преди 1 месец
Благодаря много на всички 🫶
Thank you very much everyone 🫶
Σας υπέρ ευχαριστώ όλους 🫶
1
1
- Forum and Reviews Administrator
Благодаря много на всички 🫶
Thank you very much everyone 🫶
Σας υπέρ ευχαριστώ όλους 🫶
Добър вечер Бих искал да ви информирам, че днес тегленето най-накрая се състоя. Благодаря ви за всичко и продължавайте в същия дух 🫶
Good evening. I would like to inform you that today the withdrawal finally took place. Thank you for everything and keep up the great work you do 🫶
Καλησπέρα. Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι σήμερα επιτέλους έγινε η ανάληψη. Σας ευχαριστώ για όλα και συνεχίστε την υπέροχη δουλειά που κάνετε 🫶
Това е наистина страхотно и се радвам, че можем да помогнем.👌
Ще играете ли сега в това казино или е по-добре да се преместите на друго място?🤔
That is really great, and I'm glad we could help.👌
Are you going to play in this casino now, or you will better move on somewhere else?🤔
НЕ, няма да го пусна отново!
NO I won't play it again!
ΟΧΙ δεν θα ξανά παίξω σε αυτό !
След вашия опит със сигурност разбирам решението ви.😉
After your experience, I surely understand your decision.😉
Здравейте, колко време отнема тегленето на пари в момента? От 6 октомври имам чакащо теглене на крипто от €500, но все още няма отговор.
Hello, how long does it take to withdraw money at the moment? I have had a €500 crypto withdrawal pending since October 6th, but no response yet.
Hallo, wie ist die momentane auszahlungs dauer ? Habe eine 500€ Krypto auszahlung offen seit dem 06.10. bisher keine rückmeldung.
Добър вечер Отне ми около 14 дни. Оттеглянето най-накрая беше направено
Good evening. It took me around 14 days. The withdrawal was finally made
Καλησπέρα. Μου πήρε γύρω στις 14 μέρες. Η ανάληψη έγινε τελικά
да И поради тази причина няма да играя отново в това казино. Надявам се всичко да е наред при вас!
Yes. And for this reason I will not be playing at this casino again. I hope everything goes well with you!
Ναι. Και για αυτόν το λόγο δεν θα ξανά παίξω σε αυτό το καζίνο. Ελπίζω να πάνε όλα καλά με εσένα !
Това е жалко. Опитвам се да разбера дали този процес на казино изисква дори през уикенда, но за да бъда напълно честен, според опита на други чувствам, че не е толкова важно 😕.
Е, ако искате да споделите тежестта си с конкретен играч, не се колебайте да използвате бутона за отговор, за да поддържате връзка.
Все пак ще проверя форума утре, така че се моля да видя някои добри новини да бъдат публикувани тук 🤞🤞.
That's unfortunate. I try to find out whether this casino process requests even during weekend, but to be completely honest, according to other's experiences I feel it's not that important 😕.
Well, if you wish to share your burden with a concret player, however, feel free to use the reply button to stay in touch.
I'll check on the forum tomorrow anyway, so I pray to see some good news being posted here 🤞🤞.
хей И благодаря за подкрепата. Да, наистина е досадно ... винаги този проблем с изплащанията. Нямам проблем да чакам тези 3 дни, както се казва, но тези игри на ума, тези забавяния и никаква подходяща информация. Просто не е честно. Е, ще чакам и ще ви държа в течение и наистина се надявам да избегна случай на оплакване.
Hey! And thank you for your support. Yeah it is really annoying ... always this problem with payouts. I have no problem to wait this 3 days as they say but this mindgames, these delays and no proper Information. It just isnt fair. Well I will wait and keep you updated and really hope to avoid a complainment case.
Без значение какви съобщения изпращате, те вероятно ще ви кажат, че поради обема на изтеглянията ще се забавите и много съжалявам. Не мисля, че ще ги загубиш, просто ще отнеме дни. Бях там 14 дни, включително събота и неделя, но не се хващат за 3-5 дни, които ти казват, че уж са ги сложили. Дръж се приятелю
No matter what messages you send, they are likely to tell you that due to the volume of downloads, you will be delayed and very sorry. I don't think you'll lose them, it'll just take days. I was there for 14 days, including Saturdays and Sundays, but they don't get caught on the 3-5 days that they tell you they supposedly put on. Hang on my friend
Όσα μηνύματα και να στείλεις πιθανό είναι να σου πούνε ότι λόγω όγκου αναλήψεων θα σας καθυστερήσει και πολα συγγνωμη. Δεν νομίζω να τα χάσεις απλά θα πάρει μέρες. Εμενα 14 ημέρες έκανε μαζί με τα Σάββατοκυριακα αλλά δεν πιάνονται στις 3-5 ημερες που σου λένε ότι υποθετικά στα βάζουνε. Υπομονή φίλε μου
хей И благодаря за подкрепата. Да, наистина е досадно ... винаги този проблем с изплащанията. Нямам проблем да чакам тези 3 дни, както се казва, но тези игри на ума, тези забавяния и никаква подходяща информация. Просто не е честно. Е, ще чакам и ще ви държа в течение и наистина се надявам да избегна случай на оплакване.
Hey! And thank you for your support. Yeah it is really annoying ... always this problem with payouts. I have no problem to wait this 3 days as they say but this mindgames, these delays and no proper Information. It just isnt fair. Well I will wait and keep you updated and really hope to avoid a complainment case.
Това наистина е досадно.
Честно казано, нямам проблем да приема разумно забавяне, но това, което е напълно неприемливо, е липсата на достойно обяснение. Коя е най-важната част от играта в прилични казина? Функцията за изплащане, разбира се. Доста съм убеден, че работещите в казината също знаят това, така че какъв е смисълът да оставяме щастливите победители на предположенията, които могат да бъдат избегнати? Това е просто лош навик, ако питате мен.
That is annoying indeed.
To be honest with you, I have no problem accepting a reasonable delay, but what is totally unacceptable is the lack of a decent explanation. What is the most important part of playing in decent casinos? The payout feature, of course. I'm pretty convinced casino workers know that too, so what is the point of leaving happy winners to the avoidable assumptions? It's just a really bad habit, if you ask me.
Правилно. Освен това ще е последният път, когато играя там. Такава лоша поддръжка и проблеми с изплащането са неприемливи и отнемат цялото удоволствие от печалбата. Съветвам всички да не играят там, ако очакват изплащане без стрес.
Correct. It will also be the last time I play there. Such poor support and problems with the payout are unacceptable and take away all the fun of winning. I advise everyone not to play there if they expect a stress-free payout.
Richtig. Es wird auch das letzte mal sein das ich dort gespielt habe. So ein schlechter support und problem mit der Auszahlung ist inakzeptabel und nimmt den kompletten spass des gewinnens weg. Ich rate allen leuten ab dort zu spielen wenn sie eine stressfreie auszahlung erwarten.
Бъдете търпеливи, за съжаление, момчета! Поне знаем какво става и къде ще играем отново!
Be patient, unfortunately, guys! At least we know what's going on and where we'll play again!
Υπομονή παιδιά δυστυχώς !Τουλαχιστον ξέρουμε τι μας γίνεται και που θα ξανά παίξουμε!
Правилно. Освен това ще е последният път, когато играя там. Такава лоша поддръжка и проблеми с изплащането са неприемливи и отнемат цялото удоволствие от печалбата. Съветвам всички да не играят там, ако очакват изплащане без стрес.
Correct. It will also be the last time I play there. Such poor support and problems with the payout are unacceptable and take away all the fun of winning. I advise everyone not to play there if they expect a stress-free payout.
Richtig. Es wird auch das letzte mal sein das ich dort gespielt habe. So ein schlechter support und problem mit der Auszahlung ist inakzeptabel und nimmt den kompletten spass des gewinnens weg. Ich rate allen leuten ab dort zu spielen wenn sie eine stressfreie auszahlung erwarten.
Да, нищо чудно, че не си единственият, който планира да играе другаде. Ако е възможно, опитайте се да отклоните мислите си с нещо по-приятно. Надявам се този инцидент да не съсипе уикенда ви. 😉 Вие спечелихте, значи все пак трябва да се чувствате щастливи!
Yeah, no wonder you're not the only one who plans to play elsewhere. If at all possible, try to divert your thoughts with something more enjoyable. I hope this incident does not ruin your weekend. 😉 You have won, so you should feel happy, after all!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.