преди 1 седмица
забавянето е, че акаунтът ми е окончателно затворен!!!!!!
the delay is that my account has been permanently closed!!!!!!
η καθυστερηση ειναι οτι εχει κλησει οριστικα ο λογαριασμος μου !!!!!!
0
забавянето е, че акаунтът ми е окончателно затворен!!!!!!
the delay is that my account has been permanently closed!!!!!!
η καθυστερηση ειναι οτι εχει κλησει οριστικα ο λογαριασμος μου !!!!!!
Казахте, че не сте получили никакво обяснение за блокирането на акаунта ви, нали? Това определено би било добре да се знае, тъй като всичко може да стои зад него. Играхте ли с някакъв бонус или не?
Така или иначе, както беше казано, ще трябва да изчакате и да видите накъде отива жалбата ви оттук нататък.
Надявам се скоро всичко да се реши.
You said you didn't get any explanation for your account being blocked, yes ? That would definitely be good to know, as anything could be behind it. Did you play with any bonus or not ?
Anyway, as has been said, you will have to wait and see where your complaint goes from here.
I hope everything will be resolved soon.
Здравейте на всички!
Прочетох всички коментари относно казино Revolution. Наредих плащане на 25.08, но нищо не се е случило до днес. Всеки ден пиша на отдела за обслужване на клиенти, но получавам един и същи неутрален отговор, има много обработка, молят за търпение, вече е в ход..... и подобни отговори. Седя на него почти 2 седмици.
Hello Everyone!
I have read all the comments regarding Revolution casino. I initiated a payment on 08.25, but nothing has happened until today. Every day I write to the customer service, but I get the same neutral answer, there is a lot of processing, they ask for patience, it is already in progress..... and similar answers. I have been sitting on it for almost 2 weeks.
Здравейте, бих казал също, че 2 седмици е точно това, което даваме на казината, за да се разплатят с играчите. Ако това не помогне, тогава можете да подадете жалба при нас.
Имам чувството, че може би казиното може да има забавяне, тъй като няколко играчи пишат това, но се надяваме, че в крайна сметка ще се окаже добре и все пак ще имате парите.
Ще изчакате ли още малко, за да видите дали нещо ще се промени? Ако не, тогава, както казах, най-разумното нещо е да се оплачете.
Hi, I would also say that 2 weeks is exactly what we give casinos to pay off players. If that doesn't work, then you can file a complaint with us.
I have a feeling that maybe the casino might have a delay since several players are writing this, but hopefully it will turn out well in the end and you will have the money after all.
Are you going to wait a little longer to see if something changes ? If not, then as I said, the most sensible thing to do is to complain.
здравей Още чакам, друго не знам :) но още не съм ходила. 1 седмица беше максимумът.
Hello. I'm still waiting, I don't know anything else :) but I haven't been there yet. 1 week was the maximum.
най-накрая ти, казино гуру, не си направил нищо съществено в моя случай, ти не ми помогна, ти само правиш констатации, съден съм и мислех, че ще ми помогнеш, ти си безполезен, най-накрая, здравей
finally you, casino guru, have not done anything substantial in my case, you have not helped me, you only make findings, I am judged and I thought you would help me, you are useless, finally, hello
τελικα εσεις σας guru casino δεν εχετε κανει κατι το ουσιαστικο στην υποθεση μου δεν με εχετε βοηθησει μονο διαπιστωσεις κανετε κριμαι και εγω νομιζα οτι θα με βοηθησετε ειστε αχρηστοι τελικα γεια σας
хей Вярно ли е, че най-накрая получихте парите?
Сега видях информацията в жалбата ви.
това е страхотно Ще продължиш ли да играеш там? Какво смятате?🤔
Hey. Is it right that you have received the money finally?
I saw the information in your complaint now.
That's great. Are you going to continue playing there? What do you reckon?🤔
здравей
Мисля, че ще играя от тази страна, те заслужават шанс по всякакъв начин. Revolution casno обаче трябва да обърне внимание на крайния срок, който е обобщен в техните собствени разпоредби. така мисля! Мисля, че повечето играчи използват сайта си по законен начин, те не заслужават такова наказание 🙂
Hello.
I think I will play on this side, they deserve a chance in every way. However, revolution casno must pay attention to the deadline, which is summarized in their own regulations. I think so! I think the majority of players use their site in a legal way, they don't deserve such a punishment 🙂
най-накрая ти, казино гуру, не си направил нищо съществено в моя случай, ти не ми помогна, ти само правиш констатации, съден съм и мислех, че ще ми помогнеш, ти си безполезен, най-накрая, здравей
finally you, casino guru, have not done anything substantial in my case, you have not helped me, you only make findings, I am judged and I thought you would help me, you are useless, finally, hello
τελικα εσεις σας guru casino δεν εχετε κανει κατι το ουσιαστικο στην υποθεση μου δεν με εχετε βοηθησει μονο διαπιστωσεις κανετε κριμαι και εγω νομιζα οτι θα με βοηθησετε ειστε αχρηστοι τελικα γεια σας
Наистина трябва да бъдете търпеливи, когато става въпрос за разрешаване на вашата жалба от наша страна. Моля, знайте, че ние се занимаваме със стотици жалби всеки ден и затова се прилага таймер за всяка жалба.
Сега, като прочетох във вашата жалба , обаче, виждам, че това е свързано със спортните залагания, които, за съжаление, не са в нашите ръце, тъй като нямаме отдел, занимаващ се със спорта.
Трябва да изчакаме нашия екип да разгледа последната предоставена от вас информация и да видим как ще се развие оплакването ви.
Надявам се, че всичко ще се реши по най-добрия начин за вас.
You really need to be patient when it comes to resolving the complaint of yours from our side. Please know that we deal with hundreds of complaints every day and that is why the timer in each complaint is implemented.
Now, as I read in your complaint, though, I can see that is related to the sports betting, which, unfortunately, is out of our hands as we don't have any department dealing with sports.
We need to wait for our team to look at the last information you have provided and see how your complaint will develop.
I hope that everything will get solved in the best way possible for you.
здравей
Мисля, че ще играя от тази страна, те заслужават шанс по всякакъв начин. Revolution casno обаче трябва да обърне внимание на крайния срок, който е обобщен в техните собствени разпоредби. така мисля! Мисля, че повечето играчи използват сайта си по законен начин, те не заслужават такова наказание 🙂
Hello.
I think I will play on this side, they deserve a chance in every way. However, revolution casno must pay attention to the deadline, which is summarized in their own regulations. I think so! I think the majority of players use their site in a legal way, they don't deserve such a punishment 🙂
Това е духът! 🙂 Виждам, че имаме общо чувство за справедливост. Можем само да се надяваме, че това е уникален проблем. Надявам се следващите ви преживявания да са още по-добри!
That's the spirit! 🙂 I see we have a common sense of fairness. We can only hope that this was a unique issue. I hope your next experiences are even better!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.