Здравейте, виждам, че сте успели да подадете жалба и там също се споменава, че даваме на казината 14 дни в тези случаи, за да разрешат всичко необходимо и да изпратят парите на играчите. Мислиш ли, че можеш да издържиш, докато мине това време? След това нашият екип ще се свърже с казиното и ще се опита да помогне, ако нищо не се е променило.
Исках да попитам и за проверката, но виждам, че все още не е необходима, така че разбирам.
Надявам се парите да стигнат до вас скоро, ако нещо се промени, уведомете ме.
Hello, I see that you have managed to file a complaint and it is also mentioned there that we give casinos 14 days in these cases to resolve everything that is necessary and send the money to the players. Do you think you can hold out until that time passes ? After that, our team will contact the casino and try to help if nothing has changed.
I also wanted to ask about verification but I see it hasn't been needed yet, so I understand.
I hope the money gets to you soon, if anything changes let me know.