Здравейте, бих казал, че не е много професионално да не отговаряте на играча и като цяло да го игнорирате. Казиното каза ли ви също защо отнема повече време, отколкото казаха?
Въпреки това бих искал да отбележа, че даваме на казината 14 дни да решат всичко около тегленето и да изпратят парите на играча. Така че, ако не успеят, можете да се свържете с нас и ние ще се опитаме да ви помогнем.
Ако мога да попитам, това ли е първият ви избор? Трябваше ли да се верифицирате в казиното?
Hi, I would say that it is not very professional to not reply to the player and basically ignore him. Did the casino also tell you why it takes longer than they said?
However, I would like to point out that we give the casinos 14 days to resolve everything around the withdrawal and send the money to the player. So if they don't succeed, you can contact us and we will try to help you.
If I may ask, is this your first choice? Was it necessary for you to verify yourself in the casino?
Ahoj, povedal by som, že to nie je úplne profesionálne hráčovi neodpovedať a v podstate ho ignorovať. Povedalo ti kasíno náhodou aj prečo to trvá dlhšie ako uviedli ?
Avšak, chcel by som podotknúť, že my kasínam dávame 14 dní na to, aby vyriešili všetko okolo výberu a poslali hráčovi peniaze. Takže pokiaľ by sa im to nepodarilo, tak sa môžeš na nás obrátiť a pokúsime sa ti pomôc´t.
Ak sa ešte môžem opýtať, je toto tvoj prvý výber ? Bolo potrebné sa pre teba v kasíne verifikovať ?
Автоматичен превод: