Имам същия проблем. Направих първата си заявка за теглене преди около 7 дни, след което те отмениха с мотива, че трябва да използвам друг метод. (това беше миналия петък), така че го направих.
Сега е вторник, навлизаме в 10-ия ден включително уикенда и те все още не са го обработили. За заявката за банково теглене може да отнеме от 3-5 дни, така че след като го направят, ще трябва да изчакам още 3-5 дни.
Това не би било проблем, ако можеха просто да го обработят.
Притежавам всички преписи на чатове, които имах с тях, и мога да ги споделя с вас по имейл.
Мога също да видя тук около 70 подобни оплаквания и много лоши потребителски отзиви на други сайтове.
Агентите за поддръжка дори не са реални там и играчът не може да направи нищо, за да си помогне.
Очевидно е какво се случва, тъй като те дори не притежават лиценз.
Има ли начин вие (екипът на казино гуру) да спрете това или поне да ни предоставите името на притежателя на техния лиценз?
I have the same issue. I made my first withdrawal request around 7 days ago, then they canceled with reasoning that I have to use other method. ( this was last friday) so I did.
Now it is tuesday, entering 10th day including weekend and they still didn't process it. For the bank withdrawal request it can take up from 3 -5 days so once they do I will have to wait another 3 -5 days.
This would not be a problem if they could just processs it.
I own all the chat transcripts I had with them and I can share them with you on email.
I can also see here around 70 similiar complaints and very bad user reviews on other sites.
Support agents are not even real there and there is nothing player can do to help himself.
It is obvious what is happening as they don't even own license.
Is there a way for you ( Casino guru team ) to stop this or at least provide us with the name of their license holder?
Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод: