ФорумКазинаRajabets Casino - обща дискусия

Rajabets Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 3 години от Sohilshaikh51
|
20053 преглеждания 115 отговора |
|
1...3 4 56
nadimhoque9
преди 1 година

Направихте нещо добро, като подадохте жалбата. Доколкото знам, комуникацията с Rajabets е доста трудна, но екипът ще направи всичко възможно да ви помогне!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, поддържайте казино гуру, но в края на арбитражния залог за резултат, но аз не залагам от такъв тип, ако има някакво доказателство, защо не изпратите до mi rajabets...

Автоматичен превод:
harry7779
преди 1 година

Играехте ли с бонус пари?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не, играя само реален баланс и когато спечелих inr 61k, тогава акаунтът ми се деактивира и казва само 1500 възстановяване и изтриване на доверителен пилотен преглед, който напълно отрекох

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не, играя само реален баланс и когато спечелих inr 61k, тогава акаунтът ми се деактивира и казва само 1500 възстановяване и изтриване на доверителен пилотен преглед, който напълно отрекох

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ако сте играли с чисти пари, наистина не виждам причина да затворите сметката. Все още ли предстои проверката? Те отнемат месеци, за да верифицират акаунт, или никога не го правят

Автоматичен превод:
преди 1 година

Неговото фрод казино

Автоматичен превод:
преди 1 година

Моля, чуйте казино гуру rajabets вече измама на много потребители като ако играчът спечели не дава теглене за kyc или ако играч спечели ако е реален също така кажете арбитражен залог... защо други сайтове харесват.. аз играя последните 3 години, знам към кого отива потребител...

Автоматичен превод:
nadimhoque9
преди 1 година

О, човече, това е много разочароващо, надявам се това да се разреши по някакъв начин, иначе за какво доверие в казиното можем да говорим ..

Автоматичен превод:
nadimhoque9
преди 1 година

Е, проверих жалбата ви и е ясно, че проблемът ви е незавършената проверка. Просто искам да обясня, че въпросът дали сте играли с бонус пари не беше за вас. Във вашия случай проблемът е другаде.

Надявам се, че ще можем да помогнем по някакъв начин.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Това froude казино

Автоматичен превод:
harry7779
преди 1 година

Съжалявам, че го споменавам, но жалбата ви беше затворена като неоснователна . Според нашето разследване казиното е било право в този случай.

Няма измама във вашия случай, доколкото мога да преценя.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Колко правилно имам доказателствена екранна снимка и запис на обаждане Моите 3 документа са одобрени и 1 документ все още показва, че чака почти 30 дни и нямам сума на бонус, когато спечелих 61k inr, тогава акаунтът ми се деактивира и екипът за поддръжка не показва никаква причина за блокиране

Автоматичен превод:
nadimhoque9
преди 1 година

Вашият случай е различен. Жалбата, която се оказа неоснователна, е случаят на Хари, не вашият. Както казах, тъй като сте играли със собствените си средства, а не с бонус пари и сте изпратили всички необходими документи, тогава казиното няма извинение да затвори акаунта ви или да конфискува баланса ви

Автоматичен превод:
преди 1 година

Проверката на акаунта е забавена от rajabets

Автоматичен превод:
saxenavishal3617
преди 1 година

Преглеждам жалбата ви и искам да знам: все още ли ви липсва някакво удобно обяснение?

Както споменахме, ние даваме на казината до 14 дни, за да завършат целия процес на проверка, въпреки че разбирам, че това е много дълъг период от време.

Желая ти бързо решение!

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Досега няма удобно обяснение.

Автоматичен превод:
saxenavishal3617
преди 1 година

Това не трябва да се случва и съжалявам да го чуя. Поне жалбата ще ти покрие гърба ако трябва. Да се надяваме, че няма да продължи дълго.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Благодаря за подкрепата, госпожо.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Проверката на акаунта е забавена от rajabets

Автоматичен превод:
преди 1 година

Това казино отнема векове, за да потвърди акаунти, може да отнеме месеци и месеци. Влизайте от време на време, защото затварят акаунти, след като не са влизали в тях 3 месеца

Автоматичен превод:
SunsetGaze
преди 1 година

Дали някой възрастта ще се промени от време на време? Когато казиното потвърди нечия възраст веднъж, тогава защо е необходимо да се потвърди отново? Това означава ли, че казиното не е проверило правилната възраст на някого за първи път. Това е грешка на казиното.

Уважаеми SunsetGaze,

Това казино има много бърза времева рамка за всяка операция на този сайт, с изключение на проверката на сметката. Какво означава? Това е нелепо.

Автоматичен превод:
1...3 4 56
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини