ФорумКазинаRabona Casino - обща дискусия

Rabona Casino - обща дискусия (страница 7)

преди 2 години от Radka
|
41110 преглеждания 327 отговора |
|
1...6 7 8...17
Добавете пост
Thomas3333
преди 8 месеца

Здравей. Това е хубаво за вас и благодаря за актуализацията. За съжаление нашият екип има много оплаквания, през които преминава всеки ден. Те трябва внимателно да проучат всеки от тях, за да осигурят цялата помощ, от която се нуждаят играчите. Надяваме се, че можете да разберете, че това е причината те не могат да отговарят всеки ден. Нека просто изчакаме и се надяваме на най-добър резултат, ще стискам палци.🤞

Автоматичен превод:
Romi
преди 8 месеца

Благодаря ви много. Вашата компания отговаря ли за казината, така че да говорят с тях, за да разрешат проблем? В противен случай може ли казиното да бъде глобено? Имам предвид независим компетентен орган, който помага на играчите?

Автоматичен превод:
Thomas3333
преди 8 месеца

Какво точно имате предвид под "отговорен"? 🤔 Не бих казал това, не. Нашият екип за оплаквания разговаря с представителите на всяко казино, за да разреши проблема, включен във всяка жалба. Казиното, всяко казино, всъщност може да бъде глобено, да. Това обаче е "работа" на лицензиращия орган на всяко казино и зависи от отклонението, бих казал, което са направили във всеки отделен случай. Ние, в Casino Guru, всъщност им даваме така наречените черни точки и след това те могат да намалят своя индекс на безопасност. Нашият екип за оплаквания, тук в Casino Guru, разрешава всички оплаквания и помага на играчите.

Надявам се, че сте получили всички необходими отговори, ако има нещо друго, което можем да направим, просто ни дръжте в течение.👌

Автоматичен превод:
Romi
преди 8 месеца

Благодаря ви за отговора, т.е. има ли някакъв шанс да бъда оправдан и да си получа парите?? Това е моят въпрос..

Автоматичен превод:
Thomas3333
преди 8 месеца

Тъй като не съм експерт, когато става въпрос за разрешаване на жалби, където нашият екип се занимава с разрешаването, а не аз, наистина не мога да ви дам пряк отговор на въпроса ви. Мога само да стискам палци 🤞 и да се надявам на най-добър резултат за вас.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Добър ден, играх на ротативки без бонуси и спечелих €5000, оттогава се опитвам да изтегля парите. Първо ми блокираха достъпа до играта и ми поискаха документи за верификация на профила ми, представих ги всички и те приеха. Проверката обаче отнема много време и все още е в очакване, което не ми позволява да играя или да тегля парите си. Говоря с асистентите в чата, които не решават нищо вместо мен, а само ми дават имейл адреса на екипа за поддръжка. Изпратих няколко имейла и нито един от тях не ми каза законовия срок за верификация на профила ми! Не е приемливо депозитът да се прави веднага и без проверка, а тегленията вече отнемат две седмици в процеса на проверка. Имам разпечатки на разговорите на асистентите и имейли, разменени с екипа за поддръжка, където дори ми казват, че няма краен срок за верификация на моя акаунт. Отивам до последната стъпка, за да получа парите си. Ще съм благодарен, ако ускорите процеса с тях.

Автоматичен превод:
Margarida88
преди 7 месеца

Аз страдам от същото и още по-лошо с това казино.. конфискуваха ми 1850€, дайте жалба тук във форума, аз направих същото и се надявам аз и вие да бъдем оправдани и въпросното казино да бъде наказано защото са незаконни.. Пожелавам ти успех..

Автоматичен превод:
Thomas3333
преди 7 месеца

Просто искам това, което ми се полага по право

Автоматичен превод:
Margarida88
преди 7 месеца

Така че трябва да го спечелите честно и честно!! Няма бонус права победа, която трябва да изплатят. Случаят на Томас е различен, той затвори акаунт и отвори друг, използвайки различен имейл и спечели. Казиното го оспорва, като заявява, че той е имал дублиран акаунт, който нарушава повечето казина t@cs . Все още се надявам, че той ще получи парите си, тъй като това означава много за него, но вие заслужавате да ви бъде платено директно, без да се заяждате от казиното.🤞

Автоматичен превод:
Anonymized534
преди 7 месеца

Очевидно това е различен случай от моя и тъй като се позовавате на моя случай, първият ми акаунт беше закрит, а след това на следващия ден направих нов акаунт, никога не съм играл с дублиран акаунт и предизвиквам казино rabona да го докаже. .Изпратих всичките си доказателства в жалбата си, включително екранни снимки. В новия си акаунт също съм поставил истинските си данни за регистрация, само имейлът и телефонният номер са различни, играя от около 6 месеца и никога не са ми искали проверка.. Питам: защо ми позволиха да направя нов сметка и приеме депозита ми и да не бъда блокиран? И когато спечелих, тогава ми затвориха акаунта? Втори въпрос, след като писах да ми затворят акаунта поради пристрастяване към хазарта, защо ме приеха отново, а не блокираха акаунта ми, сякаш трябва да ме защитят? Тук говорим за голяма незаконност, че освен че искам парите, които ми принадлежат, искам казиното да бъде наказано от компетентния независим орган по хазарта... Загубил съм хиляди евро и не е честно те да искат само спечелят, те трябва да плащат съответно на своите клиенти. .и още един въпрос: как позволяват на играчите да играят без проверка в продължение на месеци, което е сигурността, защото пристрастените може да играят или най-лошите нови деца, които са отговорната игра? Това е всичко от мен и се надявам и двамата да получим справедливост и въпросното казино да бъде наказано..

Автоматичен превод:
Anonymized534
преди 7 месеца

Ясно е, че наистина имам нужда от парите си и се надявам, че можете да ми помогнете, както досега в моя случай и ви благодаря много.. това е много важно казино Гуру за всички играчи, които имат подобни случаи..

Автоматичен превод:
Thomas3333
преди 7 месеца

Надявам се, че и за двама ви това са много пари, особено когато е толкова трудно да спечелите на първо място. Не бих искал да потискам духа ви по отношение на положителния резултат и за вас двамата, но някои от отзивите за Trust Pilot не рисуват Rabona в твърде положителна светлина, когато става въпрос за изплащане на значителни суми пари

Автоматичен превод:
Anonymized534
преди 7 месеца

Какво точно имаш предвид, че не разбирам, съжалявам, че не трябва да си получаваме парите? Не трябва ли да плащат за собствената си грешка?

Автоматичен превод:
Anonymized534
преди 7 месеца

Понеже мисля, че няма да ми платят, обръщам се към Гуруто, спечелих честно. Няма нередности по сметката ми, балансът ми е налице, просто процесът на проверка не е приключил, нито ми дават срок, дори ми приеха документите.

Автоматичен превод:
Anonymized534
преди 7 месеца

Казват, че ще платят... но нито едното, нито другото

Все пак преминах процеса на проверка на акаунта 😂💪🏾

Автоматичен превод:
Thomas3333
преди 7 месеца

Знаете ли какво е Trust Pilot? Това е потребителски уебсайт, където можете да прегледате повечето фирми, не само казината. Винаги чета отзиви там, както и тук, преди да се присъединя към някое казино. Известно е също така, че дава фалшиви положителни резултати, но отрицателните обикновено ви дават добро впечатление за честността на казиното. За съжаление Rabona получава някои лоши негативи, въпреки че повечето са от преди известно време. Надяваме се, че са изчистили действията си и ще ви бъде платено, но проблемът с казината, базирани в Кюрасао, е, че нямат реално управляващо тяло, което да ги държи под контрол. Успех и на двама ви

Автоматичен превод:
Margarida88
преди 7 месеца

Никога не съм бил помолен да проверявам и играех големи суми.. запазете спокойствие, бъдете търпеливи и ще бъдете оправдани, надявам се същото за мен..

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Casino Guru е на наша страна, подкрепя ни и чакаме развитието на нашите случаи.. това е просто лошо казино, което не трябва да съществува..

Автоматичен превод:
Anonymized534
преди 7 месеца

Да, прочетох някои отзиви, които казват, че не плащат, но видях и такива, които плащат. Нека почакаме

Автоматичен превод:
Margarida88
преди 7 месеца

Да, имайте търпение и се надявам да получим това, което заслужаваме.. Успех.. Дръжте ме в течение.

Автоматичен превод:
1...6 7 8...17
Отидете на страницаот 17 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини