НачалоФорумКазинаRabona Casino - обща дискусия

Rabona Casino - обща дискусия (страница 25)

121 825 преглеждания 527 отговора |
преди 3 години
|
1...24 25 2627
Добавете пост
преди 6 месеца

Здравей, Радка, благодаря, направих го... можеш ли да потвърдиш получаването на жалбата? Какви са следващите стъпки?

Извинявам се за въпросите, но за първи път моля за помощ тук и не знам как става.


Благодаря ти много

Автоматичен превод:
vesnadragcevic81
преди 6 месеца

Здравейте, няма никакъв проблем, не се притеснявайте.

Виждам подадената заявка и след като бъде прегледана и одобрена, можете да я следите в профила си. Може да ви е от полза: https://casino.guru/profile-complaints/718809/vesnadragcevic81

Освен това ще получавате известие всеки път, когато трябва да отговорите.

Моля, първо се пригответе за няколко въпроса. Нещо като церемония по откриването. 🙂

Накратко, жалбата започва с установяване на случилото се, след което се събират доказателства и подробности от играча. След като въпросът е достатъчно ясен, медиаторът ще се опита да намери най-добрия начин на действие, което може да означава и че представителят на казиното ще бъде поканен да се присъедини към жалбата.

Може да звучи сложно, но всъщност е лесно за управление. Ако се чувствате объркани, винаги можете да попитате за съвет лицето, обработващо жалби/медиатор, или ако желаете, винаги можете да опитате с администраторите на форума. 🙂


Моля, уведомете ме, ако това кратко описание е повлияло на нещо друго, което бихте искали да знаете. Ще бъда наоколо поне днес.


Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Благодаря, Радка, за помощта 🙂 Сега чакам събитията 🙂 Приятен ден.


Весна

Автоматичен превод:
vesnadragcevic81
преди 6 месеца

Благодаря ти, Весна.

С малко късмет, нещата в крайна сметка ще се обърнат във ваша полза.

Надявам се денят ти да е добър!

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Добро утро, най-накрая получих тегленето. Благодаря на всички за любезността и бързината, с които ми отговорихте.

Проблемът е решен :)

Автоматичен превод:
vesnadragcevic81
преди 6 месеца

Чудесна новина, радвам се, че получи парите и можеш да им се наслаждаваш сега. Мислите ли, че все още ще играете в казиното след това забавяне?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

да, разбира се 🙂

Автоматичен превод:
vesnadragcevic81
преди 6 месеца

Така че, кажете ми, когато имате още опит. Надявам се, че ще бъде малко по-приятно. 😀

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравей,


Играех в сайта на Rabona (soorts betting) и искам да изтегля пари в размер на 186 евро. Първият ми депозит беше чрез крипто, така че искам да изтегля в същия крипто портфейл и същата крипто мрежа, от която съм депозирал.

Заявката ми за теглене беше създадена на 28.07.2025 г., можете ли да ми кажете, че е нормално да отнеме толкова време, за да получа парите и тегленето да бъде одобрено?


Благодаря за всичко.

Автоматичен превод:
smetalo1
преди 4 месеца

Вярвам, че трябва да получите информацията от поддръжката на казиното относно тегленето си.

Опитахте ли се да се свържете с тях?

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Да, опитах няколко пъти. И ето, днес получих парите. Благодаря за отговора.



Автоматичен превод:
smetalo1
преди 4 месеца

Поздравления! Разбрах, че не си получил много подробности за причината за такова забавяне; прав ли съм?

Бих казал, че това е доста горчив вкус, макар че се радвам, че можеш да го оставиш зад гърба си.

Въз основа на вашия опит, това казино/букмейкър като цяло подходящо ли е за вас?


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Може ли някой да ми каже защо теглих на 21-ви от гняв? Те одобриха тегленето, но все още не виждам никакви пари в сметката или нещо подобно? Трябва ли да е мигновено след одобрението?

Редактирано
Автоматичен превод:
waltero
преди 3 месеца

Здравей,

Опитахте ли се да се свържете с казиното? Според мен, те би трябвало да имат точно точния отговор на това. Ние тук, от друга страна, можем само да гадаем.

Вероятно съм пропуснал частта за това, че някой е ядосан. Според теб това играе ли някаква роля в тази ситуация? Може би не.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте, аз съм Кевин Кинтерос.

От известно време залагам на Rabona и нямам проблеми с депозирането, но имах някои проблеми с тегленето... Това е катастрофа.

Първия и единствен път, когато успях да изтегля, нямаше проблем, парите пристигнаха веднага, но когато се опитах да изтегля 400 000 чилийски песос тези дни, те многократно отмениха тегленията, с причината, че моята банка ги отменя, което е невярно... Свързах се с банката си и те ми казаха, че няма проблем, тъй като не се намесват в превода, който правят.

Поддръжката си противоречи и всяка дава различен отговор, до днес ми казаха, че ще направят процеса ръчно, за да няма „бъгове". Трябва да се свържат с мен в рамките на 24 до 48 часа, за да видят начина на плащане.

Надявам се, че ще се получи. Ако не, имам нужда от вашата помощ, за да се справя или да задам въпроси по този въпрос, тъй като е много обезпокоително, че не мога да тегля пари, които спечелих законно.

Ще съм ви много благодарен, ако можете да ми помогнете с това, тъй като очевидно имам нужда от парите си, а те не правят това, което трябва.

Автоматичен превод:
1991_k
преди 3 месеца

Добре, значи сега чакате да видите дали ще ви помогнат да направите тегленето ръчно и да ви го изпратят? Какъв метод на плащане избрахте?

Опитахте ли да попитате дали друг метод на плащане може да е по-подходящ?

Ако нищо не се случи, даваме на казината 14 дни да извършат тегленето, след което ще се опитаме да помогнем, ако нищо не се промени.

Но се надявам, че ако въведат тегленето ръчно, то ще мине и ще получите всичко.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Ако чакам да го направят ръчно, както са се уговорили, утре в 16:00 ч. чилийското време ще изтече за 48-те часа, които ми дадоха.

Все още не съм избрал метод на плащане, тъй като са се съгласили да се свържат с мен по имейл, за да ме попитат в коя сметка да изпратят парите.

Чакам и се надявам всичко да е наред...

Ако не, ще ви кажа тук, за да можете да ми помогнете.

Благодаря ви много за отговора.

Автоматичен превод:
1991_k
преди 3 месеца

Добре, нека изчакаме какво ще каже казиното. Вероятно ще е банков превод, тъй като аз ще ви го изпратя.

Все пак бих приел сроковете на казиното с резерва и не бих винаги разчитал на тях. Но разбира се, ако са ви обещали нещо, не забравяйте да се свържете с тях, ако не получите отговор дотогава. 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте на всички,


Споделям опита си тук, защото съм стигнал до точка на дълбоко разочарование и изтощение.

Повече от два месеца се боря със сериозни нерешени финансови проблеми с казино Rabona.


Мениджърът ми на акаунти ме игнорира напълно повече от три седмици, отказвайки да отговаря на нито едно от съобщенията ми, въпреки че е лицето, отговорно за обработката на всичките ми предишни оплаквания.

Всеки път, когато се свързвам с отдела за обслужване на клиенти, те ми казват едно и също нещо:


„Моля, изпратете имейл до VIP отдела."


Направих това — повече от 30 пъти през последните два месеца — и никога не получих нито един отговор.


Междувременно, неплатените ми салда, бонуси и седмични кешбек продължават да се трупат. Всяка седмица дължимите ми суми нарастват, а Rabona продължава да отказва да плати или дори да предостави адекватна информация.


Поради това подадох официална жалба в Casino.Guru и приложих всички доказателства, включително:


Официални преписи на чатове с поддръжката на Rabona

Официално правно уведомление, изпратено от моя адвокат

Гласови записи и видео доказателства, показващи ясни доказателства за моите твърдения и отговорите на моя мениджър на акаунти



Жалбата обаче е отворена от три седмици, без актуализации от казиното, нито от назначения представител на Guru.

Въпреки че изпратих множество последващи действия и нови доказателства през последните пет дни, никой все още не ги е прегледал или отговорил.


Цялата тази ситуация ми причини силен стрес и емоционално изтощение. Чувствам се напълно игнориран, въпреки че предоставих пълна документация за всичко, което се е случило.


Всичко, което искам, е случаят ми да бъде взет на сериозно, Рабона да бъде подведена под отговорност и екипът на Casino.Guru да прегледа актуализациите и доказателствата, които вече съм представил.


Благодаря на всеки, който отдели време да прочете това. Наистина се надявам гласът ми най-накрая да бъде чут.


— Абдула Алмалки

Официален идентификационен номер на жалбата: #37020860


Автоматичен превод:
Abm91
преди 1 месец

Здравей, съжалявам, че чакаш толкова дълго парите си. Подаването на жалба беше добър ход и Томас ще се опита да помогне.

Но е важно да не го затрупвате с твърде много информация и да се опитате да напишете всичко в една изчерпателна публикация. Всяка страна винаги има седмица, за да отговори. Казиното все още не е поканено на разговора, така че няма причина да ни отговарят все още.

Фактът, че ви игнорират, не е най-добрата реклама за казиното, но такива неща се случват.

Най-тъжното е, че ако ви кажат да им пишете по имейл, никога няма да ви отговорят.

Така че нека го оставим на нас да работим по това и се надявам, че всичко ще се разреши и ще си получите парите обратно.

Успех. ☘️

Автоматичен превод:
1...24 25 2627
Отидете на страницаот 27 страници

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини