ФорумКазинаRabona Casino - обща дискусия

Rabona Casino - обща дискусия (страница 6)

преди 2 години от Radka
|
45233 преглеждания 343 отговора |
|
1...5 6 7...18
Anonymized534
преди 9 месеца

Прекъснах 150 дни въздържание.. пак няма значение от началото и няма да го прекъсвам отново с нищо. Искам да живея свободен без зависимости

Автоматичен превод:
Thomas3333
преди 9 месеца

Точно и пристрастяващо е. Играя от 5 години, сега загубих цяло състояние!! Преди да започна да играя в онлайн казина и сега съм на 64, никога не бих сложил евро в слот машина. Просто се отказах да гледам телевизия и не работех

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

След като ме приеха да открия нова сметка и да приема депозита, тогава какъв е проблемът и как се нарича дублираща се сметка? Двоен акаунт се счита, когато имате два активни акаунта.m

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте. Бих казал, че Найджъл го обобщи добре и ако искате допълнително обяснение, не се колебайте да попитате. Засега според мен вероятно би било най-добре да изчакаме и да видим какво ще постигне нашият екип за жалби. Вероятно е по-добре, отколкото да правите спекулации.

Автоматичен превод:
Romi
преди 9 месеца

Не знам как работи екипът за оплаквания. Той говори с казиното и те се опитват да намерят решение?? За първи път ми се случва!!

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Прекъснах 150 дни въздържание.. пак няма значение от началото и няма да го прекъсвам отново с нищо. Искам да живея свободен без зависимости

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Попаднах на темата ви тук 👈, така че може би ще е по-добре да пиша за други въпроси, а не директно за казино Rabona, там, така че другите играчи да не се объркат в тази официална тема. Би ли било възможно 🙏?

Автоматичен превод:
Romi
преди 9 месеца

Какво трябва да направя?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Не знам как работи екипът за оплаквания. Той говори с казиното и те се опитват да намерят решение?? За първи път ми се случва!!

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Хей. Мога да се опитам да ви помогна, за да разберете по-добре как работи нашият екип за оплаквания. След като бъде подадена жалба от играча, екипът ще започне да „разследва", както бих могъл да го нарека. Първо се опитват да го решат дори без да се свързват с казиното, правят всичко възможно, а по-късно, ако е необходимо, се опитват да се свържат с конкретното казино. Не винаги е лесно, но те винаги правят всичко възможно, за да разрешат жалбата. По време на целия този процес екипът по оплакване комуникира с играча относно стъпките, които прави, и го/я информира за цялата нова информация, която е събрал.

Може ли това обяснение да изясни малко нещата за това как работи нашият екип за оплаквания, какво ще кажете?


Автоматичен превод:
Romi
преди 9 месеца

Да, сега напълно разбирам какво имате предвид, затова отговорът на жалбата и жалбата ми предстои.. благодаря ви, каквото и да се случи в развитието на моя случай..🙏🙏🙏

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Какво трябва да направя?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Хей, съжалявам, че ви обърквам. Просто исках да кажа, че тъй като имате другата тема, би било по-добре да обсъждаме някои лични въпроси, ако мога да ги нарека така, там. Само предложение, нищо друго.

Автоматичен превод:
Romi
преди 9 месеца

filefilefilefilefile

Автоматичен превод:
Romi
преди 9 месеца

Изпратих ви скрийншотове, че ще ми дадат всичките пари

Автоматичен превод:
Romi
преди 9 месеца

file

Автоматичен превод:
Romi
преди 9 месеца

Изпратих чатовете, те казаха, че ще ми платят всичките ми пари.. имам ли някакъв шанс да бъда оправдан??

Автоматичен превод:
Thomas3333
преди 9 месеца

Скъпи играч,

Моля, предоставете всички свързани екранни снимки и информация чрез жалбата ( използвайте тази връзка 👈). Това е просто форум, в който говорим за текущото събитие. Във форума не се случва решение, така че не можем просто да предположим какво ще се случи. Ако казиното потвърди, че сте получили парите, нямаме причина да не вярваме на това.

Надявам се, че разбирате.

Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

Не мога да ги пратя и не знам защо..

Автоматичен превод:
Romi
преди 9 месеца

Изпратих всичко там, където ми каза сега да чакам има ли надежда? Или надеждата ми е загубена завинаги?

Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

Изпратих всичко, където ми казахте в жалбата ми

Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

Добър вечер. Кога ще получа актуална информация за моя случай? Изпратих екранните снимки на страницата, където съм направил оплакването..

Автоматичен превод:
Thomas3333
преди 9 месеца

Здравейте. Браво, че актуализирахте нашия екип за оплаквания. 👌 Сега виждам, че е ваш ред да отговорите на още няколко въпроса, за да продължите по-нататък. Моля, направете го тук 👈 и ще видим как ще се развие случаят.

Автоматичен превод:
Romi
преди 8 месеца

Добър вечер. Казусът ми е отворен и отговарям на всичко, което питат в жалбата, само не мога да разбера защо минават толкова дни без отговор? Жалбата ми към казиното в процес ли е на разследване? Има ли някакъв шанс да си върна печалбата?

Автоматичен превод:
1...5 6 7...18
Отидете на страницаот 18 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини