ФорумКазинаRabona Casino - обща дискусия

Rabona Casino - обща дискусия (страница 15)

преди 2 години от Radka
|
32617 преглеждания 285 отговора |
|
1...14 15 16
Добавете пост
Romi
преди 3 месеца

Да аз ще

Автоматичен превод:
stevechai
преди 3 месеца

Ще чакаме.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравейте, писах преди няколко дни, че малко се страхувах за страницата и сега, когато днес се навършват 14 работни дни, откакто изпратих документите, които поискаха, и те не проверяват нищо, те ми казаха, че снимка на мен с моя ID и го изпратих на пощата, защото така ми казаха и през тези дни първо ми казаха от 24 часа до 72 часа, след това от 3 дни до 5 и след това от 5 до 10 и сега най-накрая ми казаха от 15 до 30 не знам дали не искат да ми платят или нещо друго защото иначе не ги разбирам ужасна страница моля ако можете да ми помогнете

Автоматичен превод:
juniorbo
преди 2 месеца

Здравейте, в този случай също бих препоръчал да подадете жалба.

Ако се интересувате, просто щракнете тук.

Не намирам за удобно казиното да продължава да ви запознава с различни времеви рамки и със сигурност не е страхотно за мен да ги карам да проверяват вашия документ за самоличност със снимка за 1 месец.

Така че със сигурност ще подам жалба и нашият екип ще се опита да помогне.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Здравейте, опитвам се да се оплача, но когато напиша някакво писмо, то започва да се изтрива и не ми дава да пиша

Автоматичен превод:
juniorbo
преди 2 месеца

Ситуацията все още ли остава същата, моля? Трябва да опитате да изчистите бисквитките и кеша на вашия компютър и да ни уведомите, ако проблемът бъде отстранен. Ще чакаме вашия отговор тук.

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Здравейте, успях да пусна жалбата, благодаря за съвета

Автоматичен превод:
juniorbo
преди 2 месеца

Това е страхотно. Можете ли да го актуализирате и сега, моля? Ник трябва да знае допълнителна информация. Просто използвайте тази връзка, за да го направите.

Получихте ли някакво обяснение защо процесът на проверка се бави?

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Здравейте, да, отговориха ми, казаха, че трябва да изпратя документите отново и да изтриете бисквитките и кешовете, което вече направих и си остава същото, не ми позволява да изпратя нищо, защото го изпратих много преди дни

file

Автоматичен превод:
juniorbo
преди 2 месеца

Говорили ли сте с поддръжката, че проблемът отново е същият? Бих искал да знам каква може да е причината. Моля, уведомете ни, когато научите нещо ново.

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Вече говорих с тях, те ми казаха да направя същото, което ми казаха в имейла, направих го и все още е така; Казах им това и те ми казаха, че вече са говорили с лицето, което отговаря за това и че ще ми пратят имейл и засега нищо, не знам дали ще ми изпратят или ще го напълнят време, защото уж ми казаха, че ще закрият акаунта ми, ако не го верифицирам през 30-те дни, откакто изпратих документите си, и добре, депозирах пари там и би било много лошо за страницата да се отнася към клиентите си така начин просто да спечелиш

Автоматичен превод:
juniorbo
преди 2 месеца

Знам, че не е най-добрата практика, но за мен изглежда, че ще бързате, така че опитахте ли да влезете в акаунта от друг браузър или устройство? Може би икогнито режим също може да помогне. Може да работи за качване на файлове.

Или може би, за да ги накарам да разберат проблема от ваша гледна точка, което обикновено е истинският проблем, бих заснел видеозапис, показващ, че не можете да следвате процедурата.

във всеки случай се радвам, че подадохте жалбата. Сигурно е ужасно да не знаеш какво да правиш, без инструкции.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 месеца

Здравейте, да, влязох и добре, казино Rabona вече не е необходимо. След 20 дни направи съответната проверка и дължимото плащане, благодаря.

Автоматичен превод:
juniorbo
преди 2 месеца

Това наистина е страхотно да се чуе. Благодарим ви, че актуализирахте и жалбата си. Надявам се от тук нататък всичко да е наред. Ако имате нужда от нещо, уведомете ни.

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Добър ден,

Бих искал да ви информирам, че Casino Rabona се опитва да ми плати повече от две седмици.

Свързах се с чата и те казаха, че изостават с плащанията.

Изпратих имейл до поддръжката и не получих отговор.

Може ли някой да помогне?

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
teixeiraandre009
преди 4 седмици

здравей

чудесно, че ни намерихте тук. Ако разбирам правилно, причината за забавянето е висока заявка за теглене, правилно ли е, моля?

Опасявам се, че няма начин да се коригира капацитетът на казиното отвън. Нека обаче опиша една мисъл:

Можете да използвате тази зелена връзка, за да подадете жалба относно забавено плащане; просто помислете, че казиното ще трябва да го разгледа, за да продължи по-нататък с разрешаването. Според мен, ако вече са забавени, не съм сигурен, че този процес ще ускори ефективността им, ако разбирате какво имам предвид.

Е, решението е ваше, разбира се. Просто исках да знаете ситуацията и ние все още сме тук, за да ви помогнем.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Добър вечер чакам теглене от Рабона 15 дена и засега нищо, всеки ден в чата пишат едно и също, но не дават срок за теглене. Може ли някой да помогне?

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Искам теглене от Rabona повече от 15 дни и всеки ден те дават едно и също извинение, че изостават от графика, но никога не казват кога или дали ще го депозират.

Може ли някой да помогне?

Автоматичен превод:
emygdiosrenato
преди 3 седмици

хей Виждам, че сте ни писали от два различни акаунта. така ли е Опитайте се да използвате само един, моля, за да можем да проследим.

Можете ли да ни кажете дали вашият акаунт вече е напълно потвърден в това казино, или чакате да преминете през процеса?

Всъщност понякога може да се случи казиното да бъде претоварено от тегления и да изостане, така че се надявам скоро да обработят плащането ви.

Разбира се, ние сме тук, за да помогнем, в случай че не го направят. Просто подайте жалба тук , ако желаете, и нашият екип ще направи всичко възможно, за да разреши проблема.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Здравейте на всички, направих 2 заявки за теглене, едната на 21.08, а другата на 24.08 в Rabona.

Към днешна дата 08/30 след изтичане на 7 работни дни и 9 календарни дни все още не съм кредитирал нищо и тегленията все още са В ИЗЧАКВАНЕ, опитах се да се свържа с поддръжката чрез чат на живо, но те винаги ми повтарят едни и същи неща, че е, че има забавяния поради многото заявки за теглене.

Но нормално ли е да чакаш през цялото това време за 450 евро (250 + 200)? Четох отзиви онлайн и се страхувам, че съм загубил парите си, разчитам на вас да разрешите проблема.


Автоматичен превод:
1...14 15 16
Отидете на страницаот 16 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини