ФорумКазинаRevolution Casino - обща дискусия

Revolution Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 5 месеца от johnkamakaris
|
8529 преглеждания 125 отговора |
|
1...3 4 5...7
Добавете пост
преди 3 месеца

Уважаеми екип на казино гуру,

Трябва ми помощта ти. В началото на април спечелих близо 600 000 HUF на сайта. Бих могъл да го поискам на четири части от 150 000 HUF всяка поради ограниченията за теглене. Първите две тегления отнеха 10 и 11 дни за получаване, което не ме притесняваше. Видях, че други имат подобни проблеми, но в крайна сметка им беше платено. След това сайтът поиска документи от мен. Няма да навлизам в подробности колко трудно беше да събера всичко, тъй като искаха различни неща. Накрая дори ми поискаха документ, от който да се вижда влогът ми от февруари. Най-големият майтап е, че се регистрирах при тях в края на март, така че не можах да предоставя такъв документ. Когато обясних това на поддръжката, те ме помолиха да го докажа. В този момент вече обмислях да помоля за вашата помощ, но винаги съм смятал, че това в крайна сметка ще бъде разрешено. Накрая, след още много имейли и около 100 разговора с поддръжката, те приеха всичко за общо 50 дни, точно на 20 май. Не преувеличавам; ако трябва, мога да го докажа. Имаше моменти, когато се свързвах с тях по време на работа, защото цялата ситуация беше толкова разочароваща.

След това поисках парите на две части: на 20 май 150 000 HUF и на 21 май 138 000 HUF. Интересното е, че последната заявка беше платена в рамките на 7 дни, но все още чакам първите 150 000 HUF теглене. Изминаха 18 работни дни и днес, след много имейли, получих отговор: „съжалявам, малко се забави, но не се притеснявайте, всичко е наред". Да добавя, че писах преди 3 дни, вчера и днес също. Те най-накрая отговориха на днешното съобщение със същия отговор, който получих миналата седмица. Моля, помогнете, защото това е безобразие и каквото и да пиша, не ми плащат.


Благодаря ви много предварително за помощта и отделеното време!

Дейвид

Автоматичен превод:
Публикация на falusantos е изтрит
KisMagic
преди 3 месеца

Здравейте, виждам, че сте имали доста тежко време в казиното, що се отнася до проверката, но в крайна сметка сте получили 3 тегления според това, което описвате, и сте пропуснали само едно, нали? Ние даваме на казината 14 дни, за да подредят всичко и да изпратят средствата на играча и ако чакате повече от това, вероятно бих препоръчал да подадете жалба при нас.

Ако имате интерес да го направите,не се колебайте да използвате тази връзка . ⬅️

Ще имате поне малко рушвет, ако казиното отнеме повече време, но ще бъда успокоен, ако знам, че вече сте получили по-голяма част от парите.

Така че не забравяйте да продължите да проверявате, не мисля, че това е нещо лошо и се надяваме, че ще получите парите си, без да се налага да се намесваме.

Непременно ми кажете как сте решили.

Стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Още едно казино с над 70 жалби и без лиценз..


Може ли някой да накара нещо да се случи тук?


Ще ви изпратя преписа на чата, ако е необходимо, за да видите с какво си имате работа.


Искам парите си възможно най-скоро и да напусна този сайт!



ПРЕДИ МЕСЕЦ оригинал

Превод

Преживявам този проблем, моля, бъдете търпеливи и ми се доверете. Но доверието е нещо, което се гради, придобива малко по малко. Направих теглене преди 11 дни и още не е пристигнало тук, отивам на уебсайта да проверя дали имат нужда от документи и нищо не се иска. Поведението на това казино е странно.



Какво ви трябва още?

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
falusantos
преди 2 месеца

докладвахте ли ги допълнително?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

След като попитах за лиценза и редовните стандартни въпроси, те ме блокираха от чата LOL, те не знаеха името на техния притежател на лиценз.


Къде мога да ви изпратя препис от чата? това не е законно

Автоматичен превод:
Публикация на Anonymized625 е изтрит
Anonymized625
преди 2 месеца

Здравейте. Доколкото разбирам, имате проблеми с оттеглянето. нали Кога го поискахте, моля? Мога ли да попитам дали поддръжката ви каза, че не е необходимо да преминавате проверката?

Моля, предоставете още подробности, за да можем да се опитаме да ви помогнем и ако се интересувате, нашият екип за оплаквания ще се намеси в този случай.


Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Да, виждам накъде отива това. Искам да си взема парите и далеч.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Не е необходима проверка, щях да съм вече представен, моля, не правете това още по-лошо за мен..


Просто ги помолете да обработят WD и попитайте кой е притежателят на лиценза

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Също така, моля, уведомете ме къде мога да отговоря на рецензията, която отказахте ::


Вашият отговор от имейл без отговор :S :

Здравейте, благодаря ви за отзива. Виждам, че сте оценили казиното доста ниско. Бихте ли споделили повече подробности за това какво конкретно не харесвате в казиното, така че да бъде полезно и за други играчи? Напишете за опита си в казиното, моля. Опишете всеки проблем, който сте имали.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Да, виждам накъде отива това. Искам да си взема парите и далеч.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Не е достатъчно просто да заявите, че имате проблем; моля, предоставете повече подробности. Трябва да предоставите повече подробности, за да можем да ви помогнем. Какво предполагате и кога сте започнали проверката например?

Моля, имайте предвид, че ние не сме наясно с вашата ситуация.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Не е необходима проверка, щях да съм вече представен, моля, не правете това още по-лошо за мен..


Просто ги помолете да обработят WD и попитайте кой е притежателят на лиценза

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Какво е WD, моля? Моля, имайте предвид, че не можем да се свържем с казиното, особено без да знаем какво се случва.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Също така, моля, уведомете ме къде мога да отговоря на рецензията, която отказахте ::


Вашият отговор от имейл без отговор :S :

Здравейте, благодаря ви за отзива. Виждам, че сте оценили казиното доста ниско. Бихте ли споделили повече подробности за това какво конкретно не харесвате в казиното, така че да бъде полезно и за други играчи? Напишете за опита си в казиното, моля. Опишете всеки проблем, който сте имали.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Не можете да отговорите на вашия неадекватен преглед, тъй като той беше отхвърлен. Можете да изпратите друг, но имайте предвид, че той трябва да съдържа конкретни подробности. Имайки предвид всичките ви публикации, силно бих препоръчал да се съсредоточите върху дискусията, която се провежда тук. Ще има достатъчно време, след като успеете да прегледате прегледа на казиното.

За да ви помогнем, трябва да се съсредоточите върху предоставянето на конкретни подробности. 🙏

Бихте ли опитали това, моля?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

WD е заявка за теглене.


Ако имате нужда от подробности за моя преглед, те са посочени там.


Сега всички трябва да нямат лиценз, да притежават фалшиви игри и да не плащат

Автоматичен превод:
Anonymized625
преди 2 месеца

За съжаление, без да предоставите повече подробности за проблема си в това казино, не можем да ви помогнем с него. Ако решите да ни кажете повече, ще сме тук.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Вече ви казах, те избягват да изплащат заявка за теглене, минали са 7 дни, политиката им е до 3 дни..



Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Просто затваряте очи и се преструвате, че играчите не съобщават това за това казино..


срамен

Автоматичен превод:
Anonymized625
преди 2 месеца

Със сигурност бихме искали да помогнем в тази ситуация. Вашият акаунт напълно потвърден ли е и кой метод на плащане сте използвали за теглене, моля?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

не, моля, забравете за мен и изтрийте акаунта ми тук.

Няма да можете да направите нищо, тъй като те работят без лиценз.


Продължавайте да ги популяризирате на уебсайта си.


наздраве

Автоматичен превод:
1...3 4 5...7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още