НачалоФорумКазинаRabona Casino - обща дискусия

Rabona Casino - обща дискусия (страница 21)

 от Radka
|
69 265 преглеждания 469 отговора |
|
1...20 21 22...24
Kruti deleted the post

Казах им, че съм докладвал всичко на Борда за контрол на хазарта в Кюрасао, което направих, както и на всички съответни институции в моята страна, в международен план, както и в Кипър, и че ще преследвам всичко докрай, независимо дали ми плащат парите или не. И те се включиха от друг сайт, не тук, и се свързаха с тях и попитаха за моя случай. Сякаш става въпрос за милиони, КАКВО ПО дяволите..

Автоматичен превод:
Kruti

Какъв сайт е? Имам нужда от помощ с това казино

Автоматичен превод:
Kruti

Тук не се движат много. Зависи от тях и от въпросното казино. Не виждам как са ми разрешили проблема нормално.

Автоматичен превод:
1bazat

https://forum.icasinobalkan.com/forum/18-pritu%C5%BEbe-na-casino/

Автоматичен превод:

Всеки има своя логика и мнение и в крайна сметка, когато потърсих помощ тук, никой не си мръдна пръста, никой не се свърза с мен. Успях да си взема парите по свой начин и с друга помощ.

Автоматичен превод:

Бих казал, че логиката зад това, което казвате, все още я няма. Изобщо избягваш да отговаряш, а също и когато те попитам нещо, което е лесно за следване и достъпно, не знаеш какво да кажеш за него. Всичко, което правите тук, е да ми казвате общи твърдения, които нямат тежест.

Колкото до помощта от нас, къде я поискахте? Никъде не съм видял да си пуснал жалба. Мислиш ли че като пишеш във форума всички ще ти пишат и т.н. Трябва да направите нещо, за да получите помощ от нас и не е трудно, но не виждам нищо. Просто говори.

Автоматичен превод:
Jaro

Малко си арогантен и груб и говориш с неподходящ тон, моля те спри да ми пишеш своите ектени, аз общувам тук с други хора, НЕ с теб. добре?

Автоматичен превод:
Kruti

Защото това, което казваш, няма много смисъл. Не видях нито една публикация, в която да поискате помощ. Когато говорите за логиката, при която лицензът на Кюрасао за Рабиди беше отнет, това също няма смисъл. Когато те попитах нормално, ти пак не даде никакъв отговор, където имаше отговор на това, което казвам.

Но каквото и да е, мога да получа картина от това, което казахте.

Автоматичен превод:

Не играйте и не се регистрирайте в Rabona или някое от техните казина с други имена (Legiano, BankOnBet и много други...) Те не плащат. Ето екранна снимка на моите тегления, тъй като те винаги се анулират. Те твърдят, че съм нарушил едно от условията им (това е лъжа) и хиляди извинения за неплащане. Стойте далеч от цялата тази мрежа от измамни казина. Също така подадох жалба до Борда за контрол на игрите в Кюрасао и вчера те се свързаха с мен. Минах им всички тестове и те ми казаха, че освен глобата, която варира от 50 000 до 250 000 долара, рискуват да загубят лицензите си. Подадох им тестове от няколко къщи за залагания като Legiano и т.н., и те ми казаха, че имат връзки, тоест, че всичко е мрежа и че имат няколко оплаквания от повече хора като мен. Така че, ако продължат да не ми плащат парите, ще стигна докрай.


file



Автоматичен превод:
User98182272

Сега този умен човек и „всезнаещ" ще ви каже, че дори нямат лиценз за Кюрасао и ще ви тормози, докато не му докажете, че имат.. 😉

Автоматичен превод:
User98182272

Rabona наистина не притежава лиценз за Кюрасао, както много други. Вместо това те избраха Коморските острови (AOFA) .

Във всеки случай, надяваме се, че жалбата ще докаже, че сте прав; за това, любезно отговорете в нишката за оплакване 👈

Няма много за добавяне на този етап, предполагам.


Автоматичен превод:
User98182272

Това ти казах, все още можеш да им пишеш хубаво, че Кюрасао се е свързал с теб и всичко останало, но те изглеждат глухи и слепи... Мисля, че има известна връзка между Rabona и този гуру, както един потребител вече заключи.

Автоматичен превод:
Radka

Е, току-що изпратих жалбата и до AOFA на Коморските острови. Докато не ми платят, няма да спра.

Автоматичен превод:
User98182272

Така трябва, заплашвай ги и всички останали институции за преследване, твои, техни, международни, кажи им, че си подал сигнал в полицията и си наел адвокат, докато свършиш всичко, дори никога да не си получиш парите... това е моят съвет.

Автоматичен превод:

Е, току-що изпратих жалбата и до AOFA на Коморските острови. Докато не ми платят, няма да спра.

Автоматичен превод:

Ако мога, трябва да се концентрирате върху жалбата. Боя се, че лицензиращите органи не обичат директните отговори.

Автоматичен превод:
Kruti

Няма "корелация" между Casino Guru, бившия лиценз на Кюрасао, AOFA или Rabona. Работата е там, че играчите не винаги са прави или не могат да докажат, че казината грешат по време на жалбата.

Освен това лошото потребителско изживяване не е нещо, което използваме, за да наказваме казината, а представяме изживяването на общността. Ние се фокусираме върху спазването на справедливи правила. Така че, не се колебайте да задавате конкретни въпроси, ако желаете.

Автоматичен превод:
Radka

Ако няма връзка, изглежда така. Не разбирам много положителната оценка, дадена на това казино и неговите дъщерни дружества, особено с много манипулативния начин, по който действат, като задържат неоснователно парите на клиентите и отнемат бонуси и пари от играчите.

Колко потребителски оплаквания са необходими, за да намалите резултата на RABONA???


Edited
Автоматичен превод:
SERGIO_0

На тях им се струва нормално, просто си философстват, никога не съм имал в нито един букмейкър по света да не изплащат печалби, т.е. да чакаш и да се бориш почти месец, за да получиш парите си и това под въпроса дали изобщо ще ги получиш... ВСИЧКИ, които познавам и където съм играл, изплащат най-късно на следващия ден, например букмейкърът, в който играя сега, изплаща средствата до няколко минути, когато заявите изплащане. Тази rabona не е ликвидна или иска да ви измори, за да се откажете от всичко или да отмените изплащанията, защото както се казва, парите ще бъдат върнати в сметката ви „със скоростта на светлината", няма проблем с бързината и ефективността, така че „харчете" пари и улеснете целия този цирк за тях. Тези хора тук в casino guru просто се "борят" дали rabona има лиценз за curacao или не, те не се занимават със същността на проблема, вчера прочетох на НЯКОЛКО места, че имат лиценз, което означава CURACAO и аз също се свързах с тях в началото на цялата тази бъркотия. Положителните отзиви очевидно са „смазани" и не могат да бъдат съвпадение след толкова много СЪЩИ примери с играчи и техните ИЗПЛАЩАНИЯ.

Автоматичен превод:

Ако няма връзка, изглежда така. Не разбирам много положителната оценка, дадена на това казино и неговите дъщерни дружества, особено с много манипулативния начин, по който действат, като задържат неоснователно парите на клиентите и отнемат бонуси и пари от играчите.

Колко потребителски оплаквания са необходими, за да намалите резултата на RABONA???


Автоматичен превод:

Здравейте, вече стигаме донякъде - смятате, че индексът на безопасност е недостатъчно висок за Rabona. Имате пълното право на такова мнение.

Тъй като не всяко оплакване е едно и също и контекстът има голямо значение, честно казано не мога да кажа колко неразрешени оплаквания са необходими, за да се промени рейтингът. Никога не е толкова просто. Има няколко ключови аспекта – тежестта на жалбата, определена от оспорваната сума и факта, че такава жалба трябва да бъде приключена като неразрешена. Надявам се, че разбирате, че не е възможно да се направи такова предположение.

Една неразрешена жалба едва ли ще "свърши работа".

file

Освен това не можем да използваме недоказана обратна връзка като фундаментална основа за математически изчисления.

Следователно „отнемането на бонуси" всъщност е потребителско изживяване, а не въпрос за промяна на индекса. Неизплатени печалби — това е друга история, но както ви показах, само веднъж случай приключи като неразрешен. Не сме запознати с неплатени играчи; отворените жалби също могат да бъдат разрешени.

Предлагам ви да прочетете ръководствата, обясняващи процеса. Готови ли сте да опитате? Страхувам се, че няма да стигнем далеч без това...

Автоматичен превод:

На тях им се струва нормално, просто си философстват, никога не съм имал в нито един букмейкър по света да не изплащат печалби, т.е. да чакаш и да се бориш почти месец, за да получиш парите си и това под въпроса дали изобщо ще ги получиш... ВСИЧКИ, които познавам и където съм играл, изплащат най-късно на следващия ден, например букмейкърът, в който играя сега, изплаща средствата до няколко минути, когато заявите изплащане. Тази rabona не е ликвидна или иска да ви измори, за да се откажете от всичко или да отмените изплащанията, защото както се казва, парите ще бъдат върнати в сметката ви „със скоростта на светлината", няма проблем с бързината и ефективността, така че „харчете" пари и улеснете целия този цирк за тях. Тези хора тук в casino guru просто се "борят" дали rabona има лиценз за curacao или не, те не се занимават със същността на проблема, вчера прочетох на НЯКОЛКО места, че имат лиценз, което означава CURACAO и аз също се свързах с тях в началото на цялата тази бъркотия. Положителните отзиви очевидно са „смазани" и не могат да бъдат съвпадение след толкова много СЪЩИ примери с играчи и техните ИЗПЛАЩАНИЯ.

Автоматичен превод:

Честно казано, не забелязах никакви оплаквания, подадени срещу едно казино, така че защо се оплаквате само във форума? Това е безсмислено. Вие ни обвинявате, че игнорираме неизплатени печалби и каквото и да е друго, но вие сте този, който не може да докаже нечестните действия на казиното.

Действайте или спрете да настоявате. Без да доказваш обвиненията си и тук си добър философ. не мислиш ли

Според мен това е справедлив въпрос.

Автоматичен превод:
1...20 21 22...24
Отидете на страницаот 24 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини