ФорумКазинаRevolution Casino - обща дискусия

Revolution Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 7 месеца от johnkamakaris
|
11413 преглеждания 133 отговора |
|
12 3 4...7
Добавете пост
преди 6 месеца

Пробвах и казино, което е първо в списъка за надеждност тук.. веднъж направих теглене и ви казвам след секунди те влязоха

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Теглене от казино revolution на 35 € се забави вече 10 дни и те ми се подиграват в лицето, като ми дават същите извинения.. моля, помогнете ми да ги накарам да се почувстват зле, защото ме ядосаха.. и не мога дори да деактивирам акаунта си, нито да правя повече тегления поради броя на предстоящите тегления

Автоматичен превод:
dzefkopoulos
преди 6 месеца

Мога ли да попитам дали вашият акаунт е напълно верифициран в това казино? Обикновено даваме на казината 14 пълни дни за обработка на плащането, особено ако е първо теглене, тъй като казиното трябва да прегледа документите, за да потвърди акаунт. Ако нямате никакви актуализации от казиното и смятате, че имате нужда от нашия екип за оплаквания, за да ви помогне с този проблем, моля, не се колебайте да се свържете с нас. Ще чакаме вашия отговор.

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца

Днес е 10-ият ден и нищо, те не отговарят на нито един имейл, който съм изпратил 5, а също и когато говоря с екипа за поддръжка, те ме информират, че плащането ще продължи скоро, всеки ден едно и също нещо, но нищо, каквото можем правя? Цялата ситуация наистина е разочароваща, благодаря

Автоматичен превод:
georgebro
преди 6 месеца

Разбирам разочарованието ви, но за съжаление екипът ни трябва да изчака 14-дневния период, както е обяснено в жалбата ви, преди да може да се намеси. Проверихте ли имейла си, за да видите дали казиното ви е изпратило някаква информация относно вашето теглене? Опитайте се да погледнете и в папката си със спам. Понякога имейлите от онлайн казина всъщност могат да попаднат там. Кажете ни, ако имате новини, моля.

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца

Не изпращайте нищо на имейла ми, тъй като ви казах, че изпратих 5-6 имейла и все още няма отговор, говоря днес и тъй като всеки ден те казваха едни и същи неща, моля, бъдете търпеливи, отделът работи за напредъка, всеки ден едно и също, толкова е разочароващо да играеш с парите си и ако спечелиш или не тегленията ще се забавят толкова дълго, в сряда е 14-ият ден, така че ще се свържеш с тях?

Автоматичен превод:
georgebro
преди 6 месеца

Всичко е наред, защото най-накрая пристъпиха към оттеглянето ми, така че случаят беше решен, благодаря на всички

Автоматичен превод:
georgebro
преди 6 месеца

Бих казал, че е трудно да приемеш, че няма какво да правиш, когато ти казват да бъдеш търпелив отново и отново. 🙁

И все пак, както виждаме сега, в крайна сметка проработи и аз ви благодаря за актуализацията.

Просто от любопитство, чакали ли сте някога повече от това в някое казино? Според мен това беше доста бавно.




Автоматичен превод:
Radka
преди 6 месеца

Не, за първи път чакам толкова много и най-хубавото е, че никога не искат да добавят документите ми за проверка

Автоматичен превод:
georgebro
преди 6 месеца

о! И така, какво им отне толкова време? 😀 Наистина отваря пространство за идеи. Е, надявам се, че сте срещнали най-дългия и всички останали ще са наред!

Автоматичен превод:
Radka
преди 6 месеца

Преживявам този проблем, моля, бъдете търпеливи и ми се доверете. Но доверието е нещо, което се гради, придобива малко по малко. Направих теглене преди 11 дни и още не е пристигнало тук, отивам на уебсайта да проверя дали имат нужда от документи и нищо не се иска. Поведението на това казино е странно.


Автоматичен превод:
falusantos
преди 6 месеца

Здравейте, приближавате се доста до 14-те дни, които даваме на казината за разрешаване на тегления. Казаха ли ви защо им отнема толкова време? Бих казал, че казината трябва да имат причина, ако нещо се случва.

Що се отнася до проверката, казиното не винаги трябва да иска документи веднага, така че ако не е необходимо, тогава не бих се притеснявал много.

Уведомете ме, ако нещо се е променило.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Не ни казаха за забавянето. Просто молят за търпение...

Автоматичен превод:
falusantos
преди 6 месеца

Е, както казах, ако това е всичко, което казва казиното и изминат 14-те дни, тогава не бих се поколебал, защото това би било недостатъчна информация за мен и бих искал да знам какво стои зад факта, че чакам парите ми вече почти 2 седмици.

Така че ще изчакам и ще видя дали имате някаква положителна актуализация и ако не, тогава знаете какво ще препоръчам.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Няма положителни отзиви. Подадох жалбата...

Автоматичен превод:
falusantos
преди 6 месеца

Постъпихте правилно като подадохте жалба . Нашият екип всъщност очаква повече информация, така че, моля, актуализирайте ги, когато е възможно.

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца

Надявам се да го разрешат, тъй като никога не съм имал нещо разрешено с оплаквания тук, в Casino Guru. Признавам си, че дори съм скептичен за това, защото отговарях на въпроси и в крайна сметка нищо не се получи. Бил съм ограбван в други случаи от други казина и в крайна сметка се оказа точно това.

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
falusantos
преди 6 месеца

Съжалявам и знаете, че ако имате проблем, винаги можете да се свържете с нас.

Както и да е, разгледах оплакванията ви и 2 от тях бяха разрешени. И като говорим за другите, ако не успеете да отговорите до 2 седмици или нямате достатъчно доказателства, или ако жалбите бъдат оценени като неоснователни от нашия екип след разследването, това не означава, че не сме се опитали да помогнем .

Опитваме се да подхождаме към всичко справедливо и честно.

Освен това видях, че казиното има някои разрешени оплаквания, така че силно вярвам, че това ще се случи и във вашия случай. Понякога играчите са чакали 2 седмици, така че се надявам да се получи добре.

Ако случайно имате актуализация, ще бъда тук.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Уважаеми екип на казино гуру,

Трябва ми помощта ти. В началото на април спечелих близо 600 000 HUF на сайта. Бих могъл да го поискам на четири части от 150 000 HUF всяка поради ограниченията за теглене. Първите две тегления отнеха 10 и 11 дни за получаване, което не ме притесняваше. Видях, че други имат подобни проблеми, но в крайна сметка им беше платено. След това сайтът поиска документи от мен. Няма да навлизам в подробности колко трудно беше да събера всичко, тъй като искаха различни неща. Накрая дори ми поискаха документ, от който да се вижда влогът ми от февруари. Най-големият майтап е, че се регистрирах при тях в края на март, така че не можах да предоставя такъв документ. Когато обясних това на поддръжката, те ме помолиха да го докажа. В този момент вече обмислях да помоля за вашата помощ, но винаги съм смятал, че това в крайна сметка ще бъде разрешено. Накрая, след още много имейли и около 100 разговора с поддръжката, те приеха всичко за общо 50 дни, точно на 20 май. Не преувеличавам; ако трябва, мога да го докажа. Имаше моменти, когато се свързвах с тях по време на работа, защото цялата ситуация беше толкова разочароваща.

След това поисках парите на две части: на 20 май 150 000 HUF и на 21 май 138 000 HUF. Интересното е, че последната заявка беше платена в рамките на 7 дни, но все още чакам първите 150 000 HUF теглене. Изминаха 18 работни дни и днес, след много имейли, получих отговор: „съжалявам, малко се забави, но не се притеснявайте, всичко е наред". Да добавя, че писах преди 3 дни, вчера и днес също. Те най-накрая отговориха на днешното съобщение със същия отговор, който получих миналата седмица. Моля, помогнете, защото това е безобразие и каквото и да пиша, не ми плащат.


Благодаря ви много предварително за помощта и отделеното време!

Дейвид

Автоматичен превод:
KisMagic
преди 4 месеца

Здравейте, виждам, че сте имали доста тежко време в казиното, що се отнася до проверката, но в крайна сметка сте получили 3 тегления според това, което описвате, и сте пропуснали само едно, нали? Ние даваме на казината 14 дни, за да подредят всичко и да изпратят средствата на играча и ако чакате повече от това, вероятно бих препоръчал да подадете жалба при нас.

Ако имате интерес да го направите,не се колебайте да използвате тази връзка . ⬅️

Ще имате поне малко рушвет, ако казиното отнеме повече време, но ще бъда успокоен, ако знам, че вече сте получили по-голяма част от парите.

Така че не забравяйте да продължите да проверявате, не мисля, че това е нещо лошо и се надяваме, че ще получите парите си, без да се налага да се намесваме.

Непременно ми кажете как сте решили.

Стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
12 3 4...7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини