Уважаеми екип на казино гуру,
Трябва ми помощта ти. В началото на април спечелих близо 600 000 HUF на сайта. Бих могъл да го поискам на четири части от 150 000 HUF всяка поради ограниченията за теглене. Първите две тегления отнеха 10 и 11 дни за получаване, което не ме притесняваше. Видях, че други имат подобни проблеми, но в крайна сметка им беше платено. След това сайтът поиска документи от мен. Няма да навлизам в подробности колко трудно беше да събера всичко, тъй като искаха различни неща. Накрая дори ми поискаха документ, от който да се вижда влогът ми от февруари. Най-големият майтап е, че се регистрирах при тях в края на март, така че не можах да предоставя такъв документ. Когато обясних това на поддръжката, те ме помолиха да го докажа. В този момент вече обмислях да помоля за вашата помощ, но винаги съм смятал, че това в крайна сметка ще бъде разрешено. Накрая, след още много имейли и около 100 разговора с поддръжката, те приеха всичко за общо 50 дни, точно на 20 май. Не преувеличавам; ако трябва, мога да го докажа. Имаше моменти, когато се свързвах с тях по време на работа, защото цялата ситуация беше толкова разочароваща.
След това поисках парите на две части: на 20 май 150 000 HUF и на 21 май 138 000 HUF. Интересното е, че последната заявка беше платена в рамките на 7 дни, но все още чакам първите 150 000 HUF теглене. Изминаха 18 работни дни и днес, след много имейли, получих отговор: „съжалявам, малко се забави, но не се притеснявайте, всичко е наред". Да добавя, че писах преди 3 дни, вчера и днес също. Те най-накрая отговориха на днешното съобщение със същия отговор, който получих миналата седмица. Моля, помогнете, защото това е безобразие и каквото и да пиша, не ми плащат.
Благодаря ви много предварително за помощта и отделеното време!
Дейвид
Dear Casino Guru Team,
I need your help. In early April, I won nearly 600,000 HUF on the site. I could request it in four parts of 150,000 HUF each due to withdrawal limits. The first two withdrawals took 10 and 11 days to receive, which didn't bother me. I saw that others had similar issues but were eventually paid. After that, the site requested documents from me. I won't go into detail about how difficult it was to gather everything, as they kept asking for different things. In the end, they even asked for a document showing my deposit from February. The biggest joke is that I registered with them at the end of March, so I couldn't provide such a document. When I explained this to support, they asked me to prove it. At that point, I was already considering asking for your help, but I always thought it would eventually be resolved. Finally, after many more emails and around 100 conversations with support, they accepted everything in a total of 50 days, precisely on May 20th. I'm not exaggerating; if needed, I can prove it. There were times when I contacted them during work because the whole situation was so frustrating.
After this, I requested the money in two parts: on May 20th, 150,000 HUF, and on the 21st, 138,000 HUF. Interestingly, the latter request was paid within 7 days, but I'm still waiting for the first 150,000 HUF withdrawal. It has now been 18 business days, and today, after many emails, I received the response: "sorry, it's a bit delayed, but don't worry, everything is fine." I should add that I wrote 3 days ago, yesterday, and today as well. They finally replied to today's message with the same response I received last week. Please help, because this is outrageous, and no matter what I write, they are not paying me.
Thank you very much in advance for your help and time!
David
Автоматичен превод: