преди 2 месеца
здравей Още чакам, друго не знам :) но още не съм ходила. 1 седмица беше максимумът.
Hello. I'm still waiting, I don't know anything else :) but I haven't been there yet. 1 week was the maximum.
0
здравей Още чакам, друго не знам :) но още не съм ходила. 1 седмица беше максимумът.
Hello. I'm still waiting, I don't know anything else :) but I haven't been there yet. 1 week was the maximum.
най-накрая ти, казино гуру, не си направил нищо съществено в моя случай, ти не ми помогна, ти само правиш констатации, съден съм и мислех, че ще ми помогнеш, ти си безполезен, най-накрая, здравей
finally you, casino guru, have not done anything substantial in my case, you have not helped me, you only make findings, I am judged and I thought you would help me, you are useless, finally, hello
τελικα εσεις σας guru casino δεν εχετε κανει κατι το ουσιαστικο στην υποθεση μου δεν με εχετε βοηθησει μονο διαπιστωσεις κανετε κριμαι και εγω νομιζα οτι θα με βοηθησετε ειστε αχρηστοι τελικα γεια σας
хей Вярно ли е, че най-накрая получихте парите?
Сега видях информацията в жалбата ви.
това е страхотно Ще продължиш ли да играеш там? Какво смятате?🤔
Hey. Is it right that you have received the money finally?
I saw the information in your complaint now.
That's great. Are you going to continue playing there? What do you reckon?🤔
здравей
Мисля, че ще играя от тази страна, те заслужават шанс по всякакъв начин. Revolution casno обаче трябва да обърне внимание на крайния срок, който е обобщен в техните собствени разпоредби. така мисля! Мисля, че повечето играчи използват сайта си по законен начин, те не заслужават такова наказание 🙂
Hello.
I think I will play on this side, they deserve a chance in every way. However, revolution casno must pay attention to the deadline, which is summarized in their own regulations. I think so! I think the majority of players use their site in a legal way, they don't deserve such a punishment 🙂
най-накрая ти, казино гуру, не си направил нищо съществено в моя случай, ти не ми помогна, ти само правиш констатации, съден съм и мислех, че ще ми помогнеш, ти си безполезен, най-накрая, здравей
finally you, casino guru, have not done anything substantial in my case, you have not helped me, you only make findings, I am judged and I thought you would help me, you are useless, finally, hello
τελικα εσεις σας guru casino δεν εχετε κανει κατι το ουσιαστικο στην υποθεση μου δεν με εχετε βοηθησει μονο διαπιστωσεις κανετε κριμαι και εγω νομιζα οτι θα με βοηθησετε ειστε αχρηστοι τελικα γεια σας
Наистина трябва да бъдете търпеливи, когато става въпрос за разрешаване на вашата жалба от наша страна. Моля, знайте, че ние се занимаваме със стотици жалби всеки ден и затова се прилага таймер за всяка жалба.
Сега, като прочетох във вашата жалба , обаче, виждам, че това е свързано със спортните залагания, които, за съжаление, не са в нашите ръце, тъй като нямаме отдел, занимаващ се със спорта.
Трябва да изчакаме нашия екип да разгледа последната предоставена от вас информация и да видим как ще се развие оплакването ви.
Надявам се, че всичко ще се реши по най-добрия начин за вас.
You really need to be patient when it comes to resolving the complaint of yours from our side. Please know that we deal with hundreds of complaints every day and that is why the timer in each complaint is implemented.
Now, as I read in your complaint, though, I can see that is related to the sports betting, which, unfortunately, is out of our hands as we don't have any department dealing with sports.
We need to wait for our team to look at the last information you have provided and see how your complaint will develop.
I hope that everything will get solved in the best way possible for you.
здравей
Мисля, че ще играя от тази страна, те заслужават шанс по всякакъв начин. Revolution casno обаче трябва да обърне внимание на крайния срок, който е обобщен в техните собствени разпоредби. така мисля! Мисля, че повечето играчи използват сайта си по законен начин, те не заслужават такова наказание 🙂
Hello.
I think I will play on this side, they deserve a chance in every way. However, revolution casno must pay attention to the deadline, which is summarized in their own regulations. I think so! I think the majority of players use their site in a legal way, they don't deserve such a punishment 🙂
Това е духът! 🙂 Виждам, че имаме общо чувство за справедливост. Можем само да се надяваме, че това е уникален проблем. Надявам се следващите ви преживявания да са още по-добри!
That's the spirit! 🙂 I see we have a common sense of fairness. We can only hope that this was a unique issue. I hope your next experiences are even better!
Защо си на това мнение, какво ти се случи тук, като нямаш добра дума за това казино? 🤔
Why are you of this opinion, what happened to you here when you have no good word for this casino? 🤔
Направих депозит от 50 евро. И това беше 100% бонус върху моя депозит. Докато играех, имах баланс от 270 евро и беше минал 1 час от депозита ми. Парите ми изчезнаха. И от разговора с представителя ми каза, че бонусът е изтекъл. Докато имах само един час за игра
I made a deposit of 50 euros. And it was a 100% bonus on my deposit. As I was playing I had a balance of 270 euros and 1 hour had passed since my deposit. My money disappeared. And from the conversation with the representative he told me that the bonus has expired. While I only had one hour to play
Έκανα καταθεση 50 ευρώ . Και ήταν ένα μπόνους 100% στην κατάθεση μου . Καθώς έπαιζα είχα υπόλοιπο 270ευρω και είχε περάσει 1ωρα από την κατάθεση μου . Τα χρήματα μου εξαφανίστηκαν . Και από την συνομιλία με τον εκπρόσωπο μου είπε πως το μπόνους έληξε. Ενώ είχα μία ώρα μόνο που έπαιξα
Здравейте, изглежда не е нормално бонусът да изтича след един час. Имате ли и някакъв разговор с представителя, който бихте могли да публикувате? Това ли ти каза и си остана така? Гледахте ли и изискванията за бонуса или там пишеше нещо подобно?
Моля, уведомете ме.
Hello, it doesn't seem like it's normal for the bonus to expire after one hour. Do you also have any conversation with the rep that you could post? That's all he said to you and it stayed that way? Did you also look at the requirements for the bonus, or was there something similar written there?
Please let me know.
Проблемът ми е решен. Върнаха ми сумата. Но съвсем внезапно късметът ми напълно изчезна. Бях заключен от акаунта си. Препоръчвам да не играете в казино с лиценз за кроасан. За втори път ми се случва нещо. А първият беше преди 2,5 години и конфискуваха 14 000 евро без причина. Най-накрая трябва да има край на онези, които правят каквото си искат с парите на света
My issue is solved. They refunded me the amount. But quite suddenly my luck was completely gone. I was locked out of my account. I recommend not playing in a casino with a croissant license. This is the second time something has happened to me. And the first one was 2.5 years ago and they confiscated €14,000 for no reason. There must finally be an end to those who do whatever they want with the world's money
Το θέμα μου επιλίθηκε. Μου επιστρέψαν το ποσό. Αλλά εντελώς ξαφνικά χάθηκε τελείως η τύχη μου. Έκλεισα από τον λογαριασμό μου. Συνιστώ να μην παίζετε σε καζίνο με άδεια κρουασάο. Είναι η δεύτερη φορά που μου συμβαίνει κάτι. Και η πρώτη ήταν πριν 2,5 χρόνια και μου κατασχέσαν 14.000€ χωρίς λόγο. Πρέπει επιτέλους να δοθεί ένα τέλος σε αυτούς που κάνουν ό,τι θέλουν με τα χρήματα του κόσμου
Благодарим ви, че ни уведомихте. Предполагам, че не бих бил много доволен от подобно развитие на събитията. Поне получихте депозита си обратно, но все пак, от това, което описахте, странен начин как да се грижите за играчите.
Кой лиценз, според вас, е най-добрият вариант в наши дни?
Thank you for letting us know. I imagine I would not be very pleased with such turn of events. At least you got your deposit back, but still, from what you described a strange way how to care for players.
Which license, in your opinion, is the best option these days?
Здравейте, някой има ли опит с тегления? Бих искал да изтегля 120 000, но мога да тегля само 20 000 на ден, така че искам да знам дали е възможно по някакъв начин да изтегля повече
Hello, does anyone have experience with withdrawals? I would like to withdraw 120,000, but I can only withdraw 20,000 per day, so I want to know if it is possible to somehow withdraw more
Zdravím máte někdo zkušenost s výběrem chtěl bych vybrat 120 000 ale jde mi to jen po 20000 za den tak chci vědět zda je možne nějak vybrat víc
здравей
като цяло, за съжаление, в казиното лимитите за теглене са предимно определени, защото са валидни и казиното иска да ги спазва. Доколкото ми е известно, някои казина позволяват увеличаване на лимита, когато играчът увеличи например своя VIP статус. Което от своя страна обикновено включва необходимостта да депозирате повече и да играете повече като цяло. Ако имате личен мениджър в казиното, определено препоръчвам да го попитате за мекотата на лимитите. На чешки се опитваме да обясним на играчите, че е добре да се запознаят с лимитите веднага, защото ако са твърде ниски, това със сигурност може да развали радостта от по-голяма печалба по-късно.
Доколкото можем да кажем, това казино има стандартен лимит за теглене
175 000 CZK на месец
12 500 CZK на ден
Така че пасва доста добре. Какво мислите за това?
Hi,
in general, unfortunately, in the casino, the withdrawal limits are mostly set because they are valid and the casino wants to comply with them. As far as I know, some casinos allow the limit to be increased when the player increases, for example, his VIP status. Which, in turn, usually involves the need to deposit more and play more overall. If you have a personal manager in the casino, I definitely recommend asking him about the softness of the limits. In Czech, we try to explain to players that it is good to get to know the limits right away, because if they are too low, it can certainly spoil the joy of a bigger win later on.
As far as we can tell, this casino has a standard withdrawal limit
175,000 CZK per month
12,500 CZK per day
So it fits quite well. What do you think about it?
Ahoj,
obecně bohužel oni v casinu ty limity výběru jsou většinou nastaveny proto, že platí a casino je chce dodržovat. Pokud já vím, některá casina umožňují navýšení limtu když hráč zvýší například svůj VIP status. Což ale zase většinou zahrnuje nutnost více vkládat a celkově více hrát. Pokud máš v casinu nějakého osobního manažera, určitě doporučuji se ho na mažnosti limitů zeptat. Cekově se snažíme hráčům vysvětlit že je dobré se s limity seznámit hned z kraje, protože pokud jsou příliš nízko určitě to může později zkazit radost z větší výhry.
Podle toho, comáme zjištěno my, toto casino má standardní limit výběru
175,000 Kč měsíčně
12,500 Kč denně
Takže to docela sedí. Co o tom soudíš Ty?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.