Точно това е проблемът с множеството акаунти, които пристрастените играчи са склонни да създават. Очевидно някой, който е пристрастен, просто не може да устои на желанието да играе, така че трябва да стигне по някакъв начин до казиното, въпреки затворената си преди това сметка.
Наистина разбирам тази ситуация. Честно казано, когато става въпрос за защита на играчите, казината са ограничени от тяхната платформа и софтуерни възможности.
Само си представете единствената „лична" подробност, която такава платформа сравнява с историята, е имейл адрес. В резултат на това ще можете да създадете колкото желаете акаунти, защото имейлът винаги трябва да е уникален. При такива обстоятелства всъщност няма значение дали използвате истинското си име и адрес.
И тъй като е общоизвестно, че е разрешен само един акаунт в казиното и използването на различни лични данни означава провал на KYC, ръководството на казиното може да смята, че всички възможности са покрити. За съжаление KYC обикновено идва след първоначалната заявка за теглене. Сметките не се разследват много по-рано, защото това е част от най-вероятно неизбежния KYC.
Така че, технически, има доста ограничено място за всеки пристрастяващ играч, което може да се почувства като капан, и ние се опитваме да обясняваме това на казината при всеки повод.
Съжалявам, че се борите с това състояние. Получавате ли подходящи грижи, моля? Как се чувстваш?
This is exactly the problem with the multiple accounts addicted players tend to create. Obviously, someone addicted just can't resist the urge to play, so he must get to the casino somehow despite his previously closed account.
I truly understand this situation. Frankly, when it comes to players protection, casinos are limited by their platform and software capabilities.
Just imagine the only "personal" detail such a platform compares with the history is an email address. As a result, you will be able to create as many accounts as you like because the email must always be unique. Under such circumstances, it does not actually matter whether you use your real name and address.
And because it's common knowledge that only one casino account is permitted, and using different personal details means failing the KYC, casino management may think all possibilities are covered. Sadly, the KYC usually comes after the initial withdrawal request. Accounts are not much investigated earlier, because it's part of the most likely inevitable KYC.
So, technically, there is a pretty tight spot for each addictive player, which may feel like a trap, and we're trying to explain that to casinos on every occasion.
I'm sorry you're struggling with this condition. Are you receiving proper care, please? How are you holding up?
Автоматичен превод: