преди 8 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Revolution Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Има 3 висящи тегления от €100, €300 и €200, първото от 27/3 и не съм получил никаква информация, дори колкото пъти съм се свързвал чрез чат, те ми казват, че отнема 3 дни, за да бъде уреден
There are 3 pending withdrawals of €100, €300 and €200, the first from 27/3 and I have not received any information, even as many times as I have contacted via chat they tell me that it takes 3 days to be settled
Εκκρεμούν 3 αναλήψεις 100€ 300€ και 200€ η πρώτη από 27/3 και δεν έχω καμία ενημέρωση ακόμα και όσες φορές επικοινώνησα από το chat μου λένε ότι θέλει 3 μέρες να διευθετηθεί
Както Томас ви е обяснил във вашата жалба , ние даваме на казината 14 пълни дни за извършване на плащането, така че засега няма какво да се направи, за съжаление. Надявам се, че казиното ще успее да направи всичко в този срок. Моля, опитайте се да бъдете малко търпеливи и да ни уведомите, ако имате актуална информация относно това.
Случайно имали ли сте успешни тегления от това казино преди? Ще чакам тук за вашия отговор.
As Tomas has explained to you in your complaint, we give casinos 14 full days to procced the payment, so for now there is nothing much to do, unfortunately. I hope the casino will be able to have everything done within this timeframe. Please try to be little patient and let us know if you have any update regarding this.
Have you had any successful withdrawals from this casino before, by any chance? Will wait here for your reply.
Не, аз съм нов клиент там ..ще имам търпение и ще актуализирам, когато имам новини от тях
No I'm a new customer there ..will be patient and update when I have any news from them
Όχι είμαι νέος πελάτης εκεί ..θα κάνω υπομονή και θα ενημερώσω όταν έχω κάποιο νέο από αυτούς
Добре тогава, ще бъдем тук и ще чакаме актуализацията му.
Ok then, we'll be here, waiting for he update.
Много лошо, мислех, че ще научиш нещо ново и казиното ще ти каже повече. Но тъй като това не се случи, Роми ви каза колко даваме на казината, за да се справят с тегления. Освен това, имате ли вече потвърдена казино сметка? Не са се свързали с вас или изобщо не са ви отговорили?
That's too bad, I thought you would learn something new and the casino would tell you more. But since that didn't happen, Romi told you how much we give the casinos to handle withdrawals. Besides, do you have a verified casino account yet? They haven't contacted you or replied at all ?
Преди малко приключиха две от трите тегления. още един е в очакване.. Ще актуализирам, когато имам новини
A while ago two of the three withdrawals were completed. one more is pending.. I will update when I have news
Πριν λίγο ολοκληρώθηκαν οι δύο από τις τρεις αναλήψεις.εκκρεμει άλλη μια..θα ενημερώσω όταν έχω νεότερα
Страхотна новина, радвам се да го видя напред.
Определено ще чакам актуализация, за да получа всичките ви пари, и би било също толкова добре, ако го споменете в отворената си жалба.
Чувствайте се свободни да щракнете тук и да добавите това, което е необходимо.
Стискайте палци да получите парите си възможно най-скоро. 🤞☘️
Great news, I'm glad to see it moving forward.
I'll definitely be waiting for an update to get all your money, and it would be just as well if you mentioned it in your open complaint.
Feel free to click here and add what is needed.
Fingers crossed you get your money as soon as possible. 🤞☘️
Добре, много се радвам за това, бихте ли щракнете върху зелената връзка, която ви изпратих в публикацията преди? Това е вашата жалба, към която е редно да добавите, че сте получили всичко и нашият екип ще я затвори след това.
Ще бъда благодарна и поздравления отново. 🤗🎉👍
Okay, I'm very happy about that, could you click on the green link I sent you in the post before ? It's your complaint to which it would be appropriate to add that you have received everything and our team will close it afterwards.
I would be grateful and congratulations again. 🤗🎉👍
Здравейте, направих теглене от казино revolution и трябва да пристигне до утре. Четенето на всички казва, че сайтът е наполовина измама и че парите ще пристигнат след седмици. Някой теглил ли е в този сайт и знае ли нещо? Благодаря ти
Hi, I made a withdrawal on revolution casino and it should arrive by tomorrow. Reading around everyone says that the site is half a scam and that the money will arrive after weeks. Has anyone withdrawn on this site and knows anything? Thank you
Salve ,ho prelevato su revolution casino e dovrebbe arrivare entro domani .Leggendo in giro tutti dicono che il sito sia un mezzo scam e che i soldi in caso arriveranno dopo settimane.Qualcuno ha prelevato su questo sito e sa qualcosa ? Grazie
Надяваме се, че ще получите някои отговори тук. Имате ли актуална информация за вашето оттегляне?
Hopefully you will get some answers here. Have you got any update about your withdrawal?
Говорих с екипа за поддръжка и пуснах жалба в Casino Guru и тя очаква одобрение. Средствата трябваше да пристигнат днес, но засега нищо. Писах на поддръжката на Revolution Casino вчера и те ми казаха, че има закъснения и да се свържа с тях на следващия ден. Същото нещо днес и ми казаха, че са изпратили напомняне до финансовия отдел и ако е необходимо, се свържете с тях утре следобед.
I spoke to support and opened a complaint on Casino Guru and it is awaiting approval. The funds were supposed to arrive today but so far nothing. I wrote to Revolution Casino support yesterday and they told me there are delays and to contact them the next day. Same thing today and they told me that they have sent a reminder to the financial department and if necessary contact them tomorrow afternoon.
Ho parlato con il supporto ed ho aperto un reclamo su Casino Guru ed è in attesa d 'approvazione .I Fondi dovevano arrivare oggi ma al momento niente .Ho scritto al supporto di Revolution Casino ieri e mi hanno detto che ci sono ritardi e di contattarli il giorno dopo.Oggi stessa cosa e mi hanno detto che hanno fatto un sollecito al dipartimento finanziario ed in caso contattarli domani pomeriggio .
Да, виждам жалбата ви, при която нашият екип няма да може да се намеси преди 14-дневния срок, за съжаление. Така че, моля, дръжте ни в течение със сигурност за всякакви новини дотогава. Ние ще чакаме тук.
Yeah, I can see your complaint, where our team won't be able to intervene before the 14 day time frame, unfortunately. So please keep us updated, for sure, about any news, until then. We will be here waiting.
плащането пристигна след многобройни контакти с поддръжката. Тази сутрин попитах отново за времето и 5 минути по-късно средствата пристигнаха. Не препоръчвам депозиране в този сайт за залагания (моето мнение), защото, за да получа 15 евро, чаках известно време, като се свързвах всеки път с помощ. Случаят е решен, но много като мен са разочаровани от сайт за залагания с много високи времена за теглене. Благодаря ти
payment arrived, after numerous contacts with support. This morning I asked again about the timing and 5 minutes later the funds arrived. I do not recommend depositing on this betting site (my opinion) because to receive 15 euros I waited a while contacting every time assistance. The case has been resolved, but many like me are disappointed by a betting site with very high withdrawal times. Thank you
pagamento arrivato ,dopo numerosi contatti con il supporto .Stamattina ho chiesto dinuovo delle tempistiche e 5 min dopo sono arrivati i fondi.Non consiglio di depositare su questo sito di scommesse (parere mio) perchè per ricevere 15 euro ho aspettato un pò contattando ogni volta l assistenza .Il caso è stato risolto ,ma tanti come me delusi da un sito scommesse con tempi di prelievo molto alti . Vi Ringrazio
Здравейте, ако е минало много време да избирате, разбирам защо не препоръчвате това казино.
Но мога ли да ви помоля да споменете този факт, че сте получили пари в жалбата си ?
Би било подходящо, тъй като нашият екип ще може да го затвори. Благодаря ви много и твърдо вярвам, че ще имате по-добро изживяване. 🙂
Hi, if it's been a long time for you to choose, I understand why you don't recommend this casino.
But could I ask you to mention this fact that you received money in your complaint ?
It would be appropriate since our team will be able to close it. Thank you very much and I firmly believe that you will have a better experience. 🙂
Хей! Има ли информация дали някой финландец е имал проблеми с казиното?
В събота, 13.4 в 0:48 получих потвърждение на имейла си за заявката за теглене. Тоест, това е много прясно, така че няма нищо друго освен да чакате. Но друго нещо, от събота до днес изпратих 4 имейла до отдела за поддръжка на Revolution и нито един от тях не получи отговор. Получих потвърждение, че заявката ми е получена.
Четох, че много хора са имали някакви проблеми с това казино и в момента се опитвам да направя всичко възможно в началото, така че това да не се превърне в повече от две седмици битка напред-назад.
Hey! Is there any information if any Finns have had problems with the casino?
On Saturday 13.4 at 0:48 I received a confirmation in my email about the withdrawal request. That is, this is very fresh, so there is no help but to wait. But another thing, from Saturday to today I have sent 4 emails to Revolution's support department and not one of them has been answered. I have received confirmation that my request has been received.
I've read that many people have had some kind of problems with that casino and I'm currently trying to do everything I can in the beginning so that this doesn't turn into more than a two week back and forth battle.
Hei! Onko tietoa, onko kenelläkään suomalaisella ollut ongelmia kasinon kanssa?
Lauantaina 13.4 kello 0:48 sain vahvistuksen sähköpostiini nostopyynnöstä. Eli tämä on erittäin tuore joten ei auta kuin odotella. Mutta toinen juttu, olen lauantaista tähän päivään lähettänyt 4 sähköpostia revolutionin support osastolle ja yhteenkään ei ole vastattu. Olen kyllä saanut vahvistuksen, että pyyntöni on vastaanotettu.
Olen lukenut että monilla on ollut jonkinlaisia ongelmia kyseisen kasinon kanssa ja yritän tällä hetkellä tehdä tässä alussa kaikkeni, jotta tästä ei tulisi mitään yli kahden viikon edestakais taistelua.
Това е доста добра новина. Предполагам, че сте прав и просто ще трябва да изчакаме парите да дойдат наистина.
Не забравяйте да ме уведомите, ако стане.
Доколкото някой финландец има проблем с това казино, бих препоръчал да проверите оплакванията и да видите дали имат или не.
Ще ти стискам палци. 🤞
That's pretty good news. I guess you're right and we'll just have to wait for the money to actually come in.
Be sure to let me know if it does.
As far as if any Finns have a problem with this casino, I would recommend to check the complaints and see if they do or not.
I'll keep my fingers crossed for you. 🤞
Единственото нещо, което малко ме притеснява е, че през последните три дни нито един от имейлите ми не е получил отговор. Бихте си помислили, че ако уебсайтът на казиното прочете техния имейл за поддръжка, тогава някой ще им отговори поне веднъж на ден.
The only thing that worries me a bit is that during the last three days, none of my emails have been answered. You would think that if Casino's website reads their support email, then someone would answer them at least once a day.
Ainoa asia mikä hieman huolestuttaa on se, että viimeisen kolmen päivän aikana, yhteenkään sähköpostiini ei olla vastattu. Luulisi, että jos casinon sivustolla lukee heidän support sähköpostinsa, niin joku vastaisi niihin edes kerran päivässä.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.