НачалоФорумКазинаRabona Casino - обща дискусия

Rabona Casino - обща дискусия (страница 6)

121 909 преглеждания 527 отговора |
преди 3 години
|
1...5 6 7...27
Добавете пост
Anonymized534
преди 1 година

Прекъснах 150 дни въздържание.. пак няма значение от началото и няма да го прекъсвам отново с нищо. Искам да живея свободен без зависимости

Автоматичен превод:
Thomas3333
преди 1 година

Точно и пристрастяващо е. Играя от 5 години, сега загубих цяло състояние!! Преди да започна да играя в онлайн казина и сега съм на 64, никога не бих сложил евро в слот машина. Просто се отказах да гледам телевизия и не работех

Автоматичен превод:
преди 1 година

След като ме приеха да открия нова сметка и да приема депозита, тогава какъв е проблемът и как се нарича дублираща се сметка? Двоен акаунт се счита, когато имате два активни акаунта.m

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте. Бих казал, че Найджъл го обобщи добре и ако искате допълнително обяснение, не се колебайте да попитате. Засега според мен вероятно би било най-добре да изчакаме и да видим какво ще постигне нашият екип за жалби. Вероятно е по-добре, отколкото да правите спекулации.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 година

Не знам как работи екипът за оплаквания. Той говори с казиното и те се опитват да намерят решение?? За първи път ми се случва!!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Прекъснах 150 дни въздържание.. пак няма значение от началото и няма да го прекъсвам отново с нищо. Искам да живея свободен без зависимости

Автоматичен превод:
преди 1 година

Попаднах на темата ви тук 👈, така че може би ще е по-добре да пиша за други въпроси, а не директно за казино Rabona, там, така че другите играчи да не се объркат в тази официална тема. Би ли било възможно 🙏?

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 година

Какво трябва да направя?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не знам как работи екипът за оплаквания. Той говори с казиното и те се опитват да намерят решение?? За първи път ми се случва!!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Хей. Мога да се опитам да ви помогна, за да разберете по-добре как работи нашият екип за оплаквания. След като бъде подадена жалба от играча, екипът ще започне да „разследва", както бих могъл да го нарека. Първо се опитват да го решат дори без да се свързват с казиното, правят всичко възможно, а по-късно, ако е необходимо, се опитват да се свържат с конкретното казино. Не винаги е лесно, но те винаги правят всичко възможно, за да разрешат жалбата. По време на целия този процес екипът по оплакване комуникира с играча относно стъпките, които прави, и го/я информира за цялата нова информация, която е събрал.

Може ли това обяснение да изясни малко нещата за това как работи нашият екип за оплаквания, какво ще кажете?


Автоматичен превод:
Romi
преди 1 година

Да, сега напълно разбирам какво имате предвид, затова отговорът на жалбата и жалбата ми предстои.. благодаря ви, каквото и да се случи в развитието на моя случай..🙏🙏🙏

Автоматичен превод:
преди 1 година

Какво трябва да направя?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Хей, съжалявам, че ви обърквам. Просто исках да кажа, че тъй като имате другата тема, би било по-добре да обсъждаме някои лични въпроси, ако мога да ги нарека така, там. Само предложение, нищо друго.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 година

filefilefilefilefile

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 година

Изпратих ви скрийншотове, че ще ми дадат всичките пари

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 година

file

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 година

Изпратих чатовете, те казаха, че ще ми платят всичките ми пари.. имам ли някакъв шанс да бъда оправдан??

Автоматичен превод:
Thomas3333
преди 1 година

Скъпи играч,

Моля, предоставете всички свързани екранни снимки и информация чрез жалбата ( използвайте тази връзка 👈). Това е просто форум, в който говорим за текущото събитие. Във форума не се случва решение, така че не можем просто да предположим какво ще се случи. Ако казиното потвърди, че сте получили парите, нямаме причина да не вярваме на това.

Надявам се, че разбирате.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Не мога да ги пратя и не знам защо..

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 година

Изпратих всичко там, където ми каза сега да чакам има ли надежда? Или надеждата ми е загубена завинаги?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Изпратих всичко, където ми казахте в жалбата ми

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Добър вечер. Кога ще получа актуална информация за моя случай? Изпратих екранните снимки на страницата, където съм направил оплакването..

Автоматичен превод:
Thomas3333
преди 1 година

Здравейте. Браво, че актуализирахте нашия екип за оплаквания. 👌 Сега виждам, че е ваш ред да отговорите на още няколко въпроса, за да продължите по-нататък. Моля, направете го тук 👈 и ще видим как ще се развие случаят.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 година

Добър вечер. Казусът ми е отворен и отговарям на всичко, което питат в жалбата, само не мога да разбера защо минават толкова дни без отговор? Жалбата ми към казиното в процес ли е на разследване? Има ли някакъв шанс да си върна печалбата?

Автоматичен превод:
1...5 6 7...27
Отидете на страницаот 27 страници

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини