ФорумКазинаRabona Casino - обща дискусия

Rabona Casino - обща дискусия (страница 7)

преди 2 години от Radka
|
32565 преглеждания 285 отговора |
|
1...6 7 8...16
Добавете пост
Romi
преди 6 месеца

Изпратих чатовете, те казаха, че ще ми платят всичките ми пари.. имам ли някакъв шанс да бъда оправдан??

Автоматичен превод:
Thomas3333
преди 6 месеца

Скъпи играч,

Моля, предоставете всички свързани екранни снимки и информация чрез жалбата ( използвайте тази връзка 👈). Това е просто форум, в който говорим за текущото събитие. Във форума не се случва решение, така че не можем просто да предположим какво ще се случи. Ако казиното потвърди, че сте получили парите, нямаме причина да не вярваме на това.

Надявам се, че разбирате.

Автоматичен превод:
Radka
преди 6 месеца

Не мога да ги пратя и не знам защо..

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца

Изпратих всичко там, където ми каза сега да чакам има ли надежда? Или надеждата ми е загубена завинаги?

Автоматичен превод:
Radka
преди 6 месеца

Изпратих всичко, където ми казахте в жалбата ми

Автоматичен превод:
Radka
преди 6 месеца

Добър вечер. Кога ще получа актуална информация за моя случай? Изпратих екранните снимки на страницата, където съм направил оплакването..

Автоматичен превод:
Thomas3333
преди 6 месеца

Здравейте. Браво, че актуализирахте нашия екип за оплаквания. 👌 Сега виждам, че е ваш ред да отговорите на още няколко въпроса, за да продължите по-нататък. Моля, направете го тук 👈 и ще видим как ще се развие случаят.

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца

Добър вечер. Казусът ми е отворен и отговарям на всичко, което питат в жалбата, само не мога да разбера защо минават толкова дни без отговор? Жалбата ми към казиното в процес ли е на разследване? Има ли някакъв шанс да си върна печалбата?

Автоматичен превод:
Thomas3333
преди 6 месеца

Здравей. Това е хубаво за вас и благодаря за актуализацията. За съжаление нашият екип има много оплаквания, през които преминава всеки ден. Те трябва внимателно да проучат всеки от тях, за да осигурят цялата помощ, от която се нуждаят играчите. Надяваме се, че можете да разберете, че това е причината те не могат да отговарят всеки ден. Нека просто изчакаме и се надяваме на най-добър резултат, ще стискам палци.🤞

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца

Благодаря ви много. Вашата компания отговаря ли за казината, така че да говорят с тях, за да разрешат проблем? В противен случай може ли казиното да бъде глобено? Имам предвид независим компетентен орган, който помага на играчите?

Автоматичен превод:
Thomas3333
преди 6 месеца

Какво точно имате предвид под "отговорен"? 🤔 Не бих казал това, не. Нашият екип за оплаквания разговаря с представителите на всяко казино, за да разреши проблема, включен във всяка жалба. Казиното, всяко казино, всъщност може да бъде глобено, да. Това обаче е "работа" на лицензиращия орган на всяко казино и зависи от отклонението, бих казал, което са направили във всеки отделен случай. Ние, в Casino Guru, всъщност им даваме така наречените черни точки и след това те могат да намалят своя индекс на безопасност. Нашият екип за оплаквания, тук в Casino Guru, разрешава всички оплаквания и помага на играчите.

Надявам се, че сте получили всички необходими отговори, ако има нещо друго, което можем да направим, просто ни дръжте в течение.👌

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца

Благодаря ви за отговора, т.е. има ли някакъв шанс да бъда оправдан и да си получа парите?? Това е моят въпрос..

Автоматичен превод:
Thomas3333
преди 6 месеца

Тъй като не съм експерт, когато става въпрос за разрешаване на жалби, където нашият екип се занимава с разрешаването, а не аз, наистина не мога да ви дам пряк отговор на въпроса ви. Мога само да стискам палци 🤞 и да се надявам на най-добър резултат за вас.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Добър ден, играх на ротативки без бонуси и спечелих €5000, оттогава се опитвам да изтегля парите. Първо ми блокираха достъпа до играта и ми поискаха документи за верификация на профила ми, представих ги всички и те приеха. Проверката обаче отнема много време и все още е в очакване, което не ми позволява да играя или да тегля парите си. Говоря с асистентите в чата, които не решават нищо вместо мен, а само ми дават имейл адреса на екипа за поддръжка. Изпратих няколко имейла и нито един от тях не ми каза законовия срок за верификация на профила ми! Не е приемливо депозитът да се прави веднага и без проверка, а тегленията вече отнемат две седмици в процеса на проверка. Имам разпечатки на разговорите на асистентите и имейли, разменени с екипа за поддръжка, където дори ми казват, че няма краен срок за верификация на моя акаунт. Отивам до последната стъпка, за да получа парите си. Ще съм благодарен, ако ускорите процеса с тях.

Автоматичен превод:
Margarida88
преди 6 месеца

Аз страдам от същото и още по-лошо с това казино.. конфискуваха ми 1850€, дайте жалба тук във форума, аз направих същото и се надявам аз и вие да бъдем оправдани и въпросното казино да бъде наказано защото са незаконни.. Пожелавам ти успех..

Автоматичен превод:
Thomas3333
преди 6 месеца

Просто искам това, което ми се полага по право

Автоматичен превод:
Margarida88
преди 6 месеца

Така че трябва да го спечелите честно и честно!! Няма бонус права победа, която трябва да изплатят. Случаят на Томас е различен, той затвори акаунт и отвори друг, използвайки различен имейл и спечели. Казиното го оспорва, като заявява, че той е имал дублиран акаунт, който нарушава повечето казина t@cs . Все още се надявам, че той ще получи парите си, тъй като това означава много за него, но вие заслужавате да ви бъде платено директно, без да се заяждате от казиното.🤞

Автоматичен превод:
Anonymized534
преди 6 месеца

Очевидно това е различен случай от моя и тъй като се позовавате на моя случай, първият ми акаунт беше закрит, а след това на следващия ден направих нов акаунт, никога не съм играл с дублиран акаунт и предизвиквам казино rabona да го докаже. .Изпратих всичките си доказателства в жалбата си, включително екранни снимки. В новия си акаунт също съм поставил истинските си данни за регистрация, само имейлът и телефонният номер са различни, играя от около 6 месеца и никога не са ми искали проверка.. Питам: защо ми позволиха да направя нов сметка и приеме депозита ми и да не бъда блокиран? И когато спечелих, тогава ми затвориха акаунта? Втори въпрос, след като писах да ми затворят акаунта поради пристрастяване към хазарта, защо ме приеха отново, а не блокираха акаунта ми, сякаш трябва да ме защитят? Тук говорим за голяма незаконност, че освен че искам парите, които ми принадлежат, искам казиното да бъде наказано от компетентния независим орган по хазарта... Загубил съм хиляди евро и не е честно те да искат само спечелят, те трябва да плащат съответно на своите клиенти. .и още един въпрос: как позволяват на играчите да играят без проверка в продължение на месеци, което е сигурността, защото пристрастените може да играят или най-лошите нови деца, които са отговорната игра? Това е всичко от мен и се надявам и двамата да получим справедливост и въпросното казино да бъде наказано..

Автоматичен превод:
Публикация на Thomas3333 е изтрит
Anonymized534
преди 6 месеца

Ясно е, че наистина имам нужда от парите си и се надявам, че можете да ми помогнете, както досега в моя случай и ви благодаря много.. това е много важно казино Гуру за всички играчи, които имат подобни случаи..

Автоматичен превод:
1...6 7 8...16
Отидете на страницаот 16 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини