ФорумКазинаRevolution Casino - обща дискусия

Revolution Casino - обща дискусия (страница 6)

преди 5 месеца от johnkamakaris
|
7893 преглеждания 125 отговора |
|
1...5 6 7
Добавете пост
преди 2 месеца

Първо Crypto, след това те се върнаха след 3 дни с мотив да направя банков превод, след това използвах банков превод и изчаках още 5 дни.. Използвах cc като депозит, но както знаете, те може да са прави и това наистина може да зависи от самия метод на плащане.


Моето предложение е да ги натискате постоянно в чата и да им обяснявате, че чакате толкова дълго заради прегледа им и отмяната на заявките за теглене.


Не бях близо до времевата рамка, която сте сега (2 седмици) и те наистина помогнаха, така че трябва да ви помогнат.


Тяхната политика е до 3 - 5 работни дни след заявка и вие сте наясно, че имат много оплаквания онлайн и сте наясно, че в момента нямат лиценз. Не се отказвайте и не отменяйте wd сами.



PS Във всеки случай ти помогнах повече, отколкото гуруто на казиното, те са по-лоши от самото казино.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

О, и защо си на това мнение, ако мога да знам? Имали ли сте опит с нас, който не ви е бил приятен?

Радвам се, че се опитвате да помогнете на някой друг с вашия опит, но тегленето на пари може да зависи от няколко неща, тъй като всеки може да използва различен метод и много фактори могат да влязат в него. Някои не са в силата на казиното и нямат способността да го ускорят, разбира се, че не защитавам казиното и със сигурност не трябва да отнема толкова време.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Най-накрая получих парите си, като никога повече не играя в този сайт

Автоматичен превод:
apple123
преди 2 месеца

Честито! Само за да знаете, някои интернет електронни портфейли са директно обвързани с вашите банкови данни и след като потвърдите картата си например, казината знаят къде да изпратят парите. 😉

Все пак пробва ли да питаш чата?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

О, и защо си на това мнение, ако мога да знам? Имали ли сте опит с нас, който не ви е бил приятен?


ПРЕДИ 3 ЧАСА

Честито! Само за да знаете, някои интернет електронни портфейли са директно обвързани с вашите банкови данни и след като потвърдите картата си например, казината знаят къде да изпратят парите. 😉

Все пак пробва ли да питаш чата?


.

Автоматичен превод:
hunter88
преди 2 месеца

За съжаление не разбирам въпроса ви. Защо трябва да е „нас" в „О, и защо сте на това мнение, ако мога да знам? Имали ли сте опит с нас, който не ви е бил приятен?"

Освен това отговорът, който предоставих, не беше за вас, а за член „apple127", както предполага публикацията.

Чувствайте се свободни да обясните; Малко съм изгубен в този момент.

Благодаря ти.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Влязох в селекцията на 17.8. 2024 г. и до днес не съм получил средствата. Настоявах няколко пъти чрез поддръжката, винаги уверявах, че ще се справят в рамките на три работни дни и току-що започна да става по-дълго. Никой не сортира селекцията, никой не отговори на имейла, така че не знам дали е правилно да се държа така.

Автоматичен превод:
Rezervist
преди 2 седмици

Здравейте, бих казал, че не е много професионално да не отговаряте на играча и като цяло да го игнорирате. Казиното каза ли ви също защо отнема повече време, отколкото казаха?

Въпреки това бих искал да отбележа, че даваме на казината 14 дни да решат всичко около тегленето и да изпратят парите на играча. Така че, ако не успеят, можете да се свържете с нас и ние ще се опитаме да ви помогнем.

Ако мога да попитам, това ли е първият ви избор? Трябваше ли да се верифицирате в казиното?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 седмици

Това беше първият ми избор и казиното постоянно контрира, че имат много транзакции и отнема повече време. Вчера не можах да вляза в казиното чрез приложението, но мога да отида там нормално чрез уеб интерфейса. Акаунтът съобщава, че е наред и не искат никаква проверка.

Автоматичен превод:
Rezervist
преди 2 седмици

Засега звучи като истинска казино революция, която не върви добре...

На този етап наистина съжалявам, че все още не можем да направим много и ръководството на казиното трябва наистина да помисли за начина, по който работят техните процеси.



Автоматичен превод:
Rezervist
преди 2 седмици

Разбира се разбирам. Понякога се случва казината да имат забавяне на тегления и това не е нещо, което е рядкост. Все пак ти съчувствам и разбирам, че не е най-лесното нещо да слушаш едно и също през цялото време.

Така че ще видим накъде ще продължи и ако няма къде, както казах, можете да се опитате да ни помогнете. 🙂

Стискам палци да не се налага и да си вземете парите възможно най-скоро.

Автоматичен превод:
преди 6 дни

geia sas в казино revolution

Автоматичен превод:
преди 6 дни

Имах акаунт в казино revolution, бях одобрен за 7500 евро, където поисках теглене от 500 евро на ден, това беше лимитът до последното теглене преди 11 дни, все още не е одобрено, казах им, че ще ги докладвам на гръцките власти НЕЗАВИСИМО ИГРАЛНО ОРГАНИСТВО и днес се обадиха на моя акаунт, не мога да вляза

Автоматичен превод:
n34ikos
преди 6 дни

Получихте ли имейл от казиното с обяснение относно закриването на вашия акаунт?

Опитайте се да проверите и папката си със спам, защото много пъти се случва имейли от този вид да завършат там.

Във вашата жалба виждам, че печалбите ви са свързани със спортни залагания, така че сега не мога да съм сигурен, че нашият екип ще може да ви помогне.🤔 Ние всъщност нямаме отдел, занимаващ се със спорт тук.

Както и да е, проверете имейлите си дали ви е дадено някакво обяснение и се надяваме, че ще успеем да стигнем до дъното на нещата.

Автоматичен превод:
преди 6 дни

Здравейте, казаното казино плати след две седмици и само след три спешни имейла. Разбира се, оставих другите печалби, които поисках, поради колко време отнема изплащането им. Да чакам толкова дълго за печалба не си струва за мен в споменатото казино.

Автоматичен превод:
Romi
преди 5 дни

Проверих имейлите си, не, не съм получил нищо

Автоматичен превод:
преди 6 дни

Здравейте, казаното казино плати след две седмици и само след три спешни имейла. Разбира се, оставих другите печалби, които поисках, поради колко време отнема изплащането им. Да чакам толкова дълго за печалба не си струва за мен в споменатото казино.

Автоматичен превод:
преди 5 дни

Когато казвате, че сте оставили парите там, имате предвид, че сте ги изиграли надолу или все още са в сметката ви? Ако нямате нищо против, разбира се.

Не си ли струва да изчакате да бъде изплатено?🤷‍♀️

Автоматичен превод:
преди 5 дни

Проверих имейлите си, не, не съм получил нищо

Автоматичен превод:
преди 5 дни

Никакво обяснение от казиното, добре.🤔

Е, тогава трябва да изчакаме, за да видим дали нашият екип за оплаквания ще успее да разбере нещо. Опитайте се да бъдете търпеливи, моля, и те със сигурност ще се свържат с вас възможно най-скоро.

Автоматичен превод:
Romi
преди 5 дни

ПАРИТЕ СА В МОЯТА СМЕТКА 1177 ЕВРО НЕ СА МИ ДАДЕНИ ОТ REVOLUTION CASINO

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 дни

направете това, което можете, свържете се с казино revolution

Автоматичен превод:
n34ikos
преди 4 дни

Да, това е нещо, за което знаем, но наистина, моля, бъдете търпеливи. Оставете оплакването да се развие по-нататък. Най-важната стъпка е да дефинирате проблема и да съберете всички съответни данни. Тази част не може да бъде пропусната. Придържайте се към таймера за оплаквания и бъдете търпеливи, моля.

Само за да сте сигурни, знаете ли за някакви други усложнения с изплащането или това е само огромното забавяне?

Автоматичен превод:
1...5 6 7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини