Какво точно имате предвид под "отговорен"? 🤔 Не бих казал това, не. Нашият екип за оплаквания разговаря с представителите на всяко казино, за да разреши проблема, включен във всяка жалба. Казиното, всяко казино, всъщност може да бъде глобено, да. Това обаче е "работа" на лицензиращия орган на всяко казино и зависи от отклонението, бих казал, което са направили във всеки отделен случай. Ние, в Casino Guru, всъщност им даваме така наречените черни точки и след това те могат да намалят своя индекс на безопасност. Нашият екип за оплаквания, тук в Casino Guru, разрешава всички оплаквания и помага на играчите.
Надявам се, че сте получили всички необходими отговори, ако има нещо друго, което можем да направим, просто ни дръжте в течение.👌
What do you exactly mean by "responsible"? 🤔 I wouldn't say that, no. Our complaint team talks to the representatives of each casino, in order to solve the issue included in each complaint. The casino, each casino, can actually be fined, yes. This, though, is a "job" of the licensing authority of each casino and it depends of the aberrance, I would say, they have done in each case. We, in Casino Guru, actually give them, so called, black points, and they can lower their safety index, afterwards. Our complaint team, here in Casino Guru, is resolving all the complaints and helping the players.
I hope, you've got all the answers you needed, if there is something else we can do, just keep us posted.👌
Автоматичен превод: