ФорумКазинаRajabets Casino - обща дискусия

Rajabets Casino - обща дискусия

преди 3 години от Sohilshaikh51
|
19372 преглеждания 115 отговора |
|
1 2...6
Добавете пост
преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Rajabets Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 3 години

Отговорният хазарт не е последван от тях, просто писането в биографията не е достатъчно, че подкрепяме отговорния хазарт

Автоматичен превод:
Sohilshaikh51
преди 3 години

Имате ли отрицателен опит с тях?

Автоматичен превод:
преди 3 години

Да, те не спазват правилата за отговорни хазартни игри, просто ни казват да депозираме

Автоматичен превод:
Sohilshaikh51
преди 3 години

Но какво се случи? Имате ли доказателства срещу тях?

Автоматичен превод:
преди 3 години

да, контактувах с тях много време чрез чат на живо, също и по имейл. поддръжката за чат на живо каза, изпратете имейл, затова направих, че поддръжката по имейл не отговори в продължение на седмица, след като получих пощата, не влизайте в профила си в продължение на 3 месеца, членството ви ще бъде отменено автоматично и много да се каже просто те изобщо не подкрепят, моля, вземете подходящи действия срещу тях Загубил съм твърде много пари за казината, те също провеждат събитията в социалните медии и поради липсата на познания за хазарта в Индия хората стават жертва на тях, имам предвид 90% от индийците нямат знания за отговорния хазарт какво правят раджабетите с тях

Автоматичен превод:
Sohilshaikh51
преди 3 години

Подали ли сте вече жалба относно това на нашия уебсайт?

Автоматичен превод:
преди 3 години

Не помня

Автоматичен превод:
преди 2 години

Пише, че казиното допуска играчи от моя щат и държава, но когато се опитам да отида на сайта, изписва 403 забранено?



Автоматичен превод:
elusivekatt
преди 2 години

Здравейте,

може да се дължи на ограниченията на вашия оператор. Казиното може да бъде извън ситуацията в този случай. От коя държава се опитвате да влезете в казиното, моля?


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Благодаря ти,

Аз съм в Съединените щати, Рокфорд Илинойс.


Уверих се, че не използвам прокси или VPN,

Автоматичен превод:
elusivekatt
преди 2 години

Здравейте,

честно казано, VPN и прокси са неща, които трябва да ви помогнат 😉.

Вярвам, че уебсайтът е блокиран от вашия интернет доставчик (ISP), просто се случва.

Моля, прочетете следните резултати от търсенето и опитайте една от тези опции (предлагам първо VPN):

https://bit.ly/38B10YL

Кажете ми как работи, моля.



Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, Elusivekatt,


Както Радка спомена, доставчиците на интернет услуги в региони на ЕС/НА може да прилагат филтър върху съдържание, свързано със „Залагане", VPN ще ви помогне с това. Надяваме се, че този проблем е решен за вас!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Както споменах по-горе, опитах да закрия акаунта си, защото се сблъсках с отговорни проблеми с хазарта. Когато направих оплакване в casino.guru, че те не следват отговорен хазарт и не затварят акаунта ми, дори след като се свързаха много пъти чрез чат на живо и имейл. Не им хареса и ми затвориха акаунта завинаги. И след няколко месеца се свързах с тях относно повторното отваряне на моя акаунт, те отрекоха да дадат извинения, че съм направил оплакване в casinoguru. Освен това казаха, че съм публикувал за тях в социалните медии, но не. Не съм виждал подобно поведение от нито едно казино.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте Sohilshaikh51,


След задълбочена проверка, няма такова изявление, направено до вас от наша страна, ние сме информирани, че акаунтът ви е бил деактивиран както по ваша заявка, така и при злоупотреба с бонуса, открита от съответния отдел. Бихме ви посъветвали да проверите отново дискусията между вас и екипа за поддръжка.


Продължавай да се люлееш,

Отбор Раджабетс!

file

Автоматичен превод:
преди 2 години

Както споменах по-горе, опитах да закрия акаунта си, защото се сблъсках с отговорни проблеми с хазарта. Когато направих оплакване в casino.guru, че те не следват отговорен хазарт и не затварят акаунта ми, дори след като се свързаха много пъти чрез чат на живо и имейл. Не им хареса и ми затвориха акаунта завинаги. И след няколко месеца се свързах с тях относно повторното отваряне на моя акаунт, те отрекоха да дадат извинения, че съм направил оплакване в casinoguru. Освен това казаха, че съм публикувал за тях в социалните медии, но не. Не съм виждал подобно поведение от нито едно казино.

Автоматичен превод:
преди 2 години

здравей играч,

Само в случай, че имате нужда от помощ при проблеми с хазарта, не се колебайте да проверите тази най-нова тема по този въпрос:

https://casino.guru/forum/responsible-gambling/are-you-looking-for-professional-help--find-it-here#post-24522

Можете също да се свържете с други играчи в подобна ситуация:

https://casino.guru/forum/responsible-gambling/gambling---trying-to-quit

Аз лично смятам, че е за най-доброто, че казиното откаже да отвори отново сметката ви - без значение причината, в този случай.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Уважавам каквото и да е решението на казиногуруса, но Раджабетите дават погрешно извинение и те не спазват правилата за отговорни хазартни игри.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Свързах се с тях много време чрез чат на живо и по имейл. поддръжката на чат на живо каза, изпратете имейл, така че направих, поддръжката по имейл не отговаряйте една седмица след като получих имейла, не влизайте в продължение на 3 месеца, вашето членство ще бъде анулирано автоматично и много да кажа просто, че изобщо не подкрепят, моля вземете подходящи действия срещу тях Загубих твърде много пари в това казино, те също управляват събитията в социалните медии и поради липса на познания за хазарта в Индия хората стават жертва на тези маркетингови тактики в търсене на този бонус, те губят живота си. Познавам някои хора, които се свързаха преди. И аз сериозно ви казвам, че 90% от индийските комарджии нямат познания за отговорния хазарт.

Автоматичен превод:
Sohilshaikh51
преди 2 години

Здравей,

Като цяло бих казал, че не можем да обвиняваме казината, защото хората в Индия не са наясно с проблемите с хазарта, от които могат да страдат, докато играят в казина.

Опитваме се много да предупредим всички играчи, че в дългосрочна перспектива казината винаги печелят. Играйте само за забавление със средства, които можете да си позволите да загубите.

Ако някое казино предлага бонус с неясни или нечестни условия или общите му условия са против честния хазарт, това е наистина лошо.

Но когато играчите с готовност обмислят подобна оферта и не могат да разберат всички правила, не е виновно казиното, не мислите ли?

Моля, проверете нашия кодекс за честни хазарти и поканете добре другите:

https://casino.guru/fair-gambling



Автоматичен превод:
преди 2 години

Засега забравете за хората, просто говорят за моя проблем, те не затварят акаунта ми навреме, поради което се сблъсках с много финансови проблеми

Автоматичен превод:
1 2...6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини