ФорумКазинаRabona Casino - обща дискусия

Rabona Casino - обща дискусия (страница 8)

преди 2 години от Radka
|
18295 преглеждания 247 отговора |
|
1...7 8 9...13
Добавете пост
преди 2 месеца

Добър ден, играх на ротативки без бонуси и спечелих €5000, оттогава се опитвам да изтегля парите. Първо ми блокираха достъпа до играта и ми поискаха документи за верификация на профила ми, представих ги всички и те приеха. Проверката обаче отнема много време и все още е в очакване, което не ми позволява да играя или да тегля парите си. Говоря с асистентите в чата, които не решават нищо вместо мен, а само ми дават имейл адреса на екипа за поддръжка. Изпратих няколко имейла и нито един от тях не ми каза законовия срок за верификация на профила ми! Не е приемливо депозитът да се прави веднага и без проверка, а тегленията вече отнемат две седмици в процеса на проверка. Имам разпечатки на разговорите на асистентите и имейли, разменени с екипа за поддръжка, където дори ми казват, че няма краен срок за верификация на моя акаунт. Отивам до последната стъпка, за да получа парите си. Ще съм благодарен, ако ускорите процеса с тях.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравейте, цялата работа опира до проверката и едва когато я преминете успешно ще имате право да се оттеглите. Видях, че сте пуснали жалба при нас, но трябва да се добави, че ние даваме на казината 14 дни за разрешаване на такъв процес. Ако нищо не бъде постигнато дотогава и все още не сте верифицирани, нашият екип ще проучи допълнително и ще се опита да се свърже с казиното. Така че се надяваме, че дотогава нещата ще се движат в правилната посока и ще можете да направите теглене.

Както и да е, що се отнася до самата проверка и ако тя не приключи, трябва ли да се предоставят още документи или имаше откази? Или казиното просто ги проверява през цялото време и вие все още не знаете нищо?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Ясно е, че наистина имам нужда от парите си и се надявам, че можете да ми помогнете, както досега в моя случай и ви благодаря много.. това е много важно казино Гуру за всички играчи, които имат подобни случаи..

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Виждам, че жалбата е все още отворена и твърдо вярвам, че всичко ще бъде решено справедливо във вашия случай. Ще ти пожелая много късмет. ☘️


Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Добро утро

Този процес на проверка започна на 4 март, това, което не разбирам, е забавянето и защо не изискват документите наведнъж. Документите се приемат, но чакат проверка. От деня, в който започна проверката, игрите не се отварят и дават грешки. Мисля, че се готвят да го разтеглят възможно най-дълго до 90 дни и след това да ми изтрият акаунта с аргумента, че не съм играл 90 дни.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Добро утро Джайро отново,

акаунтът ми беше приет и потвърден Сега получих съобщението, но се опитах да изтегля €500 и съм блокиран, какво мога да направя? file

Автоматичен превод:
Margarida88
преди 2 месеца

Питали ли сте защо транзакцията за теглене е блокирана, след като сте напълно потвърдени? 😔

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Добро утро Джайро отново,

акаунтът ми беше приет и потвърден Сега получих съобщението, но се опитах да изтегля €500 и съм блокиран, какво мога да направя? file

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Казиното каза ли ви също защо тегленето ви е блокирано, когато сте успешно потвърдени?

Определено бих го споменал и в жалбата , защото това е доста важна информация. Най-добре би било казиното да отговори и ние да разберем причината за тази ситуация.

Опитайте се да попитате, ако е възможно и да ме уведомите.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Добър вечер. Защото това е казино, което иска само да вземе пари.. Надявам се да получим справедливост.. лично аз, ако не получа справедливост, ще рекламирам във всички социални медии.. ако не е да платя нейната грешка за 1850 евро, което за мен е много но за тях нищо тогава искам да ги накажат примерно.. желая успех..

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Да, попитах, чакам имейл от поддръжката.


Автоматичен превод:
Anonymized534
преди 2 месеца

да

Изпратих имейл до поддръжката, искам да поговорим, не знам

Автоматичен превод:
Thomas3333
преди 2 месеца

С една дума АЛЧНОСТ!! мотивира ги, вие сте просто име, а не човек, който депозира, това е неприятна страна на някои интернет казина, регистрирани в Кюрасао, където няма истински правила и разпоредби, които да ги поддържат честни. Все още трябва да изчакате и да видите какво може да направи екипът тук, това е малка надежда.

Автоматичен превод:
Anonymized534
преди 2 месеца

Това е, което очакваме.. точно както казахте алчност! представете си предния ден, когато затворих първата сметка, загубих 1250 € всъщност това не са моите печалби, а малка част от загубите ми.. Аз съм играч и знам, че винаги губим, но не и това е нечестно и незаконно !! надяваме се на казино Гуру

Автоматичен превод:
Thomas3333
преди 2 месеца

Преди около 6 седмици написах статия тук, предвиждайки проблеми за клиентите да получат парите си поради количеството спам казино трафик, който получавах всеки ден. Казах, че има твърде много малки лошо лицензирани казина и недостатъчно клиенти, за да им осигурят всички печалби, от които се нуждаят, за да изпълнят задълженията си, когато става въпрос за изплащане на относително значителни суми пари. От публикацията, която виждам тук, изглежда, че става така. Те добре приемат депозити дори клиенти от ограничени държави. Все още се надявам да получите парите си или чрез директно плащане, или поради намесата на Casino Gurus. Преди беше фактът, че в дългосрочен план = КАЗИНОТО ВИНАГИ ЩЕ ПЕЧЕЛИ, сега има допълнителна опасност казиното да ВИ ОГРАБИ, така че моят съвет е, ако не сте Gamstop, намерете напълно лицензирано казино, където ако не успеят плащат, до което са принудени, както и да бъдат глобени или дори да загубят лиценза си.


Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Много хубаво и оптимистично съобщение.. Благодаря ви много и на всички от Casino Guru... Надяваме се да получим парите си по един или друг начин и хората да не играят в такива казина, ние го направихме, уцелихме го, надяваме се, че заслужаваме да бъдат включени в черен списък от нас и други клиенти..

Автоматичен превод:
Thomas3333
преди 2 месеца

За много акули няма достатъчно риба! Току-що изтрих и блокирах около 20 нови казина на моя текст и това е за по-малко от 10 дни, ако Rabona не ви плати и MI ще им даде 6 месеца заедно с всички останали измамни казина. Става твърде често срещано явление тук добрите хора да бъдат ограбени заради печалбите си. Прочетете за Jokabet и други тук, които се борят да получат плащане

Автоматичен превод:
Anonymized534
преди 2 месеца

Не разбрах съвсем MI какво е това? Искаме да получим това, което ни се полага, това е незаконно и те трябва да бъдат наказани.. радваме се, че ни помагате и сте близо до нас.. не могат просто да ни вземат парите и не знам как дълго ще отнеме случаят, за да получим парите от лошото казино, може ли екипът на Guru да ги убеди, така че да постигнем споразумение с въпросното казино, за да прекратим тази история, от която сме уморени и искаме да приключи? Може ли казино Guru или друг съответен орган да ги убеди да ни платят или ще бъдат глобени?? Това е душеунищожаващо и ние се нуждаем от нашите пари.. Благодаря ви много..

Автоматичен превод:
Thomas3333
преди 2 месеца

Имах предвид М за Маргарида. Само времето ще покаже дали и двамата ще получите плащане 🤞

Автоматичен превод:
Anonymized534
преди 2 месеца

Имаме ли надежда? Или напразно се борим за разбираемото?

Автоматичен превод:
Thomas3333
преди 2 месеца

Изчакайте сега, докато Casino Guru се свърже с тях, това е всичко, което можете да направите. Никога не съм печелил близо 5000 евро, това са големи пари и трябва да играе в ума на Magrigrada, както и вашите 1850 евро. от това конкретно казино и не можех да се отпусна, докато не беше в сметката ми. Освен ако не изплатят доброволно, ще трябва да продължите с живота си, докато има решение по един или друг начин.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Добър вечер. Защото това е казино, което иска само да вземе пари.. Надявам се да получим справедливост.. лично аз, ако не получа справедливост, ще рекламирам във всички социални медии.. ако не е да платя нейната грешка за 1850 евро, което за мен е много но за тях нищо тогава искам да ги накажат примерно.. желая успех..

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Също така твърдо вярвам, че всичко ще се реши справедливо. Видях, че вашата жалба ще бъде допълнително разгледана от Йозеф и предполагам, че ще се свържем с казиното и ще видим каква позиция ще заемат.

Желая ти късмет. ☘️

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Да, попитах, чакам имейл от поддръжката.


Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Добре, чудя се дали ще получите отговор. Ако го направите, не се колебайте да ми кажете какво сте открили, защото е много важно в тази ситуация.

Автоматичен превод:
1...7 8 9...13
Отидете на страницаот 13 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини