ФорумКазинаRajabets Casino - обща дискусия

Rajabets Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 3 години от Sohilshaikh51
|
20063 преглеждания 115 отговора |
|
1 2 3...6
Sohilshaikh51
преди 2 години

Въз основа на вашата жалба разбрах, че сте поискали и вашият акаунт да бъде отворен по-късно . И така, казиното действаше според вашето искане.

Знам, че е тежко, но финансовите ви проблеми най-вероятно са причинени от вашата зависимост към хазарта.

Съжалявам.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Моят акаунт все още не е потвърден от rajabets. Минаха повече от 10 дни, но все още се чака. Моля, потвърдете акаунта ми и обработете тегленето ми

Автоматичен превод:
srujan_tej
преди 2 години

Здравей,

Съжаляваме, но ние не сме служители на казиното, така че не можем да ви помогнем по този начин.

Изпратихте ли вече всички необходими документи или очаквате заявката, моля?

Бих казал, че да попитате казиното би било добра идея.


Автоматичен превод:
srujan_tej
преди 2 години

някакви актуализации относно проверката на документи брато?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Харесвам Rajabets Casino.

Автоматичен превод:
NaveenReedy
преди 2 години

Не следвайте отговорния хазарт

Автоматичен превод:
преди 2 години

както трябва да бъде на голям корпоративен сайт. сигурността на преден план

Автоматичен превод:
преди 2 години

Не следвайте отговорния хазарт

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей,

Мога да разбера чувствата ти.

Въпреки това, трябва да добавя, че според вашата жалба , казиното е отговорило само на всички ваши искания.

Позволете ми да цитирам тук:

„Разбирам, че сте се опитвали да закриете акаунта си в миналото. Вие обаче поискахте акаунтът ви да бъде отворен отново по-късно. Наистина съжалявам, но въз основа на доказателствата, които предоставихте, съм принуден да отхвърля жалбата ви като „неоправдано" този път".

Съжалявам, съгласен съм с това.

Автоматичен превод:
преди 2 години

както трябва да бъде на голям корпоративен сайт. сигурността на преден план

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

какво не е наред със сигурността, моля?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Ние даваме приоритет на „ориентирания към играча" отговорен хазарт и удовлетворението на играча, често и чрез нашите социални медии, ние насърчаваме отговорния хазарт.

Автоматичен превод:
Rajabets Casino
преди 2 години

Здравейте,

Много се радвам да чуя това. Грижата за уязвимите играчи е важна.👍

Автоматичен превод:
преди 2 години

156000 аз печеля баланс без документи за потвърждение 11 дни изчезнаха без отговор чат на живо теглене не работи само малка сума работи ми приятели Бих огромна сума не обработва документи много най-лошата грижа за клиентите Бих 'Krishna24

Автоматичен превод:
преди 2 години

Документите са проверени, но селфито не е потвърдено аз не бих работил причина за теглене огромна сума 156000.но аз приятели бих работил теглене без одобрение селфи само малка сума процес

Автоматичен превод:
преди 2 години

Не е поставен спорт .only играйте за казино казване на обслужване на клиенти чат на живо това фалшиво или истинско приложение ви правила за игра коя игра казвате file

Автоматичен превод:
krishna9787sri
преди 2 години

Съжалявам, но не разбирам какво не е наред, така че ще задам въпроси въз основа на моето най-добро предположение:

Вашият акаунт все още не е напълно потвърден, защото селфито не е одобрено, нали? Това може да е причината за отмяна на тегленето.

Опитайте се да предоставите селфито точно по начина, по който сте били посъветвани, моля.

Някои казина обработват малки тегления без пълна проверка или сметката на вашия приятел вече е потвърдена - не знам.

Що се отнася до правилата или приложението, за съжаление се губя в превода. 🙁

Кажете ми как върви проверката.

Автоматичен превод:
преди 1 година

На всеки, който успее да прочете това: АКО ИМАТЕ ПРОБЛЕМ С ХАЗАРТА, ИЗБЯГВАЙТЕ РАДЖАБЕТ НА ВСИЧКА ЦЕНА, те ще се възползват от вашата зависимост. Това казино не закрива сметки дори при поискване!!!! Те също така пренебрегват вашите KYC документи в продължение на седмици и месеци, по този начин не можете да теглите, което означава, че балансът ви ще се окаже заключен и ТЕ НЕ ЗАТВАРЯТ СМЕТКАТА ВИ, ДОРИ И ДА ИМ КАЖЕТЕ ДА ГО НАПРАВЯТ ПО ПОЩАТА И НА ЖИВО ПОДДЪРЖА!

Автоматичен превод:
SunsetGaze
преди 1 година

Мога ли да предложа да подадете жалба?

https://casino.guru/complaints

Ако смятате, че може да сме на разположение, моля, опитайте.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Кой в casino.guru прегледа rajabets.com? Дадената оценка е подвеждаща, това казино краде средства от пасивни акаунти (сметките се затварят, ако не влезете в продължение на 3 месеца), знам, че casino.guru дава ниска оценка на казина, които анулират средства от пасивни сметки, както и предупреждение, но за rajabets.com не виждам нисък рейтинг или предупреждение за тяхната хищническа и измамна политика за спящ акаунт. Мисля, че би било справедливо да предупредя за това измамно казино, индивидуалната оценка за справедливостта на техните T&C трябва да е по-ниска filefile

Автоматичен превод:
SunsetGaze
преди 1 година

Здравейте,

струва си предупреждение предполагам.

ако просто превъртите надолу страницата с общ преглед , ще намерите това:

file

Бихте ли актуализирали Михал директно, моля? Не крием, но това е сравнително ново казино и може би това не е било споменато в първоначалния набор от правила. Честно казано, не знам.

Моля, изпратете ни всичко. Благодаря ти.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравей, Радка. Това си помислих, те или са променили условията си преди прегледа, или просто не споменават това в своите T&C, което е по-лошо, ще информира рецензента

Автоматичен превод:
1 2 3...6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини