Здравейте на всички,
Споделям опита си тук, защото съм стигнал до точка на дълбоко разочарование и изтощение.
Повече от два месеца се боря със сериозни нерешени финансови проблеми с казино Rabona.
Мениджърът ми на акаунти ме игнорира напълно повече от три седмици, отказвайки да отговаря на нито едно от съобщенията ми, въпреки че е лицето, отговорно за обработката на всичките ми предишни оплаквания.
Всеки път, когато се свързвам с отдела за обслужване на клиенти, те ми казват едно и също нещо:
„Моля, изпратете имейл до VIP отдела."
Направих това — повече от 30 пъти през последните два месеца — и никога не получих нито един отговор.
Междувременно, неплатените ми салда, бонуси и седмични кешбек продължават да се трупат. Всяка седмица дължимите ми суми нарастват, а Rabona продължава да отказва да плати или дори да предостави адекватна информация.
Поради това подадох официална жалба в Casino.Guru и приложих всички доказателства, включително:
Официални преписи на чатове с поддръжката на Rabona
Официално правно уведомление, изпратено от моя адвокат
Гласови записи и видео доказателства, показващи ясни доказателства за моите твърдения и отговорите на моя мениджър на акаунти
Жалбата обаче е отворена от три седмици, без актуализации от казиното, нито от назначения представител на Guru.
Въпреки че изпратих множество последващи действия и нови доказателства през последните пет дни, никой все още не ги е прегледал или отговорил.
Цялата тази ситуация ми причини силен стрес и емоционално изтощение. Чувствам се напълно игнориран, въпреки че предоставих пълна документация за всичко, което се е случило.
Всичко, което искам, е случаят ми да бъде взет на сериозно, Рабона да бъде подведена под отговорност и екипът на Casino.Guru да прегледа актуализациите и доказателствата, които вече съм представил.
Благодаря на всеки, който отдели време да прочете това. Наистина се надявам гласът ми най-накрая да бъде чут.
— Абдула Алмалки
Официален идентификационен номер на жалбата: #37020860
Hello everyone,
I’m sharing my experience here because I’ve reached a point of deep frustration and exhaustion.
For over two months, I’ve been dealing with serious unresolved financial issues with Rabona Casino.
My account manager has completely ignored me for more than three weeks, refusing to respond to any of my messages despite being the person responsible for handling all my previous complaints.
Every time I contact customer support, they tell me the same thing:
"Please send an email to the VIP department."
I’ve done that — more than 30 times in the past two months — and never received a single reply.
Meanwhile, my unpaid balances, bonuses, and weekly cashback continue to pile up. Each week, my pending entitlements grow, and Rabona keeps refusing to pay or even provide a proper update.
Because of this, I filed an official complaint on Casino.Guru and attached all the evidence, including:
Official chat transcripts with Rabona support
A formal legal notice sent by my lawyer
Voice recordings and video evidence showing clear proof of my claims and responses from my account manager
However, the complaint has now been open for three weeks with no updates from the casino nor from the assigned Guru representative.
Even though I’ve sent multiple follow-ups and new evidence in the past five days, no one has reviewed or responded yet.
This entire situation has caused me severe stress and emotional exhaustion. I feel completely ignored despite providing full documentation for everything that happened.
All I want is for my case to be taken seriously, for Rabona to be held accountable, and for the Casino.Guru team to review the updates and evidence I’ve already submitted.
Thank you to anyone who takes the time to read this. I truly hope my voice is finally heard.
— Abdulla Almalki
Official Complaint ID: #37020860
Автоматичен превод: