Съжалявам и знаете, че ако имате проблем, винаги можете да се свържете с нас.
Както и да е, разгледах оплакванията ви и 2 от тях бяха разрешени. И като говорим за другите, ако не успеете да отговорите до 2 седмици или нямате достатъчно доказателства, или ако жалбите бъдат оценени като неоснователни от нашия екип след разследването, това не означава, че не сме се опитали да помогнем .
Опитваме се да подхождаме към всичко справедливо и честно.
Освен това видях, че казиното има някои разрешени оплаквания, така че силно вярвам, че това ще се случи и във вашия случай. Понякога играчите са чакали 2 седмици, така че се надявам да се получи добре.
Ако случайно имате актуализация, ще бъда тук.
I'm sorry and you know that if you have a problem you can always contact us.
Anyway, I looked at your complaints and 2 of them were resolved. And speaking of the others, if you fail to respond in 2 weeks or don't have enough evidence, or if the complaints are assessed as unjustified by our team after the investigation, then it doesn't mean we didn't try to help.
We try to approach everything fair and square.
I have also seen that the casino has some resolved complaints, so I strongly believe that this will happen in your case as well. Sometimes players have waited 2 weeks, so I hope it works out well.
If you have an update by chance, I'll be here.
Автоматичен превод: