ФорумКазинаRabona Casino - обща дискусия

Rabona Casino - обща дискусия (страница 9)

преди 2 години от Radka
|
16952 преглеждания 236 отговора |
|
1...8 9 10...12
Добавете пост
Jaro
преди 1 месец

Благодаря ви много и наистина го вярвам.. той имаше един ден да ми отговори отстрани, а сега оплакването ми се върна на 6 дни.. Не знам причината..

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Все още нищо

Автоматичен превод:
Margarida88
преди 1 месец

😩

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Благодаря ви много и наистина го вярвам.. той имаше един ден да ми отговори отстрани, а сега оплакването ми се върна на 6 дни.. Не знам причината..

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Всъщност това е причинено от прехвърляне на оплакването ви на друго лице, както писа Вероника. Това е така, защото Йозеф трябва да събере цялата информация относно вашия случай и едва след това ще може да се свърже с вас. Моля, разберете, че нашият екип за оплаквания се занимава с много оплаквания ежедневно и те трябва да разглеждат всяко от тях индивидуално, за да предложат най-добрата помощ на всеки играч.🙏

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Благодаря ви много... Бъдете здрави, надявам се да съм оправдан..

Автоматичен превод:
Thomas3333
преди 1 месец

И аз твърдо вярвам в това, но все още няма да изпреварвам, защото винаги е важно как ще завърши оплакването. Ще ви пожелая справедливо решение. 🤞👍

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Приехте ли жалбата ми? Колко време отнема моя случай? Благодаря ви много за вашата помощ..

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Йозеф пое моя случай

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Приехте ли жалбата ми? Колко време отнема моя случай? Благодаря ви много за вашата помощ..

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Във вашата жалба горе вдясно винаги има таймер, на който всяка страна трябва да отговори. Това е една седмица, но разбира се нашият екип винаги се опитва да отговори по-рано, разбира се Йозеф сега трябва да прегледа вашия случай, за да разбере всичко добре и той със сигурност ще стигне до вас възможно най-скоро.

Просто ще трябва да сте малко търпеливи. 🙂

file

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Добър вечер. Времето за отговор от казиното току-що изтече и те не са отговорили. В този случай какво да правя, все още чакам да отговорят? Има ли шанс никога да не отговорят? Благодаря ти много..

Автоматичен превод:
Thomas3333
преди 1 месец

Geia sou. Точно сега всъщност нищо не можеш да направиш. Времето за отговор от казиното е удължено със 7 дни, тъй като е наистина важно за вашата жалба да получите информация от тях. Надяваме се, че те ще се свържат с нашия екип за оплаквания, така че вашият случай да може да бъде разрешен скоро.🤞

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Въпреки че вече не се надявам, тъй като не вярвам, че ще отговорят, благодаря ви много за всичко..

Автоматичен превод:
Thomas3333
преди 1 месец

Надеждата умира последна, така че докато случаят не е приключен, винаги има поне малък шанс. Надявам се да получим някакъв отговор. Ще се радвам за вас.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

сега те отменят тегления без наше разрешение

Rabona е срам

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

благодаря ви много, но надеждата вече е мъртва, защото казиното няма да отговори на жалбата ми, те са крадци и се надявам поне да бъдат наказани с черни точки и хората никога да не ги регистрират, аз където мога на всички в социалните мрежи ще ги рекламирам..

Автоматичен превод:
Margarida88
преди 1 месец

И просто кажете, че е срамота, те са крадци и измамници..

Автоматичен превод:
преди 1 месец

сега те отменят тегления без наше разрешение

Rabona е срам

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Определено препоръчвам да не правите нищо с парите и въпреки че знам, че е сложно, изчакайте нашия екип да се опита да ви помогне. Жалбата все още е отворена и тъй като, както Ник спомена, казината имат 14 дни, за да ви изпратят парите, ще трябва да имаме търпение.

Както и да е, опитахте ли да изпратите имейл или да пишете в чата на живо, за да разберете защо тегленето ви е отхвърлено?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

благодаря ви много, но надеждата вече е мъртва, защото казиното няма да отговори на жалбата ми, те са крадци и се надявам поне да бъдат наказани с черни точки и хората никога да не ги регистрират, аз където мога на всички в социалните мрежи ще ги рекламирам..

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Ако не се опитат да разрешат ситуацията, със сигурност ще получат черни точки. Освен това ми хрумна, че ако тази ситуация не може да бъде разрешена, нашият екип вероятно ще ви посъветва да се обърнете към органа. Все още виждам смисъл да пиша там, ако не отговорят на жалбата ни.

Но ще видим.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

В началото, когато това означава, какво мога да направя??

Автоматичен превод:
преди 1 месец

След като не отговарях в продължение на две седмици, смятам, че въпросът е окончателен и трябва да спра да се занимавам, сега какво казвате, за да обжалвате в началото, не знам и ви благодаря за интереса.

Автоматичен превод:
1...8 9 10...12
Отидете на страницаот 12 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини