НачалоФорумКазинаRabona Casino - обща дискусия

Rabona Casino - обща дискусия (страница 17)

преди 2 години от Radka
|
49 711 преглеждания 358 отговора |
|
1...16 17 18
преди 2 месеца

Ето го... След 5-ия ден и след като попитах отново, сега започва процесът на проверка и мога да изчакам отново още 2 седмици. Свети ****

Автоматичен превод:
Teamnexer
преди 2 месеца

О, дойдох да ви кажа, че ще искат от вас проверка. Не са ме питали. Те просто го правят, защото са доста закъснели и искат да намерят извинение. Освен ако сумата ви не е голяма

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Ето го... След 5-ия ден и след като попитах отново, сега започва процесът на проверка и мога да изчакам отново още 2 седмици. Свети ****

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

О, не,.. Все още мисля, че би било по-разумно да се даде на играча усещането, че казиното наистина се опитва да разреши ситуацията възможно най-бързо. И все пак малко се колебая да повярвам в това. Ами дръж се!! Сега поне нещо се случва. 🤞🤞

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравейте, толкова бързо актуализиране. След интензивен уикенд и изпращане на много документи вече съм напълно потвърден от вчера (впечатлен съм, че направиха това за 2 дни) обаче.. те все още не успяха да ми изплатят. Не го разбирам, чакам от 06.10., получих съобщение от финансовия отдел, че след проверката ще получа парите, така че проверих и все още нищо. 🙄

Автоматичен превод:
Teamnexer
преди 2 месеца

Преминаването на KYC безспорно е добра новина, въпреки че си представям, че вероятно се чувствате напрегнати. дръж се Като се има предвид всичко, на което сте станали свидетели досега, бих казал, че е съвсем очевидно, че това казино не изпълнява дневния си ред много добре. Още едно забавяне изглежда почти естествено – знам как звучи това, но все пак направихте значителна крачка през уикенда! Сигурен съм, че в крайна сметка ще се получи!! Само една стъпка всеки път...

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Взех парите. Благодаря на всички за подкрепата и това, че сте тук с мен. Никога повече предполагам 😄

Автоматичен превод:
Teamnexer
преди 2 месеца

Няма начин!!! Денят Д най-накрая дойде!!! 👏👏🐱‍🏍

Мисля, че е справедливо да ви оставя да се наслаждавате на този щастлив край; обикновено бих бил по-приказлив, но в този случай предполагам, че всички заслужаваме малко почивка. 😀

Радвам се, че се справихте!


Автоматичен превод:
Teamnexer
преди 2 месеца

Забавлявайте се 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, трябва да кажа, че Rabona не е сериозен букмейкър. Няколко пъти съм участвал в промоции с бонус за залагания и последните два пъти не ми дадоха бонуса. Знам, че тази тема е за казино игри, но просто исках да изкажа мнението си. Сега чакам теглене на пари. Надявам се да нямам проблеми. Поздрави на всички.

Автоматичен превод:
jesusjavier72jm
преди 1 месец

Надявам се всичко да е наред приятелю. Въпреки това, никога преди не съм влагал пари в това казино

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, трябва да кажа, че Rabona не е сериозен букмейкър. Няколко пъти съм участвал в промоции с бонус за залагания и последните два пъти не ми дадоха бонуса. Знам, че тази тема е за казино игри, но просто исках да изкажа мнението си. Сега чакам теглене на пари. Надявам се да нямам проблеми. Поздрави на всички.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, не се колебайте да споделите и опит от това естество, никога не знаете кога може да помогне на други играчи.

Както и да е, попитахте ли казиното защо не сте получили тези бонуси? Понякога, за съжаление, казино може да не даде бонуси на играч по административни причини, например. Това е доста често срещано. Но бих искал да знам дали са ви дали конкретна причина.

Също така твърдо вярвам, че ще получите парите и всичко ще бъде наред.

Чувствайте се свободни да споделяте информация, когато нещо се промени.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, не се колебайте да споделите и опит от това естество, никога не знаете кога може да помогне на други играчи.

Както и да е, попитахте ли казиното защо не сте получили тези бонуси? Понякога, за съжаление, казино може да не даде бонуси на играч по административни причини, например. Това е доста често срещано. Но бих искал да знам дали са ви дали конкретна причина.

Също така твърдо вярвам, че ще получите парите и всичко ще бъде наред.

Чувствайте се свободни да споделяте информация, когато нещо се промени.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Не получих бонуса, защото според отдела за бонуси в този случай той не ми отговаряше, без да давам допълнителни обяснения, вече ми се случи веднъж през месец март и реших да спра да правя промоции и да играя с тях, но аз опитах отново вчера и същото нещо се случи с мен, изпълних всички условия да го получа и дори преди да участвам в промоцията говорих с агент чрез чат, за да разбера дали мога да избера тази промоция, поздрави и благодарности

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
jesusjavier72jm
преди 1 месец

Хм, тогава ми е странно, че е така. Ако нямах право на бонус, вероятно щях да искам да знам веднага, както и някаква причина. Но както споменах преди, често се случва играчите да не разбират точната причина, поради която не могат да ги имат, а това е просто обща формула от казиното. Понякога може би се случва, когато играчите успеят да спечелят много от тях, това също беше случай, който съм виждал. Не знам дали беше твоя, но току-що ми хрумна в главата.

Както и да е, ще чакам вашите допълнителни актуализации относно тегленето на пари. 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Хм, тогава ми е странно, че е така. Ако нямах право на бонус, вероятно щях да искам да знам веднага, както и някаква причина. Но както споменах преди, често се случва играчите да не разбират точната причина, поради която не могат да ги имат, а това е просто обща формула от казиното. Понякога може би се случва, когато играчите успеят да спечелят много от тях, това също беше случай, който съм виждал. Не знам дали беше твоя, но току-що ми хрумна в главата.

Както и да е, ще чакам вашите допълнителни актуализации относно тегленето на пари. 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Не са ми дали никаква точна причина да не ми дадат бонусите, също така искам да кажа, че балансът ми при тях е отрицателен, когато получа тегленето ще ви уведомя, не планирам да играя отново в тази къща, поздрави

Автоматичен превод:
jesusjavier72jm
преди 1 месец

И аз така си мислех. Ще чакам вашите новини. Надявам се да не се удължава излишно и накрая да си получите парите.

Успех ☘️

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Ами заявих тегленето във вторник, утре ще видим дали ще получа парите, ако не, ще говоря с тях, поздрави.

Автоматичен превод:
jesusjavier72jm
преди 1 месец

Скъпи, не мисля, че ще ти го дадат, защото ти го поиска във вторник. Колко дни са минали?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Скъпи, не мисля, че ще ти го дадат, защото ти го поиска във вторник. Колко дни са минали?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Е, утре е, когато го очаквам, ще минат 3 дни,

Автоматичен превод:
jesusjavier72jm
преди 1 месец

Отне ми 15 дни

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Отне ми 15 дни

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Не мисля така, плащали са ми и друг път и не е отнело много време, поздрави.

Автоматичен превод:
1...16 17 18
Отидете на страницаот 18 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини