НачалоФорумКазинаRabona Casino - обща дискусия

Rabona Casino - обща дискусия (страница 26)

121 699 преглеждания 527 отговора |
преди 3 години
|
1...25 26 27
Добавете пост
Jaro
преди 1 месец

Благодаря ти, Яро, за разяснението.

Сега разбирам, че казиното все още не е било поканено на дискусията.

Ще изчакам Томас и екипът да продължат напред, преди да добавя още актуализации.


Моля, потвърдете дали всички мои изпратени материали (правното уведомление, видеоклиповете и логовете на чата) са получени и са видими от ваша страна.

След като казиното бъде официално поканено, ще съдействам напълно.


Искрено се надявам процесът да продължи напред тази седмица, за да може случаят най-накрая да бъде преразгледан и решен.

Тази ситуация беше емоционално изтощителна, но оставам търпелив и ангажиран с пълно сътрудничество с екипа на Casino.Guru.


Благодаря отново за подкрепата и отделеното време.

— Абдула Алмалки


Автоматичен превод:
Abm91
преди 1 месец

От това, което видях, всичко би трябвало да е видимо. Изпратихте много и тъй като оплакването ви не е единственото, трябва да бъдете търпеливи.

От друга страна, по-добре е, отколкото да нямаш нищо. Изчакай Томас да отговори и след това отговори на въпросите му.

Твърдо вярвам, че ще се получи добре и ще ти стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Имам нужда от помощ с оплакването ми до Rabona. Можете ли да ми помогнете?


Много ти благодаря.

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Здравейте! Знам, че това не е правилното място, но имам нужда от вашата помощ с оплакването ми. Благодаря ви и се извинявам за причиненото неудобство.

Автоматичен превод:
Apenson
преди 4 седмици

За съжаление, не открих подадена жалба във вашия акаунт, така че бихте ли могли да опишете какъв проблем имате там?

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Здравейте. Благодаря ви за отговора.


Жалбата ми е срещу Rabona. Когато имах баланс от €7 900, реших да изпратя имейл, за да огранича залозите си до €5. Те игнорираха искането ми и впоследствие загубих всичките си пари (с изключение на €1 000, които бяха изтеглени). Следователно те пренебрегнаха решението ми да огранича хазарта си. Претендирам парите, които загубих, след като поисках лимита. Смятам, че в този момент е трябвало да ме защитят, тъй като поисках да огранича хазарта си.

Имам скрийншотове и имейла с искане за ограничението. Също така имам няколко комуникации с Рабона.

Благодаря предварително,

Автоматичен превод:
Apenson
преди 3 седмици

Здравейте, проверих системата отново и разбрах, че и двата ви опита за оплакване са се провалили. Очаквам да сте получили обяснението на колегата ми по този въпрос.

Намерихте ли го, моля?

От любопитство, можете ли да ми кажете дали това казино предлага тези ограничения за залози в своите правила и условия? Защото, ако не, се опасявам, че това може да е основният проблем.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Разбирам, че като мярка за отговорен хазарт, потребителите имат право да ограничат залозите си. Оплакването ми е, че не са уважили правото ми на отговорен хазарт. След това те затвориха акаунта ми, въпреки че бях го поискал два дни по-рано. Благодаря отново.

Автоматичен превод:
Apenson
преди 3 седмици

Разбирам. Затова повтарям въпроса си:

Можете ли да ми кажете дали това казино предлага тези ограничения за залози в своите правила и условия?

Защото, ако това не е в правилата, казиното не може да го предостави, независимо какъв текст им изпратите.

Наистина не искам да бъда лош, но тези „права", които спомена, работят и в двете посоки. Може би от друга гледна точка те са уважили опасенията ти и затова са затворили акаунта ти.


Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Благодаря за отговора. Разбирам какво имаш предвид.

Оплакването ми не се основава на това, че казиното има „лимити за залагане" в Общите условия, а на това, че Rabona предлага инструменти за отговорна игра, включително ръчен контрол, когато потребител поиска да ограничи активността си.

Поисках ясна политика за отговорно хазартно поведение. Казиното я игнорира и ми позволи да продължа да играя хазарт и да губя, преди да затворя сметката си дни по-късно. Това е основният проблем.

Независимо дали даден вид ограничение буквално фигурира в Общите условия, казиното има задължението да защити играча, когато той изрази загриженост относно поведението му.

Оплакването ми е, че Рабона не е приложила никакви защитни мерки след изричното ми искане.

Автоматичен превод:
Apenson
преди 3 седмици

Благодаря ти отново; сега мога да разбера какво казваш много по-добре.

Можете ли да опишете какви отговорни инструменти предлага това казино според условията си и как екипът за поддръжка или чатът е общувал с вас относно задаването на възможните опции и лимити?

Вярвам, че това е пряко свързано с частта, в която казвате, че не са ви помогнали.

Също така смятам, че е изключително важно да разберете какво всъщност предлага казиното, как конкретно сте поискали помощ и какъв е бил резултатът.

Такъв общ преглед може да послужи като пример за това как работи в това конкретно казино и да спести на други евентуални усложнения.


Автоматичен превод:
Apenson
преди 3 седмици

Брато, какво се случи? Става ли въпрос за депозити или тегления? Имах добър период и се надявам да продължи така.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Според общите условия на Rabona, казиното твърди, че разполага с инструменти за отговорна игра, включително ръчни ограничения, прилагани от екипа му, когато играчът поиска това.

Използвах точно тази система: попитах поддръжката по имейл за ясна мярка за ограничаване на залозите като защита, обяснявайки, че ми е необходима, за да контролирам поведението си.

Казиното получи заявката ми, но не наложи никакви ограничения. Не ми предложиха никакви алтернативи, нито предоставиха ефективни инструменти. Просто игнорираха заявката, докато не затворих акаунта си няколко дни по-късно.

Това е основният момент: Rabona не приложи никакви защитни мерки, дори когато изрично ги поисках, което показва, че инструментите им за отговорна игра не работят на практика.

Резултатът беше, че все още можех да залагам свободно, въпреки че бях поискал друго. Точно това причини проблема.

Благодаря отново,

Автоматичен превод:
Apenson
преди 3 седмици

Добре, само един въпрос: какви конкретни инструменти са споменати в правилата, моля?

Защото сега отново споменавате залози, докато преди това казахте: „Оплакването ми не се основава на това, че казиното има „лимити за залагане" в Общите условия, а на това, че Rabona предлага инструменти за отговорна игра, включително ръчен контрол, когато потребител поиска да ограничи активността си."

Ще се опитам да го кажа просто: поискахте ли конкретно опциите, посочени в правилата, или поискахте нещо, което не е посочено в правилата, моля?

Вярвам, че обясних необходимостта от конкретна информация и от двете страни, така че ако ще продължаваме по този начин, моля, предоставете скрийншотове. Какво поискахте, какво ви казаха от казиното. Това наистина би могло да ни помогне и на двама ни да избегнем недоразумения.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

filefilefilefilefile

На 27 октомври в 18:42 ч. изпратих имейл до Rabona, с който изрично поисках максимален лимит за залагане от 5 евро на залог. Този инструмент НЕ е нещо измислено или извън техните правила: той е част от политиките за отговорна игра, които Rabona твърди, че предлага на своите потребители.

Въпреки ясното ми искане, ограничението не беше приложено и аз успях да продължа да залагам без никакви ограничения. Това представлява явен провал в прилагането на мерките им за защита на играчите.

Твърдението ми се основава единствено на следния факт:

Поисках специфично ограничение, което операторът предлага и е длъжен да прилага, но Rabona не го активира и ми позволи да продължа да залагам.

Поради тази причина искам възстановяване на съществуващия баланс от момента, в който изпратих искането за ограничение, който възлиза на 7 983,03 евро, минус изтеглените 1 000 евро, което прави общо 6 893,03 евро.


Благодаря отново,


Автоматичен превод:
Apenson
преди 3 седмици

Разбирам, благодаря.

Можете ли да уточните къде Rabona Casino предоставя инструмент, който позволява на потребителите да ограничат най-добрите си залози до определена сума?

Това би ни позволило да видим цялостната картина, тъй като тези екранни снимки са от комуникацията относно официалното ви оплакване или ограничението на залозите, а не от дискусията за инструмента за по-безопасно хазартно развитие. Единственото нещо, което все още виждам свързано с вашето твърдение, е имейлът, който изпратихте до поддръжката.

Разбирам, че може да виждате нещата по различен начин; въпреки това, докато играчите не поискат закриване на акаунт поради хазартна зависимост, е основно тяхна отговорност да играят отговорно.

Следователно съм убеден, че това е причината жалбите ви да бъдат отхвърлени, въпреки че бих искал да съм сигурен.

Редактирано
Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Здравей отново,


Не намерих къде е посочено това. Във всеки случай, смятам, че попада в обхвата на защитата на потребителите.


От друга страна, искам да подам жалба и срещу Rabona, защото маскира транзакциите си, като свързва MCC с такъв, който няма нищо общо с крайната дестинация (залаганията). Имам доказателство за това: транзакциите към незаконни сайтове за залагания в Испания, като Rabona, никога не биха могли да бъдат завършени, а Rabona знае това и маскира MCC, за да избегне блокиране.

Автоматичен превод:
Apenson
преди 2 седмици

Ами, „защита на потребителите" е общ термин. Затова е силно препоръчително да спазвате правилата на казиното на първо място, особено в случай че се чувствате уязвими към хазарта.

Казината могат да предлагат само процедурите, които са посочили в условията си, и е много опасно да се предполага друго.

Моля, винаги четете внимателно условията. Уязвимите играчи трябва да бъдат много внимателни относно казината, тъй като отговорните инструменти не са гарантирани от всеки оператор; опциите трябва да отразяват правилата.

MCC кодовете, разбира се, са различен въпрос и се надявам, че съответният орган ще отговори на вашето запитване. Според мен обаче глобалната ситуация с доставчиците на плащания от трети страни за местно нелицензирани казина не е в полза на пристрастените играчи. 🙁


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 седмици

Сметката ми не беше затворена, докато не загубих всичките си пари. Имам нужда от представител на Rabona, който да дойде на форума и да изясни ситуацията ми.


Благодаря отново.

Автоматичен превод:
Apenson
преди 2 седмици

Здравейте, разбирам, че имате свои собствени очаквания по този въпрос; вярвам обаче, че реалността е различна.

Според мен е разумно да използвате всички знания, които можете да получите, за да избегнете подобна ситуация.

Моля, прочетете предишните ми отговори, за да сте малко по-безопасни. Ако чувствате компулсивност, направете всичко възможно, за да избягвате хазарта.

За съжаление, няма такъв представител в тази тема или по принцип във форума.

Това не е опция, съжалявам.

Автоматичен превод:
1...25 26 27
Отидете на страницаот 27 страници

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини