ФорумКазинаRevolution Casino - обща дискусия

Revolution Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 5 месеца от johnkamakaris
|
8375 преглеждания 125 отговора |
|
1...4 5 67
Добавете пост
Anonymized625
преди 2 месеца

Със сигурност поне ще се опитаме да помогнем, но, разбира се, уважаваме вашето решение. Вашият акаунт ще бъде изтрит сега.

Остани добре.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Сега чакам 4 дни за теглене, въпреки че техните правила и условия казват 3. Трябваше да съм получил две тегления досега и обслужването на клиенти само моли за търпение, въпреки че изглежда, че парите не идват при мен

Автоматичен превод:
apple123
преди 2 месеца

не се изискват документи за репатриране, потвърдени от отдела за обслужване на клиенти


Автоматичен превод:
apple123
преди 2 месеца

Както посочихте в жалбата си, оттеглянето ви беше отменено. Казиното даде ли някакво обяснение за това? Имали ли сте успешни тегления там преди?

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

хей, не получих нищо освен объркани обяснения, че сам бих го отменил, въпреки че това не се случи. Това е първият ми път за теглене в това казино

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Попитах отново и този път ми дадоха това обяснение „Виждам, че тегленето е отменено от вашия доставчик на плащания,"

Автоматичен превод:
apple123
преди 2 месеца

Здравейте, казват ли, че вашият доставчик на плащания е отказал да получи парите? В този случай просто бъди 100% сигурен, че бих се свързал със споменатия доставчик.

Мога ли да знам каква опция за плащане използвате?

Също така не би трябвало да е толкова трудно да предоставите идентификация на плащането, ако те твърдят, че процесът е започнал, но е отменен от ваша страна. Струва ли си да поискате?

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 месеца

Получих този отговор „От това, което виждам, това се случи поради промяна в обработващата компания, с която работи

методът на плащане, който е използван за теглене, така че е на тяхна страна. По принцип винаги, когато

настъпят такива промени - това може да доведе до отмяна на заявеното теглене. "

Автоматичен превод:
apple123
преди 2 месеца

Използвах rapidtransfer

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Имам същия проблем. Направих първата си заявка за теглене преди около 7 дни, след което те отмениха с мотива, че трябва да използвам друг метод. (това беше миналия петък), така че го направих.

Сега е вторник, навлизаме в 10-ия ден включително уикенда и те все още не са го обработили. За заявката за банково теглене може да отнеме от 3-5 дни, така че след като го направят, ще трябва да изчакам още 3-5 дни.

Това не би било проблем, ако можеха просто да го обработят.

Притежавам всички преписи на чатове, които имах с тях, и мога да ги споделя с вас по имейл.

Мога също да видя тук около 70 подобни оплаквания и много лоши потребителски отзиви на други сайтове.


Агентите за поддръжка дори не са реални там и играчът не може да направи нищо, за да си помогне.

Очевидно е какво се случва, тъй като те дори не притежават лиценз.


Има ли начин вие (екипът на казино гуру) да спрете това или поне да ни предоставите името на притежателя на техния лиценз?


Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Използвах rapidtransfer

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

И така, какво трябва да направите сега? Може би казиното обясни ли ви каква трябва да бъде следващата ви стъпка?

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Казаха, че този път ще бъде прието, променям този метод за теглене на skrill и все още имам едно теглене на rapidtransfer, което е в състояние на изчакване през седмицата...

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Имам същия проблем. Направих първата си заявка за теглене преди около 7 дни, след което те отмениха с мотива, че трябва да използвам друг метод. (това беше миналия петък), така че го направих.

Сега е вторник, навлизаме в 10-ия ден включително уикенда и те все още не са го обработили. За заявката за банково теглене може да отнеме от 3-5 дни, така че след като го направят, ще трябва да изчакам още 3-5 дни.

Това не би било проблем, ако можеха просто да го обработят.

Притежавам всички преписи на чатове, които имах с тях, и мога да ги споделя с вас по имейл.

Мога също да видя тук около 70 подобни оплаквания и много лоши потребителски отзиви на други сайтове.


Агентите за поддръжка дори не са реални там и играчът не може да направи нищо, за да си помогне.

Очевидно е какво се случва, тъй като те дори не притежават лиценз.


Има ли начин вие (екипът на казино гуру) да спрете това или поне да ни предоставите името на притежателя на техния лиценз?


Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Имате ли вече напълно потвърдена сметка в това казино? Кога точно поискахте тегленето, моля? Нашият екип за оплаквания би помогнал във вашия случай, те просто трябва да изчакат 14 дни, преди да могат да се намесят. Така; моля, дръжте ни в течение за целия напредък.

Казиното работи под Кюрасао (GCB), както е посочено в прегледа им тук 👈.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Казаха, че този път ще бъде прието, променям този метод за теглене на skrill и все още имам едно теглене на rapidtransfer, което е в състояние на изчакване през седмицата...

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Добре. Така че ще чакаме вашите актуализации тук.

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Сега получих имейл от тях относно моето второ теглене, което беше поискано на 25.6. „С настоящото ви информираме, че вашата заявка за теглене е анулирана поради проблем с доставчика на платежни услуги.


Тъй като в момента не можем да обработим заявката с този метод, любезно ви молим да изпратите нова заявка, като използвате една от опциите, показани на страницата за теглене.


Ако имате допълнителни въпроси, моля не се колебайте да се свържете с нас."

Така че първо използвах rapidtransfer за теглене, защото депозирах с него. Сега имам две заявки за теглене, направени със skrill 30.6 и zimpler 3.7, които skrill теглене трябва да бъдат обработени днес, но няма да повярвам, че идва днес. Така че сега чаках повече от седмица с моите тегления, защото те ги отмениха.

Автоматичен превод:
apple123
преди 2 месеца

Получих тегленето си днес, но трябваше да направя ада за тях в чата и да използвам всичко, което правят.

Дано и ти получиш своето.

Автоматичен превод:
hunter88
преди 2 месеца

какво им каза? Кой метод използвахте?

Автоматичен превод:
apple123
преди 2 месеца

Първо Crypto, след това те се върнаха след 3 дни с мотив да направя банков превод, след това използвах банков превод и изчаках още 5 дни.. Използвах cc като депозит, но както знаете, те може да са прави и това наистина може да зависи от самия метод на плащане.


Моето предложение е да ги натискате постоянно в чата и да им обяснявате, че чакате толкова дълго заради прегледа им и отмяната на заявките за теглене.


Не бях близо до времевата рамка, която сте сега (2 седмици) и те наистина помогнаха, така че трябва да ви помогнат.


Тяхната политика е до 3 - 5 работни дни след заявка и вие сте наясно, че имат много оплаквания онлайн и сте наясно, че в момента нямат лиценз. Не се отказвайте и не отменяйте wd сами.



PS Във всеки случай ти помогнах повече, отколкото гуруто на казиното, те са по-лоши от самото казино.

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
hunter88
преди 2 месеца

трябваше ли да влезете с банкови идентификационни данни, когато направихте теглене? Второто ми теглене сега е чрез zimpler и не трябваше да въвеждам банкови идентификационни данни, което беше странно според мен. как знаят в коя банкова сметка да вложат парите? Много ви благодаря за отговорите




Автоматичен превод:
apple123
преди 2 месеца

Да, въведох банкови данни за банков превод, но не използвах zimpler.


Тъй като споменахте, че това е първото ви теглене, е странно и е най-добре да проверите отново техния чат на живо.

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
1...4 5 67
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още