НачалоФорумКазинаRevolution Casino - обща дискусия

Revolution Casino - обща дискусия (страница 6)

преди 8 месеца от johnkamakaris
|
14 096 преглеждания 133 отговора |
|
1...5 6 7
hunter88
преди 5 месеца

За съжаление не разбирам въпроса ви. Защо трябва да е „нас" в „О, и защо сте на това мнение, ако мога да знам? Имали ли сте опит с нас, който не ви е бил приятен?"

Освен това отговорът, който предоставих, не беше за вас, а за член „apple127", както предполага публикацията.

Чувствайте се свободни да обясните; Малко съм изгубен в този момент.

Благодаря ти.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Влязох в селекцията на 17.8. 2024 г. и до днес не съм получил средствата. Настоявах няколко пъти чрез поддръжката, винаги уверявах, че ще се справят в рамките на три работни дни и току-що започна да става по-дълго. Никой не сортира селекцията, никой не отговори на имейла, така че не знам дали е правилно да се държа така.

Автоматичен превод:
Rezervist
преди 4 месеца

Здравейте, бих казал, че не е много професионално да не отговаряте на играча и като цяло да го игнорирате. Казиното каза ли ви също защо отнема повече време, отколкото казаха?

Въпреки това бих искал да отбележа, че даваме на казината 14 дни да решат всичко около тегленето и да изпратят парите на играча. Така че, ако не успеят, можете да се свържете с нас и ние ще се опитаме да ви помогнем.

Ако мога да попитам, това ли е първият ви избор? Трябваше ли да се верифицирате в казиното?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Това беше първият ми избор и казиното постоянно контрира, че имат много транзакции и отнема повече време. Вчера не можах да вляза в казиното чрез приложението, но мога да отида там нормално чрез уеб интерфейса. Акаунтът съобщава, че е наред и не искат никаква проверка.

Автоматичен превод:
Rezervist
преди 4 месеца

Засега звучи като истинска казино революция, която не върви добре...

На този етап наистина съжалявам, че все още не можем да направим много и ръководството на казиното трябва наистина да помисли за начина, по който работят техните процеси.



Автоматичен превод:
Rezervist
преди 4 месеца

Разбира се разбирам. Понякога се случва казината да имат забавяне на тегления и това не е нещо, което е рядкост. Все пак ти съчувствам и разбирам, че не е най-лесното нещо да слушаш едно и също през цялото време.

Така че ще видим накъде ще продължи и ако няма къде, както казах, можете да се опитате да ни помогнете. 🙂

Стискам палци да не се налага и да си вземете парите възможно най-скоро.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

geia sas в казино revolution

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Имах акаунт в казино revolution, бях одобрен за 7500 евро, където поисках теглене от 500 евро на ден, това беше лимитът до последното теглене преди 11 дни, все още не е одобрено, казах им, че ще ги докладвам на гръцките власти НЕЗАВИСИМО ИГРАЛНО ОРГАНИСТВО и днес се обадиха на моя акаунт, не мога да вляза

Автоматичен превод:
n34ikos
преди 3 месеца

Получихте ли имейл от казиното с обяснение относно закриването на вашия акаунт?

Опитайте се да проверите и папката си със спам, защото много пъти се случва имейли от този вид да завършат там.

Във вашата жалба виждам, че печалбите ви са свързани със спортни залагания, така че сега не мога да съм сигурен, че нашият екип ще може да ви помогне.🤔 Ние всъщност нямаме отдел, занимаващ се със спорт тук.

Както и да е, проверете имейлите си дали ви е дадено някакво обяснение и се надяваме, че ще успеем да стигнем до дъното на нещата.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте, казаното казино плати след две седмици и само след три спешни имейла. Разбира се, оставих другите печалби, които поисках, поради колко време отнема изплащането им. Да чакам толкова дълго за печалба не си струва за мен в споменатото казино.

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

Проверих имейлите си, не, не съм получил нищо

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте, казаното казино плати след две седмици и само след три спешни имейла. Разбира се, оставих другите печалби, които поисках, поради колко време отнема изплащането им. Да чакам толкова дълго за печалба не си струва за мен в споменатото казино.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Когато казвате, че сте оставили парите там, имате предвид, че сте ги изиграли надолу или все още са в сметката ви? Ако нямате нищо против, разбира се.

Не си ли струва да изчакате да бъде изплатено?🤷‍♀️

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Проверих имейлите си, не, не съм получил нищо

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Никакво обяснение от казиното, добре.🤔

Е, тогава трябва да изчакаме, за да видим дали нашият екип за оплаквания ще успее да разбере нещо. Опитайте се да бъдете търпеливи, моля, и те със сигурност ще се свържат с вас възможно най-скоро.

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

ПАРИТЕ СА В МОЯТА СМЕТКА 1177 ЕВРО НЕ СА МИ ДАДЕНИ ОТ REVOLUTION CASINO

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

направете това, което можете, свържете се с казино revolution

Автоматичен превод:
n34ikos
преди 3 месеца

Да, това е нещо, за което знаем, но наистина, моля, бъдете търпеливи. Оставете оплакването да се развие по-нататък. Най-важната стъпка е да дефинирате проблема и да съберете всички съответни данни. Тази част не може да бъде пропусната. Придържайте се към таймера за оплаквания и бъдете търпеливи, моля.

Само за да сте сигурни, знаете ли за някакви други усложнения с изплащането или това е само огромното забавяне?

Автоматичен превод:
Radka
преди 3 месеца

забавянето е, че акаунтът ми е окончателно затворен!!!!!!

Автоматичен превод:
n34ikos
преди 3 месеца

Казахте, че не сте получили никакво обяснение за блокирането на акаунта ви, нали? Това определено би било добре да се знае, тъй като всичко може да стои зад него. Играхте ли с някакъв бонус или не?

Така или иначе, както беше казано, ще трябва да изчакате и да видите накъде отива жалбата ви оттук нататък.

Надявам се скоро всичко да се реши.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте на всички!


Прочетох всички коментари относно казино Revolution. Наредих плащане на 25.08, но нищо не се е случило до днес. Всеки ден пиша на отдела за обслужване на клиенти, но получавам един и същи неутрален отговор, има много обработка, молят за търпение, вече е в ход..... и подобни отговори. Седя на него почти 2 седмици.







Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
janeska1009
преди 3 месеца

Здравейте, бих казал също, че 2 седмици е точно това, което даваме на казината, за да се разплатят с играчите. Ако това не помогне, тогава можете да подадете жалба при нас.

Имам чувството, че може би казиното може да има забавяне, тъй като няколко играчи пишат това, но се надяваме, че в крайна сметка ще се окаже добре и все пак ще имате парите.

Ще изчакате ли още малко, за да видите дали нещо ще се промени? Ако не, тогава, както казах, най-разумното нещо е да се оплачете.

Автоматичен превод:
1...5 6 7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини