Здравейте, писах преди няколко дни, че малко се страхувах за страницата и сега, когато днес се навършват 14 работни дни, откакто изпратих документите, които поискаха, и те не проверяват нищо, те ми казаха, че снимка на мен с моя ID и го изпратих на пощата, защото така ми казаха и през тези дни първо ми казаха от 24 часа до 72 часа, след това от 3 дни до 5 и след това от 5 до 10 и сега най-накрая ми казаха от 15 до 30 не знам дали не искат да ми платят или нещо друго защото иначе не ги разбирам ужасна страница моля ако можете да ми помогнете
Hello, I wrote a few days ago that I was a little afraid about the page and now that today marks 14 business days since I sent the documents they asked for and they do not verify anything, they told me that a photo of me with my ID and I sent it to the mail because that's what they told me and over the course of those days they first told me from 24 hours to 72 hours, then from 3 days to 5 and then from 5 to 10 and now lastly they told me from 15 to 30, I don't know If they don't want to pay me or something because otherwise I don't understand them, terrible page, please if you can help me
Hola, escribí hace unos días sobre que tenía un poco de miedo por la página y pues ahora que hoy se cumple 14 días hábiles desde que envié los documentos que me pidieron y no me verifican nada, me dijeron que faltaba una foto de mi con mi DNI y la envié al correo porque asi me dijeron y en el transcurso de esos dias me dijeron primero de 24 horas a 72 horas, luego de 3 dias a 5 y luego de 5 a 10 y ahora último me dijeron de 15 a 30, nose si no me quieren pagar o algo porq por sino no les entiendo, pésima pagina, por favor si me pueden ayudar
Здравейте, в този случай също бих препоръчал да подадете жалба.
Ако се интересувате, просто щракнете тук.
Не намирам за удобно казиното да продължава да ви запознава с различни времеви рамки и със сигурност не е страхотно за мен да ги карам да проверяват вашия документ за самоличност със снимка за 1 месец.
Така че със сигурност ще подам жалба и нашият екип ще се опита да помогне.
Hi, in this case I would also recommend to lodge a complaint.
If you are interested, just click here.
I don't find it convenient for the casino to keep introducing you to different timeframes and it's certainly not cool for me to have them verify your photo ID for 1 month.
So I would definitely go ahead and file a complaint and our team will try to help.
Здравейте, опитвам се да се оплача, но когато напиша някакво писмо, то започва да се изтрива и не ми дава да пиша
Hello, I am trying to make the complaint but when I write some letter, it begins to be erased and it does not let me write
Hola, estoy intentando hacer la queja pero al escribir alguna letra, está misma se empieza a borrar y no me deja escribir
Ситуацията все още ли остава същата, моля? Трябва да опитате да изчистите бисквитките и кеша на вашия компютър и да ни уведомите, ако проблемът бъде отстранен. Ще чакаме вашия отговор тук.
Does the situation still remain the same, please? You should try to clear the cookies and the cache on your computer and let us know if the issue gets fixed. We'll wait for your reply here.
Здравейте, успях да пусна жалбата, благодаря за съвета
Hello, I was able to make the complaint, thanks for the advice
Hola, ya pude hacer la queja, gracias por el consejo
Това е страхотно. Можете ли да го актуализирате и сега, моля? Ник трябва да знае допълнителна информация. Просто използвайте тази връзка, за да го направите.
Получихте ли някакво обяснение защо процесът на проверка се бави?
Thats great. May you update it now as well, please? Nick needs to know some additional information. Just use this link to do so.
Did you get any explanation about why the verification process is delayed?
Здравейте, да, отговориха ми, казаха, че трябва да изпратя документите отново и да изтриете бисквитките и кешовете, което вече направих и си остава същото, не ми позволява да изпратя нищо, защото го изпратих много преди дни
Hello, yes they answered me, they said that I have to send the documents again and that you delete the cookies and caches, which I already did and it remains the same, it won't let me send anything, because I sent it many days ago
Hola si me respondieron, dijeron que tengo que mandar los documentos de nuevo y que borres los cookies y caches, lo cual ya lo hice y pues sigue igual, no me deja mandar nada, porque yo envié hace muchos días
Говорили ли сте с поддръжката, че проблемът отново е същият? Бих искал да знам каква може да е причината. Моля, уведомете ни, когато научите нещо ново.
Have you talked to the support about the issue being the same again? Would like to know what could be the reason. Please let us know whenever you learn something new.
Вече говорих с тях, те ми казаха да направя същото, което ми казаха в имейла, направих го и все още е така; Казах им това и те ми казаха, че вече са говорили с лицето, което отговаря за това и че ще ми пратят имейл и засега нищо, не знам дали ще ми изпратят или ще го напълнят време, защото уж ми казаха, че ще закрият акаунта ми, ако не го верифицирам през 30-те дни, откакто изпратих документите си, и добре, депозирах пари там и би било много лошо за страницата да се отнася към клиентите си така начин просто да спечелиш
I already talked to them, they told me to do the same thing they told me in the email, I did it and it's still like that; I told them that and they told me that they had already spoken to the person in charge of that and that they would send me an email and so far nothing, I don't know if they will send me or if it is to fill up time because supposedly they told me that they would close my account if I didn't verify it in the 30 days since I sent my documents, and well, I deposited money there and it would be very bad for the page to treat its clients that way just to win
Ya hable con ellos, me dijeron que haga lo mismo que me dijeron el mail, lo hice y aun sigue así; les comente eso y me dijeron que ya habían hablado al que se encarga de eso y que me enviarían un mail y pues hasta ahorita nada, no se si me mandaran o es para hacer tiempo porque supuestamente me dijeron que me cerrarían la cuenta sino la verifico en los 30 días desde que mande mis documentos, y pues yo deposite dinero ahí y seria muy mal por la pagina tratar de esa manera a sus clientes solo por ganar
Знам, че не е най-добрата практика, но за мен изглежда, че ще бързате, така че опитахте ли да влезете в акаунта от друг браузър или устройство? Може би икогнито режим също може да помогне. Може да работи за качване на файлове.
Или може би, за да ги накарам да разберат проблема от ваша гледна точка, което обикновено е истинският проблем, бих заснел видеозапис, показващ, че не можете да следвате процедурата.
във всеки случай се радвам, че подадохте жалбата. Сигурно е ужасно да не знаеш какво да правиш, без инструкции.
I know it's not the best practice, but to me, it seems you're about to be in a rush, so have you tried to access the account from a different browser or device? Maybe an icognito mode might also help. It may work for the files to be uploaded.
Or perhaps, to make them understand the issue from your perspective, which is usually the real problem, I would capture a video recording showing you can't follow the procedure.
in any case, I'm glad you submitted the complaint. It must be terrible not to know what to do, lacking instructions.
Здравейте, да, влязох и добре, казино Rabona вече не е необходимо. След 20 дни направи съответната проверка и дължимото плащане, благодаря.
Hello, yes, I entered, and well, the Rabona casino is no longer needed. After 20 days, it did the corresponding verification and the payment due, thank you.
Hola, si entre, y bueno ya no hace falta el casino rabona después de 20 días me hizo la verificación correspondiente y el pago debido, gracias
Това наистина е страхотно да се чуе. Благодарим ви, че актуализирахте и жалбата си. Надявам се от тук нататък всичко да е наред. Ако имате нужда от нещо, уведомете ни.
That is really great to hear. Thank you for updating your complaint as well. I hope everything will be okay from now on. If you need anything, let us know.
Добър ден,
Бих искал да ви информирам, че Casino Rabona се опитва да ми плати повече от две седмици.
Свързах се с чата и те казаха, че изостават с плащанията.
Изпратих имейл до поддръжката и не получих отговор.
Може ли някой да помогне?
Good afternoon,
I would like to inform you that Casino Rabona has been trying to pay me for more than two weeks.
I contact the chat and they say they are behind on payments.
I sent an email to support and got no reply.
Can anyone help?
Boa tarde,
Venho informar que o casino Rabona está à mais de duas semanas para efetuar o meu pagamento.
Entro em contato com o chat e dizem que estão com atraso nos pagamentos.
Enviei um email para o suporte e não obtive resposta.
Alguém pode ajudar?
здравей
чудесно, че ни намерихте тук. Ако разбирам правилно, причината за забавянето е висока заявка за теглене, правилно ли е, моля?
Опасявам се, че няма начин да се коригира капацитетът на казиното отвън. Нека обаче опиша една мисъл:
Можете да използвате тази зелена връзка, за да подадете жалба относно забавено плащане; просто помислете, че казиното ще трябва да го разгледа, за да продължи по-нататък с разрешаването. Според мен, ако вече са забавени, не съм сигурен, че този процес ще ускори ефективността им, ако разбирате какво имам предвид.
Е, решението е ваше, разбира се. Просто исках да знаете ситуацията и ние все още сме тук, за да ви помогнем.
Hello,
great that you have found us here. If I understand correctly the delay is cause due to a high withdrawal requeast, is that correct, please?
I fear there is no way to adjust casino capacity from outside. Let me describe a thought, however:
You may use this green link to file a complaint regarding delayed payment; just consider that the casino will have to address it in order to proceed further with the resolution. In my opinion, if they are already delayed, I am not sure this process will speed their effectiveness, if you know what I mean.
Well, the decision is yours, of course. I just wanted you to know the situation, and we are still here to help.
Добър вечер чакам теглене от Рабона 15 дена и засега нищо, всеки ден в чата пишат едно и също, но не дават срок за теглене. Може ли някой да помогне?
Good evening, I've been waiting 15 days for a withdrawal from Rabona and so far nothing, every day the chat says the same thing, but they don't give a deadline for making the withdrawal. Can anyone help?
Boa noite, estou há 15 dias esperando um saque do Rabona e até o momento nada, todos os dias o chat fala a mesma coisa, mas não dão um prazo para realizar o saque. Alguém pode ajudar?
Искам теглене от Rabona повече от 15 дни и всеки ден те дават едно и също извинение, че изостават от графика, но никога не казват кога или дали ще го депозират.
Може ли някой да помогне?
I've been requesting a withdrawal from Rabona for over 15 days now, and every day they give the same excuse that they're behind schedule, but they never say when or if they're going to deposit it.
Can anyone help?
Faz mais de 15 dias que solicitei um saque na Rabona, e todos os dias dão a mesma desculpa que estão em atraso, mas nunca falam quando e se vão depositar.
Alguém pode ajudar?
хей Виждам, че сте ни писали от два различни акаунта. така ли е Опитайте се да използвате само един, моля, за да можем да проследим.
Можете ли да ни кажете дали вашият акаунт вече е напълно потвърден в това казино, или чакате да преминете през процеса?
Всъщност понякога може да се случи казиното да бъде претоварено от тегления и да изостане, така че се надявам скоро да обработят плащането ви.
Разбира се, ние сме тук, за да помогнем, в случай че не го направят. Просто подайте жалба тук , ако желаете, и нашият екип ще направи всичко възможно, за да разреши проблема.
Hey. I can see that you wrote us from two different accounts. Is that right? Try to use just one, please, so we can follow up.
Can you tell us if your account is fully verified yet at this casino, or are you waiting to go though the process?
It actually can happen sometimes that a casino would be overloaded by withdrawals and fall behind, so I hope that they will process your payment shortly.
Of course we are here to help in case they don't. Just file a complaint here if you wish, and our team will do their best to get it solved.
Здравейте на всички, направих 2 заявки за теглене, едната на 21.08, а другата на 24.08 в Rabona.
Към днешна дата 08/30 след изтичане на 7 работни дни и 9 календарни дни все още не съм кредитирал нищо и тегленията все още са В ИЗЧАКВАНЕ, опитах се да се свържа с поддръжката чрез чат на живо, но те винаги ми повтарят едни и същи неща, че е, че има забавяния поради многото заявки за теглене.
Но нормално ли е да чакаш през цялото това време за 450 евро (250 + 200)? Четох отзиви онлайн и се страхувам, че съм загубил парите си, разчитам на вас да разрешите проблема.
Hello everyone, I made 2 withdrawal requests, one on 08/21 and the other on 08/24 on Rabona.
As of today 08/30 after 7 working days and 9 calendar days have passed I have still not been credited with anything and the Withdrawals are still PENDING, I tried to contact support via Live Chat but they always repeat the same things to me, that is, that there are delays due to the many withdrawal requests.
But is it normal to wait all this time for 450 euros (250 + 200)? I read reviews online and I'm afraid I lost my money, I rely on you to solve the problem.
Salve a tutti, ho effettuato 2 richieste di Prelievo una il 21/08 e l 'altra il 24/08 su Rabona.
Ad oggi 30/08 dopo che sono passati 7 giorni lavorativi e 9 solari non mi è stato accreditato ancora nulla e i Prelievi risultano ancora IN ATTESA, ho provato a contattare l'assistenza tramite Live Chat ma mi ripete sempre le stesse cose ovvero che ci sono dei ritardi per le tante richieste di prelievi.
Ma è normale aspettare tutto questo tempo per 450 euro (250 + 200 ) ? Ho letto delle recensioni online e ho paura di aver perso i miei soldi, mi affido a voi per la risoluzione del problema.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.