НачалоФорумКазинаRabona Casino - обща дискусия

Rabona Casino - обща дискусия (страница 20)

 от Radka
|
71 912 преглеждания 473 отговора |
|
1...19 20 21...24
1bazat

Casino Guru не можа да ми помогне. Очевидно, тъй като съм правил спортни залагания в казино Rabona, те не могат да ми помогнат. Те ви помагат само ако играете на ротативките.

Автоматичен превод:
1bazat

Е, бих ти го обяснил. Но те цензурират съобщенията ми.

Автоматичен превод:
SERGIO_0

Хм, не видях нищо в нашата система и затова не мисля, че осъждаме нещо от вас. Понякога може да се окаже, че публикациите попадат в нашата система, така че трябва да ги проверяваме, но сега мисля, че не е така. Така че не се колебайте да опишете какво ви трябва на другия играч.

Автоматичен превод:

Е, виждайки високия резултат, който RABONA има (по вашите скали) въпреки безбройните оплаквания от клиенти и начина, по който сте се справили с жалбата, която подадох, имам чувството, че има някаква връзка (икономическа, търговска...) между CASINO GURÚ и казино RABONA.

Ще го оставя там. Ако искате, можете да го изтриете или да правите каквото искате.

Това, което насърчавам, е хората да избягват това измамно казино на всяка цена.

Edited
Автоматичен превод:
Jaro

В понеделник, 10 февруари, поисках тегленето и все още не са ми платили. Свързах се с отдела за обслужване на клиенти преди 3 дни и те се извиниха за забавянето и ми казаха, че ще третират случая ми като приоритет и нищо. Днес е четвъртък, а те още не са платили.

Автоматичен превод:

Е, виждайки високия резултат, който RABONA има (по вашите скали) въпреки безбройните оплаквания от клиенти и начина, по който сте се справили с жалбата, която подадох, имам чувството, че има някаква връзка (икономическа, търговска...) между CASINO GURÚ и казино RABONA.

Ще го оставя там. Ако искате, можете да го изтриете или да правите каквото искате.

Това, което насърчавам, е хората да избягват това измамно казино на всяка цена.

Автоматичен превод:

Разбирам вашето мислене и ние го обясняваме достатъчно често на играчите. Не мисля, че изобщо би помогнало да имаш търговски отношения с казино, защото може да бъде пагубно. Казиното е разрешило почти всички свои оплаквания, което го задържа до голяма степен там, където е. Но често се случва играчите да идват с факта, че тегленията са доста дълги, така че винаги препоръчвам, преди някой да отиде да играе някъде, да разбере къде ще депозира. Мисля, че в това казино той ще намери достатъчно информация, за да вземе решение. Играчите, които са останали да играят тук, въпреки че знаят колко време може да отнеме тегленето, трябва да знаят и да са готови да поемат риска, като играят отново тук. В момента не би трябвало да е така, но за съжаление има казина, които изплащат доста бавно.

Разбира се, няма нужда да изтривате коментарите си, докато изрично не атакувате или разпространявате неистини.

Това, че се опитвате да предупреждавате играчите, може и да е добре, но в крайна сметка всеки ще реши сам.

Автоматичен превод:

В понеделник, 10 февруари, поисках тегленето и все още не са ми платили. Свързах се с отдела за обслужване на клиенти преди 3 дни и те се извиниха за забавянето и ми казаха, че ще третират случая ми като приоритет и нищо. Днес е четвъртък, а те още не са платили.

Автоматичен превод:

И аз мислех, че ще ти кажат нещо такова. Предполагам, че важното в момента е, че на твое място бих се подготвил за оплакване, тъй като двуседмичният срок скоро изтече. Казиното би могло да изпраща тегления дори по-бързо, но въз основа на много случаи вероятно няма да бъде както винаги.

Така че, ако имате нужда от помощ, знаете, че можете да се свържете с нас.

Автоматичен превод:

В случай, че помогне на някого, дори ми отне месец да платя в Rabona или Librabet.

Автоматичен превод:

Не изплащат печалби, след почти месец едва изплатиха 3 пъти състезанието, докато аз преместих цялото земно кълбо и заплаших всичко и всички.. Попадал съм на куп такива случаи, когато дължат много пари на хората, явно не са ликвидни... но това не съм го преживял в нито един онлайн букмейкър, всички изплащат печалбите на момента, най-късно на следващия ден..

Автоматичен превод:
Kruti

Хей, според това, което описваш, не си получавал пари повече от месец? Вашият случай касае ли спортни залагания или също и казино игри? Потвърден ли сте от казиното?

Моля, уведомете ме и ще видим дали може да се направи нещо или поне мога да препоръчам нещо.

Автоматичен превод:
Jaro

Не си прочел добре поста ми.

Автоматичен превод:
SERGIO_0

Чаках почти месец за плащанията, чак когато заплаших полицията и Кюрасао, те ми "ескалираха" случая, както се казва. Явно НЕ СА ТЕЧНИ..

Автоматичен превод:
augusto655

Аз също си мислех, че никога няма да получа моите 1334,09 евро, но след малко по-малко от месец ми изплатиха всичко...

Автоматичен превод:

Не си прочел добре поста ми.

Автоматичен превод:

Виждам от другите ви отговори на играчи, че сте получили парите след този месец. Може просто да е бил лош превод или да не съм разбрал, защото от това, което си написал, нямам усещането, че си получил парите.

Както и да е, мислите ли, че ви помогна това, че „заплашихте" казиното с Curaccao, след като те нямат лиценз от тях?

Автоматичен превод:
Jaro

Доколкото ми е известно, те ДА имат собствен лиценз за залагания и това ми беше потвърдено от Контролния съвет на игрите в Кюрасао.

Автоматичен превод:
Kruti

Бихте ли ми показали къде са потвърдили това за вас, моля? Според това, което имаме в системата, виждам само лиценза на Коморските острови.

Автоматичен превод:

Не, със сигурност няма да публикувам публично частна кореспонденция, попитайте ги за сделката и ще видите.

Автоматичен превод:
Kruti

Не мисля, че това е нещо, което би било лично, тъй като лицензът на казиното трябва да бъде показан на неговия уебсайт. Не видях никакъв лиценз от Кюрасао там. Дори по регистъра не би трябвало да го имат, тъй като видях, че лицензът е отнет преди няколко дни на собственика Рабиди.

Автоматичен превод:

Всеки има своя логика и мнение и в крайна сметка, когато потърсих помощ тук, никой не си мръдна пръста, никой не се свърза с мен. Успях да си взема парите по свой начин и с друга помощ.

Автоматичен превод:
Kruti

Как го направи? Имам чакащо теглене от почти 3 седмици и все още не са ми платили.

Автоматичен превод:
1...19 20 21...24
Отидете на страницаот 24 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини