ФорумКазинаRabona Casino - обща дискусия

Rabona Casino - обща дискусия (страница 10)

преди 2 години от Radka
|
45351 преглеждания 343 отговора |
|
1...9 10 11...18
Thomas3333
преди 8 месеца

Все още трябва да изчакате жалбата да приключи и не се притеснявайте, нашият екип определено ще ви посъветва какво можете да направите, така че въпреки че знам, че сте му отделили достатъчно време, опитайте се да останете там и ние ще видя как ще стане.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Казиното е на този етап и сега е ред на казино Гуру.. Надявам се да получа справедливостта, която заслужавам.. благодаря.

Автоматичен превод:
Thomas3333
преди 7 месеца

Здравей, Йозеф ще ти даде всичко необходимо, когато отговори, и да, сега го чака.

Но от това, което прочетох, разбрах, че проблемът е, че сте отворили дублиран акаунт. Защо сте отворили друг, ако сте затворили единия акаунт няколко дни след откриването на другия? Това е нарушение на правилата във всяко казино, така че не ми се струва разумно. Нека да видим как го вижда нашият екип. 🤔

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Моя грешка от една страна затворих акаунта, но го затворих поради зависимост.. и след два дни отворих нов акаунт. Питам: защо, след като затворих един акаунт и отворих нов акаунт отново с моите реални данни, те не ме блокираха директно и ми позволиха да играя за 3 дни.. защо, когато направих депозита си, те го приеха и аз играх нормално и когато спечелих ме затвориха ; Двойна сметка се счита, когато имате две активни сметки, бях затворил една и отворих втора, дори и с Моите реални данни.. още един въпрос: ако продължа да губя и да правя депозити, ще затворят ли сметката ми? Отговарям ви утвърдително не.. така че тук говорим за незаконност в отговорната игра, когато играч има проблем и види в новата ми регистрация, че правя акаунт отново с реалните си данни, повтарям, че не трябва дори позволете ми да се регистрирам.. Искам да ми върнат трудно спечелените пари, защото имам нужда от тях за моето лечение за детоксикация от хазарта.. и casino rabona трябва да ми плати, защото това, което направиха, е голямо незаконно действие! И освен моите пари, може би трябва да предприемете допълнителни действия, за да накарате въпросното казино да бъде глобено и приведено в съответствие, знаете ли колко сериозно е това, което направиха?? Говорим за пристрастяване и отговорна игра.. няма по-незаконен акт от моя случай.. не говорим за грешка, говорим за углавно престъпление срещу човек, който има проблем.. всички мои данни, които съм дал to casino Guru са солидни документи и затова ще трябва да се оправдая.. сега, ако прочетете всичко, което ви пиша, мисля, че ще бъда разбран.. Благодаря ви предварително.

Автоматичен превод:
Thomas3333
преди 7 месеца

Точно това е проблемът с множеството акаунти, които пристрастените играчи са склонни да създават. Очевидно някой, който е пристрастен, просто не може да устои на желанието да играе, така че трябва да стигне по някакъв начин до казиното, въпреки затворената си преди това сметка.

Наистина разбирам тази ситуация. Честно казано, когато става въпрос за защита на играчите, казината са ограничени от тяхната платформа и софтуерни възможности.

Само си представете единствената „лична" подробност, която такава платформа сравнява с историята, е имейл адрес. В резултат на това ще можете да създадете колкото желаете акаунти, защото имейлът винаги трябва да е уникален. При такива обстоятелства всъщност няма значение дали използвате истинското си име и адрес.

И тъй като е общоизвестно, че е разрешен само един акаунт в казиното и използването на различни лични данни означава провал на KYC, ръководството на казиното може да смята, че всички възможности са покрити. За съжаление KYC обикновено идва след първоначалната заявка за теглене. Сметките не се разследват много по-рано, защото това е част от най-вероятно неизбежния KYC.

Така че, технически, има доста ограничено място за всеки пристрастяващ играч, което може да се почувства като капан, и ние се опитваме да обясняваме това на казината при всеки повод.

Съжалявам, че се борите с това състояние. Получавате ли подходящи грижи, моля? Как се чувстваш?



Автоматичен превод:
Radka
преди 7 месеца

Вероятно сте разбрали погрешно.. това е добре. Да, Йозеф ме защитава и те говореха с казиното. И се надявам да бъда оправдан.. може би не сте виждали цялата история, чатове и екранни снимки, не знам какво мислите, както и да е, казвам, че съм прав и казиното е незаконно, повтарям, никога не са питали да проверя данните си нито на първата сметка, нито на втората, и играех големи суми, така че кой е изневерил? Къде са допълнителните мерки за недопускане на пристрастени играчи при нова пререгистрация дори със същите данни?? За да видите по-добре какво чета и тогава да ми кажете дали греша или прав.. Надявам се да бъда оправдан и въпросното казино да бъде наказано

Автоматичен превод:
Thomas3333
преди 7 месеца

Мисля, че е твърде рано да се правят такива изводи кой е прав и кой крив. Ние сме администратори на форума и понякога не е възможно да прочетем всички съобщения или цялата жалба, защото би отнело много време. Радка току-що обясни как се работи в казината, когато играчите са пристрастени и какви са възможностите за повторно отваряне на сметка.

Видях обаче, че Йозеф отново зададе някои въпроси на казиното и ще видим накъде ще върви оттук нататък. Както винаги, всички се надяваме на справедлива сделка и справедлив резултат. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Благодаря ти много..

Автоматичен превод:
Thomas3333
преди 7 месеца

За нищо, споделяйте с нас, когато имате новини. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Разбира се, ще ви държа в течение за всяко развитие на моя случай.. това е, което вярвам в честната сделка!!

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Това, за което моля, е справедливост и щастлив край. Нуждая се от парите за моето лечение за рехабилитация от хазарт, оставил съм им хиляди евро и се надявам да ми ги възстановят с помощта на казино Гуру.. 🤗🤗

Автоматичен превод:
Thomas3333
преди 7 месеца

Не мога да го гарантирам, но нашият екип ще се опита да даде всичко от себе си. 😊☘️

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Знам и благодаря на целия екип, казино Гуру

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Хората от rabona лъжат и пишат в жалбата, че съм имал различен акаунт и ако трябва да се срамуват, предизвиквам ги да отворят цялата история и изпратих снимките на Гуру .. тя има всичко, което ще ми платят и всичко .. направиха грешка и ме приеха отново, в предишната сметка бях загубил 1250€ преди два дни и още колко хиляди евро.. Искам да бъда оправдан и се надявам заедно с екипа на Гуру да го постигнем ..

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Аз също чакам плащане на rabona от януари и те го удължиха до безкрайност, през първите седмици ми казаха да бъда търпелив, че имат много заявки и т.н. и след настояване ми казаха, че акаунтът ми трябва да бъде потвърден за да получа плащането, изпратих исканите документи и акаунтът ми остава неверифициран и те не плащат

Автоматичен превод:
1bazat
преди 7 месеца

Тъй като те са измамници и трябва да бъдат наказани..

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Хората от rabona лъжат и пишат в жалбата, че съм имал различен акаунт и ако трябва да се срамуват, предизвиквам ги да отворят цялата история и изпратих снимките на Гуру .. тя има всичко, което ще ми платят и всичко .. направиха грешка и ме приеха отново, в предишната сметка бях загубил 1250€ преди два дни и още колко хиляди евро.. Искам да бъда оправдан и се надявам заедно с екипа на Гуру да го постигнем ..

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Ще видим какво може да се направи в този случай и как нашият екип ще подходи. Трябва да имаме търпение, докато Йозеф стигне до него и ще видим. Все още няма да изпреварвам себе си.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Аз също чакам плащане на rabona от януари и те го удължиха до безкрайност, през първите седмици ми казаха да бъда търпелив, че имат много заявки и т.н. и след настояване ми казаха, че акаунтът ми трябва да бъде потвърден за да получа плащането, изпратих исканите документи и акаунтът ми остава неверифициран и те не плащат

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, но част от получаването на теглене ще бъде успешното потвърждение. Но имам чувството, че се правеше дълго време, честно казано.

Казиното каза ли ви защо все още не сте верифициран и какъв е проблемът с документите?

Виждам също, че имате открита жалба , така че съм сигурен, че нашият екип ще се опита да ви помогне във вашата ситуация.

Късмет. ☘️

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

изпратете доказателство за адрес, изпратете доказателство за самоличност, изпратете сертификат за собственост на моята банка, изпратете сертификат за собственост на моята карта, изпратете история на транзакциите на моята банка и сега ме искат история на транзакциите в PayPal, но никога не съм използвал PayPal за игра rabona, използвах картата само за да играя в rabona, изпратих и история на paypal, за да им покажа, че нямам какво да крия и всичко е законно, въпреки че мисля, че не трябваше да ги изпращам, ако никога не съм използвал paypal за игра в rabona и сега това, което се случва е, че не приема Paypal. Качих го 2 пъти и като вляза в страницата ми казва да изпратя историята на Paypal и не казват защо го отхвърлят и не верифицират акаунта или плащането също.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Подали ли сте жалба тук?

Автоматичен превод:
1...9 10 11...18
Отидете на страницаот 18 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини