естествено, ако дадено казино откаже да закрие акаунта на играч, това е нечестно казино и не трябва да играете там.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Поисках три тегления за общо 1410 евро. Проверих дали трябва да изпратя допълнителна информация и уебсайтът показва, че има цялата необходима информация. Тегленията чакат проверка и чатът ми казва, че може да отнеме до три дни (въпреки че уточняваха, че преди е било по-малко), но две от трите тегления вече са получили три дни и не съм чул нищо. Опитах отново да се свържа с тях чрез чат, но достъпът не работи. Въпреки това, те не създават никакви проблеми с правенето на депозити. Опитах се да подам жалба чрез Casino Guru, но получих captcha грешка.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Съжалявам за този късен отговор, но се радвам, че успяхте да подадете жалбата си накрая.

Както виждам, казиното все още не е отговорило на него, така че можете ли да предоставите някакви актуализации?

Остава ли същото като сега?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Добър вечер на всички, тази вечер мисля, че бях измамен направо.. Надявам се някои от вас да ми помогнат.

въпросният сайт Revolutioncasino.com

въпросният имейл акаунт:

Преобразувам 50 монети, спечелени с депозити, в бонус от €5, който като изискване имаше обща стойност за преиграване от €200, като играя получавам около €311 и когато спазя последното евро за изискването за конвертиране в реални пари, получавам системно съобщение, което гласи „спазихте изискванията за бонус тук е €25 в реални пари" и нулира 311, за да ме накара да разбера 25-те, луди неща.

поддръжката не ми отговаря и дори не получавам съобщението „случаят е поет", моля, помогнете ми


Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Беше ли записана тази максимална печалба в правилата на бонуса, с който сте играли?

Много е важно да проверите правилата на всеки бонус преди да играете, знаете.

Ако пише така, за съжаление няма какво да се направи по въпроса. 🤷‍♀️

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте, преди седмица поисках тегления, общо 3, и писах всеки ден, но все още нищо не се случва. На уебсайта пише, че тегленията отнемат 3 работни дни, но все още нищо. Можете ли да ми помогнете с това? Благодаря ви.

Автоматичен превод:
opastierik10
преди 6 месеца

Здравей,

За съжаление, можем само да гадаем какъв е проблемът тук. Поддръжката или мениджър трябва да обяснят конкретно защо тегленето се забавя. За съжаление, няма да стигнем далеч без нито една улика. Затова ще попитам веднага, някой каза ли ви нещо конкретно по въпроса? Ако започнем да спекулираме, за съжаление ще ви дадем набор от въпроси, за да започнете - например:

Имате ли потвърден акаунт, правили ли сте някога теглене, използвали ли сте същия метод на плащане? И така нататък. Може да звучи глупаво сега с всички тези въпроси, но казиното наистина трябва да го обясни ясно. Една седмица е дълго време за мен.

Можем да ви помогнем още сега, като останем тук във форума, докато изтече посоченото в оплакването време, и през този период на изчакване, да речем, ще се опитаме да открием причината или да намерим нещо полезно.

Мисля, че всички бихме искали да научим повече тук, така че ни уведомете.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Депозитът е приет. Бонусът не е предоставен. Измама.

Автоматичен превод:
katjaleesch
преди 5 месеца

Здравей, депозирахте, за да получите бонуса, нали? Има ли някаква причина казиното да ви каже защо не сте го получили?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте, имам две тегления от по 500 евро, които чакат обработка вече 10 дни и дори не са обработени. Не знам какво да правя вече. Писах имейли и говорих с екипа за обслужване на клиенти, но нищо не работи. Не получавам отговор и сумите не се изплащат, нито се обработват. Моля, помогнете!

Автоматичен превод:
Andrea9898
преди 2 месеца

Здравейте, чакането десет дни за две тегления от по 500 евро без никаква обработка или комуникация определено е твърде дълго. Можете ли да потвърдите дали акаунтът ви е напълно верифициран? Неверифицираните акаунти са една от най-честите причини за блокиране на тегленията.

В Casino Guru обикновено даваме на казината до 14 дни, за да обработят теглене. Ако все още не сте получили парите си след този срок, можете да подадете жалба чрез нашия Център за разрешаване на жалби. Моля, не забравяйте да запазите всички доказателства, като имейли, логове от чата и екранни снимки на чакащите тегления, за да може случаят да бъде разгледан правилно.

Надяваме се, че междувременно ще успеем да го разрешим и ще си получите парите.

Автоматичен превод:
1...7 8 9
Отидете на страницаот 9 страници

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини