ФорумКазинаRabona Casino - обща дискусия

Rabona Casino - обща дискусия (страница 15)

преди 2 години от Radka
|
43464 преглеждания 343 отговора |
|
1...14 15 16...18
Добавете пост
teixeiraandre009
преди 2 месеца

здравей

чудесно, че ни намерихте тук. Ако разбирам правилно, причината за забавянето е висока заявка за теглене, правилно ли е, моля?

Опасявам се, че няма начин да се коригира капацитетът на казиното отвън. Нека обаче опиша една мисъл:

Можете да използвате тази зелена връзка, за да подадете жалба относно забавено плащане; просто помислете, че казиното ще трябва да го разгледа, за да продължи по-нататък с разрешаването. Според мен, ако вече са забавени, не съм сигурен, че този процес ще ускори ефективността им, ако разбирате какво имам предвид.

Е, решението е ваше, разбира се. Просто исках да знаете ситуацията и ние все още сме тук, за да ви помогнем.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Добър вечер чакам теглене от Рабона 15 дена и засега нищо, всеки ден в чата пишат едно и също, но не дават срок за теглене. Може ли някой да помогне?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Искам теглене от Rabona повече от 15 дни и всеки ден те дават едно и също извинение, че изостават от графика, но никога не казват кога или дали ще го депозират.

Може ли някой да помогне?

Автоматичен превод:
emygdiosrenato
преди 2 месеца

хей Виждам, че сте ни писали от два различни акаунта. така ли е Опитайте се да използвате само един, моля, за да можем да проследим.

Можете ли да ни кажете дали вашият акаунт вече е напълно потвърден в това казино, или чакате да преминете през процеса?

Всъщност понякога може да се случи казиното да бъде претоварено от тегления и да изостане, така че се надявам скоро да обработят плащането ви.

Разбира се, ние сме тук, за да помогнем, в случай че не го направят. Просто подайте жалба тук , ако желаете, и нашият екип ще направи всичко възможно, за да разреши проблема.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравейте на всички, направих 2 заявки за теглене, едната на 21.08, а другата на 24.08 в Rabona.

Към днешна дата 08/30 след изтичане на 7 работни дни и 9 календарни дни все още не съм кредитирал нищо и тегленията все още са В ИЗЧАКВАНЕ, опитах се да се свържа с поддръжката чрез чат на живо, но те винаги ми повтарят едни и същи неща, че е, че има забавяния поради многото заявки за теглене.

Но нормално ли е да чакаш през цялото това време за 450 евро (250 + 200)? Четох отзиви онлайн и се страхувам, че съм загубил парите си, разчитам на вас да разрешите проблема.


Автоматичен превод:
tonymacri2207
преди 2 месеца

Здравейте, виждам, че сте успели да подадете жалба и там също се споменава, че даваме на казината 14 дни в тези случаи, за да разрешат всичко необходимо и да изпратят парите на играчите. Мислиш ли, че можеш да издържиш, докато мине това време? След това нашият екип ще се свърже с казиното и ще се опита да помогне, ако нищо не се е променило.

Исках да попитам и за проверката, но виждам, че все още не е необходима, така че разбирам.

Надявам се парите да стигнат до вас скоро, ако нещо се промени, уведомете ме.


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Добро утро... теглих 500 евро от 9.11 от rabbonas, които видях в сайта ви до 9. 18. не ги бяха сложили... и пак теглих с IVAN на 9.18. и все пак до днес го изпратиха...пратих съобщение и те само извиняват за закъснението...омръзна ми само да се извиняват и да не дават парите, докато го вземат, това е ок

Автоматичен превод:
Christinap
преди 1 месец

Здравейте, защо в крайна сметка променихте начина на плащане? Беше ли необходимо да бъдете верифицирани от казиното?

Виждам, че въпреки всичко все още нямате парите и ние даваме на казината 14 дни да подредят всичко и да изпратят парите на играча. Вероятно бих се замислил да подам жалба при нас и нашият екип ще се опита да ви помогне, тъй като нищо не се е случвало от дълго време и все получавате един и същ отговор.

Ако проявявате интерес, можете да го подадететук на този линк . ⬅️

Мислите ли, че си струва?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Наложи се да сменя начина на теглене, защото смених банковата карта и ми казаха да тегля по IBAN. Казиното не ми е поискало идентификация. Почти всеки ден изпращам съобщения и ми казват, че всичко е наред

Автоматичен превод:
Christinap
преди 1 месец

Тогава разбирам защо променихте метода. Ако казиното ви го е препоръчало, това вероятно е по-добрият начин. Освен това, ако не се нуждаят от проверка, това е добре, защото ако имат нужда от документи и да ви верифицират, това непременно ще се случи.

Мислите ли, че ще му дадете още време или ще отидете за оплакването?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Мисля, че трябва да продължим с жалбата, защото добре, 500 евро не са 20 000.. Също така не давайте лимит, ако не могат да го запазят.. И прочетох много лоши неща за казиното тук. И ме натъжава, че това трябва да се направи, вместо те да са прави. Благодаря много!

Автоматичен превод:
Christinap
преди 1 месец

Може би е най-добре да споменем, че нашите специалисти, например, се включват, когато вероятността за разрешаване на проблема е драстично ниска или ако играчът се бори повече от 14 пълни дни. Изнервящо е да четете чужди негативни преживявания, но по отношение на оплакванията това няма голямо значение. Мисля, че трябва да знаете това, за да избегнете изненади. Тъй като жалбата ви вече е подадена, желая ви разбира се справедливо решение.

Казвали ли са ви някога защо са възникнали тези проблеми? Съжалявам, ако съм пропуснал тази информация.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Всичко, което ми казват е, че има забавяне на тегления. Благодаря ви за загрижеността

Автоматичен превод:
Christinap
преди 1 месец

Така че се надяваме, че скоро ще могат да го разрешат и вие ще получите парите си.

Както виждам във вашата жалба обаче, нашият екип вече е започнал разследването, така че, моля, бъдете търпеливи и вярвам, че скоро ще видим известен напредък там.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Надявам се да се получи. Току-що им изпратих съобщение и те отново казаха същото. Много съм уморен. Не е възможно да знаят как да вземат парите, но да не дават печалбите!

Автоматичен превод:
Christinap
преди 1 месец

Очевидно те вероятно нямат какво повече да ви кажат, така че се опитайте да бъдете търпеливи и ще видим как ще се развие. Ако не се случи нещо съществено, нашият екип ще се опита да се намеси.

Успех ☘️

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Днес им изпратих съобщение отново и отговорът беше следният



Тази сутрин получихме информация за това. Позволете ми първо да се извиня от името на нашата страница за сериозното забавяне на нашите играчи и да ви уверя, че отделът за транзакции ще продължи незабавно и възможно най-скоро, за да завърши всички тегления за нашите членове. Надявам се да получите печалбите си своевременно и да продължите щастливо играта си.


Всичко вече е в ход както ни информираха и няма да се бави повече. Моля, бъдете малко по-търпеливи, тъй като очакваме повечето тегления да бъдат завършени между днес и утре! Извиняваме се за временното неудобство, благодарим за разбирането и комуникацията!


И аз ще попитам...ако не влязат парите може ли да направим нещо??? Днес приключваме 14 дни от момента, в който направих втория опит за теглене и 3 седмици от първата седмица.. Благодаря

Автоматичен превод:
Christinap
преди 1 месец

Така че изглежда, че казиното трябва да може да се справи, ще видим.

Ако нищо не се промени, тогава нашият екип ще се свърже с казиното, за да обясни какво се случва и се надяваме, че ще платят възможно най-скоро.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

добре. Ако искаш се обади защото минаха 14 дни и не виждам да са казали истината че днес ще се погасява

Автоматичен превод:
Christinap
преди 1 месец

Не се притеснявайте, нашият екип ще направи каквото е необходимо в този случай. Те са тези, които ще се свържат с казиното, така че не забравяйте да следите развитието и ще знаете какво ще се случи след това. 😉

Автоматичен превод:
1...14 15 16...18
Отидете на страницаот 18 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини