ФорумКазинаRajabets Casino - обща дискусия

Rajabets Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 3 години от Sohilshaikh51
|
19289 преглеждания 115 отговора |
|
12 3 4...6
Добавете пост
SunsetGaze
преди 1 година

Здрасти.

Ще видим предполагам. Мога да препратя тази информация на нашия екип за данни, разбира се, но според мен те предпочитат втория вариант. И аз съм загрижен за това, така че ще се опитам да следя възможните актуализации.

Въпреки това, ако забележите нещо по-рано от мен, уведомете ме. 🙂

Благодарим ви, че ни държите толкова добре информирани.


Автоматичен превод:
SunsetGaze
преди 1 година

Здравей отново,

Само актуализация: В момента изглежда, че чат операторът ви е подвел - вероятно неволно.

Правилата и условията обясняват неактивните акаунти по различен начин:

"3.6. Спящи/неактивни акаунти

Rajabets ще счита акаунта за спящ/неактивен след 6 месеца от последното влизане в акаунта. Rajabets ще се постарае да се свърже с Клиента, преди да определи акаунт като Спящ. В случай че не бъде получен отговор от Клиента в рамките на 7 дни от датата, на която Rajabets се е опитал да се свърже с Клиента, акаунтът ще бъде определен като спящ. След като вашият клиентски акаунт бъде определен като спящ акаунт, Rajabets има право да ви начисли месечна такса за администриране от €5 (или еквивалентната стойност на избраната от клиента валута) („Административна такса"). Първата административна такса ще се таксуват в края на 6-ия месец след записването на последното влизане в акаунта. Rajabets ще прекрати приспадането на всякакви административни такси, ако Клиентът влезе в акаунта си по време на периода на неактивност."

Това ни накара всички да вярваме, че чат операторът просто е направил лоша грешка.

За да сме 100% сигурни обаче, попитахме казиното отново и чакаме отговор.




Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Исках да ви спестя малко време и да потвърдя, че rajabets.com също има фалшиви T&C, те казват едно нещо в техните условия и след това правят нещо друго, двама различни агенти дадоха един и същ отговор. Те твърдят, че в техните T&C сметки се закриват след 6 месеца, но всъщност се закриват след 3 месеца, освен това неактивните сметки не се таксуват с 5 евро всеки месец, приспаднати от техния баланс, целият баланс се открадва/анулира/конфискува. Искате ли да добавите, че техният KYC процес също е фалшив, те искат безкрайни количества документи, но НИКОГА не ги проверяват, по този начин могат да затварят акаунти, без никога да се налага да проверяват документите си, наистина удобно, нали? Затваряне на акаунти след 3 месеца и има потребители, чиито документи са били непроверени в продължение на 5 месеца 😂 документът ми стои там непроверен повече от 1 месец, но се отказах, когато бъдете измамен, няма много работа filefilefile

Автоматичен превод:
SunsetGaze
преди 1 година

Здравейте.

Добре, мисля, че сега е най-добрият момент да подадете жалба. Можеш ли да го направиш?

Наистина смятам, че това е най-доброто решение за подобна ситуация.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Rajabets daccument verified все още чака след един месец много лоша услуга rajabets ..online cs също не е разрешено ..след поща все още също не е разрешено..след като видите само едно казино rajabets много лошо обслужване

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте потребителско име Abhishek64 ..ИЗПРАТЕТЕ KYC ПЪРВО ПРИЕТО СЛЕД ИЗПРАЩАНЕ НА СМЕТКАТА СЪЩО ИЗПРАТЕТЕ ЦЯЛ ПРОЦЕС 55 ДНИ НО МОЯТ KYC ВСЕ ОЩЕ НЕ Е ГОТОВ..ОТ ОНЛАЙН УСЛУГИТЕ НА RAJBETS НЕ СЕ РЕШАВАТ ..СЪЩО ПОЩАТА НЕ РЕШАВА ПРОБЛЕМА МНОГО ЛОШИ УСЛУГИ ПРЕДОСТАВЯТ НА RAJABETS ..ТОВА СЕ СЛУЧВАТ СЪЩО И В MY FRAINDS СЕГА МОИТЕ FRAINDS СПРАТ, ЗА ДА ИГРАЯТ...АКО KYC 55 ДЕН КАК ДА СЕ ДОВЕРИМ НА ТАКЪВ САЙТ..

Автоматичен превод:
harry7779
преди 1 година

Да, невъзможно е да му се вярва. Това е, което казвам: това казино кара хората да чакат твърде много, най-бавният KYC процес, познат на човечеството 😂 това се случва на много хора, вижте отзивите им за trustpilot, хората чакат дори 5 месеца, най-смешното е, че получавате акаунта си затворено, ако не влезете в продължение на 3 месеца, така че не забравяйте да влизате от време на време, също така подайте жалба тук в casino.guru, това носи информираност и помага на други хора да видят, че това е повтарящ се проблем и ги избягва от регистриране

Автоматичен превод:
преди 1 година

Как да се доверите на rajabets, ако дори kyc повече от 2 месеца вече много сайтове са налични на пазара в hr kyc ... такъв тип поведение rajbets прави измама на хората в бъдеще...

Автоматичен превод:
harry7779
преди 1 година

Бих казал, че сте чакали достатъчно дълго. Жалбата е валиден вариант.

Прочетете повече за концепцията , след което изпратете такава точно тук

Ще видим как ще е 🤞🙏


Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте потребителско име Abhishek64 ..ИЗПРАТЕТЕ KYC ПЪРВО ПРИЕТО СЛЕД ИЗПРАЩАНЕ НА СМЕТКАТА СЪЩО ИЗПРАТЕТЕ ЦЯЛ ПРОЦЕС 55 ДНИ НО МОЯТ KYC ВСЕ ОЩЕ НЕ ГОТОВ..ОТ ОНЛАЙН УСЛУГИТЕ НА RAJBETS НЕ СЕ РЕШАВАТ ..СЪЩО ПОЩАТА НЕ РЕШАВА ПРОБЛЕМА МНОГО ЛОШИ УСЛУГИ ПРЕДОСТАВЯТ НА RAJABETS ..ТОВА СЕ СЛУЧВАТ СЪЩО И В MY FRAINDS СЕГА МОИТЕ FRAINDS СПРАТ, ЗА ДА ИГРАЯТ...АКО KYC 55 ДЕН КАК ДА СЕ ДОВЕРИМ НА ТАКЪВ САЙТ..

Автоматичен превод:
harry7779
преди 1 година

55 дни е наистина дълъг период на изчакване. Обмисляли ли сте да подадете жалба през нашия уебсайт?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Потребителското име Abhishek64 все още не проверява daccument от rajabets ..след 2 месеца много лошо обслужване....

Автоматичен превод:
harry7779
преди 1 година

Не звучи добре. Сигурни ли сте, че сте предоставили всички необходими документи? Имате ли представа какво е причинило такова забавяне?

Бихте ли помислили да подадете жалба?

Прочетете за процеса тук:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions


Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, моят id Abhishek64..Имам някакъв проблем с rajabets Не депозирайте rajabets една от компаниите на froad rajabets след като kyc направи акаунта ми неактивен..и моят спечелен баланс не се връща може в бъдеще да не се случва на никого, така че моля, предупредете за раджабетс .

Автоматичен превод:
harry7779
преди 1 година

Трябва да ви попитам отново: Какво ще кажете да подадете жалбата? Ако подадете собствена жалба, ние ще разгледаме проблема и ще се опитаме да изясним нещата - ако е възможно. Звучи ли добре? Мисля, че трябва да опитате това, защото очевидно бихте могли да се нуждаете от помощ.

Щракнете или докоснете този зелен свързан текст, след което следвайте инструкциите. Надявам се, че можете да се справите. 🙏

Автоматичен превод:
преди 1 година

filefilefilefilefile когато спечелих Inr 61k, тогава акаунтът ми е неактивен, не влязох в акаунта си, моля, помогнете ми да възстановя моите inr 61k

Автоматичен превод:
nadimhoque9
преди 1 година

Те правят това точно същото нещо много пъти на много потребители. Не е изненада. Лудост е как ви казват да си отворите нов акаунт веднага след като са ви забранили, ако създадете нов акаунт, те ще ви накарат да отворите няколко акаунта и отново ще ви откраднат парите

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Rajabests вече са измама и измама за много потребители, също и казино гуру, нищо не помага на потребителите

Автоматичен превод:
преди 1 година

Rajabests вече са измама и измама за много потребители, също и казино гуру, нищо не помага на потребителите

Автоматичен превод:
преди 1 година

Все още не верифицират акаунта ви!!?? Те правят това, за да затворят акаунта ви, ако не влезете в продължение на 3 месеца и анулират баланса ви, те очакват да забравите за това.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Rajabests вече са измама и измама за много потребители, също и казино гуру, нищо не помага на потребителите

Автоматичен превод:
преди 1 година

Съжалявам, че го казвам, но изглежда, че не сте действали правилно, докато играете.

Аз намерих това:

„Скъпи harry7779,

Бяха ми предоставени допълнителни подробности и доказателства в подкрепа на твърденията за „Арбитражно залагане" във връзка с друг акаунт в казино в една игра на казино на живо. След като събрахме цялата необходима информация, ние затваряме тази жалба като неоснователна поради нарушаване на правилата и условията на казиното - участие в забранена практика, която ви е дала несправедливо предимство пред казиното. Нямате право на печалбите, получени по този начин. Казиното действа коректно и в съответствие с неговите правила и условия, които сте приели при регистрацията. Приложеното правило беше споменато по-горе в първия пост от казиното. По принцип можете дори да се радвате, че първоначалният ви депозит е бил върнат при вас и след такова нарушение само невалидните печалби са били конфискувани."

( жалбата е тук )

Понякога казиното е правилно, разбирате ли?

Отделихме време да преминем през всичко - предоставихме насоки, просто резултатът е точно обратен на очаквания.

Автоматичен превод:
12 3 4...6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини