ФорумКазинаRevolution Casino - обща дискусия

Revolution Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 7 месеца от johnkamakaris
|
12570 преглеждания 133 отговора |
|
1 2 3...7
saaristo
преди 7 месеца

Да, вероятно бих имал подобни чувства, за да ви кажа истината и поне един отговор ще бъде оценен.

Въпреки това, ако казиното потвърди, че ви е изпратило парите, ще видим какво ще се случи след това. Не забравяйте да ме уведомите дали парите са пристигнали или не. 😉

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Парите пристигнаха днес! Така че точно по график. През почивните дни финансовият отдел не обработва тегления, така че от понеделник имаха 1-3 дни за обработка на тегленето. Направиха го за два дни и съм доволен. Много хора обаче се оплакаха от работата на казиното, така че няма да посмея да играя там в бъдеще. Много хора са имали затруднения с тегленията и днес времето за теглене от много дни не удовлетворява клиента. Доволен съм от крайния резултат, но в бъдеще няма да играя в това казино.

Автоматичен превод:
saaristo
преди 7 месеца

Явно решението е твое и всички го приемат. Всички имаме възможност да избираме къде да играем и в днешно време играчите наблягат много на тегленията и на бързината.

Затова ще кажа само, че се радвам, че получихте парите си и нека бъдещото ви преживяване е по-добро.

Късмет. ☘️😊

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Но не получавам нищо по сметката си в казиното

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

какво е някой тук преживявал ли е това

Автоматичен превод:
siegfried
преди 7 месеца

Здравей, искаш да кажеш, че си депозирал в казиното и нищо не е кредитирано към игралната ти сметка, правилно ли разбирам това? Ако е така, опитахте ли да се свържете с поддръжката или с вашия доставчик на плащания, за да видите дали парите са изчезнали?

Кажи ми.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Добър вечер, от 20/4 направих две тегления от това конкретно казино и сега изобщо не мога да се свържа със сайта, дори не ми поискаха документи за идентификация, какво да правя? Изпратих 3 имейла и не получих никакъв отговор

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
georgebro
преди 7 месеца

Мога ли да попитам дали не можете да заредите сайта на казиното или не можете да влезете в акаунта си? Опитайте се да проверите и вашата спам папка, тъй като понякога имейлите от казиното могат да попаднат там.

Ние всъщност даваме на казината 14 пълни дни за обработка на плащането, така че ако не сте получили парите след това, нашият екип със сигурност ще се опита да ви помогне.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Не можах да заредя страницата на казиното и трябваше да сменя адреса, най-накрая се справих вчера, говорих с чата и те ме информираха, че съм много близо до стъпката на разработка, за да направя тегления, те бяха информирани, че днес е краят на работна седмица и няма причина да закъсняват толкова, очаквам актуализация от тях, тъй като дори не са ми отворили стъпката за идентификация, защото определено ще има забавяне и там

Автоматичен превод:
georgebro
преди 7 месеца

Чудесно е, че успяхте да влезете в акаунта си. Моля, дръжте ни в течение за всяко развитие с вашето оттегляне.

Автоматичен превод:
georgebro
преди 7 месеца

Имах същия проблем с тегленията.. отнеха им около десет дни, за да ги вкарат.. но ги вкараха.. само от чат и поща не получавате представа

Автоматичен превод:
johnkamakaris
преди 7 месеца

Благодаря ти за отговора, приятелю. Може ли да ви попитам кога се отвори полето за идентификация? Открих преди седмица акаунта, който направих. и теглене и още не са отворили полето за да мога да кача файловете

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Не ми поискаха нищо.. няма лична карта, няма карти, няма нищо.. Регистрирах се и в casinoin.. там също не поискаха идентификация и направих теглене и го поставиха за секунди

Автоматичен превод:
johnkamakaris
преди 7 месеца

На вашата карта? Директно?

Автоматичен превод:
georgebro
преди 7 месеца

да

Автоматичен превод:
johnkamakaris
преди 7 месеца

Аз от 20-ти месец а той на 27 нищо ново нищо всичко ще се оправи не се притеснявай да знаеш колко общо ти направиха 10 работни дни?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Попаднах тогава на католическия Великден... имаха десетдневка със сигурност

Автоматичен превод:
johnkamakaris
преди 7 месеца

Ами най-вероятно до другата седмица ще ги вкарат, тъй като вече ги изтеглих миналата неделя, работна седмица, колко още да бавят, притискате ли ги по някакъв начин?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Говорих с тях в чата, но дори и там имат ботуши с предварително зададени отговори.. ако погледнете форума тук, всички имат същия проблем.. и накрая се прецакват.. просто не си струва да хвърляте пари тях

Автоматичен превод:
johnkamakaris
преди 7 месеца

Намерихте ли някой друг достоен по отношение на комуникация и обслужване? Благодаря за актуализациите, човече

Автоматичен превод:
1 2 3...7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини