ФорумКазинаRevolution Casino - обща дискусия

Revolution Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 7 месеца от johnkamakaris
|
12518 преглеждания 133 отговора |
|
1...3 4 5...7
преди 5 месеца

Още едно казино с над 70 жалби и без лиценз..


Може ли някой да накара нещо да се случи тук?


Ще ви изпратя преписа на чата, ако е необходимо, за да видите с какво си имате работа.


Искам парите си възможно най-скоро и да напусна този сайт!



ПРЕДИ МЕСЕЦ оригинал

Превод

Преживявам този проблем, моля, бъдете търпеливи и ми се доверете. Но доверието е нещо, което се гради, придобива малко по малко. Направих теглене преди 11 дни и още не е пристигнало тук, отивам на уебсайта да проверя дали имат нужда от документи и нищо не се иска. Поведението на това казино е странно.



Какво ви трябва още?

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
falusantos
преди 5 месеца

докладвахте ли ги допълнително?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

След като попитах за лиценза и редовните стандартни въпроси, те ме блокираха от чата LOL, те не знаеха името на техния притежател на лиценз.


Къде мога да ви изпратя препис от чата? това не е законно

Автоматичен превод:
Anonymized625
преди 5 месеца

Здравейте. Доколкото разбирам, имате проблеми с оттеглянето. нали Кога го поискахте, моля? Мога ли да попитам дали поддръжката ви каза, че не е необходимо да преминавате проверката?

Моля, предоставете още подробности, за да можем да се опитаме да ви помогнем и ако се интересувате, нашият екип за оплаквания ще се намеси в този случай.


Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Да, виждам накъде отива това. Искам да си взема парите и далеч.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Не е необходима проверка, щях да съм вече представен, моля, не правете това още по-лошо за мен..


Просто ги помолете да обработят WD и попитайте кой е притежателят на лиценза

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Също така, моля, уведомете ме къде мога да отговоря на рецензията, която отказахте ::


Вашият отговор от имейл без отговор :S :

Здравейте, благодаря ви за отзива. Виждам, че сте оценили казиното доста ниско. Бихте ли споделили повече подробности за това какво конкретно не харесвате в казиното, така че да бъде полезно и за други играчи? Напишете за опита си в казиното, моля. Опишете всеки проблем, който сте имали.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Да, виждам накъде отива това. Искам да си взема парите и далеч.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Не е достатъчно просто да заявите, че имате проблем; моля, предоставете повече подробности. Трябва да предоставите повече подробности, за да можем да ви помогнем. Какво предполагате и кога сте започнали проверката например?

Моля, имайте предвид, че ние не сме наясно с вашата ситуация.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Не е необходима проверка, щях да съм вече представен, моля, не правете това още по-лошо за мен..


Просто ги помолете да обработят WD и попитайте кой е притежателят на лиценза

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Какво е WD, моля? Моля, имайте предвид, че не можем да се свържем с казиното, особено без да знаем какво се случва.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Също така, моля, уведомете ме къде мога да отговоря на рецензията, която отказахте ::


Вашият отговор от имейл без отговор :S :

Здравейте, благодаря ви за отзива. Виждам, че сте оценили казиното доста ниско. Бихте ли споделили повече подробности за това какво конкретно не харесвате в казиното, така че да бъде полезно и за други играчи? Напишете за опита си в казиното, моля. Опишете всеки проблем, който сте имали.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Не можете да отговорите на вашия неадекватен преглед, тъй като той беше отхвърлен. Можете да изпратите друг, но имайте предвид, че той трябва да съдържа конкретни подробности. Имайки предвид всичките ви публикации, силно бих препоръчал да се съсредоточите върху дискусията, която се провежда тук. Ще има достатъчно време, след като успеете да прегледате прегледа на казиното.

За да ви помогнем, трябва да се съсредоточите върху предоставянето на конкретни подробности. 🙏

Бихте ли опитали това, моля?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

WD е заявка за теглене.


Ако имате нужда от подробности за моя преглед, те са посочени там.


Сега всички трябва да нямат лиценз, да притежават фалшиви игри и да не плащат

Автоматичен превод:
Anonymized625
преди 5 месеца

За съжаление, без да предоставите повече подробности за проблема си в това казино, не можем да ви помогнем с него. Ако решите да ни кажете повече, ще сме тук.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Вече ви казах, те избягват да изплащат заявка за теглене, минали са 7 дни, политиката им е до 3 дни..



Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Просто затваряте очи и се преструвате, че играчите не съобщават това за това казино..


срамен

Автоматичен превод:
Anonymized625
преди 5 месеца

Със сигурност бихме искали да помогнем в тази ситуация. Вашият акаунт напълно потвърден ли е и кой метод на плащане сте използвали за теглене, моля?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

не, моля, забравете за мен и изтрийте акаунта ми тук.

Няма да можете да направите нищо, тъй като те работят без лиценз.


Продължавайте да ги популяризирате на уебсайта си.


наздраве

Автоматичен превод:
Anonymized625
преди 5 месеца

Със сигурност поне ще се опитаме да помогнем, но, разбира се, уважаваме вашето решение. Вашият акаунт ще бъде изтрит сега.

Остани добре.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Сега чакам 4 дни за теглене, въпреки че техните правила и условия казват 3. Трябваше да съм получил две тегления досега и обслужването на клиенти само моли за търпение, въпреки че изглежда, че парите не идват при мен

Автоматичен превод:
apple123
преди 5 месеца

не се изискват документи за репатриране, потвърдени от отдела за обслужване на клиенти


Автоматичен превод:
apple123
преди 4 месеца

Както посочихте в жалбата си, оттеглянето ви беше отменено. Казиното даде ли някакво обяснение за това? Имали ли сте успешни тегления там преди?

Автоматичен превод:
1...3 4 5...7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини