преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Rajabets Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Но какво се случи? Имате ли доказателства срещу тях?
But what happened? Do you have any evidence against them?
да, контактувах с тях много време чрез чат на живо, също и по имейл. поддръжката за чат на живо каза, изпратете имейл, затова направих, че поддръжката по имейл не отговори в продължение на седмица, след като получих пощата, не влизайте в профила си в продължение на 3 месеца, членството ви ще бъде отменено автоматично и много да се каже просто те изобщо не подкрепят, моля, вземете подходящи действия срещу тях Загубил съм твърде много пари за казината, те също провеждат събитията в социалните медии и поради липсата на познания за хазарта в Индия хората стават жертва на тях, имам предвид 90% от индийците нямат знания за отговорния хазарт какво правят раджабетите с тях
yes I have contacted them lots of time via live chat also via email. live chat support said send an email so i did that email support don't replied for a week after I got the mail dont login for 3 months your membership will be canceled automatically and a lot to say simply they are not supportive at all please take proper action against them I have lost too much money to casino they run the social media events as well and due to lack of gambling knowledge in india people fall prey to them I mean 90% of indian dont have knowledge about responsible gambling what rajabets is doing with them
Подали ли сте вече жалба относно това на нашия уебсайт?
Have you already submitted a complaint regarding this on our website?
Здравейте,
може да се дължи на ограниченията на вашия оператор. Казиното може да бъде извън ситуацията в този случай. От коя държава се опитвате да влезете в казиното, моля?
Hello,
it may be due to your operator's restrictions. The casino can be out of the situation in this case. From which country do you try to access the casino, please?
Благодаря ти,
Аз съм в Съединените щати, Рокфорд Илинойс.
Уверих се, че не използвам прокси или VPN,
Thank you,
I'm in the United States, Rockford Illinois.
I made sure I am not using a proxy or VPN,
Здравейте,
честно казано, VPN и прокси са неща, които трябва да ви помогнат 😉.
Вярвам, че уебсайтът е блокиран от вашия интернет доставчик (ISP), просто се случва.
Моля, прочетете следните резултати от търсенето и опитайте една от тези опции (предлагам първо VPN):
Кажете ми как работи, моля.
Hello,
frankly, VPN and proxy are things that should help you out 😉.
I believe that the website is blocked by your internet provider (ISP), it just happens.
Please read the following search results and try one of those options (I suggest the VPN first):
Let me know how it works, please.
Здравейте, Elusivekatt,
Както Радка спомена, доставчиците на интернет услуги в региони на ЕС/НА може да прилагат филтър върху съдържание, свързано със „Залагане", VPN ще ви помогне с това. Надяваме се, че този проблем е решен за вас!
Hello Elusivekatt,
As Radka mentioned ISP's in EU/NA regions may apply a filter on content related to "Bet" a VPN would help you with it. We hope this problem was solved for you!
Както споменах по-горе, опитах да закрия акаунта си, защото се сблъсках с отговорни проблеми с хазарта. Когато направих оплакване в casino.guru, че те не следват отговорен хазарт и не затварят акаунта ми, дори след като се свързаха много пъти чрез чат на живо и имейл. Не им хареса и ми затвориха акаунта завинаги. И след няколко месеца се свързах с тях относно повторното отваряне на моя акаунт, те отрекоха да дадат извинения, че съм направил оплакване в casinoguru. Освен това казаха, че съм публикувал за тях в социалните медии, но не. Не съм виждал подобно поведение от нито едно казино.
As mentioned before I tried to close my account because I was facing responsible gambling issues. When I made a complaint at casino.guru about they do not follow responsible gambling and not closing my account even after contacting lots of times via live chat and email as well. They didn't liked it and they closed my account forever. And after few months I contacted them regarding reopening of my account they denied giving excuses that I have made complaint at casinoguru. Also they said I posted about them on social media which I didn't. I have not seen this kind of behaviour from any casino.
Здравейте Sohilshaikh51,
След задълбочена проверка, няма такова изявление, направено до вас от наша страна, ние сме информирани, че акаунтът ви е бил деактивиран както по ваша заявка, така и при злоупотреба с бонуса, открита от съответния отдел. Бихме ви посъветвали да проверите отново дискусията между вас и екипа за поддръжка.
Продължавай да се люлееш,
Отбор Раджабетс!
Hello Sohilshaikh51,
After a thorough examination, there is no such statement made to you by our side, we are informed that your account was deactivated upon both your request and your bonus misuse detected by the relevant department. We would advise you to re-check the discussion between you and the support team.
Keep rocking,
Team Rajabets!
Както споменах по-горе, опитах да закрия акаунта си, защото се сблъсках с отговорни проблеми с хазарта. Когато направих оплакване в casino.guru, че те не следват отговорен хазарт и не затварят акаунта ми, дори след като се свързаха много пъти чрез чат на живо и имейл. Не им хареса и ми затвориха акаунта завинаги. И след няколко месеца се свързах с тях относно повторното отваряне на моя акаунт, те отрекоха да дадат извинения, че съм направил оплакване в casinoguru. Освен това казаха, че съм публикувал за тях в социалните медии, но не. Не съм виждал подобно поведение от нито едно казино.
As mentioned before I tried to close my account because I was facing responsible gambling issues. When I made a complaint at casino.guru about they do not follow responsible gambling and not closing my account even after contacting lots of times via live chat and email as well. They didn't liked it and they closed my account forever. And after few months I contacted them regarding reopening of my account they denied giving excuses that I have made complaint at casinoguru. Also they said I posted about them on social media which I didn't. I have not seen this kind of behaviour from any casino.
здравей играч,
Само в случай, че имате нужда от помощ при проблеми с хазарта, не се колебайте да проверите тази най-нова тема по този въпрос:
Можете също да се свържете с други играчи в подобна ситуация:
https://casino.guru/forum/responsible-gambling/gambling---trying-to-quit
Аз лично смятам, че е за най-доброто, че казиното откаже да отвори отново сметката ви - без значение причината, в този случай.
Hello player,
Just in case you need some help with gambling issues, feel free to check this latest thread about this matter:
You can also get in touch with other players in a similar situation:
https://casino.guru/forum/responsible-gambling/gambling---trying-to-quit
I personally think it's for the best that the casino refused to open your account again - no matter the reason, in this case.
Уважавам каквото и да е решението на казиногуруса, но Раджабетите дават погрешно извинение и те не спазват правилата за отговорни хазартни игри.
I respect whatever casinogurus decision is but Rajabets giving wrong excuse, and they don't follow responsible gambling rules what about that.
Свързах се с тях много време чрез чат на живо и по имейл. поддръжката на чат на живо каза, изпратете имейл, така че направих, поддръжката по имейл не отговаряйте една седмица след като получих имейла, не влизайте в продължение на 3 месеца, вашето членство ще бъде анулирано автоматично и много да кажа просто, че изобщо не подкрепят, моля вземете подходящи действия срещу тях Загубих твърде много пари в това казино, те също управляват събитията в социалните медии и поради липса на познания за хазарта в Индия хората стават жертва на тези маркетингови тактики в търсене на този бонус, те губят живота си. Познавам някои хора, които се свързаха преди. И аз сериозно ви казвам, че 90% от индийските комарджии нямат познания за отговорния хазарт.
I have contacted them lots of time via live chat also via email. live chat support said, send an email so i did, email support don't replied for a week after I got the mail dont login for 3 months your membership will be canceled automatically and a lot to say simply they are not supportive at all please take proper action against them I have lost too much money to this casino they run the social media events as well and due to lack of gambling knowledge in india people fall prey to these marketing tactics in search of this bonus they lost their lives. I know some people who contacted before. And I am seriously telling you 90% of indian gamblers dont have knowledge about responsible gambling.
Здравей,
Като цяло бих казал, че не можем да обвиняваме казината, защото хората в Индия не са наясно с проблемите с хазарта, от които могат да страдат, докато играят в казина.
Опитваме се много да предупредим всички играчи, че в дългосрочна перспектива казината винаги печелят. Играйте само за забавление със средства, които можете да си позволите да загубите.
Ако някое казино предлага бонус с неясни или нечестни условия или общите му условия са против честния хазарт, това е наистина лошо.
Но когато играчите с готовност обмислят подобна оферта и не могат да разберат всички правила, не е виновно казиното, не мислите ли?
Моля, проверете нашия кодекс за честни хазарти и поканете добре другите:
https://casino.guru/fair-gambling
Hello there,
I'd say in general, we can't blame casinos because people in India are not aware of gambling issues they may suffer, while playing in casinos.
We try very hard to warn all players that in the long perspective, casinos always win. Play only for fun with funds you can afford to lose.
If any casino offers a bonus with unclear or unfair terms or its general terms are against fair gambling, that's truly bad.
But when players willingly reflect on such an offer and can't comprehend all rules, it's not the casino's fault, don't you think?
Please, check our fair gambling codex and invite others s well:
https://casino.guru/fair-gambling
Засега забравете за хората, просто говорят за моя проблем, те не затварят акаунта ми навреме, поради което се сблъсках с много финансови проблеми
For now forget about people just talk about my issue, they don't closed my account on time due to which I have faced lots of financial issues
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.